DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Foaarte Interesant! Cheltuieli la o Dacia 1300, Sa vezi si sa nu crezi

amc
post 15 Jan 2006, 23:38
Post #31


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




puntea redresoare cu totul(tipul vechi si cel mai bun)este scumpa rau asa ca se verifica diodele si se inlocuiesc e mult mai ieftin?


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_cojocar
post 16 Jan 2006, 00:52
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 September 05




QUOTE(amc @ 15 Jan 2006, 23:38)
puntea redresoare cu totul(tipul vechi si cel mai bun)este scumpa rau asa ca se verifica diodele si se inlocuiesc e mult mai ieftin?
*



Da e model vechi 1300
Zici de diodele din alternator nu???
Banuiesc ca nu este asa complicat am citit in manual dacai sper sa mearga am sa vad si am sa comunic.
Multumesc de ajutor si astept si alte sfaturi


--------------------
dacia dacia 1300 - dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 16 Jan 2006, 00:55
Post #33


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




O punte de diode se invarte pe la un milion... o dioda pe la 10 k numai sa nu fie capsulata, desi alea de 1300 nu prea am auzit sa existe capsulate...bafta!


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_cojocar
post 16 Jan 2006, 01:20
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 September 05




Dar intrebarea mea era daca este posibil ca din cauza ca nu incarca alternatorul bine sa se arda aprinderea tranzistorata? Avind in vedere ca sunt la 2 bucata si asta s-a dus si ea saraca.


--------------------
dacia dacia 1300 - dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 16 Jan 2006, 01:32
Post #35


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Sub nici o forma.. eu am mers cam 2 luni cu o dioda naspeta in alternator, si aprinderea functioneaza excelent si in ziua de azi.. e d-aia rosie cu led verde, de tg mures.


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Jan 2006, 07:18
Post #36


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ady_cojocar @ 16 Jan 2006, 01:20)
Dar intrebarea mea era daca este posibil ca din cauza ca nu incarca alternatorul bine sa se arda aprinderea tranzistorata? Avind in vedere ca sunt la 2 bucata si asta s-a dus si ea saraca.
*




Si te mai miri ca-ti baga benzina in ulei..arunga gunoiul ala de aprindere, ca nu am intalnit una sa faca bine masinii, toate sunt niste rateuri, merge muuult mai bine pe aprindere clasica, si o platina e 30 000.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chichi
post 16 Jan 2006, 08:34
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 28 December 04
From: Braila




Si eu am bagat in masinuta mea 20 mil intr-un an de zile, de am crezut ca imi pierd mintile, avand in vedere ca este din 96... I-am schimbat cauciucurle, i-am schimbat uleiul si lichidul de racire, am facut reparatii capitale la directie (planetare, bielete, caseta de directie, bucsi, etc.), am avut probleme cu electromotorul, plus multe alte maruntisuri, de genul: schimbat bujiile de 3 ori, de 2 ori am schimbat platina, cablul de soc, fise bujii, suport motor, becuri, sigurante, stergatoare, jiglere, etc...

Si aveti cumva senzatia ca s-au terminat problemele? Nuuu... Pierd lichid de racire la radiator si iar va trebui sa bag niste bani in ea... smile.gif Parca este un blestem, nu se mai termina niciodata... cu banii astia, bagam benzina la greu...

Dar asta este! Nu-mi permit o masina mai buna, asa ca defilez cu asta mai departe si ma chinui cu ea, dar in asemenea conditii, sa mor daca se merita!... mellow.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.2V 2012 - BR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 16 Jan 2006, 08:44
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




eu am pus pe ea aproximativ 25 mil in 2 ani !...
cu radiatorul si lipitul lui...sa vezi ce preturi sunt...700 de mii de lei vechi m-a costat saptamana trecuta

This post has been edited by Devils: 16 Jan 2006, 08:45


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Jan 2006, 08:57
Post #39


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La aveti de noi de ati bagat atat in ele?

Sa va spun si eu cat am bagat in ea..in aproape 8 ani..masina e din 98, si la un calcul sumar, FARA consumabile(nu se pun) am bagat in ea maxim 3 milioane de lei la valoarea actuala, am 115 000 km smile.gif


Daca pun si consumabilele, adica 4 seturi de cauciucuri, placute frana, ulei de 900 000 un schimb, o baterie, si multe altele din categoria consumabile ajung la o suma mai mare


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 16 Jan 2006, 09:29
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




QUOTE(argon @ 16 Jan 2006, 08:57)
La aveti de noi de ati bagat atat in ele?

Sa va spun si eu cat am bagat in ea..in aproape 8 ani..masina e din 98, si la un calcul sumar, FARA consumabile(nu se pun) am bagat in ea maxim 3 milioane de lei la valoarea actuala, am 115 000 km smile.gif
Daca pun si consumabilele, adica 4 seturi de cauciucuri, placute frana, ulei de 900 000 un schimb, o baterie, si multe altele din categoria consumabile ajung la o suma mai mare
*



Daca o iei asa toate sunt consumabile.
Directia se duce in timp ca sunt gropi, franele nu mai tin ca se duc garniturile din cauciuc sau ca trebuie schimbat lichidul, toate minunile din plastic sau cauciuc se coc de soare sau frig si se duc, la motor se uzeaza ...piesele in miscare, ambreajul se duce de atata cuplaj decuplaj... aripile ruginesc de atata nisip si sare...Ce mai ... Dacia e consumabila.
Si oricum in cartea ei spune ca durata de viata este de 10 ani. Deci dupa 10 ani e ca si cum ar fi un om in coma ii mai dai un medicament o mai duce daca nu moare in ora urmatoare. Dupa 12 ani poate sa arate ca noua, cu toate piesele originale si numai reparatii al reprezentanta ca mai mult de 30 mil nu face...

Si referitor la parlament: E ca o casa de betivi. Toti trag bani pentru bautura si se simt toti "bine" da casa nu prospera se duce la vale. [Betivii= parlamentarii, bautura= averile lor proprii, casa= tara romaneasca]


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Jan 2006, 09:34
Post #41


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu o tin in garaj incalzit..deci ies din discutie garniturile si plasticele coapte de frig si soare, daca o tineam afara poate se stricau mult mai multe


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_cojocar
post 16 Jan 2006, 12:34
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 September 05




QUOTE(argon @ 16 Jan 2006, 07:18)
Si te mai miri ca-ti baga benzina in ulei..arunga gunoiul ala de aprindere, ca nu am intalnit una sa faca bine masinii, toate sunt niste rateuri, merge muuult mai bine pe aprindere clasica, si o platina e 30 000.
*



Da asa am sa fac am sa las condensatorul si nu mai pun cestia aia rosie cu led verde.


--------------------
dacia dacia 1300 - dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_cojocar
post 16 Jan 2006, 12:37
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 19 September 05




Eu tot inclin sa cred ca are probleme si reincarcarea deoarece seara daca aprind pozitiile si semnalizez face clanc clanc si daca mai tin piciorul pe frana face clanc clanc mai rar deoarece se aprin stopurile si deci nu incarca corespunzator poate fi si asta o problema care duce la o aprindere defectuasa???


--------------------
dacia dacia 1300 - dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pop marius
post 21 Jan 2006, 18:15
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 6 December 03
From: dej




Pe a mea am dat 10 mil. E din 74 recarosata in 81. Incep lista in ordinea lucrarilor: rulmentii fata stanga, lonjeron complet stanga, pod pedalier, alt motor-second, baterie noua, cauciucuri pe fata-second, cheder parbriz, electromotor-second, bancheta spate-second, rezervor, masca fata si ochelari-second, bloc de lumini (am pus unul de skoda de la S100-gratis) schimbat cauciucuri pe spate, radiator incalzire de dacie-second, saboti pe spate, placute fata, arc fata, telescop fata, + maruntisuri + manopera la mecanicul familiei (tata, eu, 2 unchi toti mergem la el). adunat iese ~20 mil in 2 ani.
Asta e.


--------------------
Dacia 1310 1984 TLX - CJ 06 GOW
azi fii bucuros;maine va fi mai rau.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 21 Jan 2006, 19:28
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




1000 USD bagati in masina timp de 2 saptamani , schimbat absolut tot mai putin la motor care merge perfect si azi. Am avut noroc de o Dacie cu tabla si motor foarte bun, iar restul s-au schimbat. Bineinteles ca nu m-am oprit de bagat bani in ea...dar asta e masina...macar stiu cum e.


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danydymary
post 4 Feb 2006, 00:39
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 3 February 06




QUOTE(ady_cojocar @ 12 Jan 2006, 23:00)
Este cineva amabil sa-mi raspunda si mie de c nu porneste masina?
Am avut problem cu pompa de benzina intra benzina in baia de ulei si scazuze mult presiunea la ulei, am schimbat uleiul si membrana la pompa de ulei si idin nou am impresia ca uleiul este cu benzina, nu stiu ce sa fac sau cum sa-mi dau seama din ce cauza ajunge uleiul in baie?
Posibil ca la rece sa porneasca la prima cheie si la cald sa nu porneasca din cauza problemei cu uleiul?
Presiunea la ulei sta intre2-4 in timpul mersului si cand se incalzeste motorul scade destul de mult iar pe loc fara a fi turata ajunge sub 2.
*





Daca ai schimbat membrana de la pompa de BENZINA (si nu de ulei cum a mai zis cineva) ai eliminat cauza principala a patrunderii benzinei in baia de ulei. Daca nu porneste incearca mai bine sa verifici alimentarea cu benzina(pompabenzina, reglaj carburator, starea jicloarelor din carburator) apoi aprinderea (sa nu fie inpuscata platina, pozitia delcoului, daca aiscanteie si mai ales daca ea ajunge la bujii).
Cat despre presiunea de ulei, pompa de la Dacia este proiectata si construita sa asigure o presiune de 0.7 bar la ralanti si 3-4 bar la vreo 4000rpm. La tine se incadreaza in limitele normale.


--------------------
Dacia 1300 1978 - BC 78 PDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rudolf
post 4 Feb 2006, 01:21
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 4 February 06
From: Timisoara




excl.gif problema ta se pare ca este bobina de inductie. cu motorul pornit pune mana pe ea si vezi daca e fierbinte . daca da asta e buba


--------------------
dacia 1300 - tm 03 xcc
iubiti-va masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aicidincolo
post 5 Feb 2006, 22:20
Post #48


in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina !


Group: Members
Posts: 161
Joined: 13 March 05
From: Valcea&Bucuresti




Omul are dreptate: cand am avut bani , am bagat 60 mil intro dacie din 88, poza de la avatar e cu ea. am schimbat eu cam ce era de schimbat ( de 60 mil cam tot ce era important) dar stiti cat ma tinut? 8 luni fara sa mai bag nici un leu in ea ( in afara da GPL si ulei) iar cand il sun pe noul proprietar ca am vanduto, primele cuvinte ale lui sunt La multi aniiii .... ffff incantat de ea si acum. nu va mai spun ca iam vanduto cu doar 1000 euro care atunci faceau vreo 33 mil ca nare rost. concluzia : poati sa scoti o masina buna si dintro istorie, dar cu fff multi bani. iar de stricat dupaia se va strica ca si o dacie noua adik tot des..


--------------------
DACIA LOGAN 2006 - VLxxXXX
chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu71
post 5 Feb 2006, 23:58
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 5 February 06




Dragii mei, problemele voastre imi aduc in fata pionieratul meu in ceea ce priveste Dacia clasica cu carburator. O cunosc integral... Nu vreau sa ma dau profesor, dar orice avarie intilnita la Dacia 1310 o pot recunoaste/depista indiferent de natura. Dacia m-a provocat si m-a sensibilizat cand e vorba de o masina care sa mearga...


--------------------
dacia 1310 - 6 B 325
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu71
post 6 Feb 2006, 00:17
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 5 February 06




QUOTE(misu71 @ 5 Feb 2006, 23:58)
Dragii mei, problemele voastre imi aduc in fata pionieratul meu in ceea ce priveste Dacia clasica cu carburator. O cunosc integral... Nu vreau sa ma dau profesor, dar orice avarie intilnita la Dacia 1310 o pot recunoaste/depista indiferent de natura.  Dacia m-a provocat si m-a sensibilizat cand e vorba de o masina care sa mearga...Practic este masina cu care mi-am facut toate treburile+vacantele. Trebuie sa recunosc insa ca m-a chinuit de multe ori asa ca am renuntat la ea(ele, am avut 5)si tot mai am legaturi cu ea! Chit ca acum am un vw passat nu pot uita dacia care m-a dus la Babele (fara figuri!) la 2 Mai innotind prin nisip, la budapesta si berlin si merge...insa ii trebuie si ei o noua planetara lunga... Ganditi-va ca ea a mers cu media de 135km/h de mai multe ori pe autostrada praga-bratislava...avand doar 4 trepte de viteza!      Bagati si voi puisorilor 135km/h pe 330km cu Dacia!
*




--------------------
dacia 1310 - 6 B 325
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 21:19
Forum Renault