DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

120 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Sport - ce este, ce poate

SiloS
post 13 Mar 2004, 22:27
Post #61


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




o mai poti usura inlocuind capota : ii dai jos elementele alea de metal de pe interior .
Plus ca poti sa dai jos si fierotania dintre habitaclu si portbagaj . Daca vrei , tai si din acoperis si pui plexiglas . Si daca ai drumuri bune in oras , dai jos si protectia aia de la motor . [ de jos ] . In ultima instanta te pui si inlocuiesti usile .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oly
post 14 Mar 2004, 03:54
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 2 February 04
From: Bistrita




nu credeti ca exagerati cu usuratul? o sa ajungeti sa aveti cart cu motor de dacie icon_twisted.gif
dupa ce spuneti o dacie sport are ceva in plus
si eu care credeam ca-i o berlina fara doua usi tongue.gif


--------------------
R9 1.7 '83
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 14 Mar 2004, 11:08
Post #63


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




pai numai asa o usurezi adevarat . Cauta si tu pe net poze cu masini din NEC ,DTM , raliuri si o sa vezi ca in interior sun aproape goale . Au in schimb roll-bar-uri .

Si asa o sa aiba si un aspect sportiv . Daca te tine , ii intorci si jentile si decupezi din aripi pentru a avea loc rotile . O sa arate super .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oly
post 14 Mar 2004, 20:20
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 2 February 04
From: Bistrita




da si daca vrei sa mergi duminica in verde cu familia iti cumperi alta masina
si mie imi surade ideea de tuning dar masina sa fie inca masina si sa pot sa imi fac treaba cu ea :|


--------------------
R9 1.7 '83
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schummi
post 15 Mar 2004, 11:40
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 18 December 03
From: Timisoara




va promit o poza cu sportiva mea curand.
am un tel cu camera si o sa va arat la toti curiosii.
Rabdare si putin tutun


--------------------
Viata-i grea
Nevasta-i rea
Bani n'avem
Curvari suntem
Hai in P^!@ mea sa bem !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 15 Mar 2004, 14:08
Post #66


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




hai ca tutun avem da' rabdare ba!


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 15 Mar 2004, 17:35
Post #67


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




bine , da sportiva nu e masina de familie ... Si in ceea ce priveste taierea acoperisului , adu-ti aminte de porsche 911 targa !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 15 Mar 2004, 17:36
Post #68


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




Cred ca "pui de drac" are dreptate. Eu nu cunosc nici o alta diferenta intre berlina si sport in afara de caroserie (lucru important doar la greutate, nici macar in ceea ce priveste aerodinamica). Ma uitam pe niste taloane si in afara de s-a scris mai sus Nova: 960kg, Renaul 5s (cu 5 portiere): 755kg, Renault 5 (cu 3 portiere) 715 kg. Cele 40 kg diferenta intre berlina si sport sunt cam putine, iar de cuti de viteza sport (cu rapoarte scurte) din dotare standard n-am auzit.
Ce-i drept o dacie sport parca te imbie la tuning, mai ales ca din motoarele de dacii pt. cei ce au suport tehnic este mai la indemana sa scoti ceva decat la alte masini.
Pt. o usurare fortata au aparut firme care fac aripi, portiere (foaia) si capote din fibra de sticla.
Ma intreb unde au disparut sportivele care au fost in competitii (prin Pitesti au ramas doar novele) , fiindca ar fi fost frumos sa vedem una preparata de uzina.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 15 Mar 2004, 19:00
Post #69


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




mda,ma rog,cei7pitici le zice binisor...cam asa e...nu stiu inca,nu cred dar nici n-am incercat sa vaz daca se potriveste grupul conic de la dacia 1100 in cutia de 1300 ca atunci ati pus-o de-o cutie pentru liniute...pe bune!


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 15 Mar 2004, 22:30
Post #70


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




nam priceput . Care cutie are rapoartele mai scurte ?
Variantele sunt :
1 1100
2 1300
3 1310


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Mar 2004, 09:53
Post #71


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.521
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai sunt saptispe mii de feluri de cutii din fiecare model pe care l-ai pus tu acolo in lista :shock:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 16 Mar 2004, 11:20
Post #72


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




ov,calmeaza-te,mananci nervii nostri degeaba...
in pirmul rand: rapoartele pentru viteze sunt ABSOLUT ACELEASI
singurul lucru care difera sunt grupurile conice.

pentru dacia 1300/1310 ca tot aia e,sunt doua grupuri conice:9x34(cel mai lenes) si 8x33(cel mai rapid)nu exista o regula dupa an,model,etc,sunt la gramada montate pe masini,trebe demontata cutia si numarat dintii

dacia papuc are un grup conic mai bun ca 1300 dar pinioanele sunt undeva in puntea spate,nu cred ca le poti baga in cutie stiti voi,cardan,etc etc...

dacia 1100 are un raport mai sport decat cel rapid de la 1300(nu stiu nr de dinti dar stiu valoarea raportului:4,375) nu stiu daca grupul asta conic de la 1100 vine in cutia de 1300,ar merita incercat.

ce inseamna raport?pai impartiti nr mai mare la nr mai mic: 33:8 sau 34:9...cu cat va da mai mare valoarea cu atat demarajul va fi mai bun.faceti voi matematica si veti vedea diferenta de raport intre cele doua cutii pe 1300.

cu un raport mai mare cutia va permite un demaraj mai bun dar o viteza de top mai mica..nu cu mult mai mica...schimband grupul conic,automat si vitezele sunt mai scurte.
sper ca v-am lamurit...si schummi,bucura-te,saptamana asta ma duc sa vaz doua dacii sport...


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 17 Mar 2004, 22:09
Post #73


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




a da . Si eu nu am de unde sa stiu ce fel de cutie am decat daca o desfac . Azi am bagat intr-a doua 50 . Si nici macar nu a facut motorul urat .!

Cutia e din-aia veche frantuza .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 18 Mar 2004, 09:16
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




SiloS, ai bagat a 2-a la 50 sau ai dus-o in a doua pana la 50?
ca daca ai dus-o la 50 in a 2-a chiar nu avea de ce sa faca motorul urat..


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 18 Mar 2004, 09:18
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




pui de drac, am vazut dacii sport cu aripile din fata din fibra si cred ca asa au fost facute ele din fabrica.
ma gandesc ca se mai usura cu cateva kg


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 18 Mar 2004, 10:38
Post #76


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




QUOTE

 Pt. o usurare fortata au aparut firme care fac aripi, portiere (foaia) si capote din fibra de sticla.


Ma citez singur, din fabrica n-a existat (n-a plecat) nici o dacie cu alte aripi decat cele standard (de tabla). Sunt 2 firme care fac aripi din fibra de doar 2-3 ani, inainte faceau doar carosari pt. papuci si platforme.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 18 Mar 2004, 11:16
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




cei7pitici, eu am zis ca, cred ca sunt din fabrica pt ca sportiva avea aripi de fibra prin 90 asa..


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Mar 2004, 19:55
Post #78


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




am schimbat din a doua in a treia la 50 la ora . Faza era ca a accelerat repede de la 40 la 50 .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 28 Mar 2004, 20:42
Post #79


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




ce performante aveau alea de raliu ?

Poti sa duci o sportiva pana la 800 kg si 130 cp , de exemplu ?

Nu se tine cont de fonduri .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
@lex_2@@4
post 6 Apr 2004, 13:05
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 April 04




Daca imi iau o Dacie sport , ce ziceti , sa-i schimb motorul si cutia de viteze ?


--------------------
Tot Dacia e cea mai misto ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
@lex_2@@4
post 6 Apr 2004, 13:07
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 April 04




Pot sa gasesc un plafon de sticla pt Dacia sport ?


--------------------
Tot Dacia e cea mai misto ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
@lex_2@@4
post 6 Apr 2004, 13:09
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 April 04




CE credeti ca sunt cele mai misto modificari ce pot fi aduse unei Dacii sport ? 8)


--------------------
Tot Dacia e cea mai misto ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 7 Apr 2004, 20:49
Post #83


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




pai dupa cum am spus , ar fi foarte interesant daca ai cumpara o sportiva numai pentru tuning/curse si sa nu o folosesti deloc la iesiri in padure .
De schimbat motorul , nu stiu sigur , insa la mnodificari e destul de simplu .
Motorul il poti modifica/schimba dupa cum vei citi la urma un txt luat de pe 4tuning.ro .
In rest , poti intoarce jentile [ cauta mai in urma cum ] si apoi tai putin din aripi .
Stopurile fumurii le faci si pe astea .
O vopsea metalizata ar prinde bine .
Apoi treci la usurarea masinii si vazi ce am scris cu totii mai inainte .
- Mortor de 1,4L blocul de Dacie la baza ,bielele pistoanelor mi-am permis sa le usurez pentru ca sunt frantuzesti (material mult mai solid decat cele romanesti); Aceasta usurare s-a facut echilibrat ,adica sa nu ma trezesc la prima pornire a motorului ca se rupe vreo una. Supapele de admisie le-am majorat cat mi-a permis spatiul fata de cele standard din supape de Ford Escort de 1.6L. Axa cu came este de Renault 12 Gordini pentru "intarirea" cuplului motor.
-Carburatoarele sunt de Alfa Romeo Giulieta de 1.8L pe benzina model Weber 40DCOE32 orizontale deoarece au difuzoarele mai mari. In faza de probe am incercat cu un carburator Weber dublucorp(vertical) de Renault 12 TS , dar avand difuzoarele mai mici si implicit viteza aerului fiind mare masina pierdea randament in momentul in care a intrat turbina in functie si astfel am optat la carburatoarele actuale.
-Turbina este luata de pe un Alfa Romeo Alfeta 2.4L Turbo Diesel model 1984. Presiunea maxima masurata de mine pe acest motor este de 0.87 bari,intrand in functie la 3500-3700 rot./min. Radiatorul de ulei este luat de pe un Mercedes 350 SE model 1978 alimentat de la rampa de ulei a motorului, iar pompa de ulei a fost si modificata pentru a administra o presiune mai mare pentru a suporta intreg circuitul de ungere (motorul in sine,radiatorul de ulei,camera ungere turbina ).
- Toate galeriile de admisie si evacuare , intercooler-ul si multe alte maruntisuri au fost facute special pentru aceasta masina. -Racitorul de aer sau intercooler-ul este facut si el specail , pentru ca celelalte la care am avut acess nu incapea in spatiul dorit. -Elicea mecanica am inlocuit-o cu doua ventilatoare electrice una in compartimentul motorului , iar cea de-a doua in fata radiatorului de racire (intre masca si radiator) pentru si de aici castigi in jur de 2-3 pana la 4 CP. Pompa de alimentare cu benzina este electrica in rezervor luata de la Dacia 1310 i reducandu-i presiunea la cea dorita; benzina pe care o folosesc este Shell V-Power Racing 99+.Servofrana este luata de pe Renault 18 astfel franarea a fost inbunatatita substantial fata de standard. Tobele e esapament sunt goale pentru o mai usoara circulatie a gazelor.
-Cutia de viteze in 5 trepte..Turometrul l-am mutat pe bord pentru ca in momentul unei intreceri sa imi fie mai la indemana ochilor;de obicei o tin pana la 6000 rot./min.
-Masina are o putere de aprox 120 Cp








Interior

-

Exterior
Garda la sol am micsorat-o pe fata cu doua spire din arcuri,iar telescoapele pe fata sunt Monroe ,iar pe spate pe gaz.Priza de pe capotata motorului este de BMW 320i (partea dreapta),iar plasa si suportul din inox.
Aspectul nu l-am modificat pentru implace sa ii spun ,cum am mai spus "Lupul in pielea oii"...











Filme


1.424 MB
Alte detalii
Mie imi place sa ii spun lupul in pielea oii pentru ca nu mi-a placut de cei ce spuneau ca "Ah
Dacie ,asta nu-i masina" ,dar cand le arati ce stie, vrand nevrand isi schimba
parerea
Binenteles ca m-am gandit
la un sistem de NOS dryport cu un singur injector amplasat intre turbina si
carburatoare sau cu patru injectoare amplasate intre carburatoare si
chiulasa,dar deocamdata din lipsa de fonduri ramane asa.

Opinia noastra:
Avand in vedere ca masina a fost preparata in totalitate de proprietarul masinii si nu de o firma specializata de tuning, pana nu va aparea un alt concurent pe masura o vom declara BEST HOME MADE!


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 8 Apr 2004, 08:12
Post #84


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




Despre respectiva masina s-a mai discutat. Dupa cum vezi i-a ramas doar blocul de dacie si probabil cutia de viteze (care daca nu are rapoartele modificate cuplul nu o sa fie la adevarata lui valoare), restul (chiulasa, aprindere, set motor, axa cu came...) sunt altele. De un astfel de tuning ma tot interesez de 1 an, asa ajungand si pe acest forum. Nu este simplu , nici ieftin, dar incet incet ma apropii.
Normal efortul propritarului este demn de lauda, a facut cam ce ne dorim multi de pe acest forum, si bineinteles modificarile respective pot fi facute atat pe berline, nove si sportive cu motoare clasice de dacie (atat carburatie cat si injectie). Datorita aprinderii complet electronice la cele pe injectie se pot face mai usor modificarile , dar vor avea o putere ceva mai mica decat cele pe carburatie ( datorita supraalimentarii).


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante alex (zis parlea)
post 24 May 2004, 01:28
Post #85


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 May 04
From: bacau




Eu sunt posesor de o dacie sport chiar daca nu am premis de conducere.... eu spun ca se merita sa investesti intr-o daci-e sport..... e buna pt. copkii de varsta mea asta e inceputul dupa asta.... etc decamdata e buna asta......... adik asta e inceputul..... dupa aia masini periculoase. E misto Dacia Sport pt. ca e pt. tineret adik : 2 portiere motor mai mare 1410 cutie 4 trepte..... speed smile.gif) pacat ca au fost facute putine asta e smile.gif) ( special pt. pt Copkii Maniaci!)
Daca vreti sa ma contactati ma gasiti pe Mirc pe canalul #buhusi cu Nick-ul StauDe6^ bye bye :!: :alcoholic: :lollol:


--------------------
sunt rembo ninja terminator 7 la un loc cand imi pun tigara in gura shi ii dau foc :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante alex (zis parlea)
post 24 May 2004, 02:01
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 May 04
From: bacau




Bv. mey SiloS esti bun..... cum am putea sa ne cunastem mai bine....ca suntem la categiria juniori.... hai sa ii facem pe astia mai in varsta...varza nu stiu ce insemna Tunig ..... vad ca cunosti... tineretu la putere !!! smile.gif))

P.S Viata asta e ca un fir de par de la Kur...scurt shi plin de Kkt !!!
smile.gif) :slimb: :foartemirat: :hohote:


--------------------
sunt rembo ninja terminator 7 la un loc cand imi pun tigara in gura shi ii dau foc :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante alex (zis parlea)
post 24 May 2004, 02:09
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 May 04
From: bacau




Eu sunt posesor de o dacie sport chiar daca nu am premis de conducere.... eu spun ca se merita sa investesti intr-o daci-e sport..... e buna pt. copkii de varsta mea asta e inceputul dupa asta.... etc decamdata e buna asta......... adik asta e inceputul..... dupa aia masini periculoase. E misto Dacia Sport pt. ca e pt. tineret adik : 2 portiere motor mai mare 1410 cutie 4 trepte..... speed smile.gif) pacat ca au fost facute putine asta e smile.gif) ( special pt. pt Copkii Maniaci!)
Daca vreti sa ma contactati ma gasiti pe Mirc pe canalul #buhusi cu Nick-ul StauDe6^ bye bye :!: :alcoholic: :lollol:


--------------------
sunt rembo ninja terminator 7 la un loc cand imi pun tigara in gura shi ii dau foc :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 24 May 2004, 11:00
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




imi cer scuze, dar aceste ultime posturi (in afara de cei7pitici) sunt cele mai cretine si mai agramate de pe tot forum-ul. Mai baieti, nu vreti sa va luati mircurile si visele cu masini suparate facute din dacii si sa va duceti la joaca? Va asteptam cu interes cand o sa aveti carnet. Sa nu ma intelegeti gresit, admir pe cei cu adevarat pasionati care isi tuneaza masinile muncind sute de ore; voi nu sunteti decat niste copii care va spargeti in figuri. Mie sincer mi s-a acrit de personaje de astea care cantaresc 14 kile cu tot cu calculator si vin pe aici sa isi zburleasca tuleiele.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante alex (zis parlea)
post 25 May 2004, 13:17
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 May 04
From: bacau




(sod) imi cer scuze, dar aceste ultime posturi (in afara de cei7pitici) sunt cele mai cretine si mai agramate de pe tot forum-ul. Mai baieti, nu vreti sa va luati mircurile si visele cu masini suparate facute din dacii si sa va duceti la joaca? Va asteptam cu interes cand o sa aveti carnet. Sa nu ma intelegeti gresit, admir pe cei cu adevarat pasionati care isi tuneaza masinile muncind sute de ore; voi nu sunteti decat niste copii care va spargeti in figuri. Mie sincer mi s-a acrit de personaje de astea care cantaresc 14 kile cu tot cu calculator si vin pe aici sa isi zburleasca tuleiele

shi ce daca is copil care e problema !! trebuie neaparat sa am carnet ca sa tunez o masina ?! ai sa vezii poze cat de curand cand termin masina de facut shi dupa aia mai vb ok ?! shi ce daca suntem copii !!!! :vmad: :intelectual: :fumator:


--------------------
sunt rembo ninja terminator 7 la un loc cand imi pun tigara in gura shi ii dau foc :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 25 May 2004, 21:48
Post #90


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




[quote="dante alex (zis parlea)"]Eu sunt posesor de o dacie sport

Auzi, nu te supara, da ai dat banii pe ia ? :popa:


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
120 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2025 - 23:07
Forum Renault