Set motor nou?
![]() ![]() ![]() |
Set motor nou?
mosoru |
![]()
Post
#121
|
||
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|||
paulp |
![]()
Post
#122
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
QUOTE ce-mi recomanzi sa fac exact?? Sa te duci intr-un service sau la un mecanic care stie cu ce se maninca un motor ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
tyka |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
da.
![]() |
-------------------- |
|
iarba fiarelor |
![]()
Post
#124
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 March 04 From: focsani ![]() |
Set motor MAHLE asamblat de CARTEX SLATINA e vreo 3 mil . Cuzineti FEDERAL MOGUL, segmentarea bani aruncati daca motorul are peste 50000k si a avut set romanesc. Foloseste ulei SHELL helix 15w40 galben. bafta inca 200000km. :shock:
![]() |
-------------------- |
|
iarba fiarelor |
![]()
Post
#125
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 March 04 From: focsani ![]() |
SEGMENTII au o foarte mare importanta in etansarea grupului piston cilindru deoarece razuie in camasa o arie mai mare decit suprafata acoperita de masina in timpul mersului. de aceea folositi numai segmenti MAHLE SI GOETZE. si camasi GOETZE. gasiti la amexim car BUCURESTI. SEMERINGURI SUPAPA, tot GOETZE. BAFTA!
|
-------------------- |
|
iarba fiarelor |
![]()
Post
#126
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 March 04 From: focsani ![]() |
BUNA PAUL
![]() |
-------------------- |
|
johnsws |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
am o dacie berlina din 1976. pornire la sfert, ralanti usor instabil-variatie max 30 rpm, intre 870 si 840 rpm. consum+pierderi ulei pe la simering distributie. fum albastru, ulei si pe esapament. presiune la ulei la ralanti ~2, la turatie 3-3,5-4. ulei romanesc 20w40 - de cand consuma si pierde la greu, ca pana atunci numai bp 20w50. consum de ulei (cu tot cu pierderi ~ 1l la 100-200 km depinde cum merg)
dat chiulasa jos dusa la rectificat scaune supape->6 supape cu probleme de etansare. mesterul mi-a zis ca mi-a schimbat 6 supape, ca erau cam arse. celelalte 2 mai merg. acum ce intrebare am : se poate ca acel consum de ulei sa fie numai de la chiulasa? sau sunt si segmentii de vina? motorul are ~60.000 km. camasile se prezinta bine, nu au nici prag nici zgarieturi. nu stiu daca este cazul sa schimb si segmentii. am inteles ca pot sa apara probleme cu noii segmenti sa se sparga sau mai stiu eu ce... cum e mai bine sa ii schimb sau sa-i las asa? ma gandesc ce efecte negative ar putea avea si intr-un caz si in altul?! exclus sa schimb tot setul, dar nu vreau sa mai am fumul ala asa albastru ca imi ia politia talonul. ma intereseaza s-o mai folosesc vreun an masina asa cum e. (pe vremuri am schimbat segmentii la un trabant si pe cilindrii aia pe langa ca aveau un mic prag se vedeau su urme de foc, segmentii fiin cocsati-aici nu e cazul, nu am urme de foc pe cilindri si nici prag) pot sa-i schimb segmentii fara sa-i scot camasile de pe bloc? |
--------------------
opel
astra
2006 classic
|
|
johnsws |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
PS - am turnat ulei in cilindri, un strat de ~2 mm si in 2 zile a curs tot, pistoanele erau uscate. e normal?
PS - setul de pe masina mi-a zis fostul proprietar ca era goetze, pot sa-mi dau seama ca chiar e goetze? eu am cumparat niste segmenti MAR-MOT ce-o mai fi si asta...nu stiu dar erau mai ieftini, si n-as vrea sa cumpar altii... |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
AC |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
Clar ca lumina zilei, ai pierderi mari de ulei, trebuie sa-ti repari motorul. Daca pui doar segmentii s-ar putea sa nu rezolvi mare lucru.
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#130
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
1. Problema care o ai este din cauza segmentilor si nu din cauza chiulasei. Daca segmentii sint buni dar s-au pus in linie, le refaci montajul la un decalaj de 120 grade daca nu, motorul trebuie segmentat si daca tot faci lucrul acesta, pune segmenti buni (nu sirme facute in Turcia sau CE) iar cu ocazia asta, fa si o verificare a camasilor sa nu fie ovalizate. Daca o camasa este ovalizata, degeaba ii pui segmenti noi. La rodaj, foloseste un ulei bun si de marca imbuteliat afara (peste granita). 2. Da. Dupa ce se demonteaza chiulasa si baia de ulei, se desface cuzinetul bielei dupa care, impingind de biela, pistonul va iesi din camasa prin partea superioara. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
johnsws |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
merci pentru raspuns... am bagat la cap faza cu alinierea segmentilor si ovalizarea...cred ca o sa-i schimb si segmentii. nu vreau sa-i bag segmenti prea scumpi ca nu vreau sa mai bag bani in ea. am dat deja banii pe segmentii astia...dracu sa-i ia dar daca tin 10.000 de km e fff bine, ca face nevasta-mea scoala pe ea, si nu cred sa faca mai mult de 10000 intr-un an cat o s-o mai tin, daca nu-i cad toate tablele. intr-o saptamana imi iau concediu si o sa vad ce suduri pot sa-i fac ca sa mai tin 1 an.
1. acum cu uleiul asta romanesc dura cam 1-2 secunde pana se stingeau becurile de la presiune-asta era din cauza uleiului sau altceva? 2. pot sa-mi dau seama daca setul motor de pe ea a fost goetze? |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:34 |