Intrerupe in mers, exact ca fosta 1300
![]() ![]() ![]() |
Intrerupe in mers, exact ca fosta 1300
Alecs_TGA |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|||
Bobocel |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 17 February 05 ![]() |
Alecs ai dreptate...serviceurile DACIA sunt asa de ochii lume...pentru probleme care se rezolva intr-un minut...dar pentru probleme mai mari trebuie apelat la altceva (Service-uri particulare). O sa vad maine de dimineata ce imi mai schimba si revin cu completari....daca situatia ramane aceesi o sa imi caut un service particular...bun si ma duc acolo. Ma f...t pe ea garantzie..eu vreau sa imi mearga masina nu sa se inece peste 2.500 atunci cand am nevoie.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
Preferance - 21 februarie 2005
|
|
Bobocel |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 17 February 05 ![]() |
Am fost .... mi-au golit rezervorul de benzina mi-au curatat injectoarele...timp de 1 h (au facut ciclul de vreo 3 ori) si am alimentat cu omv super 100. Am plecat in test...facea la fel..parca tinea cineva masina (nu aveam demaraj deloc). Deci nu benzina si nici injectoarele nu erau problema.
Tin sa mentionez ca la 29.400 am facut revizia generala de 30.000 km in care s-a schimbat uleiul, filtrele de aer si ulei si bujii. Am trecut la urmatorul nivel....am schimbat bujiile....(bujile care le-au pus la revizia de 30.000 km erau cu un singur electrod exact ca la dacia 1300) ...cu bujiile de pe un logan 1.6 nou (in service nu au astefel de bujii0...bujii cu 2 electrozi si am plecat din nou in test....Era ca noua. Am achizitionat pe sub mana niste bujii din astea cu 2 electorzi si gata problema. sunt multumit de operativitate...dar nu si de timpul pierdut acolo.....6 ore... |
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
Preferance - 21 februarie 2005
|
|
Rezul |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 April 06 ![]() |
nu pot sa cred ca a fost chestie de bujii...
oricum eu cand ma duc la service si le zic sa mi-o puna la calculator, mereu imi micsoreaza factorul de imbogatire al amestecului... (da reset la toti parametrii) cauza: apa din benzina... toti benzinarii isi ingroasa buzunarele cu apa la pret de benzina de calitate... vreti sa verificati?? simplu, mergeti pana in ungaria si alimentati de la un omv (sa fie cat mai putina benzina ramasa in rezervor) si apoi mergeti, nu o sa vi se para nimic suspect, dar apoi alimentati iarasi din tara, de unde vreti voi (tot omv zic eu ca sa vedeti diferenta pe aceeasi firma) si cu ce tip vreti!!! surpriza... pierdere de putere!!! puteti face testul de putere al masinii (oricare ar fi modelul) la un service seat de pe sos. giurgiului (dupa ce iesiti din bucuresti la 1,5 km pe stanga chiar langa petrom). nu exista solutie!!! benzinarii sunt uniti, noi nu!!! |
--------------------
DACIA
LOGAN 1,6MPI
- B-99-SCF
|
|
kinder74 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 9 June 05 ![]() |
Orice minune tine trei zile....
Degeaba am fost in service...cablul de acceleratie iar merge varza, masina tremura mai dihai ca inainte si mai nou nu mai trage cum tragea. Astept revizia la 1 an (9 mai)... ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
LOGAN
1.4 LAUR
- B-25-MYB
|
|
DFA |
![]()
Post
#36
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Eu nu aș aștepta revizia pentru rezolvarea unor defecte în garanție, din contră, aș evita pe cât posibil cuplarea reviziilor cu alte defecte pentru că în multe serviceuri vor avea motiv să-ți umfle costurile cu manopera combinând timpul de rezolvare a defectelor cu cel alocat reviziei.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
kinder74 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 9 June 05 ![]() |
QUOTE(DFA @ 12 Apr 2006, 08:19) Eu nu aș aștepta revizia pentru rezolvarea unor defecte în garanție, din contră, aș evita pe cât posibil cuplarea reviziilor cu alte defecte pentru că în multe serviceuri vor avea motiv să-ți umfle costurile cu manopera combinând timpul de rezolvare a defectelor cu cel alocat reviziei. Sa le ia ... de costuri. Sa mearga masina asta odata bine, ca m-am saturat... |
--------------------
LOGAN
1.4 LAUR
- B-25-MYB
|
|
josefumi |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 9 September 03 From: Cluj ![]() |
Am patit ceva asemanator la Solenza, intreruperi din cand in cand. Au testat astia cu calculatorul si n-au gasit nimic. Au schimbat bujii, filtre, ca pana la urma, dupa ce aproape ca am ramas in Ungaria cu masina, au descoperit, ca releul de la pompa de benzina era de vina. L-au schimbat si de atunci masina merge foarte bine. Identificarea problemei au facut-o tot cu calculatorul, care atunci tocmai a vrut sa indice ca releul respectiv era defect. Impresia mea e ca acel releu in majoritatea timpului mergea bine si de aceea nu a fost diagnosticata problema mai repede. S-ar putea sa nu fie asta, dar cine stie, simptomele sunt exact aceleasi care le-am avut si eu. Releul a costat vreo 800mii anul trecut.
QUOTE(Alecs_TGA @ 28 Mar 2006, 14:11) eu am fost de 2 ori o problema asemanatoare la ei si de fiecare data cand o puneai pe calculator imi spuneau ca masina merge OK nu are nimic cateodata mai intrerupe la relantai, pe loc dar cand o sa ma duc la revizie cred ca prin iunie o sa stau de capul lor si nu o mai iau pana nu o repara sa o faca. datorita COMPETENTEI celor din service dacia nu mi-am luat garantie extinsa ca sunt pe dinafara cum ma intreb si eu ce are asa se intreaba si ei CE O AVEA??? |
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus
2006
- cj-xx-joe
|
|
catalin68 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 July 07 ![]() |
Cineva sa imi spuna si mie ce se intampla.
Daca merg bara la bara, timp de 15-20 min, frana, relanti, treapta I si tot asa, la un moment dat, motorul tinde sa se opreasca. Si chiar mi s-a oprit de cateva ori. Normal, la relanti sta la 500. Dar dupa un timp scade... incerc sa o tin turata... degeaba... cum o las... mototrul incepe sa se auda infundat dupa care... stop. Daca scap de injuraturile de rigoare si ies din aglomeratie, dupa ce merg normal cu ea, dispare problema. Sta la relanti ca la inceput. De la ce poate fi ??? Uleiul l-am schimbat de curand, benzina pun din acelasi loc de 2 ani. Va multumesc anticipat. |
--------------------
LOGAN
AMBITION
2005
|
|
florin.c |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Catalin, parerea mea:
1. problema la alimentare cu benzina: pompa, injectoare, filtru benzina. 2. MPP - vezi Supernova |
--------------------
Dacia
Supernova Clima Intotdeauna este ceva de reparat......doar un alt motiv pentru a-ti cumpara o scula noua
|
|
catalin68 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 July 07 ![]() |
multumesc florin. o sa merg cu ea in service...
|
--------------------
LOGAN
AMBITION
2005
|
|
Wizard5 |
![]()
Post
#42
|
![]() Wiz Group: Members Posts: 90 Joined: 18 October 07 From: Pitesti ![]() |
kinder acceasi problema o am si eu cu sollenza...nu cred ca este vorba de benzina ..eu am fost cu ea la service...sau uitat aia vreo 30 de minute la minute la mine si apoi 10 minute la masina...au verificat.o pe laptop..si au ajuns la concluzia ca este vorba de clapeta de admisie..de la corp clapeta...in rest masina are parametri normalii....daca stau cu ea pe loc...tremura foarte urat...motoru are putere ...dar merge in shuturi ca sa zic asa...sa ma tii la curent si pe mine cu ce ai facut..maine vreau sa ma duc sa desfaac corp clapeta si o sa te anunt ce am facut
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
2003
- AG 85 WIZ
|
|
parpanel |
![]()
Post
#43
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Oameni buni...de unde iau unsoare fluorata (codul 8200168855), care se pune in capat la fise?
This post has been edited by parpanel: 19 Nov 2007, 23:36 |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
rue |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
ieri seara am pornit pe frig si am mers putin prin oras, inc anu s eincalzise, la 1 km de la plecare am simtit ca tremura la relanti desi parca era la 500rpm, imi clipea becul din mijloc care indica o pompa de benzina parca ( facut de 2 reprize de cate 4-5 ori), sper ca nu e doar inceputul, apoi nu am mai facut.
azi am dat un tur de maxim 20 km prin oras si nu a facut nicio figura, adevaru e ca nici nu am fortat nimic, dar relanti ul a fost bun. This post has been edited by rue: 21 Dec 2007, 19:18 |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
In mod sigur ai o eroare stocata, probabil a facut figuri de la benzina.
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
rue |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
peste cei 14 L pusi atunci seara de la omv am mai pus azi 28 de la petrom noral, de 95 fp.
am mers azi 130 km si nu a mai facut nimic, chiar m-am lungit in a 3 a pana la 5500 ture o repriza. o sa merg curand daca nu cumva e inchis service dacia pana in ianuarie, sa mi verifice erorile. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
kyryka |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Sal! Am o problema foarte asemanatoare cu majoritatea dintre voi: la relanti tremura usor si ciclic si in mers daca accelerez uniform de la 1200-2000 rot/min tremura si da in nas destul de urat. Daca accelerez brusc si puternic merge ok. In ture merge foarte bine. Am resoftat-o, am schimbat bujiile, fisele sunt ok. Injectoare zic eu ok la 40 000 km. Poate mai are cineva o idee.. ms
This post has been edited by kyryka: 1 Feb 2009, 18:00 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
rue |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
eu ziceam ca deja cand ajung la 45 000 km caut sa o vand... acum am cam 24 000.
|
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
kyryka |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Incerc in week-end un reglaj culbutori sa vad daca e vreo diferenta. Va anunt! Eu cred ca asta este cel putin la mine.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
danic |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 22 July 06 ![]() |
Sa tot vorb. de "unsoarea" minune care se pune in capul bujiilor, eu am o vaselina electroconductoare ( Loctite 8152 ) ma gandeam daca este ok sa o folosesc, atunci cand voi schimba bujiile....acum am 36300 nu le-am schimbat niciodata, si "troaca" merge ca-n prima zi.O fi un caz fericit.....numai bine.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.4 Ambiance de HU cu AC/SERVO/CB TM oras de 5 *****
|
|
mircea1234 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 January 09 ![]() |
KYRYKA sunt. Azi i-am dat de cap. Un reglaj culbutori a fost de ajuns. Merge ca noua.
This post has been edited by mircea1234: 7 Feb 2009, 11:26 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Mpi
2006 ABS Plus
|
|
kmn |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Problemele sesizate la masina mea sunt asemanatoare cu cele discutate de voi: - la relanti masina tremura usor iar turometrul oscileaza usor; - la urcare /mentinerea constanta in acceleratie in sarcina masina trepideaza usor la anumite intervale de timp(trepidatia se resimte si atunci cand mentin acceleratia constanta pe loc); - am schimbat cablul de la acceleratie(prezenta uzura si se accelera mai greu), bujiile , am curatat ansamblu corp clapeta si motorasul pas cu pas, am verificat fise bujii si am reglat cursa ambreiajului dupa toate aceste schimbari problema se mentine; - masina are 52000 Km si problema a aparut de maxim 1-2 saptamani; ![]() - mentionez ca inainte sa apara aceste probleme masina a fost resoftata/remapata cu un soft sport(Dimsport) cand avea aproximativ 50000Km si nu am avut probleme pana acum maxim 2 saptamani cum spuneam si mai sus; Atept parerile si sugestiile voastre referitor la problemele prezentate si daca credeti ca problemele au aparut din cauza resoftarii. ![]() P.S. Masina "trage" mult mai bine decat cu soft-ul original. Multumesc aniticipat. This post has been edited by kmn: 7 Apr 2009, 12:50 |
--------------------
Renault
Fluence
2012 dynamique
- B xxx KMN K_M_N
|
|
kmn |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
KYRYKA@ unde ai facut reglajul de culbutori?
Si cat te-a costat? astept raspunsul tau, merci. |
--------------------
Renault
Fluence
2012 dynamique
- B xxx KMN K_M_N
|
|
kyryka |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Eu am facut reglajul. Problema e ca a fost o treaba de moment.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#55
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
e mai greu un pic, ca trebe dat jos capacul ala prins cu jdemii de suruburi cretine....
cat ai facut distantele pt admisie si evacuare? tot ca al vechea dacie se face? cu cheie de 10 inelara, patent si lera? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
kyryka |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Da. La fel. Admisie 0.10 evacuare 0.25
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
osa |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 27 April 05 From: Ingolstadt ![]() |
Salutare!
Iarna asta am avut si eu axact aceeasi problema pe care ati mentionat-o multi dintre voi. De doua ori mi s-a intamplat. Prima data, pornind din fata casei, pe la 2000rpm simteam cum motorul mergea in 3 bujii, s-a aprins becluteul de OBD, iar dupa cateva sute de metri, a inceput sa si palpaie. M-am panicat, neavand absolut nici o experienta cu masinile. Dupa ce am mers cu ea un pic pe drum drept si intins, sa zic ~3km, si-a revenit. Luni am fost la service, si calculatorul zicea ca am avut rateu pe cilindrul 1. Am intrebat de motive, si mi s-a zis ca: benzina proasta, bujii, filtru de aer. Cum benzina nu am cum sa o schimb, m-am hotarat, sa schmib filtrul de aer si bujiile. Masina a mers bine o vreme, apoi i-ar s-a innecat. Tot la o pornire din fata casei, tot, aceeasi iarna. De data asta am avut noroc, ca eram cu taicameu in masina. Cand am iesit la drum asfaltat, mi-a zis sa trag de masina un pic. Mi-a fost frica, dar am avut incredere in el ![]() Am tras un pic masina in a 3-a pana pe la vreo 3000-3500 rpm, si peste cativa zeci de metri a disparut problema. El zicea ca a prins bujia apa. De atunci merge totul bine. Se pare ca a fost de la benzina proasta. In rest, sunt foarte multumit de masina. desi, cateodata vad anumite minusuri legate de comfort care putea sa fie bagati in pretul masinii. Numai bine! |
--------------------
Laureate
Duster
2011
- IN-HL952
|
|
kyryka |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Daca ati rezolvat problema dati si voi un semn. Luminati-ne si pe noi!
This post has been edited by kyryka: 23 Jun 2009, 06:29 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
Marso |
![]()
Post
#59
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
Ce inseamna " Am tras un pic masina in a 3-a pana pe la vreo 3000-3500 rpm.... " ? Tu de obicei la ce turatie schimbi vitezele?
|
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
osa |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 27 April 05 From: Ingolstadt ![]() |
Se pare ca nu a fost intr-un ceas bun ultima mea postare
![]() Inainte insa pentru Marso: Vitezele le schimb pe la 2000-2500(max) ture. Prin am tras masina in a 3-a pana pe la 3000-3500, vroiam sa zic, ca in a treia, am mers cu masina turata la 3000-3500 cam 30-50s, fara sa schimb viteza. Apoi, am schimbat a patra. Acuma revenind la supararea mea: cam la o saptamana dupa ce am scris ultimul post pe acest topic, a inceput sa o ia razna masina. Afara era racoare, aer umed, ploaie. Dimineata urc in masina, dau sa plec, masina nu porneste. dau de vreo 10 ori la cheie, si nimica. In cele din urma porneste, dupa ce tin demarorul vreo 10-20s, insa extrem dar extrem de greu. Motorul pornit, se gatuie, da sa se opreasca, nu tine la relanti, incerc sa compensez din pedala de acceleratie, merge o perioada, scurta, dupa care motorul se opreste. Mai incerc sa pornesc, tot asa ca mai sus, in cele din urma porneste. Tot gatuit, tot fara putere, vai de mama ei. Dau sa plec de pe loc, abea trage in treapta 1, dau sa schimb a doua, motorul moare. Pornesc din nou, tot extrem de greu, merg in treapta intai, turez la pana la 2000, iar cand ajunge si acul la valaorea 2000 de pe scala, se gatuie urat de tot, smuceste, pica turele. compensez din acceleratie, si incet, greu, si cu nervi, reusesc sa ajung pe drumul principal, unde, evident in interesectia mare moare motorul din nou. Trebuie sa mentionez ca, pentru a intra pe drumul principal, trebuie urcata o foarte (a se citi extrem de) mica panta, panta care este aproape insesizabila, dar exista. Claxoane, blesteme, faruri de la cei care vin din dreapta mea, caci e drum national. ca norocul, porneste masina din prima cheie, tot greu, reusesc sa trec de intersectie, trag pe dreapta si acolo moare motorul. Ma dau jos din masia, pe ploaie torentiala, dimineata la 6:45. Din coloana de masini care s-a format din cauza incidentului, mai aud cum unii imi ureaza ceva de sanatate cand trec pe langa masina oprita. Nu pot sa fac altceva decat sa ii ignor, si sa le urez, in gand, ceea ce am patit si eu. Dau la cheie de zeci de ori, si nimica. Demarorul invarte si atat. Dupa vreo 10 minute incerc din nou. Miracol! motorul porneste apropae instantaneu. Accelerez un pic, urca lin pana pe la vreo 3500 ture si coboara la fel de lin pana la relanti. Plec de pe loc, fara probleme, schimb a doua, a treia...a cincea, merg cu 100 la ora, motorul merge ca noua, fara absolut nici o problema. Am mers direct la service, cu care am vorbit in cei 10 minute in care am stat in masina. Concluzia lor dupa o zi de stat masina in serivce (eu nu am foat de fata): - masina acuma merge bine - am facut testele de injectie -> totul e OK - daca mai face la fel, schimbati pompa de benzina.....la revedere! M-am suparat, si iam intrebat: auzi, daca schimb pompa de benzina, si tot asa face dupa aia, data viitoare ce imi recomandati, sa schimb injectoarele, sau mai bine tot motorul. So ofticat ala de la receptie, dar cu atat am ramas. Consluzii: 1) astia de la service sunt niste incapabili, sa ii ia dracu' asa cum imi iau ei mie banii pentru a-si da cu parerea. Ca de aia i-am platit. Nu? sa dea ei cu parerea. 2) nu cred ca e de la pompa de benzina, fiindca atunci ar trebui sa faca la fel si in mers (sau?) iar incidentul ar trebui sa fie mai aleator. 3) incidentul descris mai sus (in afara de plecatul la service) se repeta in fiecare dimineata cand noaptea era racoare, si/sau si ploua. 4) am schimbat bujiile, nu are nici un efect 5) HELP...... Mersi. |
--------------------
Laureate
Duster
2011
- IN-HL952
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 09:36 |