Depuneri de calcar?!
![]() ![]() ![]() |
Depuneri de calcar?!
Ucenic |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 January 19 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|||
user123 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
E clar ca persoana de la care ai cumparat-o nu prea a ingrijit masina, cel putin la capitolul intretinere.... Eu zic sa te feresti de solutii de curatare sistem racire, poti desprinde diverse depuneri din locuri unde nu fac probleme si sa le mobilizezi in locuri in care fac probleme, pot aparea pori si scurgeri nedorite sau pot sa atace furtunele prin care circula antigelul.... Cel mai bine este sa clatesti sistemul cu apa rece- ai grija sa nu sochezi termic motorul - sa faci o inspectie vizuala a furtunelor si sa schimbi eventualele furtune deteriorate si sa folosesti antigel cu norma recomandata.....niciodata apa, doar antigel diluat ! Stiu despre ce tutorial vorbesti, eu am curatat radiatorul de habitaclu cu mult inainte sa apara acel tutorial si la mine nu a mai etansat cum trebuie dupa....poate am fost eu ghinionist, sau am strans prea tare, nu prea conteaza.....ideea e ca eu nu ma mai incurc cu desfundarea radiatoarelor, si il schimb direct; daca dai gres cu desfundarea/curatarea dai bani in plus pe unul nou si lucrezi si de 2 ori..... Vezi ca masinile cu GPL au prostul obicei sa infunde rapid radiatorul de habitaclu, datorita pozitiei.....membrana din vaporizator este ff sensibila la antigel, care desprinde bucati ( reactioneaza chimic sau ce dreq face) din ea si le mobilizeaza si te trezesti cu ele in radiatorul de habitaclu, cum am patit eu....in plus, radiatorul de habitaclu este mai sus pozitionat fata de cel de racire al motorului si e logic ca acolo se vor strange toate mizeriile precum si aerul, asa ca e bine sa nu mergi cu antigelul pe minim..... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Ucenic |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 5 January 19 ![]() |
De cand am masina am folosit doar antigel cu apa dedurizata..nu am gpl.sa inteleg ca daca decuplez toate furtunele,si bag apa in bloc de la robinet..as vrea ca dupa ce se mai incalzeste afara sa merg la tara si sa bag un furtun cu apa de la robinet in motor poate asa pot scoate eventualele depuneri...
|
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
user123 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Da, metoda e buna, am facut si eu....dar mare grija sa nu fie motorul incins !!!
Desfaci si scoti termostatul si bagi cu furtunul usor, FARA PRESIUNE !!, in bloc si clatesti pana iese apa curata....apoi desfaci si furtunele la radiatorul motorului si il clatesti si pe ala, limpezesti pana iese apa curata..... Vezi cum te descurci cu colierele de la radiator, la desfacut si la montat....e ceva de lucru... Inca ceva.....ia sa verifici daca vasul de expansiune are fundul spart, de obicei sunt de slaba calitate, li se sparge fundul si zboara bucati de plastic in instalatie......verificarea e simpla, cu el scos si golit, il agiti....daca zdrangane ceva in el - bucati de plastic- e bun de aruncat.... Deci ai grija, poti folosi furtunul cu apa de la robinet, dar grija la temperatura motorului si cel mai important, nu folosi presiune....altfel risti sa spargi radiatoare si alte chestii... LE : uite mai jos, cum sa te descurci cand speli sistemul sau schimbi lichidul de racire flushing coolant si aici, motivul pt care se infunda radiatorul habitaclu, la cele fara GPL - adica ce ziceam eu mai sus : aici This post has been edited by user123: 24 Feb 2019, 19:26 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:08 |