Ford Focus mk 3 facelift, cu benzina
![]() ![]() |
Ford Focus mk 3 facelift, cu benzina
bmwh548 |
![]()
Post
#2761
|
||
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
- -
|
|||
Filip |
![]()
Post
#2762
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Am gresit si eu, nu o sa se mai repete. Nu credeam ca sunt asa sensibile niste cauciucuri. Acum am si eu un set nou de cauciucuri.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#2763
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#2764
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
axabrt |
![]()
Post
#2765
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.968 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Când mă uit în jur prind curaj.
https://www.digi24.ro/stiri/video-momentul-...coolice-2256487 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
wolfin |
![]()
Post
#2766
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca suna anapoda ce zici.
Te pun la bula. ![]() This post has been edited by wolfin: 18 Feb 2023, 18:52 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
axabrt |
![]()
Post
#2767
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.968 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Am pus bateria la încărcat n am mai deconectat nici o borna.
Sa vedem ce se întâmplă Azi dimineață am zis sa masor câți volti are că de vreo săptămână nu mai intra deloc start stop. 11.9 v .[attachmentid=1628147365] [attachmentid=1628147366] This post has been edited by axabrt: 25 Feb 2023, 13:31 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
wolfin |
![]()
Post
#2768
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Se te astepti sa moara cand iti e lumea mai draga.
Eu o schimb anul asta ...desi arata bine..dar viata sa e 50%. In iarna 23-24 ma astept sa dea rateu. 7 ani ..suficient. Am si eu jucaria aia. E buna cand lasa 1/2 farurile aprinse...nu cand e bateria pe duca. This post has been edited by wolfin: 25 Feb 2023, 14:54 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
axabrt |
![]()
Post
#2769
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.968 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Ceva tot a făcut că acu are 4 linii cica[attachmentid=1628147368]
[attachmentid=1628147369] Daca moare iau eu alta baterie dar cum o pun. Că trebuie să demontez jumă de masina. Cum plm sa pui bateria sub parbriz |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#2770
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.326 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
acolo este si la Mondeo, nu este msre lucru de schimbat ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
traffictours |
![]()
Post
#2771
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Genul asta de redresoare inteligente nu incarca bateria decat pana la 80% in prima faza, adica in primele ore de incarcare, 3-4-5-8 ore in functie de cat de descarcata e bateria. Pt o incarcare cat mai aproape de 100%, daca asta se si vrea, trebuie lasata la incarcat 24 de ore, chiar daca display-ul nu mai arata incarcare, exista un curent mic, mult mai mic decat cel de incarcare normala care finalizeaza incarcarea in acest interval de timp de pana la 24 de ore...
E bine ca periodic bateria sa fie lasata la incarcat cu asemenea redresoare electronice, deoarece in exploatarea masinilor in regim urban nu ne dam seama ca bateria functioneaza de multe ori si la 50-60% din capacitatea ei, totul functioneaza bine in acesti parametri, insa se scurteaza viata bateriei pe termen lung. This post has been edited by traffictours: 25 Feb 2023, 17:59 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
axabrt |
![]()
Post
#2772
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.968 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
N am.lasat că vine ploaia. E suficient zic eu.
O sa vad daca își revine start stop. Ăla e cel mai bun indicator despre starea bateriei |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#2773
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
La Renault \Dacia Stop&Start este dezactivat daca incarcarea bateriei este mai mica de 80%, cred ca este aceeasi valoare si la Ford.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
traffictours |
![]()
Post
#2774
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca pe timp de iarna si circulatie preponderent urbana cu opriri dese, bateria e sub 80% in foarte multe cazuri, din cauza lipsei timpului de reincarcare, nu ca ar avea bateria ceva. Cand mai e si bateria uzata, fenomenul se amplifica. Aceste redresoare inteligente limiteaza incarcarea la 80% tocmai ca sa lungeasca viata bateriei pe termen lung.
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#2775
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Depinde si de tipul redresorului, sunt unele "inteligente" care au si functia "Repair mode". au diferite regimuri de incarcare, etc., insa incarcarea pe masina depinde de mai multi factori si o baterie "pe duca" pana la urma tot trebuie schimbata, iar starea bateriei este bine sa se masoare si cu testerul de baterie (U, SoC dar si SoH, Ri) si din softul masinii via diagnoza.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
traffictours |
![]()
Post
#2776
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
De acord ca bateria se masoara in alte conditii decat am ridicat capota si pun ampermetrul meu chiar si ultraperformant. Ai deschis usa si capota, deja tensiunea pe baterie scade in mod stationar, cu motorul oprit. Mai sunt si alti parametri in afara de tensiune. Degeaba are tensiune acceptabila daca nu mai furnizeaza curentul necesar. Ce facem noi acasa e ceva ca o informatie primara.
Am eu redresor care cica repara, nu stiu cat o repara defapt, genereaza niste impulsuri de curent care cica revitalizeaza bateria(zic cica deoarece daca bateria e uzata nu stiu daca mai salveaza ceva), de asemenea are diverse regimuri de incarcare, adica curentul de incarcare e variabil in functie de evolutia incarcarii bateriei, cand ajunge la 80% incarcare curentul scade vertiginos si ramane un curent asa zis "floating" care finalizeaza incarcarea in circa 24 de ore, insa eu ma refeream la o baterie ok, noua, si vreau sa zic ca simplul fapt ca SS nu intra in functiune nu inseamna doar ca e bateria descarcata, pot fi cel putin 10 conditii care nu sunt indeplinite, sunt descrise in orice manual de utilizare, nu le mai descriu eu aici. Deci functionarea sau nu a SS mai ales pe timp de iarna atunci cand indeosebi apar restrictiile lui de intrare in functiune nu depinde numai de baterie. De asemenea bateria poate fi super ok ca si stare generala dar din cauza opririlor dese ea se descarca si daca nu are timpul necesar pt a se reincarca se comporta ca atare. This post has been edited by traffictours: 25 Feb 2023, 19:31 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
axabrt |
![]()
Post
#2777
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.968 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Bateria cred că are 6 ani jumate.
Sunt conștient că e cam pe duca , sper sa tina totuși și anul asta sa zic că ar face 7 ani. Totuși e aproape dublu față de Opel unde mai mult de 4 ani nu a ținut nici o baterie. E și alta tehnologie totusi |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
traffictours |
![]()
Post
#2778
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai avut incarcare super stabila pe ea daca a tinut atat. Acum se merge pe consumerism, nu mai vor sa le faca ca sa mai dureze atat. Am avut si eu odata pe un VW Transporter 1,9 TD bateria lui originala care a tinut 8 ani, si pe un X5 care a tinut 7 ani, culmea pe X5 era un Varta Blue care sunt slabe de obicei, insa astea sunt povesti de demult, acum suntem in alta era.
Tine-o sub observatie si daca nu mai tine curentu o schimbi. Dar nu doar nefunctionarea SS-ului este relevanta, dupa parerea mea, ci efectiv ce iese la masuratori profesionale si dupa cum invarte motoru dimineata cand e ger afara. This post has been edited by traffictours: 25 Feb 2023, 19:29 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
Victorine |
![]()
Post
#2779
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Dacă e AGM (la start-stop) cred că e normal. A mea e din sept. 2014 și abia acum am schimbat-o, mai mult de frică. Dar nu e folosită la porniri, doar ajută calculatoarele să comunice. Tare mi-e că asta tradițională nu ține mai mult de 4-5 ani.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
traffictours |
![]()
Post
#2780
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu la Golf 8 am avut EFB, la fel si la Clio, AGM probabil se pun pe modelele premium.
This post has been edited by traffictours: 25 Feb 2023, 19:31 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#2781
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Asa este, totusi si S&S poate sa fie un indicator "primar" (de acord ca sunt mai multe interconditionari, le-am detaliat\atasat si pe forum), exemplu concret acum vreo luna cand au fost si -20C, mergeam la cumparaturi si a aparut pe TdB ca este dezactivat, am pus diagnoza si aveam tensiune 11.8V si incarcare 78%, am ajuns acasa verificat si cu testerul de baterie iar valorile au fost confirmate, pus redresorul in Repair, incarcat si masurat apoi mai des, azi ex a avut 12.5V si 88%, etc... iar bateria EFB este de prim montaj si are aproape 6 ani, inca se tine bine dar destul de probabil ca la toamna o voi schimba preventiv.
Apoi chiar si o baterie noua incarcata 100% pe masinile mai noi sistemul (incarcarea pilotata via soft) o aduce destul de rapid intr-o plaja de incarcare mai mica (ce depinde de marca \model), deci pe masina 100% nu va fi, apoi mai depinde si de modul de utilizare al masinii, gestionarea energiei, etc... (discutia despre toate astea poate sa fie mai lunga). LE: @ Victorine ![]() This post has been edited by Gil26: 25 Feb 2023, 19:43 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
traffictours |
![]()
Post
#2782
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Discutia nu numai ca poate ci sigur e mai lunga, iar eu ca utilizator obisnuit, am zis ca e bine ca un redresor din asta inteligent sa fie pus sa incarce bateria periodic, mai ales in sezonul rece ca sa nu se circule mult cu bateria spre 1/2 din capacitatea ei deoarece in acest fel uzura bateriei se accentueaza si nici macar nu stim. Aflam cand bateria e deja uzata prematur. Ne trezim ca ia uite ba, numa 2 sau numa 3 ani a tinut?
Ma refer la deplasarile preponderent urbane. Asa daca faci naveta zilnic o ora dus si o ora intors, nu mai ai nevoie de niciun redresor si nici bateria n-o sa cada prea curand. SS este un indicator primar daca dupa ce mergi o ora cu masina si el tot nu functioneaza. Insa chiar si atunci poa sa apara o interconditionare. Eu personal n-am mai facut o diagnoza de foarte multi ani, de pe vremea lui DDT2000, insa la diagnoza bateriei nu este mai important procentul de uzura al bateriei decat starea ei de incarcare la un moment dat? Adica 78% incarcare nu e asa grav fata de acei 11.8 V, deci probabil si din cauza uzurii bateriei tensiunea a scazut asa mult. This post has been edited by traffictours: 25 Feb 2023, 20:06 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#2783
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Corect si subscriu celor scrise anterior
![]() Mai adaug ca eu tocmai de aceea nu am dezactivat S&S permanent din soft, imi poate da anumite "indicii" despre "starea" masinii (ex si o regenerare in curs, baterie, franare, etc.) Apoi la unele marci\modele nici macar nu se avertizeaza inainte \cand o baterie este "pe moarte" (sa te lase cand iti este lumea mai draga), tocmai de aceea una mai veche este bine sa se masoare, monitorizeze, verifice, incarce mai des (ceea ce ii sugerez si colegului @ axabrt sa faca). LE: si incarcarea si tensiunea (la mine sunt aproape "la zecimala" in dignoza si tester baterie) sunt importante dar asa cum am scris conteza si SoH plus Ri, iar referitor la U si SoC chiar si cand bateria era aproape noua acestea erau 12.5-12.7V si 92-95% pe masina, asta este sistemul "inteligent" cu bune si rele (dar sunt multumit cum functioneaza la gioarsa mea, chiar daca imi aduc aminte cu nostalgie cum era la masinile pe care le-am avut ex prin anii '90, mult mai simple si fara atatea "brizbrizuri" de gestionare a energiei, dar deh, astea sunt "cerintele" acum). This post has been edited by Gil26: 25 Feb 2023, 20:23 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
traffictours |
![]()
Post
#2784
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
De exemplu, la VW Golf 8 1,5 TSI Life 2021, precizez asta ca poate la modelele mai optionate sa fie probabil diferit, deci la acest tip de masina(care si asta are o gramada de optiuni) nu avertizeaza absolut nimic legat de SS. Doar afisajul, activat sau dezactivat. Nicio litera, text legat de intrarea sau iesirea lui din functiune, sau alt gen de mesaj.
Am zis anterior in alt topic ca am avut si niste discutii ceva mai aprinse la reprezentanta VW din cauza descarcarii bateriei, adica lor le-a iesit pe diagnoza multiple 11,9 V la baterie, eu fiind acolo deoarece la unele porniri apareau in bord erori de tot felul, de la senzori parcare pana la SOS si deseori infotainmentul se stingea aleator. Si se stingea uneori cand actionam mers inapoi, adica intra in functiune camera spate, deci motorul fiind pornit si mers cu masina excluzandu-se descarcarea bateriei, care baterie era noua. EFB, totusi... Daca era de la baterie ar fi spus ei, insa la Golf 8 e o problema de soft ultracunoscuta si baietii de la service sunt determinati de catre Porsche sa traga de timp... Pana rezolva... Inca n-au rezolvat in totalitate. Eu m-am suparat atunci deoarece ei neputand nici macar sa identifice problema, nicidecum s-o remedieze, au inceput a ma preveni ca domne, sa stiti ca nu va putem asigura garantia bateriei in conditiile astea, de 11,9 V. Eu stiam ca circulasem exclusiv urban, era pandemie atunci, insa m-am revoltat si le-am spus ca atunci cand am cumparat masina nu am semnat o limita de km urbani sau extraurbani si ca vor fi obligati sa-mi acorde garantie pe baterie timp de 4 ani. S-au inmuiat ei, insa ulterior mi-am cumparat redresorul cu pricina, inteligentul, si am inceput sa am grija de masina mea. Eu zic ca e mai bun sistemul asta care limiteaza incarcarea bateriei, practic ii prelungeste viata. Nu sunt de acord cu calitatea bateriilor, nu sunt de acord ca sa livrezi EFB in loc de AGM, insa na, la Golf 8 nici compartimentul motor nu e vopsit in vopseaua masinii, e vopsit in negru mat asa cum sunt vopsite elementele de caroserie pe verso, alea care vin ca piese de schimb. This post has been edited by traffictours: 25 Feb 2023, 20:40 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
Filip |
![]()
Post
#2785
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Un redresor de baterie bun, un compresor care se alimenteaza la 12v pt umflat rotile cu display ce indica si presiunea in BAR/PSI, un refractometru pt masurarea punctului de inghet al antigelului, o roata de rezerva space saver (chiar daca masina nu a venit cu ea din fabrica) astea sunt chestii pe care orice posesor de masina ar trebui sa le aibe, fiindca nu costa o avere, si iti raman de la o masina la alta (mai putin roata de rezerva). Dar eu nu as putea sa merg cu masina fara o roata de rezerva, sa ma bazez doar pe kit-ul ala de pana. Si o trusa mica gen cum e aia de la LIDL cu o surubelnita cu capete de la cele simple pana la torx, un cricket mic, patent etc. Nu strica. Si un multimetru.
This post has been edited by Filip: 25 Feb 2023, 20:44 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
traffictours |
![]()
Post
#2786
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
In anii 90 cand drumurile in tara erau in reparatie de se crapau sau se spargeau parbrizele si de 2 ori pe sezon, eu facand circuite turistice prin tara cu turisti straini si fiind sub program strict de mese, trasee si vizitele obiectivelor turistice, luam cu mine 2 roti de rezerva in microbuz... Nu imi permiteam sa risc, eram sub presiunea programului incarcat, cei ce calculau initial traseele nu aveau in vedere prapadul de pe sosele, mai ales in zona Moldovei sarea criblura ca la balamuc, iar reparatiile la reprezentante mi se pareau ieftine sau convenabile deoarece in primul rand erau mai rapide decat service-urile obisnuite sau multimarca. Aveau stocuri de piese ceea ce ceilalti nu aveau.
This post has been edited by traffictours: 25 Feb 2023, 21:14 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
Filip |
![]()
Post
#2787
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
In prezent si service-urile mici multimarca au logistica pusa la punct, chiar daca nu au pe stoc, dau comanda si piesa ajunge in cateva ore. Intr-adevar daca exista pe stock poate e si mai rapid, dar si la reprezentanta trebuie sa te programezi ma gandesc.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
traffictours |
![]()
Post
#2788
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Peste tot trebuie sa te programezi in ziua de azi, ideea era ca reprezentantele aveau personal mai calificat atunci si piese mai multe pe stoc. Eu nu de placere ma duceam la reprezentante si nici ca sa-mi dau importanta, sunt altfel de om eu, ci efectiv se rezolvau problemele mai rapid.
Si daca vrei noutati din zilele de azi, iti spun: singura problema majora pe care am avut-o la X5 a fost frana de mana electrica care a cazut. S-a infiltrat umezeala in cabluri, a aparut rugina, au intepenit cablurile in mantale si s-au ars motorasele sau numai unul. Aveam un prieten patron si sef la un service multimarca si m-am dus la el. A venit mecanicul sef si mi-a zis ca nu are cum s-o softeze ulterior montajului si am fost nevoit sa ma duc la reprezentanta. Nu ma grabeam de data asta, dar nu am avut incotro. Tot acolo ma mai dusesem cu unul din Velsatisuri sa-mi inlocuiasca distributia. Mecanicul era bun, dar era de moda veche, cam refractar la nou, insa era un bun mecanic. El tinea in spate tot serviceul. Masinile gen Laguna, Ford Ka, Passat, Jetta, Golf le facea, la Velsatis m-am dus cu printuri din Dialogys deoarece vazusem eu acolo niste unghiuri anume la calare, nu stiam cum sa fac eu insa pricepeam ca e ceva mai deosebit, era motorul F4R de 2,0T care a fost si pe Laguna. Cand a vazut printurile a inceput sa rada de mine, hai domne, ma confunzi, n-am eu nevoie de dastea, ce nu ti-am rezolvat atatea masini pana acuma? Buuun, las masina, iau printurile si dupa ce termina treaba iau masina si plec in probe. Dupa vreao cativa km incepe sa bata motorul. La inceput usor, abia perceptibil, deja intorsesm inspre service... Cand am ajuns pe aproape am oprit ca incepuse sa bata motoru de parca il lovea cineva cu ciocanul. Au adus-o tractata pana la service. Ulterior a rezolvat-o, dar dupa vreo 2 zile. Cam asta e treaba cu baietii minune... This post has been edited by traffictours: 25 Feb 2023, 21:46 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#2789
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Si eu sunt multumit de reprezentanta la care merg, preturi OK (chiar mai mici ca la unele service), meseriasi vechi si buni, piese pe stoc, etc., (dar adevarat ca o programare e cam 2-3 saptamani)
QUOTE(traffictours @ 25 Feb 2023, 20:53) In anii 90 cand drumurile in tara erau in reparatie de se spargeau parbrizele si de 2 ori pe sezon... Tin minte cum era, dar nici acum nu e mult prea bine, ex doar anul trecut am luat patru pietre pe putinele autostrazi pe care le avem (mai ales pe una din ele) si care se tot "peticesc" foarte des, criblura e si acum din "belsug" ![]() ![]() This post has been edited by Gil26: 25 Feb 2023, 21:21 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
traffictours |
![]()
Post
#2790
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
N-am zis ca e bine acuma, acum sunt ele drumurile mult mai bune, insa sunt cu muuult mai multe masini... Insa atunci era infernal, imi amintesc cum aveam deja parbrizul crapat la un Ford Tranzit nou, imi blocasera baietii(nu de la reprezentanta) crapatura cu spiralul si injectasera niste solutie si fiind in circuit inspre manastirile din nordul Moldovei cand veneau inspre mine cu viteza cei din contrasens(ca asta era marea problema, nu era educatia aia minima sa mergi incet cand e criblura, mai ales ca erau camioane, masini vechi, etcetera, nu-i interesau pe aia de vreun parbriz, al meu sau al lor), apasam cu o mana parbrizul pe deasupra volanului ca sa mai amortizez eventualele lovituri, sa nu raman cu oamenii in drum...
Daca nu s-a extins si nu e in campul vizual si circuli mult cu masina mai asteapta... Blocheazo cu un spiral fin si mai asteapta... Lumea inca e neglijenta... O sa mai apara si alta daca circuli mult. This post has been edited by traffictours: 25 Feb 2023, 21:53 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 14:34 |