DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diagnoza Logan, valori, parametri, explicatii

YRX
post 2 Nov 2018, 16:57
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Diagnoza, diagnoza, dar ce reprezinta parametrii pe care-i citim? Si ce valori sunt normale?

Daca la codurile de eroare stocate treaba este clara la citirea parmetrilor motor in "real time" situatia este mai delicata trebuie sa stim ce-i aia presiune colector, ce-i aia fuel trim, ce valori are lambda, avans etc.

Poate reusim sa le dam totusi de cap, sunt informatii valoroase si ne pot scuti de o gramada de bajbaieli la reparatii. Asa ca nu fiti secretosi...

Discutia a pornit cu Victorine la jurnale, dar am zis ca e mai util un topic care sa grupeze toate discutiile despre asa ceva intr-un loc.

Deci, dumnealui sta cu ochii pe STFT ( short time fuel trim) si LTFT ( long time fuel trim) la masina lui si m-a pus pe mine sa-i dau de la MCV pe ale mele.
N-am reusit sa fac un log asa ca i-am facut poze la diverse turatii

20181102_122233_resized.jpg ( Size: 369.49k ) Number of downloads: 660
20181102_122240_resized.jpg ( Size: 350.56k ) Number of downloads: 680
20181102_122249_resized.jpg ( Size: 325.47k ) Number of downloads: 646
20181102_122520_resized.jpg ( Size: 305.98k ) Number of downloads: 631
20181102_122534_resized.jpg ( Size: 262.69k ) Number of downloads: 616
20181102_122718_resized.jpg ( Size: 277.81k ) Number of downloads: 43
20181102_122727_resized.jpg ( Size: 360.55k ) Number of downloads: 37
20181102_122846_resized.jpg ( Size: 260.09k ) Number of downloads: 45



LTFT este un parametru invatat de ECU in timp. La mine pe diagnza se numeste operating richness adaptive si are o valoare de 152. Pe alte diagnoze se da o valoare in procente (%). Valoarea de referinta este amestecul stoichiometric, iar procentul este abaterea + sau -
La mine este valoare absoluta si fixa in toate regimurile de acceleratie. Din ce am citit o mai schimba din cand in cand.

STFT este corectia curenta care o face ECU functie de regim, cand accelerezi creste ca sa imbogateasca amestecul, cand iei piciorul saraceste amestecul, etc. Aceasta valoare depinde de regim si e foarte greu comparabila de la test la test.
Pe diagnoza este " richness correction value".

Problema lui Victorine este ca ii variaza LTFT-ul mult si pe plaja destul de mare, dar asta o sa povesteasca el.

Sunt convins ca exista printre noi ingineri care mananca asta la micul dejun, asa ca pot sa ne lumineze si pe noi... biggrin.gif

Si ca sa fie treaba treaba, ca doar nu te duci cu diagnoza la masina degeaba, am gasit si eu o anomalie la masina, tocmai ce o laudam ieri ca merge bine... mad.gif
Pentru cine a fost atent la poze am relanti de 512 rpm. Evident este o eroare, cred ca ori e senzorul de turatie ori circuitul. A facut chestia asta doar la o pornire, am oprit si pornit din nou si a mers ok.
Asa arata info turatie, varful este la 758 si baza la 512. Trebuie sa umblu la senzor.

20181102_124123_resized.jpg ( Size: 187.69k ) Number of downloads: 97


This post has been edited by YRX: 2 Nov 2018, 17:02


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 2 Nov 2018, 17:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Bunașa. In primul rand multumesc ca ti-ai facut timp sa verifici si sa le pui aici. Si da, cred ca e un topic foarte util, putem afla multe chestii.
Spre exemplu eu ma chinui de ceva vreme sa-mi dau seama care e cauza faptului ca uneori agață turatia pe la 1500 rpm sau creste ralantiul brusc la 850-900 rpm pentru cateva secunde, apoi revine la turatia normala, stabil. Ce vreau sa stiu este daca trage aer fals pe la galeria de admisie, e distributia prea stransa (am detaliat in jurnal), are clapeta joc in ax sau alte probleme. Ce nu mi se pare in regula este ca LTFT a fluctuat mult in cca. 200 km cat l-am monitorizat, in diverse regimuri de mers. Din nou, am detaliat la jurnal, daca e cazul revin. Si as fi vrut sa stiu daca valoarea citita de mine pt LTFT e normala: 19.53%. Trei aplicatii diferite au dat aceeasi valoare cu Elm 327 prin bluetooth. La un coleg cu aceeasi motorizare tot E4 am citit 14.06%.

Daca exista colegi mai versati in domeniul asta, contributia lor e asteptata si extrem de binevenita. Sper ca postarea mea nu e prea prolixa smile.gif

This post has been edited by Victorine: 2 Nov 2018, 19:05


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 3 Nov 2018, 07:34
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Am uitat sa precizez, in cazul valorilor absolute mijlocul intervalului este 128, adica 0%. Deci la mine este ltft 18%. Destul de mult ! Adicatelea masina baga benzina in plus pentru ca pe undeva intra aer in plus. Afurisita aia de admisie.... sau sonde....
Pe un forum MB se luptau cu valori sub 3%, majoritatea aveau 0,x% ... biggrin.gif
Trebuie sa rezolv treaba cu turatia si verific din nou, inclusiv la MPI.
Victorine, LTFT sa-l masori la relanti, dupa ce ai facut un drum opresti motorul si-l pornesti din nou, ar trebui sa porneasca cu valoarea invatata anterior. Normal ca o valoare cat mai aproape de 0 este mai buna, mi se pare mult sa fim spre 20%, peste 20% ar trebui sa inregistreze eroare.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 3 Nov 2018, 08:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Acum ca ai tradus valoarea in % m-am mai linistit. E a treia masina cu 1.6 16V cu valoare mare la LTFT. Repet, colegul meu are 14.06% fara sa fi umblat deloc la admisie (cum am facut noi). E posibil ca procentele slea sa fie o valoare generica si de fapt normalul sa nu fie la 0% pentru motorul asta?...

Si inca o intrebare: in ce conditii se reseteaza LTFT, pentru ca la mine cand l-am monitorizat continuu pe o bucata de drum de vreo 200km (conditii diferite de mers) am vazut valori foarte diferite si nu mi se pare normal. Mai pun odata datele si aici. Desi a ajuns si peste 24% nu a dat nici o eroare. Eu credeam ca limitele sunt +/- 25%...

This post has been edited by Victorine: 3 Nov 2018, 08:29

Attached thumbnail(s)
Screenshot_20180904_144500.jpg ( Size: 156.75k ) Number of downloads: 130
Screenshot_20180904_132005.jpg ( Size: 157.03k ) Number of downloads: 102
Screenshot_20180904_124133.jpg ( Size: 157.34k ) Number of downloads: 70
Screenshot_20180904_122647.jpg ( Size: 162.36k ) Number of downloads: 51
Screenshot_20180904_120102.jpg ( Size: 166.96k ) Number of downloads: 48
Screenshot_20180904_114422.jpg ( Size: 159.53k ) Number of downloads: 48


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 3 Nov 2018, 09:26
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Dacia in manual zice 0<x<255, unde 128 este mijloc. Atat!

Am gasit pentru un Renault 16V urmatoarea diagnoza
https://www.google.ro/search?q=operating+ri...=w67Qq0o9WcYB_M

Sunt foarte aproape de 0
Nu-mi dau seama daca la Logan este vreo diferenta (pot sa fie multe, de la alt soft de baza pana la alte sonde etc.)

Ltft se reseteaza cand stft iese dintr-o anumita plaja sau daca scoti bateria 5 minute. Ar trebui sa plece din 128, daca pleaca din alta valoare este clar altceva.
Mie mi-a plecat din 152 cu motorul rece si n-a mai schimbat-o indiferent de regim.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 3 Nov 2018, 19:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




LTFT nu se reseteaza asa simplu din cate stiu eu.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Nov 2018, 08:35
Post #7


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.774
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




@yrx Nu baga bre nici o benzina in plus, ca atunci era amestec bogat, si nici aer in plus nu ai ca nu ai turbo. Ai injectoarele lejer infundate sau presiunea pompei lejer scazuta si ca sa obtina amestecul cerut (nu stoechiometric, ca pe strada nu mergi in lambda 1 mai niciodata) trebuie tinut injectorul deschis (rco alimentare mai mare ) mai mult decat standardul .
Nu va mai bafgati nasul unde nu intelegeti ce se intampla ca prajiti naibii ceva.
Loganul X90 avea norocul ca avea inca un manual de diagnoza in pdf (capitolul 13 B cred ca era diagul de benzina) care sigur este pe undeva pe net. Pune mana si citeste in ala ce si cum si de ce inainte sa dai sfaturi altora sa-si piarda timpul .
P.S. @victorine cat timp nu ai defecte memorate esau prezente in injectie + masina merge satisfacator, ce naiba te doare atata de valoarea unui parametru? Diagnoza se face pornind de la o manifestare a motorului (mers nergulat, lipsa putere etc), nu face nimeni diahgnoza de tipul: trebuie sa duc parametrul ala la valoarea X.

drumuri bune!

This post has been edited by einstein1984: 5 Nov 2018, 08:40


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 5 Nov 2018, 09:48
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Einsteine discutam si noi ca fetele... biggrin.gif
Citit 17B, inteles mai nimic ca e vag si in chineza.
Nu dau nici un sfat, de asta am facut topicul asta, ca ne-am plictisit de covorase, leduri si cromuri si am zis sa mai avansam putin, sa mai invatam.
Corectiile astea, mai ales ltft mi se par cam mari totusi, stiu ca e rolul ECU-ului sa le faca si sunt inca in plaja de reglaj, dar pe unde se mai discuta de ele erau valori mult mai mici.
Daca esti amabil, spune-ne cat ar fi la un 16V facut cu maiestrie de Dacia si abia scos pe poarta fabricii, se apropie de 0% sau nu? Vad ca nici unele nu au trim negativ de ex.
E reala limita considerata normala de max +-10% ltft + stft?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Nov 2018, 09:58
Post #9


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.774
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai cand porneste motorul prima oara pleaca cu 128 la toti adaptivii. Apoi functie de cat de strans/larg e motorul, injectoarele etc se adapteaza in sus sau in jos (in general le vad spre 140 ish la benzinarele din generatia aia indiferent de nr de valve). Daca ai vreu fetish, se da reset din clip si se invata din nou, dar tot la 140 ajungi.

la gpl se duc in jos adaptivii pana e sa sarac amestecu ca nu mai porneste la rece de exemplu (gen 90ish). Repet, ca nu vad rapsunsul, ce te doare ca e 140 si nu 128 daca masina merge bine si consuma corect??
My bad 13 cred ca e diagu de diesel (de vreo 4 ani nu am mai folosit). repet, manualul e f bun, daca e in franceza. Traducerea in engleza e facuta de roboti si mai pierd cate ceva.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 5 Nov 2018, 14:06
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Einstein, tu vrei sa ne strici jucaria biggrin.gif
Ce naiba sa prajesc cu o aplicatie de diagnoza gen Torque? Eu incerc sa inteleg de ce naiba fluctueaza relantiul si de ce ramane la 1500rpm cateodata. Nu are stocata nici o eroare. Nu e de la MPP, nu e genul ala de fluctuatie continua. Corelat cu valoarea ridicata a STFT m-am gandit la aer fals, asa ca am schimbat ieri cele 4 garnituri de pe admisie. 70 de lei mai tarziu, masina face exact la fel. Si am impresia ca are legatura cu faptul ca sta in soare. Cateodata cand desfac busonul de la rezervor ies vapori dub presiune. Dimineata e ok. Cand ma intorc acasa agata la 1500rpm imediat dupa pornire, cam juma de minut. Dar trage bine, nu sunt alte probleme. Si face asa de cand am schimbat distributia. Consumul inteleg ca e normal, cca. 10 in oras, 6.7 afara. LTFT pozitiv si mai mare decat normal ma face sa cred ca ar afecta si consumul, de-aia intrebam cat e de fapt normal pt motorul asta.

This post has been edited by Victorine: 5 Nov 2018, 14:07


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Nov 2018, 15:04
Post #11


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.774
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




ia incearca sa astupi canistra de carbon, furtunu spre admisie. Poate fix atunci purjeaza.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 5 Nov 2018, 15:15
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Aha, deci un 140 are un motor perfect. Asta inseamna vreo 9%
Nu m-am putut apropia we asta de masini, ca a trebuit sa fiu asistent de shopping prin toate magazinele pamantului. Asta urma sa fac, sa resetez adaptivii si sa vad ce-i cu semnalul ala de turatie.
Din ce-mi mai aduc aminte parca la MPI aveam si mai mult, 175, cand imi facea treaba cu relantiul, dupa reglaj nu am mai pus diagnoza.

Victorine, nu dai o tura pe la Marian sa-ti verifice noxele? Sa n-ai vreo sonda obosita.
Ltft mare nu cred ca iti afecteza consumul, motorul incearca sa obtina acelasi target.
La canistra ma gandeam si eu, dar zice ca face doar dupa pornire, canistra nu purjaza numai cu motor cald, etc, etc?

This post has been edited by YRX: 5 Nov 2018, 15:18


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 5 Nov 2018, 21:04
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




O sa incerc si sa obturez admisia de la canistra de carbon, dar nu cred sa fie asta cauza. N-ar trebui sa se simta in mersul motorului, din cate stiu eu canistra se purjeaza cand sunt indeplinite niste criterii de temperatura, turatie, etc. Nu e cazul la mine. O sa mai fac un filmulet maine.
YRX, nu pot sa merg la Marian pana nu schimb (iarasi) intermediara, ca am deja gauri din ianuarie, am luat teapa cu asta Bosal. Oricum, sondele s-ar putea diagnostica si altfel. Din Torque, sonda amonte pare ca lucreaza ok. O fi mai lenta, dar cicleaza intre sarac/bogat. Am avut odata mufa deranjata si am mers vreo saptamana-doua fara ea, pana mi-am luat interfata si am vazut ca tace mâlc, apoi am rezolvat contactul. Dar nu cred ca in alea doua saptamani sa se fi dat peste cap LTFT si sa ramana asa...

This post has been edited by Victorine: 5 Nov 2018, 21:05


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 10 Nov 2018, 08:21
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Si parametrii de la 1.6 MPI.

20181108_092840_resized.jpg ( Size: 217.32k ) Number of downloads: 93
20181108_092400_resized.jpg ( Size: 297.11k ) Number of downloads: 79


Un pic mai mica corectia, 147.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 10 Nov 2018, 08:31
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Ai reglat recent culbutorii? smile.gif


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 10 Nov 2018, 08:38
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Acum vreo cateva luni.
Am curatat si senzorul de turatie la 16v. A mers bine pana s-a incalzit apoi iar caderile la 512 rpm. Maine ma duc sa iau altul, e diferit la 16v fata de 8v? E cel cu mufa neagra.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 10 Nov 2018, 08:41
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




La mine are mufa albastra parca. Vrei sa-ti fac o poza la cel original dat jos?
Ai grija la mufa, eu am dus unul inapoi pentru ca nu se potriveau degajarile alea 3 din mufa mama cu pinii din mufa tata de pe cablu, erau altfel dispuse. Tre sa fie ca in poza, 2 sus la orele 12 si 2 si una jos la ora 6. Eu am luat Facet.
Oricum eu stiam ca un senzor de turatie defect da alte simptome, gen pornire greoaie.

This post has been edited by Victorine: 10 Nov 2018, 08:51

Attached thumbnail(s)
20181110_084521.jpg ( Size: 2.37mb ) Number of downloads: 85
20181110_084615.jpg ( Size: 2.29mb ) Number of downloads: 64


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 10 Nov 2018, 09:09
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Tu ai masina mai noua, eu il am pe cel cu mufa neagra.
Ma mai duc sa ma uit insa parca retin ca la 8v este cu mufa spre dreapta si la 16v cu mufa spre stanga.
Cand nu mai porneste e dus de tot. La mine cade din cand in cand turatia citita la 512, turometrul nu sesizeaza, doar pe diagnoza.

This post has been edited by YRX: 10 Nov 2018, 09:11


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 10 Nov 2018, 09:16
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




La mine la 16 V are mufa spre dreapta, orientata spre habitaclu, dar ziceam ca poate fi diferita mufa, cum a fost cazul meu, desi a fost cautat senzorul dupa VIN.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 10 Nov 2018, 12:57
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti






--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Nov 2018, 08:23
Post #21


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.774
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Noh, daca nu luati piese de unde trebuie, gen reprezentanta asa o sa tot patiti. Senzotul ala de pe volant a evoluat la un moent dat si a primit un conector etans. Deci de la Dacia cumperi senzoru+ un conector cu ceva cablaj pe care-l pui in locul conectorului vechi (cu varnis etc).
In loc sa luati senzori (care oricum nu se strica, e o bobina), mai bine cositoriti cablajul direct pe senzorul existent, ca acolo e problema.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 12 Nov 2018, 10:25
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Bai de nu m-ai omorat cu reprezentanta asta...
Io zic ca totusi 20 de lei in Vitan e de luat in seama... biggrin.gif Plus de asta ca imi vine greu a crede ca poti sa cositoresti mufe fara sa dai juma' de motor jos. Oi ajunge si acolo, dar mai vedem. Chiar si sa schimbi senzorul este mai mult pe pipaite.
Si apropos toti senzorii aftermarket din Vitan (adica chinezesti, stifturi etc.) au mufa "imbunatatita" la pachet.

Anyway, luat senzor nou, cel de 16V este diferit de MPI, are mufa spre stanga cum te uiti la el din fata, MPI la dreapta. Cautat in gramada cu ohmetrul unul de 210 ohmi. Cel mai bun avea 230.
Schimbat la masina, rezultat zero. Aceeasi figura - 768 rpm cu caderi la 512. Turometrul sta pe ultima liniuta sub 1000. E ciudat ca si valoarea de 768 e fixa, fara nimic in sus si in jos. Ridicat turatia de relanti din diagnoza, se simte auditiv, 768-ul nu se misca, insa nu mai cade la 512.
Pus diagnoza pe MPI oscileaza rapid intre 74x si 75x, nici vorba de 512.

Deci umblam mai departe.
Conform unei schite pe care o am firele de la senzor se duc pe pinii 54 si 24 la ECU. Aia sunt?

Victorine, un grafic cu turatia de relanti se poate?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 12 Nov 2018, 14:01
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




E ok asa? Nu stiu cum si daca pot sa setez valorile care apar pe axa Y, dar oscila intre 740 si 760 aproximativ. A pornit si GMV de 2 ori spre final...

Attached thumbnail(s)
0_screenshot.jpg ( Size: 87.26k ) Number of downloads: 76


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 12 Nov 2018, 14:55
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Merci.
Da, e exact cum ar trebui sa se vada. Deci avansam cu investigatiile, ca nu e in regula ce vad la mine.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Nov 2018, 16:50
Post #25


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.774
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




o fi diagnoza ta de kko?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 12 Nov 2018, 20:08
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Poate e doar pentru 1.6 MPi biggrin.gif


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 12 Nov 2018, 20:29
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.698
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




O fi ma, nu se intelege cu atatea valve.
Da-o in ma-sa, pe MPI merge, pe Touareg merge, Polo, Alfa etc. Vede toate calculatoarele, inclusiv ABS-u, CAN-ul.
Sa vad cand am timp sa umblu la mufa ECU, ii dau eu de cap. Acum parca-mi aduc aminte ca si unghiul de avans il tot misca la relanti, nici asta nu cred ca e normal, dar se prea poate sa fie legate treburile.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 12 Nov 2018, 20:38
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Dsca-i dai de cap la tine, poate gasim o solutie si pentru relantiul meu ca "se accelereaza" cateodata de zici ca are motorul tahicardie.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 24 Nov 2018, 09:55
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.983
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Revin cu un mic update. Am făcut acum o saptamana o diagnoza cu o interfață care arata similar cu a ta. Valoarea citită pentru Operating richness adaptive era de 153. S-au resetat parametri si dupa o saptamana de monitorizare valoarea LTFT citită de mine este 9.4% fata de 14.5% si chiar 19.5% cat era inainte. Nu stiu daca are vreun efect si faptul ca in urma cu vreo 3 saptamani am inlocuit din nou cele 5 garnituri de pe admisie. O posibilă problema părea să fie la garnitura de la epuratorul de ulei, care părea că nu este apăsată uniform, avea o zonă în care urma de strângere era mai ștearsă. Celelalte 4 garnituri de pe galeria de admisie păreau să calce bine, chiar dacă foarte aproape de conturul găurilor. Asa se centrează colectorul din pinii aia de plastic, ele erau așezate bine si suruburile fuseseră strânse în ordinea arătată în manual.

Încă nu a dispărut problema cu creșterea relantiului cu de la sine putere pt cateva secunde uneori si nici faptul că ramane pe la 1500 rpm imediat după ce pornesc motorul si pun mașina în mișcare, pentru cca. 20 secunde. Asta se intampla doar la a doua pornire din zi, după ce mașina a stat cateva ore. Niciodată dimineata. Nu sunt stocate erori.

This post has been edited by Victorine: 24 Nov 2018, 10:02


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 24 Nov 2018, 10:39
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09






Dar cu alt senzor de presiune aer ai incercat?

La tine 153 e relativ bine, eu am si 168 si peste 170....adevarat, alt tip de combustibil....

Am impresia ca te agati ff mult de detalii, nu mai vezi padurea de copaci.....toate valorile alea sunt date de un cumul de informatii primite de la anumiti senzori - cu aia ar trebui sa incepi verificarea, daca ai ce verifica, in fond masina merge bine presupun.....insa stiu cum e cu piticii, te racaie...

In fine, spor la mesterit, ma duc sa pun becuri biggrin.gif


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th March 2024 - 20:37
Forum Renault