DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtru de aer sport, Ajutor !!!

b_66_hrf
post 24 Dec 2005, 09:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 December 05




am cumparat un filtru de aer model conic, de la ausburg, dar furtunul dintre filtru de aer si galerie nu aveau dar mi-au spus ca gasesc eu.... am cumparat filtrul de aer acum 3 sapt si il tin in cutie pt ca nu am cum sa-l montez... am fost la c&c tunning, in targ, mai peste tot, si nu am gasit nicaieri, ba nu au, ba au dar vand cu tot cu filtru de la ei.... va rog, poate sa ma ajute cineva sa-mi spuna unde gasesc furtunul respectiv ?


--------------------
Dacia Supernova - B-66-HRF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pipo_arp
post 10 Jan 2006, 11:17
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 29 November 04




dar de ce nu foloseti furtunul original al masinii? eu de exemplu asa am facut!


--------------------
Dsn Dsn
FAC SPORT EXTREM CU DACIA\CU OCHII INCHISI O CALC|IMI PLACE SENZATIA!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_66_hrf
post 12 Jan 2006, 21:32
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 December 05




pey, ar fi perfect daca as putea, dar din pacate pentru filtru care l-am luat imi trebuie un furtun cu diametru de 70 si ceva de mm pe cand ala original n-are mai mult de 50 mm....


--------------------
Dacia Supernova - B-66-HRF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 12 Jan 2006, 22:12
Post #4


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Ia un furtun de la electrice, ceva, sau fa-ti o teava din inox, care sa treaca din cap, de la mecanismul de deasupra motorului pana mai la baterie... Indeal, si cel mai simplu: dai capacu la filtru jos, scoti filtrul original, pui capacu la loc, tragi un furtun(teava plastic) si in capat pui filtru! Asa nu te doare capu...


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 2 Feb 2006, 23:34
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Stiti ca si eu ma gandeam la asa ceva , dar ... nu va merge . Daca tot ti-ai luat separat filtru de aer conic , apoi iti trebuie un kit de instalare , adica : suport de prindere pe carburator , cot la 90' , teava flexibila diametrul suportului , dispozitiv de prindere a filtrului si bineanteles , filtrul .
Daca nu vroiai sa te complici cautai un filtru care sa fie identic la marime cu cel original , si-l bagai in cutia originala si nu schimbai nimic .
Odata ce ai luat filtru conic trebuie sa-l faci adaptarea , renunti la cutia originala si trebuie sa-l scoti cat mai in fata , pentru ca , daca nu are aer rece iti ve merge mult mai prost decat cel original , se va inceca motorul la turatii peste 3500 rpm . Cel care se baga in cutie eu l-am gasit pe la 2.100.000 , iar pe cel conic de la 400.000 in sus , doar ca mai costa si kitul de la 800.000 in sus . Cel conic este direct flow , adica aerul intra absolut direct prin el si apoi fara sa treacaprinalte camere ajunge direct in corpul clapetei . ( asta este si ideea pentru o presiune cat mai mare ) Daca filtrul in cutie sa spunem ca ar fi dat 2 CP , atunci cel direct flow iti da cam 3-3,5 CP . Problema este ca se fac multe modificari si va arata cu totul altfel motorul . Daca nu se face cu piese de firma va arata ca o tiganie , altfel arata intr-adevar a masina tunata .

Spuneti-mi si mie ce diametru are corpul clapetei ??? Pentru ca trebuie masurat diametrul si apoi sa cauti tot kitul si filtrul in functie de acel diametru .
Problema este ca nu poti sa faci o diferenta intre filtrele din targ la 400.000 si cele de marca , care depasesc 2 mil . ( ma refer la cele conice ) Marea problema este ca automat filtrul sport lasa sa treaca un flux mai mare de aer ( pentru ca asta e functia lui ) si , daca filtrul nu este de calitate ( adica partea filtranta ) se duce motorul .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylver
post 3 Feb 2006, 18:40
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 2 February 06
From: craiova




salutare posesori de dacii!
si eu miam montat un filtru de aer conic dar momentan am lasat cutia originala si am prelungic cu neste conducte de pvc pana in dreptul farului stang vizavi de baterie. Daca aveti aer conditionat pe ea nu merge acolo. Ar mai fi o varianta care o so incerc la vara sal pun in locu cutiei de filtru dar trebuie facut din tabla mai rigida un fel de sistem de prindere caci debitoru de aer se misca cand accelerezi si nu se poate pune direct, si tre facuta si o priza prin capota care sa dea direct in gura filtrului pentru un randament mai mare, dar aveti grije ca la iarna cu priza in capota o sa inghetati in masina....deci iarna ar trebui acoperita wacko.gif HPIM6616.JPG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 208

asta e filtru meu


--------------------
Dacia Super Nova - Dj-20-SLV
Watch out INSANERACER in traffic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 3 Feb 2006, 19:52
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Mai eu nu prea inteleg ce fel de filtru ai pus tu , pentru ca nu vad decat un tub si putin staniol in capat . Baga si tu o poza cu el exact cum se vede capota din fata .

La mine si la DNS-urile cu A/C deja nu merge ce ai facut tu acolo , pentru ca noi avem compresorul exact in acel loc . Ce pot observa este ca este exact langa tabla care protejeaza galeria de evacuare , deci e cel mai cald loc din tot motorul . De ce oare nu l-ai lasat tu acolo langa baterie nu inteleg , ca acolo era protejat de aerul cald . Vreau mai multe pozne !

Nu are nici o treaba priza de aer din capota cu habitaclul ! Intre corpul clapetei trebuie pus si un fel de cauciuc sub forma de acordeon ( ca la berlina pe carburatie ) pentru a amortiza miscarile motorului .

This post has been edited by marius80_eugen: 3 Feb 2006, 19:56


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ballack29
post 3 Feb 2006, 21:32
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 20 October 05




may sylver mai spala si tu masina aia la motor radmasa.gif excl.gif

This post has been edited by ballack29: 3 Feb 2006, 21:33


--------------------
Dacia Super Nova - PH-07-TYN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maff_77
post 4 Feb 2006, 00:45
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 October 05
From: constanta




ce ati auzit de filtrele piper cross?vreau si eu unul si nu stiu daca e suficient de bun.


--------------------
Dacia supernova 2001 opel calibra 2000 16v 4x4 turbo 1992 - CT 05 ZMA
x-team racing club member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylver
post 4 Feb 2006, 12:37
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 2 February 06
From: craiova




HPIM6613.JPG ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 154
uite filtru meu
lam pus acolo fiindca el isi trage aer doar prin cap iar eu nu am reflectoare si aeru intra prin grilaj direct in capu filtrului. Daca ar fi fost din ala cu burete care trage din toate partile recunosc ar fi fost cel mai naspa loc.
marius80_eugen tu ai dat vreodata filtru tot jos? Daca lai dat ai fi vazut ca debitoru e sustinut de capacu de la filtru care e prins cu 4 suruburi.....daca e lasat liber se misca si nu poti acelere, iar filtru meu e mai mare si nu are loc sub capota langa baterie si nici aer direct nu are .O sa mai fac in curand neste poze mai mici din mai multe unghiuri si o sa le postez, iar la vara o sa va arat cum il voi pune direct dar e mai mult de munca ca trebuie taiata capota


--------------------
Dacia Super Nova - Dj-20-SLV
Watch out INSANERACER in traffic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 4 Feb 2006, 12:46
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Uitati aici un Pipercross montat. Pe forumurile de afara e o marca bine privita, desi unii au reticente la burete.

This post has been edited by Codrin: 4 Feb 2006, 12:47


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 4 Feb 2006, 12:47
Post #12


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(marius80_eugen @ 3 Feb 2006, 19:52)

Nu are nici o treaba priza de aer din capota cu habitaclul !
*


Ba are!!! La viteze de peste 50 km/h iti ingheata motorul...si caldura nema! Si mai creste si consumul...asa ca iarna am scos frumos filtrul sport, l-am bagat la loc pe cel normal si am astupat gaura din capota.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylver
post 4 Feb 2006, 13:03
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 2 February 06
From: craiova




merci pt sustinere pastrama_stelistu. ai putea sami zici si mie mai multe despre cum tiai facut priza in capota(eventual neste poze) si dc se simte mai mult decat fara priza si ce filtru tiai pus, si ce tabla sau cu ce altceva ai fixat debitoru.


ballack29 lasa ma ca trage masina si cu motoru asa murdar wink.gif

apropo de spalatu motorului uni zic ca nu e bine alti zic ca e bine eu unu il mai sterg cu o carpa, sincer nu lam spalat niciodata(sorry pt of topic)


--------------------
Dacia Super Nova - Dj-20-SLV
Watch out INSANERACER in traffic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 4 Feb 2006, 13:36
Post #14


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(sylver @ 4 Feb 2006, 13:03)
merci pt sustinere pastrama_stelistu. ai putea sami zici si mie mai multe despre cum tiai facut priza in capota(eventual neste poze) si dc se simte mai mult decat fara priza si ce filtru tiai pus, si ce tabla sau cu ce altceva ai fixat debitoru.
*


Uite poza...filtrul nu stiu ce marca e. Filtru sport la SN nu prea ai unde sa-l montezi fara gaura in capota pentru ca daca il pui intr-un loc cu aer cald, il pui degeaba. De montat, l-am rezolvat f simplu...am scos furtunul ala care iese din cutie si am bagat filtrul cu o teava scurta de pvc(altfel nu se potriveste).
Poze cu filtrul, diseara sau maine.

Attached thumbnail(s)
PICT0045.JPG ( Size: 961.54k ) Number of downloads: 116


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
am_o_dacie_veche
post 4 Feb 2006, 15:48
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 February 06




QUOTE(sylver @ 4 Feb 2006, 13:03)
merci pt sustinere pastrama_stelistu. ai putea sami zici si mie mai multe despre cum tiai facut priza in capota(eventual neste poze) si dc se simte mai mult decat fara priza si ce filtru tiai pus, si ce tabla sau cu ce altceva ai fixat debitoru.
ballack29 lasa ma ca trage masina si cu motoru asa murdar wink.gif

apropo de spalatu motorului uni zic ca nu e bine alti zic ca e bine eu unu il mai sterg cu o carpa, sincer nu lam spalat niciodata(sorry pt of topic)
*



l-am spalat eu odata si am crezut ca am facut cea mai mare tampenie. Am bagat masina, mi-au pus aia pungi de plastic pe diverse piese ... si cand am vazut ca baga jetul de apa... credeam ca innebunesc si alta nu !!!!!!!!!!
Nu speram sa o mai pornesc vreodata... Si totusi... a fost ok (la a 3-a cheie, e drept)... Ma temeam apoi de condens. Ideea e ca a iesit super bine.
Era in perioada cand am vrut sa o vand. N-am mai vandut-o, dar am avut o perioada destul de lunga motorul supercurat! ceeea ce e o chestie misto.


--------------------
Dacia 1310 - BR23AKE
Daca ma mai tine inca 8 ani, o inscriu in Cartea Recordurilor!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylver
post 4 Feb 2006, 22:34
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 2 February 06
From: craiova




QUOTE(pastrama_stelistu @ 4 Feb 2006, 13:36)
Uite poza...filtrul nu stiu ce marca e. Filtru sport la SN nu prea ai unde sa-l montezi fara gaura in capota pentru ca daca il pui intr-un loc cu aer cald, il pui degeaba. De montat, l-am rezolvat f simplu...am scos furtunul ala care iese din cutie si am bagat filtrul cu o teava scurta de pvc(altfel nu se potriveste).
Poze cu filtrul, diseara sau maine.
*



deci dc si tu ai ramas cu suportu de filtru cred ca asa o sa fac si eu cand se mai incalzeste.....da se simte ceva? unsure.gif ca eu ma gandeam sa scap si de suport sal pun direct la "sursa" dar e mai complicat


--------------------
Dacia Super Nova - Dj-20-SLV
Watch out INSANERACER in traffic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 5 Feb 2006, 13:13
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Priza din capota este la limita dintre bun-gust si tiganie . Bineanteles ca asta e parerea mea . Referitor la "inghetatul " motorului ... motorul se raceste prin antigel ( radiator ) si local , prin ulei ( prin sistemul de ungere ) . Radiatorul este in fata masinii si nu in dreptul prizei de aer . Efectul de scadere a temperaturii de aer a motorului este prezent in momentul in care priza de aer nu este bine izolata si directionala , ci are pur si simplu efectul unei gauri , prin care intra aerul care apoi invadeaza tot compartimentul motor . Prizele de aer trebuie sa fie doar cu efect local , adica sa aduca aer rece si presiune doar unde trebuie si anume la filtrul de aer . Altfel efectul negativ principal este ca motorul sa nu mai ajunga la temperatura de lucru indiferent de temperatura externa .
Sylver , parerea mea este ca nu ai amplasat prea bine acel filtru de aer sport .

Eu ma gandesc sa amplasez filtrul de aer sport direct la capatul furtului , sa las cutia originala , dar sa scot filtrul stock . E adevarat ca asa nu va fi direct flow , dar va avea un fel de volum tip buffer si la accelerari bruste va avea aer destul si nu vor fi multe modificari de facut .
Voi de unde ati luat filtrele de aer ? Eu am gasit marca BMC peste 1.850.000 si mi se pare cam scump . Kituri de admisie si prindere filtru cam la ce pret sunt ?


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 5 Feb 2006, 14:10
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




am intreles ca si-ar fi facut cineva pe la pilot in buc flanse cum are codrin......


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylver
post 5 Feb 2006, 21:11
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 2 February 06
From: craiova




QUOTE(marius80_eugen @ 5 Feb 2006, 13:13)
Priza din capota este la limita dintre bun-gust si tiganie . Bineanteles ca asta e parerea mea . Referitor la "inghetatul " motorului ... motorul se raceste prin antigel ( radiator ) si local , prin ulei ( prin sistemul de ungere ) . Radiatorul este in fata masinii si nu in dreptul prizei de aer . Efectul de scadere a temperaturii de aer a motorului este prezent in momentul in care priza de aer nu este bine izolata si directionala , ci are pur si simplu efectul unei gauri , prin care intra aerul care apoi invadeaza tot compartimentul motor . Prizele de aer trebuie sa fie doar cu efect local , adica sa aduca aer rece si presiune doar unde trebuie si anume la filtrul de aer . Altfel efectul negativ principal este ca motorul sa nu mai ajunga la temperatura de lucru indiferent de temperatura externa .
Sylver , parerea mea este ca nu ai amplasat prea bine acel filtru de aer sport .

Eu ma gandesc sa amplasez filtrul de aer sport direct la capatul furtului , sa las cutia originala , dar sa scot filtrul stock . E adevarat ca asa nu va fi direct flow , dar va avea un fel de volum tip buffer si la accelerari bruste va avea aer destul si nu vor fi multe modificari de facut .
Voi de unde ati luat filtrele de aer ? Eu am gasit marca BMC peste 1.850.000 si mi se pare cam scump . Kituri de admisie si prindere filtru cam la ce pret sunt ?
*



sincer e cam greu sa faci o priza directionata direct spre filtru.....si da recunosc priza lui nui cine stie ce misto da e utila ca dc e pe asa majoritatea SI-AU LIPIT prize.....si recunosc arata mai bine da alea mi se par mai tiganesti...cel putin asta e parerea mea
Oricum eu am dat pe filtru meu parca 150 lei si dupa cum ai vazut intra numai prin cap aer...oricum nu-mi placea ala de burete care trage aer prin tot corpu
A si are si un sunet mai misto...mai ale in decelerare
marius80_eugen credema cai cel mai bun loc posibil.....in alta parte nu are loc si acolo are aer direct cum am mai spus, prin grilaju de la proiector
Si cu inghetatul motorului ia incearca sai pui un carton in fata la radiator sa vezi nu cumva se incalzeste mai repede masina? blush.gif


--------------------
Dacia Super Nova - Dj-20-SLV
Watch out INSANERACER in traffic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 7 Feb 2006, 23:23
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Eu ma refer la faptul ca trebuie izolata zona in care se gaseste filtrul de aer , astfel incat numai acolo sa vina presiunea de aer . In rest , motorul nu trebuie sa fie in nici un fel influentat de acea priza de aer , cu atat mai putin habitaclul . Eu deja folosesc varianta "cartonului" la radiator , am un fel de blanita si cheder la capota .
Pana la urma cine poate sa-mi spuna si mie ce diametru are corpul clapeta ? (adica sub cutia filtrului de aer )


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Godzylla
post 10 Feb 2006, 12:34
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 14 November 04
From: Bucuresti




CE E CU PARERILE ASTEA CA INGHEATA MOTORU SI CA NU MAI BAGA CALDURA

IN PRIMUL RAND FILTRU DE AER NU ARE NICI O TREABA CU RACIREA MOTORULUI, RACIREA SE FACE DE CATRE RADIATOR SI LICHIDUL DE RACIRE DIN ACESTA, IAR FILTRUL DE AER ARE ROLUL DE A PURIFICA AERUL CARE URMEAZA SA INTRETINA ARDEREA DIN MOTOR, IAR UN FILTRU SPORT MONTAT CUM TREBUIE ARE PROPRIETATEA DE A DA MAI MULT AER LA MOTOR DECI A INTRETINE O ARDERE MAI PUTERNICA SI DACA AERUL ESTE SI MAI RECE ESTE SI MAI OK PENTRU MOTOR.



--------------------
DACIA SupeRNova 2002 - B 28 CJN
I Love my car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Godzylla
post 10 Feb 2006, 12:39
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 14 November 04
From: Bucuresti




IN LEGATURA CU LOCUL DE MONTARE A FILTRULUI DE AER, IN GENERAL SE MONTEAZA IN SPATELE FARURILOR, DUPA CUM SE STIEM, SI FURTUNUL ORIGINAL AL FILTRULUI DE AER DE DSN SI SLZ TRAGE AER TOT DIN SPATELE FARURILOR, DECI LOCUL IDEAL ESTE UNDEVA MAI EXACT IN PARTEA DIN FATA A CONTRAARIPII DE UNDE FILTRUL VA TRAGE NU DOAR AER RECE, CI SI MAI CURAT, SI IN ACELASI TIMP SE POATE FACE SI O MICA PRIZA DE AER CARE SA IMPINGA MAI MULT AER LA FILTRU


--------------------
DACIA SupeRNova 2002 - B 28 CJN
I Love my car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Godzylla
post 10 Feb 2006, 12:40
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 14 November 04
From: Bucuresti




IAR PRIVIND TEMA PRINCIPALA:


--------------------
DACIA SupeRNova 2002 - B 28 CJN
I Love my car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Godzylla
post 10 Feb 2006, 12:46
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 14 November 04
From: Bucuresti




B 66 HRF

POTI CUMPARA UN FURTUN TOT DE UNDE AI LUAT SI FILTRUL SAU DE LA ORICINE ALTCINEVA CARE ADUCE ASA CEVA

EXISTA UN PRODUCATOR SUPER TARE DE FURTUNE SPECIALE DIN SILICON, CARE ARE NISTE PROPRIETATI ANUME PENTRU A PASTRA PRESIUNEA, FLUXUL SI TEMPERATURA POTRIVITA . CEVA GEN SAMCO, RAID, SAU 57i


--------------------
DACIA SupeRNova 2002 - B 28 CJN
I Love my car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Feb 2006, 15:04
Post #25


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cred ca mergeau bagate toate ideile intr-un singur post, nu crezi? Si preferabil scris uman, ca unii mai stim sa citim si literele mici, nu numai majusculele


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausu25
post 10 Feb 2006, 22:22
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 May 05
From: BRAILA




Iar ideea ca aerul rece este mai bun pentru motor nu stiu cat de corecta e. Cred ca depinde de ce intelegi prin rece


--------------------
Dacia Supernova - BR-01-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 10 Feb 2006, 22:49
Post #27


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Aerul rece contine mai mult oxigen, deci ardere mai buna.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausu25
post 10 Feb 2006, 22:55
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 May 05
From: BRAILA




Posibil, doar ca, cu cat e mai rece va creste si consumul de carburant si motorul nu mai functioneaza in parametri normali. De aceea la majoritatea automobilelor exista undeva pe la filtrul de aer o clapeta "vara/iarna". Iti aduci aminte? Era pana si la Dacia 1310

Si inca o chestie: si pe Everest aerul este rece dar oxigen mai putin

This post has been edited by klausu25: 10 Feb 2006, 22:57


--------------------
Dacia Supernova - BR-01-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 10 Feb 2006, 23:22
Post #29


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




biggrin.gif Bine...aerul cald contine mai putin oxigen.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 11 Feb 2006, 20:52
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




<<Aerul rece contine mai mult oxigen, deci ardere mai buna. >>
<<Bine...aerul cald contine mai putin oxigen. >>

Si eu care credeam ca procentul de oxigen din aer e fix (in conditii de altitudine constanta). In schimb aerul rece e mai dens decat aerul cald, de aici si cantitatea de oxigen mai mare in acelasi volum de aer rece fata de aerul cald. Nu incurcati VOLUMUL cu MASA.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 01:06
Forum Renault