Noul motor TCe pentru Logan si Sandero
![]() ![]() ![]() |
Noul motor TCe pentru Logan si Sandero
xmisterx |
![]()
Post
#31
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#32
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.365 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(xmisterx @ 23 Feb 2019, 12:42) Expresia asta cu "taierea unui cilindru din 1.33" e c-am trasa de par asa, ca motorul pastreaza acelasi diametru, cursa pe pistoane si alte cateva componete comune nu inseamna ca e un 1.33 fara un cilindru, motorul a fost regandit din mai multe puncte de vedere( alt arbore cotit, alte axe cu came, alta distrbutie, alta chiulasa si cu sguranta mai sunt si alte componente diferite ). acelasi piston, biela, camera de ardere, cuzineti, supape, profil de cama, utilaje de asamblare..... distributia de ce sa fie alta? 25 Feb 2019, 09:12: QUOTE(IRONICK @ 24 Feb 2019, 01:09) 0.9 are o singura problema, software. Da in nas, are porniri ratate, probleme de mentinere turatie, este sensibil la carburant. 1.2 papa ulei. Nu mai este nimic de comentat. unele 1,2 papa ulei, nu toate. la VW daca e sa pape ulei din design , chiar papa toate. This post has been edited by einstein1984: 25 Feb 2019, 08:12 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Din ce stiu eu, 0,9 si 1,2 impart aceeasi distributie...putem spune ca noul motor de 1 provine din cel de 1,33 prin indepartarea unui cilindru, ambele motoare impart foarte multe repere si tehnologii
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
torquemada |
![]()
Post
#34
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(myreno4me @ 24 Feb 2019, 09:42) Ai si citit ce scrie acolo ? 120=132 ?? Tce120=Tce132 ? Tce125=Tce132 ? Mai citeste inca o data ce tip de motor este pe captur,duster,juke . Nu exista motor de 132cp asa cum este cel de 1.2 in discutie pe respectivele modele ! Tce132 a echipat masini din clase superioare, megane, kadjar ! Cauta dupa codul motorului ! Chiar am cautat probleme cu motorul H5ft Generatia 2 si nu am gasit , de asta ma si "activez " cand vad discutii despre el, fiindca spre deosebire de ironici eu chiar am pierdut vremea cautand ! Dar na, e de notorietate superficialitatea si dorinta de hatereala ieftina ! Define H5F generație 2. Până atunci te obișnuiești cu grija că orice H5F, cu orice serie de fabricație, de pe orice model al alianței Renault-Nissan-Mitsubishi-Dacia-Lada are probleme, unele o duc pe picioare altele nu |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
IRONICK |
![]()
Post
#35
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(bgd2018 @ 24 Feb 2019, 15:59) Cei care nu au mers si nu merg zilnic cu tce 1.2, stiu mai bine decat cei care au masini cu motorul asta ca motorul tce 1.2 consuma ulei. E mai logic sa nu-i combati pentru ca ei au argumente cateva postari care se bazeaza pe situatii reale sau nu. Argumentul suprem.QUOTE(einstein1984 @ 25 Feb 2019, 09:11) La VW papa ulei din design, la Renault nu. ![]() Pai este si mai trist la Renault, inseamna ca nici un motor nu seamama cu altu'. Au probleme de fabricatie, sunt facute la pila. Unu este in cote, unu nu ... This post has been edited by IRONICK: 25 Feb 2019, 09:51 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
QUOTE(meganus_bicorpus @ 25 Feb 2019, 08:16) Din ce stiu eu, 0,9 si 1,2 impart aceeasi distributie...putem spune ca noul motor de 1 provine din cel de 1,33 prin indepartarea unui cilindru, ambele motoare impart foarte multe repere si tehnologii Asa e. Au aceeasi distributie, acelasi kit de accesorii. Schimbat eu acum jumatate de an. Ma astept ca 1,33 cu 1 sa fie acelasi lucru. Ceea ce in sine nu e un lucru rau. Iti cumperi Megane cu 1,33 de 160 de cai si poti pune pe el piese de Logan 1.0 de 8000 de euro. |
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
Agrig |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.063 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Numai sa nu fie alea de Logan mai scumpe...
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
IRONICK |
![]()
Post
#38
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Hyundai face capacul din plastic de cateva generatii. Oricum este de bine.
Ax cu came mai scurt sau mai lung. Asa zice ca o curea/lant este supus unor forte diferite, sigur este acelasi reper? This post has been edited by IRONICK: 25 Feb 2019, 10:43 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#39
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.365 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e vorba de mai arbore scurt, e vorba de cate supape deschide in acelasi timp, niste echilibre de momente. Dar daca ai o piesa supradimensionata e de bine.
Capac de plastic ajuta la zgomot dar trebuie sa faci altfel lagaruirea arborelui, gen VW care baga arborele prin alezaje in chiulasa (si nu-l mai poti scoate). |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
QUOTE(torquemada @ 25 Feb 2019, 08:42) Define H5F generație 2. Până atunci te obișnuiești cu grija că orice H5F, cu orice serie de fabricație, de pe orice model al alianței Renault-Nissan-Mitsubishi-Dacia-Lada are probleme, unele o duc pe picioare altele nu H5ft Generatia a doua Tce130 se refera la a doua generatia a motorului de 1.2 litri, prima fiind Tce115, si a fost lansata la Geneva in martie 2013. Dar stiu ca stiai asta 😉 Ideea era ca personal nu am gasit probleme cu TCE130, doar Tce120 si Tce125, chiar daca la baza este acelasi motor. Sanatosi sa fim caci involutia este in desfasurare.... This post has been edited by myreno4me: 25 Feb 2019, 11:40 |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#41
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 25 Feb 2019, 12:01) Nu e vorba de mai arbore scurt, e vorba de cate supape deschide in acelasi timp, niste echilibre de momente. Dar daca ai o piesa supradimensionata e de bine. Capac de plastic ajuta la zgomot dar trebuie sa faci altfel lagaruirea arborelui, gen VW care baga arborele prin alezaje in chiulasa (si nu-l mai poti scoate). Era un fel de a spune scurt'lung. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#42
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
YRX |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si ai mai vazut tu vreunu' in functiune?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
la ecoshit de la ford .. pica in draci capacele de admisie de plastic .... asa ca de ce sa nu mai adauge si astia o potentiala problema ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
sobolan |
![]()
Post
#45
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 25 Feb 2019, 09:11) polo 9n 1.2 papa ulei de rupe si ala,la vw is simeringurile de la supape de vina,cad extrem de repede si pentru 3 simeringuri de doi lei si o manopera grasa de tot lumea prefera sa le lase asa...opel astra g si in general Z16XE papa ulei si ala...asa-s ele...am si doi amici cu logan-uri 1.2 din 2014,unul e pe taxi,ambele papa ulei la greu. Hai ma,lasati-o dracului,care aveti 1.2 si spuneti ca nu papa,papa la toata lumea,la voi nu.....si eu-s oarecum nemultumit de mici aspecte la masina mea si am tot spus...da' ale altora is bune ![]() This post has been edited by sobolan: 25 Feb 2019, 22:12 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
torquemada |
![]()
Post
#46
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(myreno4me @ 25 Feb 2019, 12:32) H5ft Generatia a doua Tce130 se refera la a doua generatia a motorului de 1.2 litri, prima fiind Tce115, si a fost lansata la Geneva in martie 2013. Dar stiu ca stiai asta 😉 Ideea era ca personal nu am gasit probleme cu TCE130, doar Tce120 si Tce125, chiar daca la baza este acelasi motor. Sanatosi sa fim caci involutia este in desfasurare.... Mai bagă o fisă, direct de la sursă: http://www.powertrain.renault.com/applicat...V1_MAJ_2014.pdf Despre H5D(1,0TCe) puțin mai încolo.... |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
papa_mulo |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 25 Feb 2019, 22:30) ...am si doi amici cu logan-uri 1.2 din 2014,unul e pe taxi,ambele papa ulei la greu. Hai ma,lasati-o dracului,care aveti 1.2 si spuneti ca nu papa,papa la toata lumea,la voi nu... Ce legatura au 1.2-urile de la amicii tai de pe logan cu 1.2-urile despre care se vb aici? |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
sobolan |
![]()
Post
#48
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
aaaa,da....alea-s stifturi
![]() ![]() ![]() This post has been edited by sobolan: 26 Feb 2019, 00:31 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
wud |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 10 May 18 ![]() |
QUOTE(torquemada @ 25 Feb 2019, 23:29) Mai bagă o fisă, direct de la sursă: http://www.powertrain.renault.com/applicat...V1_MAJ_2014.pdf Despre H5D(1,0TCe) puțin mai încolo.... La prima generatie era 190 cuplul la variantele mai slabe, si 205 la varianta de 130 cai. La generatia a doua au 205 nm toate variantele, iar varianta mai puternica are 132 cai. |
--------------------
nu detin
nu detin
nu detin
- nu detin
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#50
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.365 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 25 Feb 2019, 22:30) polo 9n 1.2 papa ulei de rupe si ala,la vw is simeringurile de la supape de vina,cad extrem de repede si pentru 3 simeringuri de doi lei si o manopera grasa de tot lumea prefera sa le lase asa...opel astra g si in general Z16XE papa ulei si ala...asa-s ele...am si doi amici cu logan-uri 1.2 din 2014,unul e pe taxi,ambele papa ulei la greu. Hai ma,lasati-o dracului,care aveti 1.2 si spuneti ca nu papa,papa la toata lumea,la voi nu.....si eu-s oarecum nemultumit de mici aspecte la masina mea si am tot spus...da' ale altora is bune ![]() QUOTE(sobolan @ 26 Feb 2019, 01:30) aaaa,da....alea-s stifturi ![]() ![]() ![]() pe logan D4F (motor douvrin de fonta, folosit si de PSA de prin 1998 parca), ala de care zicem noi e H5F, motor de aluminiu cu injectie directa, n-are nici o legatura. Si D4F nu consuma ulei decat daca e neglijat... auzisem un taximetrist care zicea ca el schimba unleiul la 15- 20 000 in bucuresti... |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#51
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.070 Joined: 11 February 04 ![]() |
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#52
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.365 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
e greu de explicat, daro poza face cat o mie de cuvinte https://www.thyssenkrupp-components-technol...ated-camshafts/
presta2_image_w886.png ia zi tu cum demontezi arborele din chiulasa asta daca se uzeaza? Asta parca e de VW. This post has been edited by einstein1984: 26 Feb 2019, 09:34 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#53
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Adevarul este ca in fiecare zi demontezi arborele ala din chiuloasa ca-i uzat.
![]() ![]() ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dizzy |
![]()
Post
#54
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.070 Joined: 11 February 04 ![]() |
Uau, sunt impresionat! (fara gluma)
Pai, nu cred ca il mai poti scoate prin metode conventionale. Asa poti oricand sa il tai si sa il scoti pe bucati. Vreo 8 taieturi pe fiecare axa cu scame si apoi o scoti. Oricum e uzata! Apoi ai o masinarie din aia speciala care pune lobii pe came si aia e. Probabil ca se recicleaza toata piesa si apoi se pune alta. Oricum, cu ce i-ar avantaja solutia asta, probabil ei stiu. This post has been edited by dizzy: 26 Feb 2019, 10:00 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
torquemada |
![]()
Post
#55
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(wud @ 26 Feb 2019, 01:49) La prima generatie era 190 cuplul la variantele mai slabe, si 205 la varianta de 130 cai. La generatia a doua au 205 nm toate variantele, iar varianta mai puternica are 132 cai. Asta e ca și cum ai zice că 0,9TCe euro5 (H4B400) e alt motor decât 0,9TCe euro6 (H4B408) H4B400 135Nm@2500rpm 90CP@5500rpm H4B408 140Nm@2250rpm 90CP@5000rpm Oricum problemele de la H5F sunt tot acolo |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.342 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Vw au multe idei de genul acesta, din păcate îi copiază și alții.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#57
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#58
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.365 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
usor de fabricat si asamblat, rulmenti in loc de cuzineti...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 13:01 |