Garnituri chiulasa, am schimbat trei pana acum
![]() ![]() ![]() |
Garnituri chiulasa, am schimbat trei pana acum
dany_lock |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
1984
- SV06TWK
|
|||
tunderbird |
![]()
Post
#2
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Spune-ne mai multe!
Cum a debutat defectiunea? Cine a facut reparatia? Cum a facut reparatia? Daca tu ai facut reparatia, ai citit manualul de reparatie Dacia inainte? Suprainaltarea camasilor fata de blocul motor este de 2-9 sutimi de mm. Ea trebuie verificata, daca nu se incadreaza, manualul spune ca trebuie verificate cotele ansamblului camasa-bloc. S-a facut operatia aceasta inainte de montarea garniturii de chiulasa? This post has been edited by tunderbird: 18 Jan 2006, 15:48 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
milu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 23 April 04 From: Timisoara ![]() |
Intrebare:
Nu cumva a fost rectificata chiuloasa prea mult? |
--------------------
Duster 1.5 dCi
&
Logan 0.9 TCe
|
|
andu911 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(dany_lock @ 18 Jan 2006, 11:15) Am schimbat pana acum trei garnituri de chiulasa la un motor de 1600 de Nova desi am rectificat chiulasa.La prima cheie e "impuscata"destul de rau si asta se intampla la toti cilindrii.Singura problema care a ramas sunt cilindrii,care se pare ca sunt putin mai jos si nu mai preseaza bine garnitura.Se pot ridica sau exista alte metode sa pot face motorul asta sa mearga? Adica tie iti joaca cilindrii in bloc ????? ![]() Cu ce strangi chiulasa ? Cu cheie normala sau dinamometrica ? Ai curatat blocul si chiulasa ??? Cilindrii se pare ca sunt mai jos ?? Sau nu ? Verifica cu comparatoru sau la ochi, cu o rigla...vezi daca sunt mai sus. E imposibil sa fie mai jos...pana acum aveai baia de ulei plina de apa. Vezi cum sunt cilindrii fata de bloc...nu ca "se pare"...ca daca o iei asa...mai schimbi 15 garnituri... This post has been edited by andu911: 18 Jan 2006, 17:04 |
--------------------
-
-
-
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#5
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca o rectifica prea mult apareau alte probleme, dar nu de etansare.
Sa-l lasam sa ne spuna mai multe. In principiu s-ar putea suprainalta cu garnituri de carton ca la varianta 1300 dar intr-o anumita limita, sau o garnitura de chiulasa adaptata la care sa se aplice niste inele de cupru in dreptul camasilor. Dar mai bine sa ne spuna el mai multe...tare imi este teama ca i-au tras teapa la service. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
andu911 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Are inele de cupru jos la baza cilindrilor, numai ca...atungi cand se strange chiulasa...se contracta inelele de la garnitura de chiulasa, nu alea din bloc. De-aia zic ca mi se pare...SF
|
--------------------
-
-
-
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#7
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Inelele acelea se taseaza nu se contracta, dar intr-o anumita limita controlata de forta de apasare a chiulasei si de grosimea inelului.
Asadar, la strangerea chiulasei neavand voie sa faca modificari, ar mai ramane sa puna niste inele de cupru mai groase. Oricum, ai dreptate cu SF-ul. Mare-i gradina.... |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
dany_lock |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 January 06 ![]() |
Am rezolvat problema pana la urma.Am pus garnituri de cupru la baza cilindrilor(treaba facuta de un mecanic cu experienta).Inteleg ca vi se pare SF un asemenea defect,dar ganditi-va ca masina nu are decat 48.000km de cand a iesit de la mama ei din fabrica si totusi garnitura a cedat fara sa fi fost incalzit motorul peste limita.Masuratoarea facuta inainte de a pune garniturile de cupru(erau doar inelele de cauciuc)arata urmatoarele: trei cilindri erau sub nivelul blocului cu mai putin de 0,1mm ,iar cilindrul nr.3 era cu aproape 0,3mm!!!!! mai jos.SF???? Asa zicea si mecanicul.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1984
- SV06TWK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 05:52 |