Diagnoza Logan, valori, parametri, explicatii
![]() ![]() ![]() |
Diagnoza Logan, valori, parametri, explicatii
Victorine |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|||
YRX |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
MCV-ul a plecat la tara si din relatarile soferului se simte altfel. Nu a mai dat in nas, pare mai vioaie dar am dat de alta problema .... ramane turata la 1000 la relanti ....
![]() Singura modificare e noul senzor de turatie, care pe diagnoza nu a facut nici o imbunatatire, s-o fi curatat mufa singura si face contact mai bine. Saptamana viitoare vine inapoi si vad care-i treaba. Victorine, treaba cu interfata proasta cred ca pica, nu s-ar conecta, ar face altele nu sa citeasca valori eronate. Astea sunt standardizate. This post has been edited by YRX: 24 Nov 2018, 11:39 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Victorine |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Stai, eu vorbeam de prostia mea de Elm 327 prin bluetooth... Cealalta diagnoza cu interfata asemanatoare cu a ta nu e a mea.
De ce faci legatura dintre relanti si senzorul de turatie? Crezi ca e de-acolo? Sta mereu la 1000 rpm acum? |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
YRX |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, sta la 1000 la cald.
Cand am remarcat problema cu turatia citita prost ( statea in 768 fix cu caderi la 512 tot fix, nu ca la tine sau MPI unde varia incontinuu +- 10 ture) am verificat si la alte ture diagnoza vs turometru. Pana la 2500 era cam o diferenta de 200-300 ( mai mult pe turometru) de la 2500 in sus mergea bine. Ce nu pot sa inteleg este ca turometul ia aceeasi informatie ca diagnoza, trecuta prin UCH. Cand imi apare masina acasa o sa verific mufa ECU si traseul senzorului de turatie, sa ma asigur ca sunt astea in regula. This post has been edited by YRX: 24 Nov 2018, 13:51 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Facut operatiunea de curatat si verificat electrice. Plus un MPP nou.
Adaptivii au mai scazut putin, 146, dupa ceva mers cu ea. S-a rezolvat si caderea turatiei la 512 rot/min, sub 768 nu a mai scazut. Tensiunea la ECU e si ea ceva mai mare. 20190211_125603_resized.jpg ( Size: 271.52k ) Number of downloads: 207 20190211_125637_resized.jpg ( Size: 404.79k ) Number of downloads: 221 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
user123 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Dar un reset adaptivi dupa ce ai facut toate operatiile de mai sus ai facut? La 146 stai bine, la mine are 178....adevarat, pe GPL..... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#37
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pai aveai tensiune scazuta la borne ca era mufa nestransa si oxidata.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot ma plimb cu diagnoza in buzunar, am zis sa mai pun si pe Logan, sa vad cum sta.
Rau! ... am inceput cu un LTFT de -16%, care, pe masura ce se incalzea motorul tot scadea. A ajuns la -30% dupa vreo 20 km de oras. La oprire motor revenea la un -17, apoi in mers iar urca. Mi se parea mie, de ceva timp, ca era cam puturoasa si relantiul era zbuciumat, mai cu aritmie, asa. Ma, cum mama naibii sa ajunga la valorile astea, fara vreun cod de eroare, Mini la -17 s-a scandalizat cu codurile de lean si rich. Ma uit pe MAP, pe graficul sondei 1, erau in concordanta, ECU tot incerca sa scada amestecul sa bage lambda in parametri. Trimul LTFT pe negativ e cu doua taisuri, ori are benzina multa si incearca sa aduca amestecul la normal, ori are vreo ne-etanseitate pe admisie aer si incearca sa reduca turatia. Lambda e noua, tocmai ce am schimbat bujiile si garnitura de jos la corpul clapeta, am inspectat vizual furtunurile PCV, canistra, servo si MAP-ul. Totul parea in regula. Zic, o fi pe partea de benzina, s-or fi dus oringurile injectoarelor. Avand un set de schimb ma pregatesc sa-l pun pe celalalt, care mai fusese pe masina pret de vreo 40k km. Erau curatate, puse frumos in cutie, dar oringurile se cam intarisera. Am cumparat 4 seturi de oringuri (Renault e un nesimtit, vrea 60 de lei bucata) Bosch F00VE35004 la 8 lei setul. 20240731_121810_resized.jpg ( Size: 285.26k ) Number of downloads: 33 Am trecut la treaba si surpriza a fost la injectorul 1. Mufa plina de un lichid maroniu, gen ulei de motor. Restul curate si uscate. 20240802_114231_resized.jpg ( Size: 213.43k ) Number of downloads: 33 Scot si injectoarele din galerie si sub injectorul 1 depunere de carbon, mizerie lipicioasa. Deci, injectorul ala nu functioneaza cum trebuie. Dupa lichidul din mufa cred ca e crapat si la presiunea din rampa curge. Asa primea ECU benzina in exces de se tot chinuia sa echilibreze amestecul. Pun setul nou si dau drumul la o plimbare. Nu resetez adaptivii, sa vad ce face el. Dupa cativa km, creste LTFT la -10%, mersul se imbunatateste, STFT +20%, deci o ia in sensul normal, probabil se va stabiliza la un +10% LTFT. Injectorul cu pricina e bun electric, inchide si deschide, n-am reusit cu el jos sa-l fac sa musteasca pe undeva. Trebuie sa incerc cu o pompa sa fac presiune. This post has been edited by YRX: 3 Aug 2024, 06:49 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:39 |