DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Am montat o instalatie de GPL pe masina (Berlina).

marksman
post 11 May 2005, 08:07
Post #91


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.746
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(adrianmihaita @ 23 Apr 2005, 23:55)
8% banuiesc ca ai in afara...ca in localitate e imposibilll
*



Asa e, 8% in exterior. Eu nu-am mai condus-o de vreo luna, dar tatal meu nu se plange de consum, deci e bine. Singura problema e cu ambreiajul.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lds_ok
post 26 Jun 2005, 20:28
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 19 April 05




de unde sti cu ce presiune iti baga gazu?
mai ales ca stam in aceeasi zona


QUOTE(Ionut_r2100 @ 13 Dec 2004, 03:48)
salut io am gpl de un an jumate si vreo 24000 km ( cu gpl-ul) scimb uleiul la 5000km ( ELF 20-50), si e super ok. despre presiune io stiu ca trebe sa fie intre 6 si maxxx 8,5 (mai merge un 9 la Constanta ca nu gasesti mai mic) ca cica dak e mare te fura la litri , cum : am facut plin la presiune 10 ( cand nu stiam) 42l (butoiu are 50) si am mers 300km si ceva(aveam 3 becuri aprinse), apoi am vb si io cu taximetristi si am bagat cu  6.5 tot 42l (aveam 4 becuri ) si am mers 400km .

Ideea este ca te fura cu 7-8 litri si cica se duce si instalatia mai repede. Si faza e ca o pot regla si vanzatorii ( am facut asta cu unu de la petrom la intrarea in CT ca avea pres  10.

251.gif  251.gif  251.gif

PS: io bag gaz de la sebastian (nu mai stiu cun se cheama) exact pe colt pe dreapta cum vii de la cosbuc (e super OK)
*



This post has been edited by lds_ok: 26 Jun 2005, 20:44


--------------------
Fiat Punto 1.7 TD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geonic
post 29 Jun 2005, 07:08
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 3 March 05




Salut,
am si eu o intrebare:

am instalatia de gpl de o luna pusa pe masina, berlina pe carburatie si de cind am pus-o presiunea la ulei este ceva mai mare, adica atunci cind mergeam pe benzina presiunea nu se ridica mai mult de 4, iar acum pe gaz dimineata ajunge si la aproape 6.
Care sa fie explicatia ? blink.gif


--------------------
logan laureat 1,6 berlina - ag-71-ary 2006
logan laureat 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 30 Jun 2005, 01:10
Post #94


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Chiar, cum iti dai seama cu ce presiune iti baga gazul? Si unde credeti ca e mai bun gazul?Am inteles OMV, Pentrom? Eu bag de la lukoil
Si inca ceva: cum se face corect trecerea de pe benzina pe gaz? se lasa intrerupatorul pe pozitia intre benzina si gaz, sa se consume benzina din carb si dupa aia se da pe gaz sau se poate da direct pe gaz? (la carburatie)


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || - B-08-LWJ / B-YY-XXX 2000 / 2005
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexM.
post 2 Jul 2005, 19:17
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 7 June 05
From: Bucuresti




Imi ziceti si mie cam cat v-a costat montarea GPL-ului
Ca ma bate si pe mine gandul sa ma gazez tongue.gif
Bafta!


--------------------
DACIA 1310 L Break - B 42 GEA
Zambeste!! Maine va fi si mai rau!! Azi pierzi o piulita!! Maine tot motorul!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 2 Jul 2005, 20:37
Post #96


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




QUOTE(Cristy @ 30 Jun 2005, 03:10)
Chiar, cum iti dai seama cu ce presiune iti baga gazul? Si unde credeti ca e mai bun gazul?Am inteles OMV, Pentrom? Eu bag de la lukoil
Si inca ceva: cum se face corect trecerea de pe benzina pe gaz? se lasa intrerupatorul pe pozitia intre benzina si gaz, sa se consume benzina din carb si dupa aia se da pe gaz sau se poate da direct pe gaz? (la carburatie)
*



Pentru ati da seama de presiunea cu care baga baietii gazul,te uiti pe pompa ca au un ceas langa furtunul prin care iti baga gpl in butelie.

Pentru schimbatul de pe benzina pe gaz, ai zis bine prima data.Nu ii da direct pe gaz pt ca o inneci.

Eu bag gaz numai de la ButanGas daca se poate.Mi se pare cel mai bun gaz.

This post has been edited by adumitrachy: 2 Jul 2005, 20:37


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro - IS 04/84 DLA 1998 / 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 3 Jul 2005, 00:28
Post #97


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Asadar presiunea trebuie sa fie cat mai mica (6.5). Are ceva daca bagi din mai multe parti gaz? sau e mai sanatos sa bagi tot timpul de la aceeasi firma?
Asa trec si eu de pe benzina pe gaz,cum am scris, dar mi s-a zis la service sa trec direct ca sa nu mai se consume benzina de pe furtun si sa nu mai dau mult la automat cand vreau sa pornesc pe benzina.


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || - B-08-LWJ / B-YY-XXX 2000 / 2005
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 3 Jul 2005, 08:08
Post #98


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Nope.Presiunea trebuie sa fie 8.Eu ma uit tot timpul cand bag gaz la presiunea de la pompa si e 8.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro - IS 04/84 DLA 1998 / 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 3 Jul 2005, 19:14
Post #99


musicall


Group: Members
Posts: 547
Joined: 6 February 05
From: Braila




Io bag deobicei de la SHELL GAS !!!! Da mai trec si pe la Lukoil din cand in cand !!! Aia de la LUKOIL baga mai repede...au presiune mai mare (Am observat asta la plin !! La SHELL stau mult... pentru plin iar la LUKOIL in cateva minute max. 5 este gata!!!

A si apropo.... nu stiu cum e pe la voi... da la mine in oras LUKOIL se alimenteaza cu GAZ de la BUTAN GAS (o firma de prin buzau sau asa ceva) deci daca mai aveti benzinari prin oras cu BUTAN GAS si preturi diferite de LUKOIL bagati de acolo ca de... ii aceasi "marie" da cu alta "palarie" !!!!

This post has been edited by musicall: 3 Jul 2005, 19:16


--------------------
Fiat Punto Classic | - delfinul.com Blogu personal
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 3 Jul 2005, 19:21
Post #100


musicall


Group: Members
Posts: 547
Joined: 6 February 05
From: Braila




La mine consumul in oras... (250 - 270km) si putin iesit in judet (cam 50Km) realizat de la aceasi benzinarie si facut cu plin pe plin a iesit la undeva pe la 7.5% !!!

Io zic ce e destul de bine !!! Iar pretul pe care-l platesc e de 16900 - 17000 lei/litru

This post has been edited by musicall: 3 Jul 2005, 19:23


--------------------
Fiat Punto Classic | - delfinul.com Blogu personal
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDL
post 6 Jul 2005, 00:33
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 July 05
From: Timisoara




De luni sunt si eu fericitul posesor al unei instalatii de gaz, una italiana, Autronic.
Eu sunt foarte multumit de cum merge pe gaz, pot sa spun ca, nici nu se simte diferenta intre gaz si benzina, si inca pot sa mai fac plecari de pe loc cu scartait te roti.

Eu i-am intrebat pe cei care au montat instalatia, care e presiunea optima pt. alimentare, si ei zic ca undeva pe la 10 e ff bine, poate chiar mai mult, dar e bine daca e 10. Eu am facut plinul cu 11 si in 5 min a fost plina butelia. Plin facut de la SistemGaz cu 17200 lei/l .

Si ca toate lucrurile sa nu mearga intr-un sens pozitiv, ma duc a doua zi de dimineata la masina sa plec, si dau la cheie si dau si dau si nimic. Ma apuc sa dau la cama si nici acolo nimic, de parca imi secase rezervorul, pornesc pe gaz, totul OK, ma duc la un mecanic sa-mi reglez tachetii si ala avand si el instalatie de gaz ii spun problema mea, si se apuca sa-mi verifice electrovalva de benzina, si ce sa crezi ... ca se stricase numai dupa nici 14 ore. Am mers la aia cu instalatia si au schimbat-o repede si acum merge ff bine pe benzina si gaz.


Acum am si eu o intrebare: eu trebuie sa fac prima revizie la 1000Km, problema la mine este ca eu am sa plec din Timisoara inspre Brasov pt vreo 2 luni, timp in care am sa fac mult mai mult de o mie, ce pot sa fac eu ca sa nu pierd garantia chiar asa de repede? Se poate face revizia si la un partener al firmei mama din RO, de unde e luata instalatia? sau scot pur si simplu cablul de kilometraj???
Ce imi recomandati?




--------------------
Dacia 1310 - BV-03-TCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 7 Jul 2005, 02:11
Post #102


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Si eu aveam probl cu electrovalva, am schimbat-o ca era in garantie.
De vreo 2 zile am probleme pe gaz: nu sta la relanti daca e motorul rece. trebuie sa merg cam 7-10 km sa stea constant, altfel se opreste motorul.e normal pe vremea asta? si daca trec pe benzina, relantiul e foarte mare. Sugestii? smile.gif


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || - B-08-LWJ / B-YY-XXX 2000 / 2005
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDL
post 9 Jul 2005, 23:29
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 July 05
From: Timisoara




Si eu patesc la fel, chiar acum am venit acasa si am vrut sa o trec pe benzina si a murit motorul instantaneu, am dat ceva la automat, dar nu a pornit si am renuntat sa nu deranjez vecinii. Luni ma duc la cei care au montat instalatia sa vad ce nu e in regula cu ea.


--------------------
Dacia 1310 - BV-03-TCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 10 Jul 2005, 12:18
Post #104


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Da, dar la mine numai la gaz face figuri, la benzina sta constant la relanti. Si mai e ceva ciudat: la gaz relantiul e la 1000 (ma rog nu cred ca e atat de mult, ca am ceas de ala turcesc si nu sta acu pe 0 cand e oprit motoru) si pe benzina 2000.De la ce sa fie?


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || - B-08-LWJ / B-YY-XXX 2000 / 2005
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 10 Jul 2005, 12:22
Post #105


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Si inca ceva, e bine sa treci seara pe benzina ca dimineata sa nu mai dai la automat asa mult?


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || - B-08-LWJ / B-YY-XXX 2000 / 2005
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDL
post 10 Jul 2005, 21:53
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 July 05
From: Timisoara




Stiu ca seara trebuie sa o trec pe benzina, la mine problema e ca atunci cand comut pe benzina moare mai tot timpul motorul instantaneu, dupa care dau ceva la automat sa porneasca. Dar maine ma duc sa vad ce problema e de fapt!


--------------------
Dacia 1310 - BV-03-TCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onyx-20
post 10 Jul 2005, 21:56
Post #107


Onyx-20


Group: Members
Posts: 431
Joined: 10 March 05
From: Suceava




QUOTE(Cristy @ 10 Jul 2005, 12:22)
Si inca ceva, e bine sa treci seara pe benzina ca dimineata sa nu mai dai la automat asa mult?
*


depinde de instalatie! daca e cu gaura in carburator, atunci nu mai folosi benzina pt. pornire! Eu de obicei dimineata cand pun contactul las 3-4 secunde si apoi dau la automat si o ia din prima. .. chiar dupa 60.000 km:)
iar faza cu ralanti-ul... e diferenta de cifra octanica si de aceea e diferenta de turatie!
Eu pun gaz numai de la CrimboGas (le-am testat pe toate)


--------------------
Dacia 1300 - SV 03 TMC 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 13 Jul 2005, 17:06
Post #108


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Da, e cu gaura in carburator, dar cateodata nu o ia pe gaz. Azi am fost la un service care monteaza GPL si mi-au reglat-o, relantiul e constant la 1000 (practic 800 ca e ceas turcesc de nu sta la 0 cand e oprit).Mi-a zis ca am si ceva la tacheti.


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || - B-08-LWJ / B-YY-XXX 2000 / 2005
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor23ro
post 18 Jul 2005, 14:08
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 10 May 05
From: Timisoara




Am citit eu pe aici dar...... eu am un reno 12 din 75 , merge excelent , ma batea si pe mne gandul sa pun gaz dar am carb dublu corp weber credeti ca se poate ......, oricum nu are rost sa o stric...iau alta mai bine
apropo o dacie berlina cu injectie + instalatie de gaz cam la ce pret ajunge (fabricata dupa 2000 preferabil)


ce credeti ca este mai economic un motor 1.6 diesel sau o dacie cu gpl
incepand de la cumparare, intretinere reparatii ?
va multumesc.....


--------------------
daewoo tico - TM
Sa traiti, ... bine ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daescuc
post 21 Jul 2005, 21:01
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 24 February 04




Salve tuturor...

Am o intrebare pentru cei ca nou - cu GPL:
----
Cine stie care ar fi eventuala problema cu pornitul foarte greu (daca nu imposibil) cand motorul este foarte cald?
----

Mentionez ca am un termostat ce deschide mai tarziu. Instalatia GPL se comporta excelent. Dimineata pornirea este mult mai usoara decat pe benzina (am avut eu ceva probleme, dar se pare ca le-am rezolvat).

Afara de 'mica' problema de mai sus - e minunat. Costuri reduse tare mult. nu chiar la jumate, dar cam pe la 60%, in medie.
Cred ca ar fi bine sa mai spun ca nu prea fac economii in ceea ce priveste schimbul de ulei sau filtru: ulei bun (halvoline sau ELF)schimbat pe la 6000 si nu aveti probleme cu uziri premature.

Si nici la capitolul demaraj nu sta rau, nici la viteza maxima. Oricum, sa nu uitam ca vorbim de dacie, si pentru mine 110 constant e suficient (la nevoia merge si la 140 linistit).

Personal, ca sa mai completez unele raspunsuri de mai sus, cred ca daca aveti reglat motorul 'ca la carte' la mersul pe benzina atunci nu veti avea probleme la functionarea pe gaz. La mine sta foarte linistit motorul si la 600 rpm, dar la turatia asta nu se incarca bine bateria, asa ca il tin pe la 800.


--------------------
DACIA Sandero - TM55ALD 2013 1.2MPI
"Sa conducem bine ......" e mai important.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 22 Jul 2005, 01:30
Post #111


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Sunt de parere ca Diesel-ul este mai rentabil. Are o anduranta mai mare si nu cred ca necesita multe reparatii.Ai vazut diesel sa ii faci motoru la 100 mii?La gaz nici 80mii km nu duci cu el

Si mie imi face figuri cand pornesc motorul dupa ce l-am lasat oprit vreo ora doua... de pornit porneste din prima dar trebuie sa trag de soc, ca altfel nu sta la relanti sad.gif


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || - B-08-LWJ / B-YY-XXX 2000 / 2005
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ofitzer
post 22 Jul 2005, 14:17
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 April 05
From: Bucuresti, sector 3




Salutare!!!

Am citit ce ati scris.... si...... am sa raspund eu (atat cat stiu... smile.gif ).

Trecerea de pe benzina pe gaz: se apasa pe butonul de mijloc, se sta pana se termina benzina, poti sa o ajuti un pic accelerand, stai cu degetul pe buton, iar apoi cand vezi ca moare motorul treci pe gaz.
Trecerea de la gaz pe benzina: apesi pe mijloc, dupa aproximativ 1-2 secunde treci pe benzina.

Daca nu porneste masina cand e calda... cred ca e de la avans si aprindere(cred)...

La alegerea dintre dacia pe benzina-gpl si pe diesel.. nu stiu ce sa zic... eu as alege masina care arata mai bine la tabla si directie. Nu stiu daca sunt asa bine facute daciile diesel... dar macar pe gpl... ai doua variante.... daca nu iti merge pe gaz.... ii dai pe benzina... si invers... tongue.gif Oricum... daca o incarci mereu full.... e clar ca mai bine e diesel... ca d-aia a fost facuta... sa traga la geru...

Acum si problema mea: blush.gif
EU mi-am bagat instalatia acum 1,5 an si merg regulat la ei la firma (e pe langa Ilioara-Bucuresti) si o reglez... in special cand fac schimbul de ulei sau cand schimb filtrul de are... care cica e f important...
EU calculez asa (berlina-carburatie din noiembrie.1997)... cu un rezervor de gaz (48) merg cam 470km, deci e cam 10% consumul... problema e ca merg mai mult afara din oras... si nu sunt multumit de consumul asta....
Sunt multumit la mers, ca nici nu simt ca e pe GPL, are forta, are viteza... si nu o fortez, adica nu trec de 95-100km/h.
Intrebarea mea e: cunoasteti un cunoscator meserias (firma sau persoana fizica) in reglari GPL?!?!!? Am auzit de un meserias de la o firma din militari cica... exact cum iesi din pasaj, pe langa antena STS, iar firma suna cam asa: olcim... darnu mai stiu sigur... deoarece persoana care mi-a spus... era grabita.... dar cica la el cand avea dacie pe carburatie se ducea acolo.... si ii regla omul ala de avea 6,5 afara si 8 in orash.... si am devenit curios rolleyes.gif

Mai vorbim,
GYGY



--------------------
DACIA BERLINA - B-28-HGI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 23 Jul 2005, 03:29
Post #113


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Eu mi-am reglat-o in berceni la capat la 312, e o firma care monteaza GPL pe orice masina, si pe solenze sau masini straine. M-a costat 150 mii, i-a pus un senzor la toba de esapament sa vada emisiile de noxe banuiesc si a tot umblat la reglaje la gaz. Nu am apucat sa ii fac consumul,uit de fiecare data sa notez km cand umplu butelia:D
Nu cred ca am mai auzit pe cineva cu consum 6.5-8 pe carburatie! poate la relanti biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || - B-08-LWJ / B-YY-XXX 2000 / 2005
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDL
post 25 Jul 2005, 19:43
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 July 05
From: Timisoara




Eu tocmai am facut un calcul si imi ia 10% in afara, bine si cu cateva genti pe portbagaj, care am auzit ca si alea iti cresc consumul. La mine problema e in oras, ca am facut cu apox 43 l de gaz 250 km in TM. Masina pusa la aparatul de noxe, imi arata ca am 0,26% consum, si tipul zicea ca mai mic de atat nu poate sa-l faca. Eu ma intreb oare dece mi-a luat asa de mult? Momentan fac numai drumuri in afara si sunt multumit de consum la batrana mea dacie.
Mai am o problema la relanti, ca mie nu-mi prea sta cu motorul rece pe gaz , trebuie sa ajung cu apa undeva la 80 de grade ca sa nu mai moara, asa ca am dat surubul de la carburator la maxim ca sa stea bine la 50 de grade, oare care e problema de fapt?unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 - BV-03-TCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B30KDT
post 25 Jul 2005, 20:01
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 10 May 05
From: bucuresti




nu am montata o astfel de instalatie pe masina dar din cate am citit si am citit multe forumuri despre gpl, stiu ca masina se porneste pe benzina si cand ajunge la temp max atunci se trece pe gaz
parerea mea:regleaza carburatoru sa iti mearga regulat la relanti (cred ca la 800 ture) pe gaz atunci cand ai motoru cald


--------------------
DACIA DACIA 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 25 Jul 2005, 23:07
Post #116


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Pai la mine daca e 800 cu motoru cald.... si il opresc si il pornesc iar peste jumatate de ora, nu mai sta deloc la relanti.


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || - B-08-LWJ / B-YY-XXX 2000 / 2005
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lds_ok
post 26 Jul 2005, 11:27
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 19 April 05




QUOTE(adrianmihaita @ 23 Apr 2005, 23:39)
Eu sunt posesorul a unei instalatii  GPL de 1 an jumate...pana la inceputul anului "papa" destul de bine...Insa se acum 2 luni...a inceput sa pape chiar si 19.79%...cam strange...am fost la astia de la care am bagat instalatzia(autronic) mi-au facut reglajul a scazut la 17%...m-am mai dus inca de vreo 2 ori..ajunsese la 13,54% (localitate ...Bucuresti) acum inca sunt in teste...am schimbat filtrele de gaz si de aer...si am curatat plamanull(am schimbat si membrana de la gaz,era cam nasoala, )
Acum sper ca voi avea si eu un consum normal...
care stie cam cat ar cosnuma o dacie breack pe gaz...(pe carburator) ca sunt chiar curios cam cat ar trebuii sa consume in BUCURESTI
cumva 11% ??
*


Salut.Ce inseamna filtru de gaz si unde se afla?
La cati km trb schimbat menbrana de la plaman si cat costa?
Mersi


--------------------
Fiat Punto 1.7 TD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDL
post 27 Aug 2005, 19:32
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 July 05
From: Timisoara




Eu de curand am inceput sa am ceva probleme cu pornirea pe gaz, si anume dau la demaror si nu porneste deloc. Daca mai umblu pe la delcou(am inteles ca e nivelul de aer) uneori porneste dar sta rau la relanti si daca il reglez in timp de merge motorul nu mai pornes bine dupa iai. ce ar putea sa aiba? Mentionez ca pe benzina porneste ok. Cred ca am si ceva probleme pe la carburator, dar merg luni la o firma in Brasov denumita Carfil, am inteles ca ei regleaza super bine carburatoare. Voi ce ziceti, ce problema as putea sa am?


--------------------
Dacia 1310 - BV-03-TCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Aug 2005, 21:40
Post #119


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(AlexM. @ 2 Jul 2005, 19:17)
Imi ziceti si mie cam cat v-a costat montarea GPL-ului
Ca ma bate si pe mine gandul sa ma gazez tongue.gif
Bafta!
*


ba baga brc instaltie de gaz e 10,5 mil sau mai mult da mertia!pe bune


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexM.
post 28 Aug 2005, 15:26
Post #120


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 7 June 05
From: Bucuresti




Aha. o.k.
Multzam


--------------------
DACIA 1310 L Break - B 42 GEA
Zambeste!! Maine va fi si mai rau!! Azi pierzi o piulita!! Maine tot motorul!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 09:50
Forum Renault