Logan 1.0 TCe GPL, SL BlueLine
![]() ![]() |
Logan 1.0 TCe GPL, SL BlueLine
eviltuning |
![]()
Post
#1471
|
||
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
- BV 99 EVL
|
|||
Dani20WMM |
![]()
Post
#1472
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 14 October 20 ![]() |
Si eu am tot avut Frigo 2 si nu am ce sa le reprosez. Merg des cu 130-140 km/h si sincer nu am sesizat vreun mare zgomot provenit de la ele. I
Oricum, in sezonul rece trebuie mers prudent, anticipate anumite situatii, etc. Daca sunt cauciucuri de iarna, nu inseamna ca putem face chiar orice pe strada, totusi au si ele limitele lor... 7 Dec 2020, 01:56: eviltuning - la ce se refera acel "hp"? This post has been edited by Dani20WMM: 7 Dec 2020, 01:56 |
--------------------
Logan
1.0 Tce Gpl
BlueLine
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#1473
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.515 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
high performance
Adica, ar trebui sa fie gama de varf/ Interesant e ca totusi nu se plang de zgomot. chiar eram si eu tentat candva de ele. Eu am avut o neplacuta mare cu TS 860, made in France. In al doilea an au devenit atat de zgomotoase, incat nu le am putut tine pe fata. Pe spate aveam ceva GT Redial(clasa B la franare), si au fost trecute pe fata |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1474
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Poate nu sunt zgomotoase pe alte masini, eu imi imaginez ca la nivelul de zgomot generat contribuie si silueta masinii si felul cum ajunge sa curga aerul pe langa ele si apoi cum se propaga in habitaclu.
De asemenea, nivelul acela de dB ne-au luminat alti colegi ca este in general (nu neaparat doar la pneu) vorba de zgomotul perceput din afara masinii de la o anumita distanta. Ceea ce e complet diferit de ce auzim noi in interior, aici pare ca ajunge un efect de rezonanta crescuta, la fel cum la unele evacuari, in anumite intervale de turatii, in habitaclu ajunge acel "droning effect" |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#1475
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.515 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Ma gandesc ca cel care face galagie in afara, va face galagie si in interior.
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#1476
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
mai depinde si cat de bine sau prost este izolata fonic masina .. la dacia/renault izolarea fonica este cam precara oricum ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1477
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am mers cu logane/sandero de 15inch, de 16 inch, de 16 inch stepway, dustere de 16 inch si 17 inch cu Conti TS 750 si 760 si niciodata nu am avaut de ce ma plange. Dar vad ca unii zic de zgomot, altii ca tatisau de impotmolit in zapada.... SI nu erau toate noi, masinile se schimba la 18 luni dar gumele raman in parcul firmei.
This post has been edited by einstein1984: 7 Dec 2020, 10:27 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
claudiu.t |
![]()
Post
#1478
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 20 From: București ![]() |
Eu am pus Continental TS860 pe 16inch ca am Stepway si nu mi se par zgomotoase deloc ba dimpotriva chiar. Inca nu am avut ocazia sau ghinionul sa testez performantele lor cu franari de urgenta sau manevre de evitare a ceva. Oricum ca si Amundei si multi altii prefer sa merg mai prudent si sa anticipez cat se poate traficul si situatiile.
Si eu ma gandeam sa cumpar acele anvelope Amundei fiindca sunt mult mai ieftine decat 500/bucata cat am dat eu pe ale mele dar pana la urma am zis ca e vorba de siguranta si totusi le voi tine cel putin 4 ierni sau chiar 5. Deocamdata sunt multumit de ele. Drumuri bune. |
--------------------
Logan Stepway
1.0 TCE ECO-G
2020 Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioși și să nu căutăm plăcerea noastră + 15.2
|
|
Dani20WMM |
![]()
Post
#1479
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 14 October 20 ![]() |
Astazi venind de la BV la B pe DN1 am încercat sa merg la 120 km/h pe diferite portiuni si sa am urechile ciulite pe zgomotul gumelor. Sunt portiuni unde efectiv nu se aud mai mult decat cele de vara si sunt locuri unde huruie parca am vreun rulment bulit. Ceea ce vreau sa spun este ca tipul asfaltului conteaza enorm la nivelul sonor. N-am descoperit asta azi, dar pana acum nu mi-am batut niciodata capul cu asa ceva!
In concluzie, datele oferite de producatori s-ar putea sa fie reale, in anumite conditii! ![]() |
--------------------
Logan
1.0 Tce Gpl
BlueLine
|
|
valioglu |
![]()
Post
#1480
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Cauciucurile de iarna sunt aproape intotdeauna mai zgomotoase decat cele de vara. Confirm insa ca cele Continental Wintercontact TS860 sunt silentioase. Mi se par mai silentioase decat cele de vara cu care a venit masina, Continental Ecocontact 5.
Eu las intotdeauna presiunea cu aproximativ 10 procente mai mica decat cea recomandata de producatorul masinii. E o indicatie pe care am primit-o in 1995 de la un sofer batran si cu experienta. Adica in loc de 2.2 pe fata bag 2 atmosfere. Mi se pare ca e mai silentioasa la rulare, mai aderenta, mai confortabila. Vizual sunt la fel de lasate anvelopele. Scade riscul, oricum insignifiant totusi, de a taia anvelopele sau de explozie. Ca minusuri ar fi o tinuta de drum mai putin ferma in viraje, mai ales la viteza de autostrada sau pe serpentine, probabil un consum mai ridicat, dar oricum scot consumuri foarte bune. Cu o mentiune insa, daca plec in concediu sau incarc masina mai mult atunci fac presiunea indicata. Am acces frecvent la un compresor si nu e mare lucru reglarea presiunii. Scuze pentru postarea mai lunga. |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
claudiu.t |
![]()
Post
#1481
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 20 From: București ![]() |
Si mie mi-a fost recomandata o presiune in anvelope mai mica de cativa mecanici.Mai mica cu putin cum ai spus si tu,gen un 0.1-0.2 bar decat cea recomandata de producatorul masinii. Asta pentru a menaja articulatiile si suspensia masinii (poate si caseta de directie si altele).
Cat e adevar si cat prostie nu stiu dar chiar mi se pare mai silentioasa masina asa si mai aderenta la conditii mai grele. |
--------------------
Logan Stepway
1.0 TCE ECO-G
2020 Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioși și să nu căutăm plăcerea noastră + 15.2
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1482
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
si anvelopele se vor uza mai repede
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DFA |
![]()
Post
#1483
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Eu, odată cu sosirea anotimpului rece, măresc presiunea în pneuri, pentru că presiunea scade dramatic odată cu temperatura și ce credeai tu că ai în Octombrie în pneuri este cu totul altceva de ce obții în Decembrie - sau și mai puțin în Ian-Feb, când e cel mai frig.
Invers vara - dacă în primăvară ai presiunea corectă, cum dă căldura presiunea crește și anvelopele sunt "țepene". Poți reduce această variație de presiune cu temperatura doar utilizând azot - dar asta înseamnă altă bătaie de cap în plus. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Bwwlan |
![]()
Post
#1484
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Mi se pare absolut fascinant cum plecam urechea la niste neica nimeni cu garaj la coltul strazii, ca doar ei stiu mai bine decat producatorul care evident ca da valori gresite ca sa uzeze mai repede produsul vandut si sa ne constranga indirect sa cumparam altul peste cativa ani...
De ce nu puneti si niste apa in benzina, ca tot e prea scumpa si sigur e suficient de bine aditivata si concentrata ca sa suporte unpic de dilutie? Doar producatorul de carburanti face asta cu buna stiinta ca sa ne constranga sa consumam mai mult carburant decqt ar fi necesar... |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
tatabobu |
![]()
Post
#1485
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
DFA, explica-mi si mie, ca io-s mai prost si nu inteleg, cu ce e mai buna o anvelopa in care ai bagat "azot" fata de una in care ai bagat "aer". Care contine vreo 78% azot.
PS: presiunea ar trebui verificata la o saptamana - doua, nu de doua ori pe an. This post has been edited by tatabobu: 8 Dec 2020, 11:12 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
bion |
![]()
Post
#1486
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Ceva cu variatia presiunii dupa temperatura. Azotul parca nu e asa sensibil. Asta se foloseste la masinile care circula cu viteza pe circuite la pneurile de avioane si acolo modificarile de presiune din cauza incingerii rotilor sunt o pb. Pentru laici e un moft.
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1487
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca aerul e uscat e acelasi lucru ca si cu azotul , legea gay lussac se aplica indiferent de molecula.
Azotul la avioane e folosit ca e inert "n 1986 a Mexicana Boeing 727 crashed, killing 166 people. One of the contributing causes of the crash was the explosion of a main landing gear tire inside the wheel well which ruptured some fuel lines, causing an in-flight fire. A dragging brake caused the tire to overheat, producing flammable vapors inside it. The vapor combined with the internal pressurized air, and the temperature reached the autoignition point causing it to explode. In 1987 the US FAA released airworthiness directive 87–08–09, applicable to most large aircraft in service at the time: To eliminate the possibility of a chemical reaction between atmospheric oxygen and volatile gases from the tire inner liner producing a tire explosion, accomplish the following, unless already accomplished: A. Within 180 days after the effective date of this AD, to ensure that all aircraft tires mounted on braked wheels do not contain more than 5 percent oxygen . . ." This post has been edited by einstein1984: 8 Dec 2020, 11:39 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#1488
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#1489
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Orice gaz isi modifica presiunea in functie de temperatura.
Legea Legea Boyle-Mariotte explica asta Din ea in functie de numarul de moli a gazului, N, si constanta universala gazelor, R, se poate deduce care gaz are cea mai mare expansiune in functie de temperatura. Culmea este ca vaporii de apa din aer au cea mai mare influenta. Azotul este mai stabil fata de temperatura decit aerul dar daca nu se poate se foloseste aer uscat. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
DFA |
![]()
Post
#1490
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 8 Dec 2020, 11:10) DFA, explica-mi si mie, ca io-s mai prost si nu inteleg, cu ce e mai buna o anvelopa in care ai bagat "azot" fata de una in care ai bagat "aer". Care contine vreo 78% azot. Cum au explicat și ceilalți - azotul e mai puțin sensibil la temperatură decât aerul înconjurător și conține mai puțină umiditate decât aerul înconjurător - umiditate care contribuie la variația presiunii. QUOTE(tatabobu @ 8 Dec 2020, 11:10) Da, ar trebui, bine zis... Din păcate eu verific presiunea de 4-5 ori pe an... Un TPMS e sfânt! |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
AmunDei |
![]()
Post
#1491
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Da si nu.
Astuia de pe Logan, fiind indirect si fara senzori efectivi in roti, i-am descoperit o limitare pe care o banuiam. Pe scurt, o singura data mi s-a aprins martorul in bord si atunci una dintre roti pierduse presiune semnificativ fata de celelalte (din ce motiv nu stiu ca nu s-a mai intamplat dupa). In schimb daca toate pierd presiune in acelasi ritm (lucru normal ce se intampla in timp chiar daca nu ai pana) martorul in bord nu se aprinde fiindca nu prea are de ce. Asadar tot trebuie se verific ocazional rotile chiar daca in bord nu am nici un bec de craciun aprins. |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1492
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Avioanele faceau presiunea cu azot din alt motiv: muult mai simplu sa duci un tub cu azot la 140 bar langa avion sa faci presiunea decat un compresor cu motor la 20 bar de exemplu. (la un 737 ai nevoie de vreo 14 bar). Apoi ca e inert e si mai bine daca vreun incendiu provoaca explozia.
Va rog incetati cu prostia ca azotul nu isi creste presiunea la caldura, se invata la fizica de clasa a 7a asta. Iar vaporii de apa in pneu ajung daca il umflii de la 0 cu pompa de picior si aer de afara cand ploua, compresorul din vulcanizare are uscator. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#1493
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Sinteti sigur ca are uscator la vulcanizare??
![]() Eu n`as paria pe calul acesta. De condensat, condenseaza in butelie ocazie in care in functie de temperatura scoate si vapori. Nu`i asa mare problema si cu aer normal. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
DFA |
![]()
Post
#1494
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 8 Dec 2020, 13:28) In schimb daca toate pierd presiune in acelasi ritm (lucru normal ce se intampla in timp chiar daca nu ai pana) martorul in bord nu se aprinde fiindca nu prea are de ce. În 20 de ani de șoferie mi s-a întâmplat destul de rar să găsesc presiune scăzută în mod egal în toate 4 anvelopele, în general când măsuram presiunea era inegală între ele - e adevărat că nu știm ce toleranță are un TPMS bazat pe ABS (cică ar sesiza o diferență de 0,4-0,5bari...) și ca atare nu te avertizează dacă diferențele între anvelope sunt mici. QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2020, 13:37) Iar vaporii de apa in pneu ajung daca il umflii de la 0 cu pompa de picior si aer de afara cand ploua, compresorul din vulcanizare are uscator. Nu știu ce să zic de compresoare din vulcanizare cu uscator... Am avut un TPMS cu senzori individuali pe fiecare valvă, pe lângă presiune senzorii măsurau și temperatura - făceam presiunea în vulcanizare dar vedeam cu ochiul liber: cum creștea temperatura - creștea și presiunea... și invers. O creștere de 10 grade Celsius a temperaturii aerului din anvelopă crește presiunea cu aproximativ 0,15-0,20 bari. Cu anvelopele la 30 de grade (bătute de soare, în staționare) deja presiunea crește peste 0,20 (cam la 0,25) bari față de cea de la rece (dimineața). Dacă la rece porneam de la 2,2 - 2,3 bari, după câțiva Km și ceva soare ajungeam la 2,35 - 2,5 bari. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
xmisterx |
![]()
Post
#1495
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 8 Dec 2020, 13:28) Da si nu. In schimb daca toate pierd presiune in acelasi ritm (lucru normal ce se intampla in timp chiar daca nu ai pana) martorul in bord nu se aprinde fiindca nu prea are de ce. Asadar tot trebuie se verific ocazional rotile chiar daca in bord nu am nici un bec de craciun aprins. Aici cred ca gresesti, Clio din semnatura are acelasi sistem de monitorizare a presiunii in roti ca la logan, eu pt vara - iarna folosesc 2 randuri de roti(de vara cele originale pe 16" 195/60/16" si de iarna 185/65/15"), cand fac schimbul de la una la alta, dupa aprox. 1-2km se aprinde martorul de presiune in bord desi rotile au aceeasi presiune. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#1496
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Taman asta e chestia. De influentat influenteaza, dar cu cat? Macar cu 1-2%, ca sa merite bataia de cap? Adica intre un amestec de gaze cu 78% azot, 21% oxigen si 1% ce alte prostii mai sunt, si sa zicem varianta ideala in care ai baga 100% azot, cat de mare e variatia in plaja -25 pana la +70 de grade Celsius?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1497
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
@Agrig, daca ar fi vulcanizarea mea ar avea; una gen Autosoft cu 8 boxe cred ca are. Dar ma pot insela, e drept
@DFA, si dupa ce ai pus azot nu mai crestea presiunea cu temperatura? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DFA |
![]()
Post
#1498
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
bucatzel |
![]()
Post
#1499
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Agrig @ 8 Dec 2020, 14:11) Pai mai au supapa de purjare a apei adunate in alea mai decente. Oricum, conteaza alea doua picaturi de apa care ajung efectiv in cauciuc de behai. Ok, o fi contand in F1, unde caucioacele la 80 de grade sunt considerate reci, da' in rest... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#1500
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 8 Dec 2020, 14:54) @Agrig, daca ar fi vulcanizarea mea ar avea; una gen Autosoft cu 8 boxe cred ca are. Eu am dar il folosesc doar la vopsit cu pistolul, la fel, unele scule au direct pe ele, asa au taietoarele cu plasma, alea`s sensibile la umiditate, la anvelope nu`mi bat capul, direct din compresor. In fapt este ca un pahar decantor cu virtej in el avind posibilitatea posibilitatea de purjare a apei adunate. Sint utile si la scule pneumatice folosite intensiv. Toate compresoarele au sub ele un robinet de purjare a apei si da, ajuta insa dupa citeva minute de functionare ...apa este la loc. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:13 |