DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme carburator, nu il pot regla

ViperRS
post 3 Dec 2005, 23:38
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




orice fac tot la carburatorul original am ajuns.
problema lui si pentru care am incercat sa il schimb este urmatoarea: oricum incerc sa rotesc de cele doua suruburi de reglaj: clapeta si amestec nu merge decat intr-o singura pozitie: cu surubul de amestec strans la maxim. daca incerc sa il deschis motorul incepe sa moara. daca scot furtunul de la avansul vacumatic turatia creste. din cate am vazut parca a crescut putin nivelul in baie( ca si cum ar fi amestecul prea bogat). am facut consumul si a iesit 10 in oras. ma enerveaza ca nu il pot regla am incercat diferite pozitii si numai cu acel surub strans de tot merge. cred ca ar putea consuma si mai putin daca as reusi sa il reglez


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Dec 2005, 11:07
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




HM,CAND A fost curatAt ultima oara?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 4 Dec 2005, 11:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




de vreo saptamana. de asta l-am si dat jos de pe masina ca nu il puteam regla si am zis ca e ceva infundat. de cand am luat masina din august cred ca e tot asa ca nimeni nu s-a jucat cu reglajul deoarece asa venise din fabrica. masina e din 97 dar are numai 17 mii de km, sigiile carburatorului erau intacte si nimeni nu reglase nimica. masina merge si acuma relativ bine, porneste la prima cheie dimineata numai ca in mers simt ca motorul se plafoneaza pe la 3000 de ture poate si 2800 adica de acolo in sus nu mai trage ci merge asa linear. cum cuplu maxim e la 3500 am zis ca ceva e in neregula. nu mai prea stiu ce sa fac o sa iau un alt subrub de acela de relanti sa vad daca nu cumva nu e bun conul de la acesta si nu inchide klumea

si inca un amnunt nu stiu daca are vreo inportanta sau nu: cand am dat jos carburatorul am observat ca in partea opusa gaurii pe unde iese amestecul de relanti, sub clapeta de acceleratie mai este o gaura de acelasi diametru. nu stiu ce vine pe acolo si tatal meu a zis ca nu a mai vazut asa ceva. poate ma puteti lamuri si pe mine daca si voi aveti acea gaura

This post has been edited by ViperRS: 4 Dec 2005, 11:18


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Dec 2005, 11:16
Post #4


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




hm stai asa ,nu prea inteleg,adica motoru in sarcina nu trece de 3000 rpm?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 4 Dec 2005, 11:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




motorul trece de 3000 in sarcina da simti ca accelereaza linear peste 3000 nu da imrpesia ca ar creste in forta, mai repede se duce daca schimb, ca si cum nu ar mai avea cuplu, pot sa ii dai si 4000 de ture da peste 3000 merge accelereaza linear nu stiu daca ai inteles


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 Dec 2005, 11:25
Post #6


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




hm,u ce vrei sa tot accelereze.oricum surubul ala este amestecul de aer-benzina la mersukl in gol;deci nu are nici o legaturA cu mersul in sarcina.verifica poate in alta parte este pb


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 4 Dec 2005, 18:32
Post #7


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(ViperRS @ 4 Dec 2005, 11:14)
si inca un amnunt nu stiu daca are vreo inportanta sau nu: cand am dat jos carburatorul am observat ca in partea opusa gaurii pe unde iese amestecul de relanti, sub clapeta de acceleratie mai este o gaura de acelasi diametru. nu stiu ce vine pe acolo si tatal meu a zis ca nu a mai vazut asa ceva. poate ma puteti lamuri si pe mine daca si voi aveti acea gaura
*


Este gaura de la regulatorul vacuumatic!


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 4 Dec 2005, 18:34
Post #8


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




citeste pe forum, e undeva modul corect de reglaj carburator, se faceimpreuna cu reglajul aprinderii...
pacat ca nu prea am timp, te-as ajuta sad.gif


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 16 Jan 2006, 20:40
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(ViperRS @ 4 Dec 2005, 00:38)
orice fac tot la carburatorul original am ajuns.
problema lui si pentru care am incercat sa il schimb este urmatoarea: oricum incerc sa rotesc de cele doua suruburi de reglaj: clapeta si amestec nu merge decat intr-o singura pozitie: cu surubul de amestec strans la maxim. daca incerc sa il deschis motorul incepe sa moara. daca scot furtunul de la avansul vacumatic turatia creste. din cate am vazut parca a crescut putin nivelul in baie( ca si cum ar fi amestecul prea bogat). am facut consumul si a iesit 10 in oras. ma enerveaza ca nu il pot regla am incercat diferite pozitii si numai cu acel surub strans de tot merge. cred ca ar putea consuma si mai putin daca as reusi sa il reglez
*



Daca cumva nu s-a rezolvat parerea mea este ca ori freaca clapeta de acceleratie in corp (trebuie sau sa o schimbi sau sa o refixezi CENTRATA), ori este infundata diuza de pe furtunul de recirculare gaze de carter.
In primul caz clapeta fiind deschisa (nu sa poate inchide fiindca freaca/se blocheaza de corp) e posibil sa fi trecut de prima gaurica de progresiune si sa se alimenteze puternic cu amestec pe acolo (de aia nu poti sa-i mai dai amestec suplimentar pe calea reglabila), in al doilea caz trebuie sa o deschizi mai tare pentru a trece pe langa ea aerul necesar mersului in gol si de asemenea sa fi trecut de respectiva gaurica.
A, si mai este a treia posibilitate defect surubul de reglaj amestec si/sau scaunul sau ori infundata gaura calibrata de aer mers in gol si progresiune (repriza).
Bafta.


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 16 Jan 2006, 22:24
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




mersi o sa verific maine. Pana la urma problema a ramas in aer, deoarece am tot mers asa cu masina. Mi-am luat un dublucorp sa il pun sus dar nu am reusit sa imi rezolv cu filtrul de aer asa ca pana se incalzeste mai merg cu asta. Ciudat e ca nu pot merge cu socul tras, chiar dupa ce pornesc masina trebuie sa bag de tot socul ca merge aiurea si o tin din acceleratie. O sa incerc sa schimb surubul de reglaj amestec maine cred ... sa iau altul nou.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 15:41
Forum Renault