Laguna Coupe GT, 2.0 Turbo, 4 Control
![]() ![]() |
Laguna Coupe GT, 2.0 Turbo, 4 Control
einstein1984 |
![]()
Post
#511
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
dr_mKe |
![]()
Post
#512
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mda, nu pot posta nimic....
Ooo, merge ! 113.xxx kmp, parbriz nou, atermic, Pilkington. Începe să se audă bieleta anti-cuplu inferioară (are și sus). Uleiul de la revizia de 115.000 km va fi Yacco Galaxie GT 5W-50.. Einsteinul este foarte de acord cu el, doar el l-a ales ![]() This post has been edited by dr_mKe: 28 Sep 2020, 09:24 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Placutele EBC? Ca trebuie sa bag si eu pe Leguma si nu stiu ce sa fac.
Uleiul Yacco are norma corecta: VW 502.00/505.00 ![]() This post has been edited by madhorsefuzzy: 28 Sep 2020, 11:08 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
bion |
![]()
Post
#514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Mijto garaju ala in care tre sa ai masini scurte.
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#515
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Plăcuțele sunt Reno de service. După cod, einsteinu zice că-s făcute de Bendix
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
erich manstein |
![]()
Post
#516
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 July 18 ![]() |
Ce criterii au stat la baza alegerii acestui ulei?
Ma refer mai mult la vascozitate si nu neaparat la tipul uleiului. |
--------------------
Renault
Megane RS 3
2016/RS 275 CUP
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Fisa tehnica care arata curat si cu specificatii bune, desi doctorul nu o sa ajunga niciodata sa il duca la limita sau sa se apropie de ea. Dar protejeaza bine la temp inailte si continutul de cenusa este scazut.
Mai degraba tu ai avea nevoie de uleiul asta. This post has been edited by ursul_bipolar: 29 Sep 2020, 13:27 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
erich manstein |
![]()
Post
#518
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 July 18 ![]() |
Nici macar eu nu am nevoie de un astfel de ulei,mai ales ca vine si sezonul rece.
Fara sa verific o fisa de securitate, as pune pariu ca este un ulei cu maxim 30-40 %PAO, 2-3 % ester si restul grupa 3. In plus are o gramada de mofificatori de vascozitate iar astia pica primii la solicitari intense. Nu o avea motorul asta tolerante de japonezarie dar nici de HTHS de 4.8 nu este. Nu stiu sigur dar parca in gama Galaxy nu aveau aprobari ci doar recomandari. In cazul asta exista alternative mult mai bune. Ca idee uleiul cu omologare pentru pentru gama RS este 0w40 cu HTHS DE 4.1. |
--------------------
Renault
Megane RS 3
2016/RS 275 CUP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#519
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
lipsa aprobarii inseamna doar ca yacco nu a platit testul la Renault/mercedes/porsche, nu ca uleiul nu ar face fata. I-am zis si de lube FR, s-a uitat la el si a zis ca il prefera pe asta.
uleiul altfel dealtfel e folosit cu succes de multe F4R care alearga la coasta si stau un sezon nedemontate. This post has been edited by einstein1984: 29 Sep 2020, 16:49 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#520
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
https://www.quickfds.com/out/19266-60638-21559-016817.pdf are calciu si zinc daca nu are PAO. Daca nu are nevoie de W50, nu are nevoie nici de 100%PAO
This post has been edited by einstein1984: 29 Sep 2020, 16:52 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
erich manstein |
![]()
Post
#521
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 July 18 ![]() |
@ursul bipolar
Total de acord cu tine....un 0w40 bun este arhicuficient pentru motorul ala in conditiile in care nici nu are modificari. In general un 0w40 are baze mai bune,este mai greu de formulat comparativ cu un 5w40. @einstein ZZDP si calciu au toate uleiurile. In formularile moderne se foloseste un mix de MG+CA impotriva LSPI... Asta inseamna uzuri mai mici in motor cu pretul scaderii mai rapide a rezervei bazice, TBN. De PAO este tot timpul nevoie. Un ulei de grupa 4 va fi mai bun intotdeauna comparativ cu unul de grupa 3. Inca o data...nu am o problema cu uleiul Yacco (chiar dsca este o formulare veche...vezi Mercedes 229.3) ci cu vascozitatea aleasa. Apropo...nu prea se pupa recomandarea Mercedes 229.3 cu API SN. Daca imi este prrmisa o recomandare, as merge pe Valvoline 0w40 (50-60 %PAO+5-10 % ester) unul dintre cele mai bune uleiuri de raft cu aprobare Renault 0700/0710 sau Fuchs Titan Pro S 5w40.(PAO+ ester) ,cale batatorita de vreo 10 ani de fratii nostri englezi in motoarele astea. This post has been edited by erich manstein: 29 Sep 2020, 21:11 |
--------------------
Renault
Megane RS 3
2016/RS 275 CUP
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#522
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Uleiul va fi franțuzesc. Toate F4R care merg cu W50 au uzuri mai mici (măsurate) pe arborele cotit. Info de la nene ca repară motoarele astea.
Cred ca este nevoie de review dintr-o sursă independntă vis a vis de solicitările pe care le are de indurat motorul. Nota bene, eu nu locuiesc la câmpie. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
erich manstein |
![]()
Post
#523
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 July 18 ![]() |
Doc...este masina ta.
Evident ca tu hotarasti ce si cum. Era doar un sfat venit din experienta mea si a altora care folosrsc astfel de agregate de ceva vreme. |
--------------------
Renault
Megane RS 3
2016/RS 275 CUP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#524
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
cati km ati mers voi doi in masina cu doctorul?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Motorul este solicitat destul de sanatos mai ales daca ma grabesc, la modul solicitare de circuit de viteza.
Deocamdata ascult de om care repara motoarele astea. Ma iau dupa ce am auzit si vazut la el, comparativ masini care au mers cu cele 2 vascozitati. Pana acum eu nu am stricat nici un motor si slava domnului, fac km multi. Eu distrug diferentiale. Nici o masina nu a scapat cu el intreg pana acum, pe termen lung: fie spart, fie uzat rau. Singurele mele griji sunt pentru cutia de viteze. Asta este lucrul care momentan ma retine de la orice modificare a motorului. Asta si suspensia fata neadaptata pentru a suporta cuplul suplimentar, fara sa schimb banda de cate ori bag pedala-n podea. Motorul are racitor de ulei, din partea mea poate merge linistit motorul si cu Elf Evolution SXR 5W-40, care-i un ulei excelent, a mon avis. Eventulal schimbat la 10k. In materie de frane am avut 1 singur set de Carbone Lorraine, imposibil de pus in cap, dar fereasca sfantu ce scartaieli si ce comportament la rece au iarna. Vis a vis de frane, ma enerveaza faptul ca nici Brembo și nici EBC nu au discuri perforate pt spate. Gaurile fac mult, inclusiv cu placute stock, creste vizibil rezistenta la fading. Ferodo DS2500, doar ca-s dificil de rodat corect, tare sensibiloase, altfel ma coafeaza destul de OK. Ma rog, deocamdata ramane asa stock, numai bine conduc mai temperat daca stiu ca nu tin franele la prea multa tavaleala ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#526
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 28 Sep 2020, 21:08) Eu am prins tot de Galfer. Attached thumbnail(s) IMG_20200930_112639.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 540 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
erich manstein |
![]()
Post
#527
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 July 18 ![]() |
Cutia parca este PK4...cred ca intra 2.4 l de ulei.
Ar trebui sa tina la tavaleala.Schimba-l mai des si eventual incearca altceva decat Elf care este cam subtirel (uite ca am zis si de ulei prea subtire deci nu sunt taliban 😀) . Mie imi agata pe circuit dupa ce se incalzea bine masina. Am rezolvat cu Fuchs Titan Sintofluid 75w80...eu fac schimb anual. Vezi ca Yacco au un ule de motor Galaxy A 0w40 cu noua omologare Renault Sport. Motul 300V au schimbat intradevar formularea si din pacate nu in bine Multi au migrat.catre Fuchs Pro S,Millers,Amsoil sau Redlline. Daca zici ca nu o sa-i rupi dintii (desi mi-e greu sa te cred 😀) ,eu zic ca poti merge linistit pe Elful 5w40 de fabrica. Carbone Lorraine sunt misto pentru ca nu au nevoie de bedding...altfel este asa cum zici, scartaie groaznic. Eu am RC6 pentru truck, eventual studiaza treaba cu RC 5. Astea par a fi mai umane pentru utilizare stradala. Altfel DS2500 sunt super ok dar foarte pretentioase la rodaj cum spuneai si tu. Scuze pentru ca ti-am incarcat jurnalul. As fi dat PM dar nu pot..am prea putine posturi. 😀 |
--------------------
Renault
Megane RS 3
2016/RS 275 CUP
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#528
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Cutia are norma speciala de ulei, pentru ca face condens si exista o formulare speciala la Elf NFP mai precis. O respect. Schimbul la 30.000 km. La mine un an inseamna spre 50k. Masina are deja 30k de cand am luat-o.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#529
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Adica cum norma speciala de ulei?
Cutiile de Renault cu P in fata folosesc Elf NFP iar cutiile cu J in fata folosesc Elf NFJ. Si asta din cauza aliajelor diferite folosite in interior. Eu cel putin asa stiu. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
marian-j |
![]()
Post
#530
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 30 Sep 2020, 07:47) Io cred ca am o suma. De fo 8 ani de cand ma stiu cu defectu', s-or strans ceva km la raboj. Cu frijideru', cu pemfeu' si, mai nou cu renou'. Ultima isprava a fost sa ma duca cu cupeul lui pe Sacaramb. Nota bene: io nu-mi bagam cazanul pe unde m-a dus nebunu' nici sa ma pici cu ceara! Veci! Poate doar daca mi-ar fi depins viata de drumul ala. Nu zic, zona si peisajul sunt suuupeerbe, dar drumul este de cosmar. En fin, cu coastele lejer invinetite de centura si cu un cucui de la contactul(dur!) cu geamul portierei din dreapta, am ajuns in varful Sacarambului. Mi s-a taiat respiratia! Zici ca de acolo incepe Raiu'! ![]() Apoi a urmat coborarea. Spre marea mea surprindere, masina a ajuns teafara inapoi pe asfalt. Absolut intreaga, neatinsa, doar usor prafuita. QUOTE(dr_mKe @ 30 Sep 2020, 10:59) Motorul este solicitat destul de sanatos mai ales daca ma grabesc, la modul solicitare de circuit de viteza. [...] Motorul are racitor de ulei, din partea mea poate merge linistit motorul si cu Elf Evolution SXR 5W-40, care-i un ulei excelent, a mon avis. Eventulal schimbat la 10k. [...] Ma rog, deocamdata ramane asa stock, numai bine conduc mai temperat daca stiu ca nu tin franele la prea multa tavaleala ![]() Cu solicitarile motorului reno m-ai lamurit. Pe viu! Dat fiind faptul ca nu esti sanatos la cap, baga oloi d-ala de zis nenea ala care repara motoare. ![]() Si la mine se apropie schimbul de oloi. Am sunat la reprezentanta reno sa vad ce pret are Elf-ul. Mi-or zis ca ceau Elf si ca imi ofera Castrol la acelasi pret. Mi-o picat falca-n poala!! ![]() Io Castrol nu bag in tigaile din dotare. Nu ma phuteti la cap de ce! Is fixist si paranoic. D-aia imi cumparam Elf din reprezentanta, desi il puteam cumpara de la un magazin mare(Ciclop Timisoara sau ProMotor) la juma' de pret. Amu sa atingem si capitolul frane de cupeu. Io am avut belele urate cu troaca mea. Mi-e lene sa va explic toate amanuntele, asa ca voi incerca sa fiu succint. Fara sa am habar, masina sh deh, cupeul avea un soi de stage 1 in ECU, facut in Germania. Doctorul o tot tinea pe a lui: mah, masina ta trage mai bine pe palierele inalte de sarcina ca a mea! Io ii tot ziceam ca e placebo. Si a inceput sarabanda! Pe rand, au inceput sa-mi pice:senzorii de presiune turbo, elctrovana de descarcare a turbinei, valva BOV de pe corpul turbinei, eloctovana canistrei de carbon, etc. Ma luasem de ganduri. Nimeni nu stia(in Timisoara) sa-mi zica ce pixda ma-sii are masina. Bref:doctorul mi-a aranjat 2 intalniri la mesterii din Deva. Prima la un servis cu prunci destepti care au facut determinari pe liniile de vacuum, pe absorbtie de aer/vacuum pe turbina, au demontat acareturile si au pipait turbina, etc. Concluzia finala: probleme de soft! A doua intalnire a fost cu un baiat doxa, Călin Săliștean pră numele lui. Pe scurt: baiatul ala identificat ca tuningul masinii mele a fost facut prost si imi phutea toti parametrii motorului. Mergea tare, dar mergea prost, consuma ca vaca si dadea nenumarate erori. Norocul cu masina lu doftoru! Calin i-a clonat mapa si a mutat-o in troaca mea! Din acel moment problemele mele au luat sfarsit! Spre marele meu noroc, masina lu doctoru'( de sub parbriz, pana la bara din fata) este identica cu a mea! Tot! Generatie de motor, cv, ecu Sagem, turbina, anexe, tot! Acum troaca mea are ADN-ul masinii lui doftoru' si merge brici! Si acu ajungem la frane. L-am rugat pe doctor sa ia el masina mea si sa o duca la dracu! Sa-i faca ce stie!! S-a suit(descult) in masina si a revenit dupa cca 20 de minute. Era usor dezamagit. Citez: mdeah, merge bine dar nu mai are zvâc-ul ăla dupa 4000/rpm. Io, innebunit: bah, mai da eroare de turbo? Doctorul: nu, nu mai da! Io eram in al 9-lea cer! ![]() Apoi a continuat scarbit: bah, ce frane căcat au masinile noastre. A fost momentul sa-mi pice ochii pe discurile de frana ale masinii mele. Erau la fel de albastre ca doza de Pepsi Tuist din care sugea cu neasaț! ![]() QUOTE(erich manstein @ 30 Sep 2020, 15:37) Cutia parca este PK4...cred ca intra 2.4 l de ulei. Ar trebui sa tina la tavaleala.Schimba-l mai des si eventual incearca altceva decat Elf care este cam subtirel (uite ca am zis si de ulei prea subtire deci nu sunt taliban 😀) . Mie imi agata pe circuit dupa ce se incalzea bine masina. Am rezolvat cu Fuchs Titan Sintofluid 75w80...eu fac schimb anual. Vezi ca Yacco au un ule de motor Galaxy A 0w40 cu noua omologare Renault Sport. Motul 300V au schimbat intradevar formularea si din pacate nu in bine Multi au migrat.catre Fuchs Pro S,Millers,Amsoil sau Redlline. Daca zici ca nu o sa-i rupi dintii (desi mi-e greu sa te cred 😀) ,eu zic ca poti merge linistit pe Elful 5w40 de fabrica. Carbone Lorraine sunt misto pentru ca nu au nevoie de bedding...altfel este asa cum zici, scartaie groaznic. Eu am RC6 pentru truck, eventual studiaza treaba cu RC 5. Astea par a fi mai umane pentru utilizare stradala. Altfel DS2500 sunt super ok dar foarte pretentioase la rodaj cum spuneai si tu. Scuze pentru ca ti-am incarcat jurnalul. As fi dat PM dar nu pot..am prea putine posturi. 😀 Da, colega erich, aia cutia: PK4. 2,4 litri de ulei intra la "cutie seaca" adica 9. La schimb de ulei abia intra 2,3 litri. N-ai cum sa scoti tot uleiul din cutie. ![]() Nu am caderea sa emit pareri despre compartamentul respectivei cutii de viteze pe circuite de curse. Io-s sofer de duminica. Circul putin. M-am bagat in vorba doar pentru ca posed acelasi model de masina ca si a lu' doctoru'. ![]() Si matale spui ca Motul s-a cam kkt in batista si si-a dat cu stangu-n dreptu' cand si-a scos pe piata uleiurile de noua generatie. Am tot citit pareri. Pare-se ca n-au facut treaba buna. ![]() Motul era urmatoarea mea optiune, dupa ce Renault s-a inhaitat cu Castrol. Apoi a urmat Yacco. Nu este un ulei prea cunoscut, dar io is mai bosorog si stiu depre el. L-am folosit(pe cai oculte) si la motocicleta mea CZ si la Dacia mea din '73. ![]() Prin urmare, voi baga in motor Yacco 5W-40 FR. Pentru nevoile mele este destul. Sunt extrem de multumit de ce treaba buna face Yacco 0W-30 DE in masinuta nevesti-mii(Mini R53). Am feedback excelent si de la beamveul lu doctoru si de la Mini din batatura. Nu cred sa tuseasca renoul de la Yacco. ![]() P.S. Pun o poza cu flaconul de ulei cv de reprezentanta. <span class='edit'>1 Oct 2020, 00:12:</span> Doctore, m-am reîntors la dragostea dintâi! La stergatoare ma refer. Cand am cumparat masina era echipata cu niste AeroTwin. Acceptabile. Am trecut RAR-ul cu ele. Apoi am luat niste unele Valeo. La oferta la Ciclop. Bunicele. Am trecut iarna(blanda) a lu' 2019 dar au inceput sa cedeze in februarie 2020. Inainte de pandemie(intr-unul dintre accesele mele de snobism) m-am dus la reprezentanta si mi-am luat lame oem. Proasta alegere. Am mai si dat fo 40 de oiro pe ele. Cum a dat oleaca frigul de septembrie, s-a dus dracu' mustaria! Lamele mele frumoase, elegante, pe care scrie mandru RENAULT nu numai ca nu-mi mai stergeau parbrizul, ba chiar mi-l stricau si-mi suprasolicitau mecanismul de baleiere. Topaiau, scartaiau, sacadau, faceau toti dracii. Oem mi-o trebuit. ![]() Am rezolvat! This post has been edited by marian-j: 1 Oct 2020, 21:52 Attached thumbnail(s) c786842a_ede7_4e21_8ab8_f891648515cc.jpg ( Size: 72.01k ) Number of downloads: 473 lame.jpg ( Size: 80.11k ) Number of downloads: 382 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#531
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 30 Sep 2020, 22:24) Adica cum norma speciala de ulei? Cutiile de Renault cu P in fata folosesc Elf NFP iar cutiile cu J in fata folosesc Elf NFJ. Si asta din cauza aliajelor diferite folosite in interior. Eu cel putin asa stiu. stii gresit @Marian, si inca nu l-ai vazut cu supernova, pe urcare fierbea motorul, pe coborare franele.... This post has been edited by einstein1984: 1 Oct 2020, 07:25 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#532
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
De încercat și ștergătoare SWF.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#533
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Foloseam SWF la BMW, pentru ca nu gaseam Denso. Sunt bune, dar Denso sunt peste.
Mariane, ne știm cam de 11 ani 😇 IMG_20201001_164419.jpg ( Size: 4.2mb ) Number of downloads: 388 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
erich manstein |
![]()
Post
#534
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 July 18 ![]() |
Hai sa dam si informatia completa despre uleiul pentru cutia de viteza.
https://catalog.elf.com/en/search?q=transel...&ms=cars&bn=ELF Se regasesc acolo fisele tehnice si SDS-urile. @marian-j Jucati pe partea safe folosind uleiurile specificate pentru motor si cutia de viteza. Pentru un utilizator obisnuit alegerea unui ulei cu specificatiile producatorului este arhisuficienta. Am folosit si eu Yacco in masini civile.Sunt uleiuri decente si in plus au o mare calitate:riscul de contrafacere este aproape zero. |
--------------------
Renault
Megane RS 3
2016/RS 275 CUP
|
|
marian-j |
![]()
Post
#535
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 1 Oct 2020, 08:17) stii gresit @Marian, si inca nu l-ai vazut cu supernova, pe urcare fierbea motorul, pe coborare franele.... Coane einstein, sa inteleg ca si matale ai vizitat Sacarambul cu mirificul la volan? ![]() Pe urcare am mormait de cateva ori: doctore, las-o dreaq mai moale, ca scoti pistoanele prin capota! Doftoru doar imi arunca cate un zambet si imi povestea istoria locului. Motorul zbiera din rarunchi iar ventilatoarele de sub capota chiuaiu ca elicile de Antonov! Pe coborare o frigea zarghitu' cu 90 la ora pe un drum forestier virajat in draci. Nu zic, mi-a placut excursia, dar mi se rupea sufletul de biata masina. Cand am ajuns inapoi pe asfalt, doctoru si-o pus in miscare muschii faciali, si-a compus o moaca bonoma si a glasuit: sper ca apreciezi ca te-am carat finom, ca sa nu te sperii. Mdeah... QUOTE(MyKe89 @ 1 Oct 2020, 08:47) Nu-i mare lucru de capul lor. Am avut pe pisoi si pe L1. Tot Valeo is, doar oleaca mai atent lucrate. Bune, dar cam scumpe pentru ce stiu sa faca. Crede-ma pe cuvant: Denso is ce trebe. Necazul este ca se gasesc mai greu. Magazinele fizice nu prea le agreaza pe motiv de pret. QUOTE(dr_mKe @ 1 Oct 2020, 18:28) [...] Mariane, ne știm cam de 11 ani 😇 IMG_20201001_164419.jpg ( Size: 4.2mb ) Number of downloads: 388 Unșpe se făcură, bre?! ![]() Scuze, știi că-s scurt de ținere de minte. ![]() Noah, hai, gata! Ti-am cam facut deranj p-aci. Mucles! P.S. Scuze, uitai! O mai venit inca un cupeu(ala alb) sa-i donezi ADN-u'? ![]() This post has been edited by marian-j: 1 Oct 2020, 20:17 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
mars |
![]()
Post
#536
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 1 Oct 2020, 18:28) Asa, sa nu mai pui poze cu spatele, ca se oripileaza unii pe ei ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
marian-j |
![]()
Post
#537
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
QUOTE(erich manstein @ 1 Oct 2020, 20:38) [...] @marian-j Jucati pe partea safe folosind uleiurile specificate pentru motor si cutia de viteza. Pentru un utilizator obisnuit alegerea unui ulei cu specificatiile producatorului este arhisuficienta. Am folosit si eu Yacco in masini civile.Sunt uleiuri decente si in plus au o mare calitate:riscul de contrafacere este aproape zero. Colega Erich, iti multumesc frumos pentru sfaturi! ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#538
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#539
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ca să tranșăm definitiv treaba cu uleiurile. Cutia face condens. Uleiul trebuie sa poată face față acestui aspect. Nenea einstein știe astea foarte bine, de asta ne-a atenționat sa avem grija ce turnam in cutii.
Vis a vis de uleiul de motor, prefer sfatul cuiva care de ani de zile se ocupă de motoare și cutii de RS. Multe mașini cu rulaje mari, multe chinuite fără tact, deci știe omul ce spune. Erich, parerea ta pare cea mai pertinentă după cei doi "insideri". Foarte bine venit feedbackul vis a vis de plăcuțele CL. Cât de fițos este rodajul la Ferodo DS2500, marian a vazut live cum se fac praf in 2 minute niște plăcuțe noi, apoi cum se rodeaza corect. De asemenea știe si ce comportament inuman au ca nivel de zgomot și vibrații, împerecheate cu discuri striate. Dacă țin bine minte a incasat si un radar atunci...... Fan de Motul 300 V, dacă ei zic să nu pun, nu pun și gata. PS: Loganul Prestij 16v a fost singurul care a scăpat fără diferențial făcut praf. This post has been edited by dr_mKe: 1 Oct 2020, 22:00 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
marian-j |
![]()
Post
#540
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
QUOTE(mars @ 1 Oct 2020, 22:10) ![]() Nu da cu paru' coane! Este niste unii care nu se lesina dupa felul cum arata spatele de cupeu. Printre aia ma numar si io. Dar, vorba lu' MuciX-u', cand stau la volan nu-mi vad spatele masinii. Ma rog, io mi-am cumparat troaca urmarind alte aspecte. QUOTE(cj98czh @ 1 Oct 2020, 22:29) L3 coupe este singura L3 faina ... restul zici ca facute cu drujba si topprul ... spatele ala arata intr-un mare fel .. Clujene, imi permit sa nuantez umpic. La L3 brec blocurile optice posterioare masive in incinte unice si asezate doar pe aripile din spate ale caroseriei completeaza destul de bine spatele masinii. In combinatie cu hayonul, tevile de evacuare sa cam estompeaza in peisaj, nu prea atrag atentia. Nu e opera de arta, dar nici prea rau nu cauta afara. La cupeu, lampile din spate chiar sunt frumusele. Alungite, profilate si continuate pe capota portbagajului. Doar ca sunt oleaca prea inguste. Astfel, ramane ditai halca de caroserie care permite ochiului sa pice pe tevile alea de evacuare urate ca dracu. Parca sunt niste tevi de calorifer. Mnoah, asta am, cu asta defilez. Dupa parerea mea, cel mai tare au dat-o francezii de gard cu spatele de L3 hatch. Acolo lampile de spate au o forma ciudata rau. Drepte pe capota portbagajului(ca la cupeu) dupa care sa frang in jos pe aripi. Zici ca arata cu degetul catre ce tevi urate de evacuare are masina. Acest aspect ma deranjeaza pe mine cel mai mult, tevile alea cilindrice iesite drept de sub caroserie. ![]() Amu sa dau din casa. Baftosul de doctor, nu stiu de unde dracu', si-o gasit doua tipsuri de Audi. Tăietura exterioara șreig(la cca 40 de grade), cu acelasi diametre interior/exterior cu alea de cupeu. Daca le sudeaza putin rotite( spre exterior de la verticala la cca 15 grade) vor arata perfect. Amu umbla sa gaseasca pe cineva sa i le sudeze pe toba. Sper sa nu gaseasca, ca ma umplu de spume! ![]() <span class='edit'>2 Oct 2020, 00:37:</span> QUOTE(dr_mKe @ 1 Oct 2020, 22:55) Ca să tranșăm definitiv treaba cu uleiurile. Cutia face condens. Uleiul trebuie sa poată face față acestui aspect. Nenea einstein știe astea foarte bine, de asta ne-a atenționat sa avem grija ce turnam in cutii. Vis a vis de uleiul de motor, prefer sfatul cuiva care de ani de zile se ocupă de motoare și cutii de RS. Multe mașini cu rulaje mari, multe chinuite fără tact, deci știe omul ce spune. Erich, parerea ta pare cea mai pertinentă după cei doi "insideri". Foarte bine venit feedbackul vis a vis de plăcuțele CL. Cât de fițos este rodajul la Ferodo DS2500, marian a vazut live cum se fac praf in 2 minute niște plăcuțe noi, apoi cum se rodeaza corect. De asemenea știe si ce comportament inuman au ca nivel de zgomot și vibrații, împerecheate cu discuri striate. Dacă țin bine minte a incasat si un radar atunci...... Fan de Motul 300 V, dacă ei zic să nu pun, nu pun și gata. PS: Loganul Prestij 16v a fost singurul care a scăpat fără diferențial făcut praf. Ooo, da! Si pe mine m-a luat einsteinu' de ceafa ca pe un pui de mâț cand l-am intrebat ce ulei sa pun in cutie! Citisem tot felul de bazaconii si o luasem pe aratura. Einsteinu' o fo' ferm: bah, pune ce ulei iti zic io, altufel iti bulesti cutia! Punct! Eram total bulversat! La L1, cu motor de 1,6, aveam ditamai cutioaca de viteze, intrau cca 4,5 litri de oloi in ea. La cupeu, cu un motor de doo ori mai fortos, ma trezii cu o cutiuta de viteze juma' cat aia de L1. Si cu oloi in ea tot jumate cat la a batrana! De unde dracu sa visez io ca șcătula de iuțeli de pe cupeu nădușește la lontru si nădușala se precipita in oloi si strica chestii? Sa-i dea Dumnezo sanatate lu' fratili einstein, cutia mere unsa! ![]() Daaa! ![]() Am luat un radar, dar cu folos! E bine sa investesti in invatatura. Atunci m-ai convins(pe banii tai discurile si pe banii mei militienii) sa nu-mi pun pe troace discuri striate. ![]() Dupe ce ai distrus placutele alea si am vazut cum se face, mi-am pus si io DS-uri pe leguma unu. 5 ani am mers cu ele si cu ele am vandut-o. Mare lucru daca nu-s si acu pe masina. ![]() Si vecinul ce a cumparat-o circula destul de putin si mai are inca o masina in familie. Buna masina a fost frijideru! Daca ti-a rezistat tie, chiar i-a fost bine dimensionata transmisia! ![]() This post has been edited by marian-j: 2 Oct 2020, 00:02 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:25 |