Sandero Stepway 1.0 SCe 73/Probleme la acceleratie, Sandero Stepway 1.0 SCe 73/Probleme la acceleratie
![]() ![]() ![]() |
Sandero Stepway 1.0 SCe 73/Probleme la acceleratie, Sandero Stepway 1.0 SCe 73/Probleme la acceleratie
Bog.lungu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 September 19 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2019
|
|||
4x4 |
![]()
Post
#2
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Nu e problema, asa e reglajul. Sa te asiste sa pleci de pe loc cu motorul de drujba.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Bog.lungu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 September 19 ![]() |
QUOTE(4x4 @ 3 Sep 2019, 18:03) Salutare 4x4 , sesisez un pic de ironie folosing cuvantul drujba. As vrea sa stiu te rog daca aici e o parere a ta sau daca ai gasit acet aspect documentat ? https://www.youtube.com/watch?v=kcYqXZPqdyw In acest video puteti vedea : 1.Cuplat trepta 1. 2.Accelerat pana la 3500 ture. 3.Ridicat piciorul de pe aceleratie. 4.Apasat pe ambreaj. 5.Motorul urca de la 3500 la 4000 ( DE NEBUN ) si ramane acolo timp de aprox 1 secunda 6. Intre timp cuplez treapta a 2-a. 7.Dau drumul la ambreaj si motorul scade Brusc din 4000 in 2000. ( Lucru care creaza o bruscare ) PS : Sigur asa este reglajul ? |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2019
|
|
Anonymous |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 May 17 From: ????? ![]() |
Vin si eu cu o parere:
Pedala de ambreiaj are un switch (comutator, senzor de pozitie). In momentul apasarii pedalei de ambreiaj, turatia motorului ar creste de nebuna fiindca a disparut subit sarcina...dar calculatorul de injectie isi ia niste masuri atunci cand primeste informatia de la senzorul de pozitie a pedalei de ambreiaj. In cazul dumneavoastra, daca turatia motorului a crescut de nebuna la apasarea pedalei de ambreiaj, nu m-ar mira ca acest senzor de pozitie a pedalei sa fie defect. Va recomand verificarea acestui senzor. |
--------------------
Dacia
Logan
2008/Laureate Too much love will kill you.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#5
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Adevarat, switchul acela poate cauza belele, am avut chiar la masina mea niste probleme de la el, dar acolo switcul e mai mult un senzor care citeste pozitia pedalei de ambreiaj pe toata cursa ei (senzor hall).
La dacia in cel mai bun caz e un switch cu inceput si final de cursa, cel mai probabil nu e decat de inceput sau final, cu o mica posibilitate chiar sa nu fie deloc un switch fizic. Oricum sansa ca switchu sa fie stricat, e mica tare. Ironie, fina, doar, motorul tau e de un litru... are 97 Nm, dacia 1300 are mai mult cuplu, deci drujba. Ai strategii care se aplica la plecarea de pe loc, si strategii care se aplica la schimbare vitezelor, este si un termen pentru ce patesti tu cand ramane turatia agatata, "rev hang" fiind clar un fenoment indezirabil. Problema e ca ca mai sunt niste norme de poluare, care te impiedica sa tai injectia de exemplu, si te trezesti cu revhang la cold start. Ori pur si simplu ala care a reglat strategiile nu are masina deci nu stie cum ar trebui sa se conduca una, si a facut ce a facut acolo, asta e parerea mea. This post has been edited by 4x4: 4 Sep 2019, 12:19 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:08 |