Solenza Diesel - Se reaprinde beculetul de la buji
![]() ![]() ![]() |
Solenza Diesel - Se reaprinde beculetul de la buji
vili |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 28 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza 1.9D
2004
- IS-xx-xxx
|
|||
ionelpopa83 |
![]()
Post
#92
|
![]() dea Group: Members Posts: 237 Joined: 1 May 06 ![]() |
pentru tratarea defectului mentionat va recomand si un alt mecanic (cunoaste foarte biine solenza) care a reparat pompe de injectie la prieteni si colegi de ai mei cu rezultate foarte bune. Din pacate pretul este tot de 500 ron, dar din cate am inteles se mai poate negocia sau se pot obtine alte operatinuni bonus
![]() PS: sper sa nu se considere reclama (nu am nimic de castigat), daca deranjeaza rog sa se stearga |
--------------------
dacia
solenza
2005 confort
- dea
|
|
vili |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 28 September 07 ![]() |
Multumesc de informare, sunt in Iasi cel putin doua persoane care repara defectul. Ceea ce nu am inteles eu este imobilismul/indiferenta producatorului fata de o hiba deja celebra a acestui model de pompa de injectie. Daca pretul ar fi OK nu cred ca ar mai fi aparat cu atata strasnicie secretul interventiei. Din cei care si-au reperat masina, poate spune cineva cu precizie ce si cum s-a schimbat si cat costa piesa respectiva?
N-am auzit vreun mecanic care schimba bujiile, sa zicem, sa faca un secret din aceasta operatiune. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.9D
2004
- IS-xx-xxx
|
|
ionelpopa83 |
![]()
Post
#94
|
![]() dea Group: Members Posts: 237 Joined: 1 May 06 ![]() |
QUOTE(vili @ 16 Nov 2009, 21:22) Ceea ce nu am inteles eu este imobilismul/indiferenta producatorului fata de o hiba deja celebra a acestui model de pompa de injectie. Nici eu nu l-am inteles asa ca am purtat o discutie "neoficiala" cu un reprezentant al unui service autorizat , concluziile fiind urmatoarele : problema este super-cunoscuta atat la service-uri cat si la cei de la DACIA , precum si modalitatea de reparare, insa prefera sa incaseze banii pe o pompa noua de injectie + manopera, si spre surprinderea mea sunt destui care au fost dispusi sa dea acesti bani ![]() Iar angajatii care au ca "hobby" repararea acestor defecte sunt amenintati cu concedierea. ![]() Usor, usor incep sa cred ca au fost concepute ca sa aiba acest defect, si nu glumesc ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005 confort
- dea
|
|
4x4 |
![]() ![]()
Post
#95
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
La motorizarea F8Q 1.9D, aprinderea martorului de bujii si mersul prost al motorului la prima cheie este o probleme comuna, nu dati bani pe prostii.
La a doua cheie motorul v-a functiona in parametri normali, dar tot facand asa riscati sa ardeti calc de bord care forteaza pornirea motorului. Cauza principala este calitatea motorinei care lasa reziduri pe senzorul de pe evacuare si il afunda, mai ales cand mergi cu motorul subturat. Cand am patit asta prima data m-am speriat si am mers asa cu chiu cu vai cu masina, apoi am inceput sa dau cate doua chei o saptamana la rand si apoi m-am saturat si am dus-o in service. Acolo baietii au conectat un laptop si sau uitat la ce spune calc de bord si au conclus ca e o problema cu pompa de injectie (90 de mil inlocuita + manopera + timp sau kit de reparatie 2 mil, adica un set de capacele si garnituri care in 80% din cazuri nu face nimica. Am incercat kitul si un calc diferit de bord, dar cu acelasi rezultat, adica nici unul. Ma pregateam sa ma intorc acasa cand intra un coleg, tot cu un papuc ca al meu. Ii prezint problema, a avut-o si el, si a rezovat-o usor si ieftin. ACCELERATI, calcati pedala fara mila si se mai curata un pic mizeria de pe senzorul din evacuare si dispare problema. A functionat la mine si sunt mai bine de 9 luni de atunci si nu am nici o problema. So don't worry, be happy... and floor it ! BTW: faza cu piesa mica din pompa de injectie care poate fi inlocuita separat in afara servisului e si ea adevarta, reparatia a functionat la cineva pe care il stiu, infundarea catalizatorului pare sa tina de ce am patit eu (aveam sub 10mii de km) cat despre "Calibration du rotor en butée maxi" despre ce vorbesti omule ? *scuze ca deschid un thread vechi dar doresc sa ii ajut pe membri forumului care au aceasta problema This post has been edited by 4x4: 30 Nov 2009, 13:13 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
lilon_77 |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 10 February 10 ![]() |
salut....am aceiasi problema cu beculetul de la bujii....am fost la test clip si am defect potentometru pozitie pedala de acceleratie......stie cineva c-am cat costa piesa si daca stie cineva in galati un meserias in solentze.....ms...
![]() |
--------------------
dacia
solenza 1.9D
2004-confort
- metropola 78 xxx
|
|
ady087 |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 February 10 ![]() |
Salutare fratilor diselistili. Am impresia k nea blestemat dumnezeu pt pasiunea p care o avem pt solenza 1.9{prea multe probleme cu ele]. Spre exemplu a mea,pe langa faptul ca porneste la a doua cheie,stiti voi pompa ,martorul bujie ramane aprins bla bla.,astazi surpriza, nu a mai vrut nici la a doua cheie sa mearga corect motorul,ne se accelera,scotea fum negru,stiti voi. Asa ca am decis sa scot alea trei relee din partea stanga pe rand si sa le scutur, am zis ca sor fi blocat, eu stiu? Si apoi ce sa vezi?surpriza a mers masina din prima.....vreo zece secunde si a inceput sa dea in nas si sa oprit motorul,si tot asa de vreo n ori.Chiar si cu motorul cald mia facut la fel, k am fost nevoit sa plec cu ea, trebuia sa o accelerez in continuu sa nu se opreasca motoru. La semafor destul de greu k nu sunt pilot de raliu sa pun si frana si sa si accelerez in acelasi timp,mai trageam frana de mana,naspa rau.
Asa k voi ce ziceti de treaba asta? Vati mai confruntat cu treaba asta? Ce ati facut? |
--------------------
dacia
solenza 1.9
2003
|
|
risy |
![]() ![]()
Post
#98
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 March 10 ![]() |
salutare...am si eu o problema(SOLENZA 1.4, 2004, 86000KM)...in timp ce mergeam s-a aprins becul la ulei si cel de la baterie...lucrul asta s-a intamplat de 2 ori...prima data a murit si motorul...a doaua oara nu (s-au aprins doar ledurile de care am pomenit)...CARE SA FIE PB???
This post has been edited by risy: 22 Mar 2010, 19:56 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
para06 |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
Dar in timpu mersului cand reduc viteza de ce se aprinde becu de la buji ? si nu se mai accelereaza
This post has been edited by para06: 23 Mar 2010, 10:38 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
daniel87 |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 24 May 10 ![]() |
Am si eu se pare aceeasi problema clasica cu pompa de injectie la Solenza diesel.
Ce e diferit fata de problema clasica e ca am inceput sa am problema clasica cu martorul aprins, se accelereaza singura si eu nu am acceleratie si mult fum cam albastru de acum o saptamana. A mers initial cu pornirea la a 2-a cheie timp de 2 zile dupa care nu mai mergea nici macar la a 3-a, 4-a cheie. Dupa ce am deschis capota am observat ca o mufa cu 5 pini din dreapta motorului era scoasa si am pus-o la loc si timp de 2 zile a mers la prima cheie. Apoi am avut parte de aceeasi problema si nu mai mergea deloc pornita corect indiferent de cate chei dadeam. Am dus-o la service unde mi-a spus ca pompa de injectie e de vina si mi-a marit "avansul" si acum merge la a 2-a cheie dar din cand in cand in trafic iar patesc problema cu martorul. Dupa aceasta operatiune cu avansul motorul are al zgomot si trage mai greu. Imi puteti explica si mie de ce se intampla asta? Ca fapt divers de 3 ori cand am ramas cu martorul aprins am ramas si fara curent ( nu mai aveam semnalizare si mp3 player). E posibil sa fie vre-o problema electrica la mijloc? ( am verificat cablurile si par aparent integre) |
--------------------
-
-
-
|
|
mk2 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Dupa ceva cautari pe net inclusiv pe forumurile straine cred ca am gasit solutia. Se pare ca problema e de la rotorul pompei care are un senzor magnetic in cap si care in timp se misca un pic si nu mai este aliniat.
Solutia data de fabrica este montarea unei saibe de 0,25 mm pentru a readuce in pozitie senzorul. Toata aceasta procedura este detaliata in nota tehnica dialogys 4737A. O puteti gasi aici. De asemenea le doresc numai bine celor de la dacia, renault & co. care desi aveau demult solutia te puneau sa schimbi pompa sau te trimiteau la diferiti oameni de bine. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
andyyy_77 |
![]()
Post
#102
|
DK Group: Members Posts: 127 Joined: 5 January 08 From: Gorj ![]() |
Sa traiesti 1000 de ani
![]() This post has been edited by andyyy_77: 1 Mar 2011, 23:28 |
--------------------
Dacia
Double Cab 1.9D
2005
- GJ
|
|
betuel |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 March 11 ![]() |
Va salut pe toti Solentistii Diesel. Am si eu o Dacia Solenza Diesel 1.9 din 2004, 4 ani a fost pe taxi iar eu am preluat-o de la socrul meu, in 2008. Pana acuma (10.03.2011), am parcurs exact 20.000 km. Cand am luat masina, singura problema care o avea era ca imi pornea doar din a 2-a. Si acuma imi porneste din a 2-a dar in mare parte problema am rezolvat-o. Dau jumate de cheie, astept sa se stinga martorii de bujie. Rotesc de cheie inapoi, iar apoi dau cheie full pana in capat si masina porneste din prima. Din ce am citit pe aici, multi cu Solenza 1.9 D au problema asta si raspunsurile la aceasta defectiune sunt diverse si parca nici una nu aduce rezolvare. In afara de faptul ca porneste din a 2-a (desi mi-am rezolvat problema in mare parte), inca ma confrunt cu 3 probleme la masina (desi problemele sunt mai multe dar evit sa vorbesc despre ele intrucat nu ma prea deranjeaza si nici nu afecteaza funtionalitatea masinii). Asadar:
1. Uneori in timp ce merg, mi se aprinde martorii de bujie; se stinge si se aprinde cand vrea. Problema e ca atunci cand astept la semafor, sau mai exact stau pe loc, masina mi se tureaza la 1000 rpm. Daca apas frana, nu se mai tureaza, revine la normal. Martorii de bujie de multe dispar cand apasa ambreiajul ca sa schimb vitezele. In una din zilele trecute, am bruscat putin masina cand am plecat in forta de pe loc. Din momentul acela mi-au disparut martorii de bujie, si de ceva zile incoace nu mai am probleme. Chestia asta am mai avuto si acum cateva luni in urma si mi-a disparut dupa ceva timp. Stiti cumva ce ar putea fi? De ce se tureaza la 1000 rpm cand martorii de bujie raman aprinsi? De ce cand calc frana, masina nu se mai tureaza? 2. O alta problema este vara, si in mod special cand soarele arde tare. Deci, cand este foarte cald si soarele bate cu putere, masina mi se tureaza pana la 1200 rpm. Dar nu ramane turata...problema e ca se tureaza si revine dar totul intr-un ritm rapid. Ca si cum eu as tot accelera fara nici un motiv. O chestie importanta este ca dimineata, cand e racoare si bine, masina nu se tureaza. Cum as putea stii motivul pentru care se tureaza in halul asta? 3. A treia problema a mea, desi nu se incadreaza in aceasta categorie, dar poate macar ma puteti ajuta cumva cu vreo informatie? Problema mea este ca un coleg mi-a umblat la mufa aia mare de la motor unde intra o mie si una de cablarie. S-a uitat intr-o zi pentru alta problema...dar de cand a umblat, cand plec cu masina de pe loc, vitezometrul imi sare la viteza maxima (220 km/h). Si asta o patesc imediat ce prind 20km/h . Cand ma opresc, acul revine la 0 km/h. Ce credeti ca ar putea fi? Vreun releu sau altceva? Am verificat toate sigurantele dar nu e nici una arsa. Adevarul e ca nu am fost inca in niciun service pentru niciuna dintre problemele de mai sus. Daca stiti vreo rezolvare la oricare din probleme, v-as fi recunoscator. Multumesc anticipat si succes. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.9 D
2004
- SB 10 PET
|
|
DrOOpYz0r |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 December 09 ![]() |
acceasi problema o am si eu cu solenza mea 1.9 diesel, cu martorul din bord, pornirea la a 2-a cheie, ramanerea fara acceleratie cand pun frana si NU este scoasa din viteze. Dupa un timp a inceput sa se tureze usor singura,dar dupa ce o opream si o reporneam totul revenea la normal. Cand nu ma mai intelegeam cu ea , mergeam la Dacia si isi revenea datorita unor comenzi pe care le primea de la laptop. Dar, am facut chestia asta timp de 6/7 luni si acum am o alta problema. Nu mai vrea sa mai porneasca sub nici 1 chip. Invarte dar nu porneste, se pare k alimentarea cu motorina imi este "taiata". Cei de la Dacia service mi'au spus ca s'a dus calculatorul, nu il mai pot accesa pentru ai da comenzile necesare sa mai functioneze bine ceva timp...
Sfatul meu este sa va rezolvati problema cat mai repede cu putinta, sa nu lasati sa vi se intample ce am patit eu. Si apropo..are cineva idee cam cat costa un calculator solenza 1.9D la sh? si daca stiti si pe unde as putea gasi... Am tot cautat pe la dezmembrari auto si nu am gasit nimik... Astept un P.M va rog daca are cineva vreo sugestie... |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
vili |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 28 September 07 ![]() |
Se plangea cineva in urma cu cateva luni ca nu-i pornea masina si i-a fost reparat calculatorul cu 350 lei in Iasi.
Daca esti din zona, pot sa-ti dau nr de telefon al meseriasului. Da-mi mesaj |
--------------------
Dacia
Solenza 1.9D
2004
- IS-xx-xxx
|
|
daniel87 |
![]() ![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 24 May 10 ![]() |
Am patit acelasi lucru ca si tine saptamana trecuta si "pentru moment" am rezolvat problema prin resetarea calculatorului prin decuplarea bornelor de la baterie pt cateva minute. Am cateva zile de cand am facut aceasta manevra si merge bine, nu se mai aprinde nici martorul de la bujii. Din pacate cred ca e doar o solutie temporara si este f posibil ca in curand problema sa reapara
|
--------------------
-
-
-
|
|
mercenar56 |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 July 11 ![]() |
Dragilor aveti aici rezolvarea:
------------------------------------------------------------------------------------- Pentru senzor rotor defect , nu mai este nici un secret. Iata care sunt pasii de urmat : Inainte de a incepe ar fi bine sa aveti motorul cald pentru o pornire ulterioara mai usoara. 0.Se desfac contactele de la baterie 1.Se demonteaza conductele de motorina dintre pompa si injectoare 2.Se scoate senzorul (este prins cu 2 suruburi torx de 25 de corpul pompei - poza e01).Senzorul este situat pe pompa chiar intre ce 4 conducte de motorina pe care le-ati desfacut. 3.Se desurubeaza axul pe care intra senzorul - poza e02 cu ajutorul unei tevi cu un capat modificat ca in poza e04. 4.Se monteaza o saiba de plastic cu grosimea intre 0.1-0.4 mm ca in poza e03 -saiba din poza are culoarea bleo. 5.Se remonteaza axul , senzorul , conductele , contacte baterie , se pompeaza motorina cu ajutorul pompitei de la filtrul de motorina pina nu mai apar bule de aer. 6.Se pune contactul , se asteapta ca becul de la bujii sa nu se mai aprinda. Daca nu se aprinde se actioneaza demarorul 5-7 sec. Motorul porneste dupa 2-3 incercari pina se amorseaza pompa. Succes ! Attached thumbnail(s) Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image ------------------------------------------------------------------------------------------------- Pentru imagini mergeti la sectiunea: probleme tehnice dacia clasic pagina 3 si veti gasi tot ce va trebuie. BAFTA...!!! |
--------------------
Dacia
Papuc 1,9D
2005
- CT 37 MER
|
|
slev |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 September 07 ![]() |
ce ai descris mai sus este clasica dar partiala rezolvare cu saiba. dar la multi nu a fost de ajuns. se pare ca doar inlocuitul axului rezolva definitiv problema. se pare..
indirect, saiba ar face acelasi lucru ca montatul unui ax nou, repozitioneaza senzorul, dar in practica functioneaza numai la unii.. This post has been edited by slev: 23 Jul 2011, 19:44 |
--------------------
dacia
solenza
2003/1,9D
|
|
TibY |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 6 May 09 From: Oradea Bihor ![]() |
salutare tuturor...am citit si eu majoritatea commenturilor scrise de voi...am si eu problema asta cu "pompa de injectie"...martor bujii ramane aprinsa...eu circul de ceva vreme asa cu masina...mai exact de 3 luni...si inca porneste perfect la a 2a cheie...eu numa o chestie nu inteleg...de fiecare data cand pornesc dimineata masina merge perfect si la prima cheie...doar cand ii cald motorul at incepe sa faca figuri...se tureaza nu reactioneaza la pedala...simptomele scrise si de voi...am fost la service si mi-au spus ca pompa e de vina...insa nu ma lasa linistit chestia asta...adica at cand ii rece motorul o ia din prima...am incercat sa o ambalez....am accelerat ca un animal...dar niciun rezultat...aa ba da...m-a parasit si valva egr:))...m-am uitat cu mecanic dupa matze rupte...dar totul e in ordine...nush...pot sa ma spal pe cap cu masina asta...
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2021
|
|
adimisca |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 December 11 ![]() |
sunt noi pe aici deci va rog sa aveti rabdare cu mine.
![]() sunt fericitul posesor al unei dacia solenza 1,9 d. cam de un an masina porneste bine doar la a 2 cheie,(la prima nu am acceleratie). iar dupa ce pornea mergea ok. problema e ca acum accelereaza foarte greu (cateodata smucit) sau deloc in mers.abia daca atinge 1800 rpm cu pedala apasata de tot aproape.(ma doare sufletul sa vad cum se chinuie) si abia reusesc sa schimb vitezele. mentionez ca in stationare se accelereaza bine. sa fie oare pompa de injectie pe moarte ? ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
GL 01 NJL |
![]()
Post
#111
|
![]() Banned Group: Members Posts: 194 Joined: 16 January 11 ![]() |
Scrie cineva mai sus ca daca pornesti prima oara si nu merge cum trebuie si dupa dai a doua cheie ca sa mearga calumea ,arzi calculatorul ,asta nu-i adevarat cunosc caz care a avut problema si o are si acuma si nu s-a ars calculatorul si a mers o gramada de km.
|
--------------------
Audi
A4
1.9TDI/B5/1996
|
|
lilon_77 |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 10 February 10 ![]() |
salut adimisca......nu prea inteleg ce inseamna"pompa pe moarte''....inteleg ca ceva nu merge dar trebuie sa existe o rezolvare...odata ce sunt facute de mana oamenilor tot ei trebuie sa le si repare.....si pompa mea face figuri si ma pregatesc sufleteste si financiar sa apelez la acei care le repara.....asta e dau 500 lei si merg mai departe...si ma resemnez ca daca aveam wv sau audi sau chiar si logan ma costa mult mai scump.....asa ca eu cred ca e timpul sa ne resemnam....SUCCES!
![]() |
--------------------
dacia
solenza 1.9D
2004-confort
- metropola 78 xxx
|
|
vladutz013 |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 9 July 10 ![]() |
Si eu am avut aceeasi problema cu pompa (desi la mine sigur nu era din Pompa...dar cum toti mi-au zis ca e pompa m-am resemnat). Si cum pana la urma nu conteaza cauza ci mai degraba efectul rezolvarea a fost simpla:
Renuntarea la Pompa electronica si inlocuirea cu una clasica (in cazul meu un Bosch de VW Golf II 1.6D parca). Dupa mai bine de un an (si 30.000 km) pot trage urmatoarea concluzie: Merita fiecare banut din cei 800 lei cat am dat. Pe 22.12 acum mi-am facut ITP-ul si nu a zis nimeni nimic de aceasta schimbare. Retineti ca ITP-ul a fost pe bune ca nu sunt suficient de pilos ![]() Acum 2-3 zile la tara! In casa cald! Afara -14 grade la ora 7 dimineata. Masina a pornit la prima cheie. Anul trecut intre 20.12 - 17.01 nu am fost in tara. Primul lucru cand am venit a fost sa vad daca mai porneste masina. A pornit la prima cheie. Si alte foarte multe avantaje. Ca si dezavantaje totusi... masina trepideaza putin mai tare. Acceleratia fiind pe cablu este putin mai greoaie. Dupa 120-130 km pe ora urca incet incet pana la 150-160. NU stiu daca poate mai mult de 160 acum (oricum mai mult de 130-140 nu am nevoie). Dimineata la temperaturi foarte scazute la pornire trebuie sa te asiguri ca nu e nimeni in spatele masinii ca la prima pornire cam scoate fum. In plus de asta trebuie ajutata din acceleratie. Martorul bujii este tot timpul aprins ca nu mai detecteaza pompa. Cam atat. Daca macar unul citeste cap coada ce am scris inseamna ca a meritat sa il redactez ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - 1.9 Diesel
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#114
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
problema aceea cu lipsa acceleratiei cand se aprinde martorul am rezolvat-o destul de usor cu niste costuri foarte mici, o memorie de a pompei trebuie pusa la + permanent (voi adauga niste poze si o schema) ... martorul inca se mai aprinde si masina tot se tureaza la 900 - 1000 cand vrea ea, dar acum macar am acceleratie
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
klaus |
![]()
Post
#115
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
E cumva vorba de rezolvarea de la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=211848 ?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#116
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
da exact aia e
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
lilon_77 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 10 February 10 ![]() |
ming poti sa imi lasi un numar de telefon?...multumesc mult......
|
--------------------
dacia
solenza 1.9D
2004-confort
- metropola 78 xxx
|
|
adimisca |
![]()
Post
#118
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 December 11 ![]() |
mentionez ca dupa ce pornesc masina merge bine,accelereaza normal,problema apare dupa ce se incalzeste motorul: acceleratie cu smucituri sau cu intarziere.
29 Dec 2011, 20:17: am dus-o la un tester si iata ce am gasit: 1) SENZOR TEMPERATURA AER ADMISIUNE SPORADIC 2) RELEU PRINCIPAL SPORADIC 3 APARAT COMANDA MOTOR DEFECTUOS 4 LAMPA CONTROL INCANDESCENTA SCURTCICUIT MASA 5 LAMPA CONTROL INCANDESCENTA SPORADIC 6 APARAT DE COMANDA TIMP INCANDESCENTA SPORADIC 7 SUPRAVEGHERE BUJII INCANDESCENTE SPORADIC 8 SUPSAA DE COMANDA DEBIT COMBUSTIBIL SPORADIC TOT DE MI-AU EXPLICAT DIN LISTA E CA PROBLEMA E LA POMPA DE INJECTIE, CE NU INTELEG E DE CE APAR PROBLEMELE DOAR CAND MOTORUL E CALD? This post has been edited by adimisca: 29 Dec 2011, 20:17 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
Ming |
![]() ![]()
Post
#119
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
Salut,
Am pus si schema aceea cu pinii aia 76 , 77 (suprapusa peste schema originala a masinii) ... e de preferat, daca o faceti, sa folositi un cablu cu invelis siliconic (nu de PVC). Cablu cu invelis de PVC, la frig, o sa crape, pe cand cel siliconic rezista fara probleme. O sa pun o poza si cu treaba gata facuta (poate ajuta pe cineva) Attached thumbnail(s) Schema_electrica_Injectie__Diesel____Rezolvare__tiganire_.jpg ( Size: 357.34k ) Number of downloads: 2706 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
lilon_77 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 10 February 10 ![]() |
salut....daca poate cineva sa ma ajute cu acel numar de telefon de la iasi care repara pompe de injectie(schimba o piesa din pompa).....multumesc anticipat!
![]() |
--------------------
dacia
solenza 1.9D
2004-confort
- metropola 78 xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 15:13 |