Se aprinde becul coresp. Franei de mana, La coborari lungi se aprinde becul coresp franei
![]() ![]() ![]() |
Se aprinde becul coresp. Franei de mana, La coborari lungi se aprinde becul coresp franei
Mihai28HD |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 15 July 18 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006
- HD11TEX
|
|||
YRX |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
La nivelul lichidului de frana te-ai uitat?
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
rtfm, becul ala se aprinde si cand nivelul de lichid de frana e scazut. daca si placutele sunt uzate sa nu pui pana la plin ca la placute noi impingi pistonul si o sa dea pe afara.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Mihai28HD |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 15 July 18 ![]() |
Salut, mi-a fost unpic rusine de mine cand m-ati intrebat de nivelul lichidului de frana. Acum am fost jos la masina, si intr-adevar nivelul era foarte jos, sub linia de minim.Am completat pana la linia de maxim pentru ca placutele sunt bune , o perioada buna nu vor trebui inlocuite.Multumesc mult pentru sfat, maine dimineata sunt curios daca se mai aprinde.
O seara faina. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- HD11TEX
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#5
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Verifica placa de care sunt prinsi sabotii pe partea din spate. Daca sunt urme de lichid de frana va trebui sa schimbi cilindrii de frana.
Eventual porneste motorul si apasa pedala de frana cat mai tare, da simti ca nu tine ferm si se scufunda atunci pierzi lichid. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
YRX |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Uneori explicatia este mai simpla decat pare ...
![]() Cum a spus si colegul mai sus, acum trebuie sa cauti scurgerea. 90% sunt cilindrii spate, la mine curgeau amandoi, dar atat de putin ca nu aveau urme pe afara. Oricum, schimba-i pe amandoi. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Mihai28HD |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 15 July 18 ![]() |
Va multumesc de sfaturi. Dupa ce am completat lichidul nu s-a mai aprins becul. Azi am facut deja 200 de km si nu mi se pare ca a scazut nivelul lichidului deloc. Maine voi verifica pe unde se scurge . Acest circuit ar trebui sa fie ermetic, nu ? Daca circuitul e ok, exista varianta ca lichidul de frana sa scada si din alte cauze, gen vechime, conditii meteo, exploatarea masini ? Nu intreb de zgarcit , ci doar pentru a-mi face o idee cu ce se mananca acest sistem.
Multumesc mult. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- HD11TEX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#8
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ermetic nu, ca intra aer la el prin capac cand scade nivelul, dar lichidul nu ar trebui sa iasa. Cand vei schimba placutele, scoti capacul borcanului inainte sa apesi pistonul inapoi, daca da pe afara speli urgen cu apa
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cauti minutios pe tot circuitul urme de umezeala. La imbinarile cu piulita, furtunuri, repartitor si in special cilindrii spate. Nu te gandi ca face balta, pierderea e mica. Unde gasesti umed si unsuros e problema.
Daca schimbi cilindrii schimba pe amandoi si racordurile flexibile spate. Paza buna... si sunt destul de ieftine. Lichidul mai scade cand se consuma placutele si pistoanele etrierilor ies mai mult, dar in niciun caz de la max la minim, mai putin. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Mihai28HD |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 15 July 18 ![]() |
Multumesc de sfaturi.
Am dus masina la un mecanic , si intr-adevar unul dintre cilindri pierdea lichid. Am schimbat cei 2 cilindri +racordurile si de ceva vreme nu mai scade nivelul. Mecanicul a verificat tot circuitul si mi a zis ca acolo era singura scurgere.Am dus masina pt ca nu mai schimbasem asa ceva, dar nu e mare filozofie, daca va mai o data viitoare stiu ce am de facut. Multumesc pt promtitudinea sfaturilor, m-ati ajutat sa evaluez si interpretez corect " durerea " loganului meu. |
--------------------
Dacia
Logan
2006
- HD11TEX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#11
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
multi kmp fara probleme!:
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:57 |