DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Set motor nou?

mosoru
post 16 Mar 2004, 09:42
Post #121


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 04
From: craiova




Fiecare motor are particularitatile lui,chiar daca sint acelasi tip,parerea mea este ca ai bagat banii in reparatie degeaba,la masina pe care ai avut-o inainte este falsa ipoteza ca nu ardea ulei dar se compensa cu benzina si probabil ajunsese la un echilibru,cit ulei ardea atita benzina intra in baie(fara sa fie vorba de vreo defectiune ci pur si simplu este vorba de benzina ne arsa care se condenseaza pe cilinderii sau se amesteca cu uleiul de pe cilindrii,este razuita de segmenti si trimisa in baie) la actuala masina probabil ai carburatia si aprinderea mai bine puse la punct si tocma din aceasta cauza nu mai exista echilibrul de care-ti spuneama mai devreme.Nu cred ca este o problema care sa te preocupe.


--------------------
Dacia 1310 - DJ-02-TWW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 16 Mar 2004, 09:51
Post #122


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE

ce-mi recomanzi sa fac exact??

Sa te duci intr-un service sau la un mecanic care stie cu ce se maninca un motor icon_twisted.gif , daca vrei sa umbli in el.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyka
post 16 Mar 2004, 22:53
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 February 04
From: slobozia




da. laugh.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iarba fiarelor
post 21 Mar 2004, 11:42
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 17 March 04
From: focsani




Set motor MAHLE asamblat de CARTEX SLATINA e vreo 3 mil . Cuzineti FEDERAL MOGUL, segmentarea bani aruncati daca motorul are peste 50000k si a avut set romanesc. Foloseste ulei SHELL helix 15w40 galben. bafta inca 200000km. :shock: 053.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iarba fiarelor
post 21 Mar 2004, 11:49
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 17 March 04
From: focsani




SEGMENTII au o foarte mare importanta in etansarea grupului piston cilindru deoarece razuie in camasa o arie mai mare decit suprafata acoperita de masina in timpul mersului. de aceea folositi numai segmenti MAHLE SI GOETZE. si camasi GOETZE. gasiti la amexim car BUCURESTI. SEMERINGURI SUPAPA, tot GOETZE. BAFTA!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iarba fiarelor
post 22 Mar 2004, 15:56
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 17 March 04
From: focsani




BUNA PAUL laugh.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 7 Jul 2004, 13:49
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




am o dacie berlina din 1976. pornire la sfert, ralanti usor instabil-variatie max 30 rpm, intre 870 si 840 rpm. consum+pierderi ulei pe la simering distributie. fum albastru, ulei si pe esapament. presiune la ulei la ralanti ~2, la turatie 3-3,5-4. ulei romanesc 20w40 - de cand consuma si pierde la greu, ca pana atunci numai bp 20w50. consum de ulei (cu tot cu pierderi ~ 1l la 100-200 km depinde cum merg)
dat chiulasa jos dusa la rectificat scaune supape->6 supape cu probleme de etansare. mesterul mi-a zis ca mi-a schimbat 6 supape, ca erau cam arse. celelalte 2 mai merg.
acum ce intrebare am : se poate ca acel consum de ulei sa fie numai de la chiulasa? sau sunt si segmentii de vina? motorul are ~60.000 km. camasile se prezinta bine, nu au nici prag nici zgarieturi.
nu stiu daca este cazul sa schimb si segmentii. am inteles ca pot sa apara probleme cu noii segmenti sa se sparga sau mai stiu eu ce...
cum e mai bine sa ii schimb sau sa-i las asa? ma gandesc ce efecte negative ar putea avea si intr-un caz si in altul?!
exclus sa schimb tot setul, dar nu vreau sa mai am fumul ala asa albastru ca imi ia politia talonul. ma intereseaza s-o mai folosesc vreun an masina asa cum e. (pe vremuri am schimbat segmentii la un trabant si pe cilindrii aia pe langa ca aveau un mic prag se vedeau su urme de foc, segmentii fiin cocsati-aici nu e cazul, nu am urme de foc pe cilindri si nici prag)
pot sa-i schimb segmentii fara sa-i scot camasile de pe bloc?


--------------------
opel astra 2006 classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 7 Jul 2004, 13:54
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




PS - am turnat ulei in cilindri, un strat de ~2 mm si in 2 zile a curs tot, pistoanele erau uscate. e normal?
PS - setul de pe masina mi-a zis fostul proprietar ca era goetze, pot sa-mi dau seama ca chiar e goetze? eu am cumparat niste segmenti MAR-MOT ce-o mai fi si asta...nu stiu dar erau mai ieftini, si n-as vrea sa cumpar altii...


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 7 Jul 2004, 14:18
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Clar ca lumina zilei, ai pierderi mari de ulei, trebuie sa-ti repari motorul. Daca pui doar segmentii s-ar putea sa nu rezolvi mare lucru.


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 7 Jul 2004, 18:05
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE

1. ulei romanesc 20w40 - de cand consuma si pierde la greu, ca pana atunci numai bp 20w50. consum de ulei (cu tot cu pierderi ~ 1l la 100-200 km depinde cum merg)...se poate ca acel consum de ulei sa fie numai de la chiulasa? sau sunt si segmentii de vina? motorul are ~60.000 km. camasile se prezinta bine, nu au nici prag nici zgarieturi.  
2. pot sa-i schimb segmentii fara sa-i scot camasile de pe bloc?


1. Problema care o ai este din cauza segmentilor si nu din cauza chiulasei. Daca segmentii sint buni dar s-au pus in linie, le refaci montajul la un decalaj de 120 grade daca nu, motorul trebuie segmentat si daca tot faci lucrul acesta, pune segmenti buni (nu sirme facute in Turcia sau CE) iar cu ocazia asta, fa si o verificare a camasilor sa nu fie ovalizate. Daca o camasa este ovalizata, degeaba ii pui segmenti noi. La rodaj, foloseste un ulei bun si de marca imbuteliat afara (peste granita).
2. Da. Dupa ce se demonteaza chiulasa si baia de ulei, se desface cuzinetul bielei dupa care, impingind de biela, pistonul va iesi din camasa prin partea superioara.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 8 Jul 2004, 12:21
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




merci pentru raspuns... am bagat la cap faza cu alinierea segmentilor si ovalizarea...cred ca o sa-i schimb si segmentii. nu vreau sa-i bag segmenti prea scumpi ca nu vreau sa mai bag bani in ea. am dat deja banii pe segmentii astia...dracu sa-i ia dar daca tin 10.000 de km e fff bine, ca face nevasta-mea scoala pe ea, si nu cred sa faca mai mult de 10000 intr-un an cat o s-o mai tin, daca nu-i cad toate tablele. intr-o saptamana imi iau concediu si o sa vad ce suduri pot sa-i fac ca sa mai tin 1 an.
1. acum cu uleiul asta romanesc dura cam 1-2 secunde pana se stingeau becurile de la presiune-asta era din cauza uleiului sau altceva?
2. pot sa-mi dau seama daca setul motor de pe ea a fost goetze?


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 05:34
Forum Renault