Martor check engine
![]() ![]() ![]() |
Martor check engine
ClaudiuDudu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 January 19 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|||
Anonymous |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 May 17 From: ????? ![]() |
Salutare,
Niste detalii ne puteti da? Care dintre cele doua sonde vi s-a spus ca este vinovata? Ce cod de eroare ati sters? Poate era vorba de circuitul de incalzire al sondei. Asta nu inseamna ca trebuie inlocuita sonda. Poate e un fir intrerupt in acest circuit sau vreun contact imperfect. |
--------------------
Dacia
Logan
2008/Laureate Too much love will kill you.
|
|
user123 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
@ claudiu : depinde si ce sonde aftermarket ai cumparat....unele nu se impaca deloc cu motorul, la logan oem sunt NTK/ngk.... Si eu leam schimbat cu aftermarket cu multi ani in urma insa am pus ngk..... Insa e la fel posibil ca martorul sa se aprinda si din alte cauze; sondele leai schimbat tu, sau ai fost la service? Au mers plug n play sau au facut modificari gen taiat/lipit fire etc( nepotrivire mufa?)... Daca ai fost la service, e bine sa te duci peste ei.....nu au rezolvat. Daca leai schimbat tu, trebuie sa mai dai info- ce tiam scris mai sus.... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
ClaudiuDudu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 January 19 ![]() |
QUOTE(Anonymous @ 9 Mar 2019, 19:18) Salutare, Niste detalii ne puteti da? Care dintre cele doua sonde vi s-a spus ca este vinovata? Ce cod de eroare ati sters? Poate era vorba de circuitul de incalzire al sondei. Asta nu inseamna ca trebuie inlocuita sonda. Poate e un fir intrerupt in acest circuit sau vreun contact imperfect. Au spus ca problema e la sonda de la catalizator, dar cel mai bine e sa le schimb pe amandoua. Initial erau doua coduri: P0130 si P0135. Dupa ce le-am schimbat imi apare doar P0130. QUOTE(user123 @ 9 Mar 2019, 19:37) @ claudiu : depinde si ce sonde aftermarket ai cumparat....unele nu se impaca deloc cu motorul, la logan oem sunt NTK/ngk.... Si eu leam schimbat cu aftermarket cu multi ani in urma insa am pus ngk..... Insa e la fel posibil ca martorul sa se aprinda si din alte cauze; sondele leai schimbat tu, sau ai fost la service? Au mers plug n play sau au facut modificari gen taiat/lipit fire etc( nepotrivire mufa?)... Daca ai fost la service, e bine sa te duci peste ei.....nu au rezolvat. Daca leai schimbat tu, trebuie sa mai dai info- ce tiam scris mai sus.... Sondele sunt Denso, au fost schimbate la service si mufele au intrat mai greu (a trebuit taiat putin din plastic), dar au intrat cum trebuie. Va multumesc pentru raspunsuri! |
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
Anonymous |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 May 17 From: ????? ![]() |
Cele doua coduri se refera la sonda 1, cea de dinainte de catalizator.
Parerea mea este ca sonda este o piesa de o importanta cruciala si merita, atunci cand o inlocuiesti, sa pui una originala. Din cate am mai citit eu despre senzorii de oxigen, acestia au o rezistenta interna pe care computerul masinii o are memorata...de exemplu, daca un fir de la aceasta piesa este intrerupt, nu este bine sa faci o iprovizatie (de genul sa pui tu un cablu oarecare) fiindca se schimba rezistenta iar computerul va fi dat peste cap. In cazul dumneavoastra, daca spuneti ca au taiat din plastic, mira-m-as sa fie potrivite. |
--------------------
Dacia
Logan
2008/Laureate Too much love will kill you.
|
|
ClaudiuDudu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 January 19 ![]() |
QUOTE(Anonymous @ 10 Mar 2019, 00:35) Cele doua coduri se refera la sonda 1, cea de dinainte de catalizator. Parerea mea este ca sonda este o piesa de o importanta cruciala si merita, atunci cand o inlocuiesti, sa pui una originala. Din cate am mai citit eu despre senzorii de oxigen, acestia au o rezistenta interna pe care computerul masinii o are memorata...de exemplu, daca un fir de la aceasta piesa este intrerupt, nu este bine sa faci o iprovizatie (de genul sa pui tu un cablu oarecare) fiindca se schimba rezistenta iar computerul va fi dat peste cap. In cazul dumneavoastra, daca spuneti ca au taiat din plastic, mira-m-as sa fie potrivite. Inteleg ce spuneti. Dupa ce am cautat codurile pe internet am realizat si eu ca e o problema cu sonda de pe galeria de evacuare. Cand s-a aprins din nou martorul, am testat mufa sondei si exista o rezistenta care fluctueaza. Eu am asumat faptul ca sonda functioneaza daca martorul se stinge, dar am realizat ca m-am grabit si trebuia sa cumpar piesele originale. This post has been edited by ClaudiuDudu: 10 Mar 2019, 09:37 |
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:17 |