Airbag Scaun Ecu Airbag centuri, Declansare airbag scaun .Nu mai porneste masina
![]() ![]() ![]() |
Airbag Scaun Ecu Airbag centuri, Declansare airbag scaun .Nu mai porneste masina
Narcis07 |
![]()
Post
#1
|
||
Marius Group: Members Posts: 8 Joined: 19 November 18 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero
2018
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
masina pe platforma sau alt ecu airbag, nou. ECU se blocheaza dupa soc ca a nu poti conduce o masina accidentata inainte dea fi inspectata intr-un service si reparata corespunzator.
Daca socul a fost lateral, probabil ca centurile sunt ok, la un soc forntal centurile purtate (sau cele declansate daca masina are centuri pirotehnice, gen unele duster)se inlocuiesc. Ma indoiesc ca un airbag sare la un accident "usor", d eobicei ai nevoie sa te trozneasca o masina la peste 20 km/h situatie in care ai ceva pagube. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Narcis07 |
![]()
Post
#3
|
Marius Group: Members Posts: 8 Joined: 19 November 18 ![]() |
Multumesc pt raspunsul asa rapid.
Nu a fost chiar usor accidentul , am zis "relativ" Usa si aripa dreapta le-am inlocuit si stalpul a fost putin sifonat (nu deformat). Ma temeam ca o sa imi zici de platforma... Ms oricum! ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2018
|
|
psychoo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Citeste erorile.
Ecu de airbag e proiectat sa reziste la mai multe accidente. Ar trebui sa ai eroare cu tipul de accident avut. De exemplu side driver crash. Daca ai peste un nr de erori de genul sau o problema in ecu, se stocheaza eroare interna de care nu mai scapi si trebuie inlocuit ecu airbag. Altfel se poate pastra tot ala. La accident pusca niste capse pirotehnice. Exista pe traseul electric pentru a nu arde masina din cauza de scurt sau benzina. Verifica daca ai alimentare la pompa de benzina si ecu injectie. Daca nu ai curent, cauta unde e capsa care a puscat si schimb.o doar pe aia. Nu am lucrat pt dacia dar era pe platforma comuna cu alt proiect la care am lucrat dar ala nu avea intrerupere baterie. Poate asta al tau are. E infinit mai ieftin decat alt ecu airbag. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am lucrat pentru Dacia si spui numai tampenii, ECU Continental de logan 2 rezista la fix 1 accident inainte de blocare definitiva. ECu temic de pe logan 1 ph1 aveau posibiliatea de deblocare (de 2 ori) dar nu aia e masina lui
Pyrofuse ai la masini electrice sau hybride, la asta ai o stare in ECU injectie care nu ii permite demarajul (nici nu piloteaza pompa de benzina), curent este in masina. Aia se deblocheaza cu clipul, dar dupa inlocuire ecu airbag !!!! |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Narcis07 |
![]()
Post
#6
|
Marius Group: Members Posts: 8 Joined: 19 November 18 ![]() |
![]() Am gasit un baiat din apropiere> a venit personal la masina. Am montat airbagul lipsa am pus bateria pe masina..... Testerul 10 minute si 250 lei mai tarziu am pornit masina. Fara erori fara bube! ![]() Am avut noroc ca centurile nu au sarit... cum am zis mai sus accidentul nu a fost asa grav... Multumesc pentru sfaturi! This post has been edited by Narcis07: 11 Jul 2019, 09:08 |
--------------------
Dacia
Sandero
2018
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#7
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
centurile nu sar, ca nu au picioare si nici pirotehnice nu sunt.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#8
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(psychoo @ 10 Jul 2019, 20:15) QUOTE(einstein1984 @ 11 Jul 2019, 07:37) Eu am lucrat pentru Dacia si spui numai tampenii, ECU Continental de logan 2 rezista la fix 1 accident inainte de blocare definitiva. QUOTE(Narcis07 @ 11 Jul 2019, 09:08) ![]() Am gasit un baiat din apropiere> a venit personal la masina. Am montat airbagul lipsa am pus bateria pe masina..... Testerul 10 minute si 250 lei mai tarziu am pornit masina. Einstein, vad ca Psychoo avea dreptate. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
nope, nu avea, Ala doar a restetat ecu injectie sa autorizeze demarajul (ceea ce eu nu faceam la o masina cu structura afectata dar nah).ECu airbag zice ca a fost inlocuit, daca nu e inlocuit tot nu merge (aka alte airbaguri nu mai deschide)
verifica manualul, nu ma crede pe mine pe cuvant, nu-i vreau decat binele. This post has been edited by einstein1984: 11 Jul 2019, 14:13 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#10
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
"Fara erori fara bube! rolleyes.gif "
Adica nici avertizarea de airbag in bord. Nu se aprinde becu' daca e bubuit? This post has been edited by tatabobu: 11 Jul 2019, 13:49 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#11
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
daca a inlocuit ecu nu. Daca e blocat dupa soc da, aprinde AWL.
This post has been edited by einstein1984: 11 Jul 2019, 14:13 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#12
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Narcis, da omule mai multe amanunte. Ai schimbat controleru' airbagurilor sau nu? Ai becu' aprins in bord sau nu?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
psychoo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Am zis ca nu am lucrat la dacia.
Am lucrat pe vag, alea au limita 6 crashuri si temporar pe psa la care nu mai stiu limita ca au trecut ceva ani de atunci. Imobilizare motor nu stiam sa fie, dar nu pot sa exclud. Capae pirotehnice sunt toate, mai putin reversibilele. Dar reversibile nu o sa vada dacia in urmatorii 5 ani minim. Orice verdict se da dupa diagnoza! Nu dupa ureche! Limita la care se seteaza eroarea interna e configurabila in platforma. Proiectele aleg la cat sa fie. Deci suporta 6 dar dacia seteaza 1. Misto business! Odata setat poti sa initializezi si pe bunica, ala nu mai stinge lampa in bord si nu sterge eroarea. Decat daca baiatul lucreaza la producatorul ecu si are chestii ce nici dacia nu are. Ce am testat eu a trecut de 100000(o suta de mii) de "accidente". Problema nu e ecu ci caroseria care nu prea mai e intreaga indiferent cat vrei sa o repari. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Narcis07 |
![]()
Post
#14
|
Marius Group: Members Posts: 8 Joined: 19 November 18 ![]() |
Deci:
Are acelasi computer de airbag nu am inlocuit decat airbag scaun. Scos airbag explodat si puns altul nou > 80 lei de pe Olx. Asta a fost tot ce am schimbat. In rest totul al masinii. "Am resetat ecu airbag"> asa a zis baiatul . Dupa a luat contactul, a scos diagnoza si BOOM! Nu tu bec airbag aprins, nu tu motor mort nu nimic. Era exact ca inainte de accident. A butonat cam 5 minute... cred ca ia luat doar 2 min sa termine dar cred ca a zis sa mai faca ceva pe acolo sa isi merite banii. El a zis ca are centuri de trebuie inlocuite dar la mn nu este cazul ca nu sau declansat "sarit". Asa ca... lucky me! Am scapat ieftin! ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
2018
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#15
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
QUOTE(psychoo @ 11 Jul 2019, 17:41) Din pacate nu putem compara cele 2 branduri, mai mult ca sigur la vag au si ceva senzori prin caroserie, bara fata etc care trimit semnal in caz de accident. La Dacia este ceva mai "primitiv". Faptul ca nu te lasa sa mai pornesti motorul mi se pare un lucru bun. Acum intrebarea care trebuie sa si-o adreseze colegul care a avut incidentul este: Oare ecu airbag mai poate detecta un al 2 lea incident? This post has been edited by RazvanF: 12 Jul 2019, 06:14 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
psychoo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Departe de mine gandul sa le compar.
Sunt niste integrate concepute in house care se folosesc la nivel de platforma. Scopul lor este sa incapsuleze tot ce inseamna diagnosticare erori pe traseele capselor pirotehnice ale airbagului, comutatoarele centurilor, senzori de acceleratie si presiune prin masina si gestionarea alimentarii. Tot in ala sunt mosfeti pentru a da curent ca sa puste airbagul. Astea sunt pe variante si pt a reduce costurile se scot tranzistori din ele. Bineinteles doar la volume mari, altfel mai mare deranjul. Ce ramane pe partea de mosfet e acelasi lucru si la audi/lamborghini si la dacia. Ca nu stie detecteze la fel de multe erori pe interfata respectiva se datoreaza reducerii de costuri. Long story short, daca nu are bec in bord aprins si nici o eroare in ecu airbag, acesta va functiona normal si va declansa airbagurile in caz de accident. Accidentul avut deja nu e complet sters din memorie dar nu afecteaza functionarea. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#17
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
acelerometrul de Dacia e unu mai ieftin decat ala de VAG si nu tine la prea multe crashuri.... ca ala nu tine la prea multe smucituri, nu ASICul care e solid state.
Evident insa, asa se repara masini in romania, merge boss, nare becuri aprinse, dar cand ai nevoie de el pauza sau se deschide cand lovesti un tomberon in parcare. Pentru ca manualul de reparatie e doar opinia producatorului..... |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
psychoo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Acelasi ASG 4.2 cu 2 canale x,y orientat la 45 grade fata de conector.
Nu mai stiu producatorul senzorului dar daca vrei neaparat o sa fac un efort sa iti dau inclusiv datasheetul pentru varianta de la continental. De temic n.am habar. Lifetime si aging tests depasesc cu mult pronosticul tau legat de failure rate. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#19
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
lifetime si ageing cu includ 6 crashuri de peste 20g, sau cel putin renault nu cere ca ecu sa fie refolosibil dupa un asmenea crash=> clipul nu permite resetarea de defect de crash detectat, doar DDT permite asta(pentru teste inginerie, nu pentru masini pe strada). Daca vW o cere, spaga lor, vand mai putine ca piese de schimb.
This post has been edited by einstein1984: 12 Jul 2019, 13:37 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
psychoo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Acum te faci ca nu intelegi?
Limita e impusa de producatorul auto in functie de cat isi asuma. Dupa 6 lovituri care au dus la airbaguri sarite sansele sa mai fie masina sunt infime. Ecu airbag rezista mult mai mult. Senzorii interni se distrug la un prag la care nici ecu nu scapa. Se sparge carcasa, rupe conector, zboara piesele de pe pcb, apoi se strica senzorul care masoara acceleratia. Faptul ca dacia IMPUNE sa schimbi ecu cand nu este necesar e in aceeasi nota cu preturile pieselor pentru intretinere. Masina e ieftina, banii ii fac post vanzare |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
kti |
![]()
Post
#21
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
QUOTE(Narcis07 @ 11 Jul 2019, 22:06) Deci: "Am resetat ecu airbag"> asa a zis baiatul . Dupa a luat contactul, a scos diagnoza si BOOM! Nu tu bec airbag aprins, nu tu motor mort nu nimic. Era exact ca inainte de accident. A butonat cam 5 minute... cred ca ia luat doar 2 min sa termine dar cred ca a zis sa mai faca ceva pe acolo sa isi merite banii. Asa ca... lucky me! Am scapat ieftin! ![]() ![]() ![]() ![]() si apropo il poti face de cate ori vrei ![]() This post has been edited by kti: 13 Jul 2019, 09:11 |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:07 |