Un altfel de tremurici
![]() ![]() ![]() |
Un altfel de tremurici
andreig |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 April 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala MPI
- B 79 XXX 'Viata e ca un curcubeu. Are nevoie si de ploaie si de soare ca sa-si arate frumusetea.'
|
|||
cristian scintei |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 3 March 06 ![]() |
Vezi senzorul de relanti sau verifica traseul care face vid pentru servofrana, sa nu traga aer fals pe undeva, am patit la fel la fosta masina.
|
--------------------
solenza
scala
- is-72-cjy
|
|
DragosP |
![]()
Post
#3
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Injectoare? Bobina de inducție? În mers simți că ar fi ceva probleme?
@cristian scintei: senzorul de relanti? ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
andreig |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Oau... Multam pentru rapiditate! Stiam eu ca am nimerit bine...
![]() M-am gandit si eu la injectoare, dar nu stiu unde sa ma duc la verificare. Unde recomandati? Iar la parte cu bobina si servofrana, tot service scrie pe mine... ![]() Multumesc! |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala MPI
- B 79 XXX 'Viata e ca un curcubeu. Are nevoie si de ploaie si de soare ca sa-si arate frumusetea.'
|
|
andreig |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Probleme in mers nu am remarcat decat raportate la 'calitatea' benzinei... Cam atat. Nu intrerupe, trage binisor.
Asta fara sa mai spun de zzzzz la 1800-2000 ture si tobe care cer schimbate... Dar sa nu deviem ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala MPI
- B 79 XXX 'Viata e ca un curcubeu. Are nevoie si de ploaie si de soare ca sa-si arate frumusetea.'
|
|
florinc |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
OFF: Aia cu 1800 - 2000 nu prea e de la tobe
![]() |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
andreig |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 April 03 From: Bucuresti ![]() |
2000 ture am inteles ca este ceva gresit din proiectare la Solenza, sau in cel mai rau caz de la catalizator. Dar masina trage binisor...
M-am gandit ca maine e sambata si am putin timp de o revizie la masina. Atat cat pot manutzele mele. Ce ma sfatuiti sa fac? Ce sa curat pe la ea? Ce sa verific? O sa dau print la cateva tutoriale sa incerc. Sau sa stau cuminte pana luni si sa fac o vizita la service? Si care ar fi mai bunicel? |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala MPI
- B 79 XXX 'Viata e ca un curcubeu. Are nevoie si de ploaie si de soare ca sa-si arate frumusetea.'
|
|
free_fiber |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Senzorul de relanti = senzorul de turatii care este de fapt un fel de surub... se scoate foarte usor, se curata si se pune la loc. Personal nu stiu pe unde se afla asta dar te pot lamurii colegii de forum.
ZZZZZ-ul tobelor este de fapt de la catalizatorul nostru minunat care ori se schimba (cu certuri, amenintari OPC, etc) pe garantie, ori pe casco daca e lovit. ZZZZZ va reveni si la catalizatorul nou dupa o perioada scurta de timp. Iti poti pune tobe sport de la cat pana in spate iar VRUM-VRUM-ul lor va acoperii ZZZZ-ul catului ![]() Bobina de inductie parca n-avem la SLZ. PAC-ul de fier pe fier la plecarea de pe loc ar putea fi din cutie-ambreiaj (nu e neaparat problema, asa face cand cupleaza). Si la mine face pac pac daca merg cu treapta I cu 800RPM si apas ambreiajul, il ridic, iar il apas, iar il ridic.... Turatia de relanti a motorului de SLZ este de 800rpm. A DOUA LINIUTA, NU PRIMA. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
DragosP |
![]()
Post
#9
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(free_fiber @ 2 Jun 2006, 22:07) Senzorul de relanti = senzorul de turatii. ... Bobina de inductie parca n-avem la SLZ. Mamăăă, ce denumire au dat ăștia de la UAP senzorului de turație la Solenza! ![]() Ba parcă este. ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
andreig |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Multam frumos Free...
Masinutza o am de 3 luni fix. Avea 20k km, acum are aproape 25k. Cand am luat-o am dus-o la verificat, am mers cu ea... mai nimic. Toate bune sau poate nevazute atunci! Test drive am facut cu ea 10 km. Intre timp, tremurici suparator cateodata, zgomot tobe ( nu mai are site deloc cred, daca misc de ele se aud cum zornaie in draci), zgomotul la 2000 de ture pe care sigur NU il avea acum 5k, clantanit de diesel cu si fara ambreiaj apasat. Eu am mers cu ea cum am stiut mai bine, 150 maxim , fara subturare sau drumuri grele. Nu am dat cu ea in nimic. Dar poate ca vreau prea multe de la Dacia, asta pentru ca nu mi se pare putin cat am dat pe ea : 5300E. Nu sunt genul sa ma 'culc' cu un fier, sa bag bani in tobe sport, sa intoarca lumea capul dupa mine etc, dar sincer vreau mai mult si mai bine... asta daca se poate la DOAR 25k km ![]() ![]() PS : Ai dreptate cu a doua liniuta la relanti, greseala mea ![]() Asa ca astept sfaturi de la voi. Multumesc! |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala MPI
- B 79 XXX 'Viata e ca un curcubeu. Are nevoie si de ploaie si de soare ca sa-si arate frumusetea.'
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Referitor la problema de la relanti :
- turatia este undeva pe la 750-800 rpm cu motorul cald (nu este constanta si o vand osciland pe computerul de bord ![]() - din cate mi-am dat seama cam asa face la toate, oscileaza un pic cat sa produca un mic zdranganit pe tobe, nu e grav. Asa imi face a mea de noua, masina trage BRICI, nici nu mi-am batut capul cu aceasta problema. Acelasi efect il obtin daca la relanti aprind pe rand pozitii, faza scurta, proiectoare ceata, faza lunga: apare o sarcina in plus si pica turatia pentru moment, atata timp cat isi revine la normal apoi nu vad care e problema. Cu alte cuvinte vezi care e problema cu bataia, relantiul nu are nimic. Bajetii din service e posibil sa faca mai mult rau daca isi baga ghearele prin motor. This post has been edited by Corbu': 2 Jun 2006, 21:48 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#12
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
Sa o stapanesti sanatos!
ZZZZZ-ul cum au spus si ceilalti este de la catalizator si nu te ingrijora ca la mai toti face asa si la fel si zgomotul de diesel este specific SOLENZA. Tremuratul de la relanti poate fii si din bujii poate ai avut ghinion si nu ai nimerit niste bujii bune. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic la aia cu "pac"-ul de la plecarea de pe loc ca mie mi-ar indica o verificare a distantei dintre scut si sistemul de evacuare, precum si a starii bieletei antirotire motor.
Treaba cu relantiul instabil, pe langa cele enuntate pe aici (injectoare, bujii sau bobina inductie) s-ar mai putea datora si unui catalizator usor infundat, sau unui senzor (putin probabil, ca senzorii se defecteaza destul de greu, mai putin cel de temperatura motor) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
david79 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
subscriu la problema colegului de mai sus. am 40000 km, saptamana asta i-am schimbat ulei, filtre, bujii, curatat injectoare cu ultrasunete. Motorul trage super, dar la relanti cam tremura, acul sta cam pe la 700-800 atat imi dau seama. Am scos toate mufele, le-am curatat, dar tot tremura, nu mai merge ca inaite.O sa incerc sa ii fac un test pe coputar.
Despre poc-ul la plecarea pe loc - o enigma ![]() |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
george_slz |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Si la mine face la fel, am vreo 45.000 km, am colbutorii zornaitori, mecanicul ar fi vrut sa puna mana pe ei sa-i regleze dar nu prea am timp sa trec pe la el.
Fenomenul pare ca s-a amplificat odata cu venirea caldurii, parca e si mai zgomotos motorul... |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
colombina29 |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Ce baterie ai? ATENTIE: zgomotul asemanator motorului de diesel poate fi un simptom al proastei functionari a ambreiajului-placa de presiune poate ceda...
tremuratul la relanti nu e o problema decat atunci cand schimbatorul de viteze oscileaza mai mult de 2 mm - pe liber la stop ia mana de pe el si observa-i oscilatia. in acest caz, baga benzina de 98 si mergi cca 100 km turat-schimba vitezele la 2800-3000 de ture si la mers constant nu scadea sub 2600-2800 de ture (renault face motoare de turatie)[/QUOTE] |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
andreig |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Tremurat-ul schimbatorului este regulat 1-2 mm sau mai putin, iar cateodata mai da si 3-4 mm. Ce este enervant insa este ceea ce simt in scaun si pedalier. Volan nu simt mai nimic, probabil de la servo. Bateria este de 6 luni Rombat Cyclon 55Ah.
Am curatat cat am putut mufele din jurul corpului injectoare. Am descoperit si un motoras acolo, dar l-am lasat in pace, deocamdata ![]() Azi, putin suparat fiind, in drum spre servici, singur pe strada ![]() O sa ma duc cu : tremurici motor, schimbat traseu tobe fara catalizator ![]() Le arat si clic-ul de la vit 1 la plecare de pe loc, si ii mai pun si la un test traseu servofrana. Ce nu am inteles insa, a doua liniuta de la turometru arata fix 500rpm sau mai mult? |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala MPI
- B 79 XXX 'Viata e ca un curcubeu. Are nevoie si de ploaie si de soare ca sa-si arate frumusetea.'
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Daca tot schibi traseu tobe NU pune tobe origine, nu are sens, oricum crapa in 2 ani. Ia mai bine traseu Borla Sport FULL INOX (aprox 550 RON) si o sa arate ca noi mult dupa ce masina a ajuns la fier vechi.
![]() <doar un sfat> This post has been edited by Corbu': 4 Jun 2006, 21:53 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 07:01 |