Consum al excesiv de mare cam 20%, Consum al excesiv de mare cam 20%
![]() ![]() ![]() |
Consum al excesiv de mare cam 20%, Consum al excesiv de mare cam 20%
valy_vosi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310L
- -
|
|||
Sir_Alex |
![]()
Post
#2
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Scanteie iti da la bujii? Ai schimbat si capacul delcou? Oricum, fara sa vreau sa te sperii, s-ar putea sa fie cauze multiple. Sistemul asta de aprindere la Dacia e o treaba sinuoasa. Daca iti decelereaza la pornire eu suspectez bujiile (eventual si fisele), capacul delco, pompa de benzina sau nivelul in carburator. Si eu am patit-o cu mecanici care mi-o reglau pe banc si dupa juma de ora ceda. Deci nu e relevanta vizita la mecanic.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#3
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Schimba cuiul poantou. Nu inchide bine, si de acolo o patesti.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Dyda |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Mai adaug: verifica nivelul posibil mare si clapeta soc , posibil cablu soc sa nu faca cursa pina la capat in sensul de inpingere cablu
La chestia cu datul in nas la pornire , aprindere dereglata ( delcoul) |
-------------------- Kox
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma apuca toti dracii ca nu stiu ce sa-i mai fac ca imi consuma cam 20%.... Problema e ca doar in oras ... ca in afara am ajuns la un consum de vreo 6% si Daca e adevarat ca afara consuma doar 6 % !!! Masina nu are NIMIC ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai drumuri scurte in oras sub 3km motorul nu se incalzeste destul, majoritatea drumului il faci cu socul tras si de aici consum mare in oras.
Verifica cursa cablului de soc (a clapetei) sa fie deschisa cu socul impins. Dar cred ca prima varianta este mai plauzibila -- drumuri scurte cu motor rece si soc tras. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
RIon |
![]()
Post
#7
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
In afara consuma mai putin, pentru ca mergi constant, si in trepte in care deschiderea clapetei de acc. nu genereaza curgeri mari de combustibil in carburator.
Verifica cu mare atentie jicloarele, plutitorul si nivelul sau in carburator. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
valy_vosi |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Capacul la delcou e schimbat ... are vreo 1500 km de cand l-am schimbat ...
Bujiile le-am schimbat ... acu vreo 1000 km ... Pompa de benzina sau nivelul in carburator ... nu stiu cum sa verific ... dar mai caut pe forum sa vad daca gasesc ... oricum daca stiti unde s-a discutat sau daca nu ... accept orice sugestie. Cuiul poantou habar n-am ce e ... ![]() Clapeta de soc are cursa completa ... si nu merg mult cu el tras ... ca sta masina singura si dupa aprox 1 km ... iar de mers ... merg cam 35 Km pe zi ... deci nu fac drumuri scurte ... De mers am incercat sa merg in mai multe feluri ... ca am zis ca sa le incerc ... dar consumul e tot pe acolo ... (de genu' ajuns cat mai repede intr-a patra ... sau varianta mosnegelu' cu claxoane in spate) ... ![]() Am verificat in seara asta curentul la baterie ... si la relanti cat si la turatie de aprox 2000rpm cat si cu consumatori si fara ramanea acul ala cam intepenit la 10 V ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310L
- -
|
|
RIon |
![]()
Post
#9
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Nu are legatura incarcarea, dar si acolo ai probleme...
De unde esti, sa putem sa iti recomandam un service?? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Ciombe |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
Pai io zic ca problema e intre scaun si pedala de acceleratie
![]() Daca stilul tau de condus nu e agresiv.. atunci verifica sa nu ai scurgeri de benzina pe circuitul Rezervor- Pompa, sau rezervorul gaurit. Numai bine! |
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
valy_vosi |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1310L
- -
|
|
valy_vosi |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ciombe @ 11 Nov 2005, 09:04) Pai io zic ca problema e intre scaun si pedala de acceleratie ![]() Daca stilul tau de condus nu e agresiv.. atunci verifica sa nu ai scurgeri de benzina pe circuitul Rezervor- Pompa, sau rezervorul gaurit. Numai bine! Am verificat asta si nu sunt probleme de acolo .... Dar ca idee ... ti-am spus ca am incercat sa o conduc si mai repede si mai incet ... Crezi ca diferenta ar fi asa de mare??? |
--------------------
dacia
1310L
- -
|
|
valy_vosi |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Si am incercat aseara tarziu si azi dimineata sa-i dau sprituri bruste...
Motorul nu reactiona ... ba chiar mi s-a oprit la un moment dat ... Iar cand am incercat sa o accelerez mai brusc (dar nu foarte) ... reactiona dar iesea fum negru ... Ce dumnezeu ar putea fi ... ca am dus-o la 3 mecanici de doua luni incoace si toti imi spun ca e imposibil sa consume asa ca merge rotund si bine ... dar nu e asa ... si m-am cam saturat de mecanici gen Nae Laie (pe care l-am gasit pe forum) ... ![]() |
--------------------
dacia
1310L
- -
|
|
ches |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 27 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut
O problema posibila este nivelul in camera de nivel constant din carburator. Daca plutitorul nu inchide prin intermediul cuiului poanto (nu stiu exact cum se scrie ![]() Mergi la un mecanic bun sau regleaza nivelul din plutitor (sunt cateva topic-uri care iti explica pas cu pas cum se face). O alta posibiola problema este garnitura de la capactul carburatorului care trebuie sa fie intacta (nedeformata rupta etc). Pe acolo poate sa iti curga benzina (desi nu se observa f usor) si vezi ca risti sa iei foc. Sterge bine cu o carpa carburatorul de jur imprejur si vezi daca se umezeste dupa ce faci un drum. Daca da, schimba garnitura si asoigura-te ca ai nivelul corect in camera de nivel constant. Toate bune! |
--------------------
Chevrolet
Epica
2.0D/2006
- B xxx LMT
|
|
valy_vosi |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu motorul oprit, am dat actionat clapeta de acceleratie si m-am in carburator ... iese benzina pe cui pana la un moment dat ... cand se opreste ... deci banuiesc ca plutitorul opreste benzina prin cui.
Am scos bujiile si erau super negre ... le-am curatat si merge mai bine (adica nu mai deccelereaza decat foarte putin cand apas pe acceleratie) dar inca nu stiu consumul ... oricum ... am cautat pe forum si nu am gasit o solutie sau cauza de ce se inegresc bujiile asa tare si iese si fum foarte negru la accelerari oarecum bruste ... Carburatorul era putin murdar de ulei ... dar asta cred ca e de la furtunul care vine din motor in teu ca era fisurat rau si l-am schimbat si pe ala ... In delcou e putin murdar de ulei ... asa trebuie?... Merci mult P.S. Sunt un incepator care vrea sa-si rezolve problema de consum ... ![]() |
--------------------
dacia
1310L
- -
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ce vezi cind actionezi clapeta e benzina de la pompa de repriza ( "de spritz"), nu de la cuiul poantou. Ca sa verifici supapa ac, adica ansamblul cui poantou-sediu trebuie sa demontezi carburatorul (capacul) si verifici etansarea. Pentru asta, scoto furtunul de alimentare, intorci capacul cu plutitorul deasupra si "sugi" din stutzul de alimentare; ar trebui sa nu ai scapari. Te uiti si la suprafata aia conica a lui, sa nu fie uzata, cu amprenta pronuntata. Clatina un pic plutitorul; daca auzi benzina in el, il schimbi, e fisurat. Nivelul in camera: cu capacul tinut vertical, distanta intre capac si plutitor=7 mm.(da o cautare, o sa gasesti si poza). In delco nu trebuie sa ai mizerie, contactul nu se mai face ferm. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihait |
![]()
Post
#17
|
![]() Idei putine si fixe ! Group: Members Posts: 81 Joined: 27 October 05 From: Bucharest ![]() |
Salut
Un amic de-al meu patea la fel ca tine, adica oricate reglaje ii facea, in oras i-l nenorocea la consum. Pana la urma la el problema a fost de la "ciocul de papagal" din carburator. In loc sa-i dozeze un fir subtire de carburant, ii turna cu galeata. Asa ca uitate cat curge si la tine atunci cand ii dai un sprit. |
--------------------
Dacia
BK
1996
- Nan ---
N/A |
|
valy_vosi |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Si inca o intrebare ...
La sprituri repetate e normal sa scoata fum foarte negru??? ![]() Iar pentru reglarea avansului static nu am gasit volanta aia explicata in alte topicuri pe forum ... adica la mine e mai ciudat ... sageata e in partea cealalalta (fata de o poza de pe forum) iar in dreptul sagetii trec niste paleti de parca ar fi de la magnet. Pe cand in partea unde era sageata din poza de pe forum (unde la mine nu e nici o sageata ![]() Merci |
--------------------
dacia
1310L
- -
|
|
valy_vosi |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mihait @ 14 Nov 2005, 14:18) Salut Un amic de-al meu patea la fel ca tine, adica oricate reglaje ii facea, in oras i-l nenorocea la consum. Pana la urma la el problema a fost de la "ciocul de papagal" din carburator. In loc sa-i dozeze un fir subtire de carburant, ii turna cu galeata. Asa ca uitate cat curge si la tine atunci cand ii dai un sprit. M-am uitat ... toarna ceva mai multisor ... dar nu am termen de comparatie daca e chiar mult sau asa trebuie sa fie ... |
--------------------
dacia
1310L
- -
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(valy_vosi @ 14 Nov 2005, 14:26) [...] Iar pentru reglarea avansului static nu am gasit volanta aia explicata in alte topicuri pe forum ... adica la mine e mai ciudat ... sageata e in partea cealalalta (fata de o poza de pe forum) iar in dreptul sagetii trec niste paleti de parca ar fi de la magnet. Pe cand in partea unde era sageata din poza de pe forum (unde la mine nu e nici o sageata ![]() [....] intre dinti si "paletii" aia (care-s de la placa de presiune) e o zona "lisa" rotind-o vei vedea la un moment dat si semnul ca o crestatura. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
valy_vosi |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Am inlocuit acum fisele toate si pare ca se aude putin mai bine ... sa vad in seara asta cum se comporta la mers ...
Oricum ... as vrea sa reglez si avansul static si dupa aia sa vad cum se comporta si cat consuma ... si vad eu ... le iau prin eliminate ... ca oricum nu m-am lamurit de ce e si ce e ... |
--------------------
dacia
1310L
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#22
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Din toata discutia purtata pana acum rezulta clar ca motorul tau merge cu amestec foarte bogat (bujii negre, fum negru, consum exagerat).
Iti recomand montarea unui set nou de jicloare si reglarea nivelului benzinei in camera de nivel constant (CNC). |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
valy_vosi |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 14 Nov 2005, 17:53) Din toata discutia purtata pana acum rezulta clar ca motorul tau merge cu amestec foarte bogat (bujii negre, fum negru, consum exagerat). Iti recomand montarea unui set nou de jicloare si reglarea nivelului benzinei in camera de nivel constant (CNC). Pai e clar ca tre' sa fac ceva si o sa ma apuc de reglat ca asta e ... (si ma refer la reglat totul) ... Merci mult P.S. Daca dupa reglaje nu se rezolva ii dau foc ... ![]() |
--------------------
dacia
1310L
- -
|
|
valy_vosi |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu ce am rezolvat si o intrebare ....
![]() Am schimbat fise (noi) Mers la un mecanic (unul la care am mai fost) si relatat probleme deoarece nu-i dadeam de cap ... Mi-a schimbat jiclorul de relanti ... si mi-a reglat avansul "dupa ureche" ?!?!? Acum intr-adevar merge mai bine si o sa-i fac si un consum sa vad ce spune si asta ... ![]() Mi-a bagat in toba analizor de gaze (cred) ... si cifrele erau cam pe la 7 (nu stiu ce) dar a spus ca arata si consumul ... dupa ce a reglat-o ... respectiva cifra s-a stabilizat oarecum pe la 2,5 ... si a spus ca e bine. Dupa reglajul asta ce am observat: nu mai scoate fum negru la accelerari bruste, nu mai deccelereaza la accelerare, motorul parca merge putin mai rotund (si inainte parca mergea rotund dar acum parca se aude mai bine) si astept sa vad ce spune consumul. Acum intrebarea ... sa ii reglez avansul static eu dupa metoda gasita pe forum? sau sa o las asa daca merge bine?... ca nu stiu ce sa fac la asta ... |
--------------------
dacia
1310L
- -
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
Daca merge bine las-o asa, fa-i consumul si daca nu-ti convine atunci poti sa umbli la avans. Dar eu zic ca daca iti merge bine nu are rost sa umbli la nimic deocamdata pt ca risti sa o dereglezi iar...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
ceacu |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(valy_vosi @ 16 Nov 2005, 18:24) Revin cu ce am rezolvat si o intrebare .... ![]() Am schimbat fise (noi) Mers la un mecanic (unul la care am mai fost) si relatat probleme deoarece nu-i dadeam de cap ... Mi-a schimbat jiclorul de relanti ... si mi-a reglat avansul "dupa ureche" ?!?!? Acum intr-adevar merge mai bine si o sa-i fac si un consum sa vad ce spune si asta ... ![]() Mi-a bagat in toba analizor de gaze (cred) ... si cifrele erau cam pe la 7 (nu stiu ce) dar a spus ca arata si consumul ... dupa ce a reglat-o ... respectiva cifra s-a stabilizat oarecum pe la 2,5 ... si a spus ca e bine. Dupa reglajul asta ce am observat: nu mai scoate fum negru la accelerari bruste, nu mai deccelereaza la accelerare, motorul parca merge putin mai rotund (si inainte parca mergea rotund dar acum parca se aude mai bine) si astept sa vad ce spune consumul. Acum intrebarea ... sa ii reglez avansul static eu dupa metoda gasita pe forum? sau sa o las asa daca merge bine?... ca nu stiu ce sa fac la asta ... Se pare ca problema era de la jiclorul de ralanti (un cioban o fi bagat prin el o sarma/cui). Intradevar influenta majora in oras a consumului este de la jiclorul de ralanti, jiclorul (bucsa) de aer de ralanti, surubul de amestec, si reglajul reprizei (progresiunii). Daca ai posibilitatea arata-ne (daca mai exista) vechiul jiclor de ralanti. |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:44 |