Logan 1.0 TCe GPL, SL BlueLine
![]() ![]() |
Logan 1.0 TCe GPL, SL BlueLine
Andy_ACS |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|||
AmunDei |
![]()
Post
#272
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Sa zicem ca sistemele anexe (baterie, demaror, alternator / generator) sunt dimensionate bine si duc pe termen lung, si mai presupunem si ca soft-ul de start-stop functioneaza fara hibe.
Nu am detaliat din prima, dar trebuia sa mentionez ca ma refer strict la motor. Ideal, longevitatea maxima se atinge in conditii de turatie si sarcina constanta, iar cel putin pentru mersul de oras, start-stop iti face masina sa mearga in regim de taxi, fix opusul conditiilor ideale. Daca imi amintesc corect, la masinile de taxi parca se recomanda intervalul de schimb ulei la jumatate fix din acest motiv, functionarea motorului foarte haotica. Pentru linistea mea psihologica mai mult, nu il voi folosi. Ultima oara cand am mers pasager cu un Logan al unui cunoscut (2018 parca, 0.9 tce). De la o pornire la rece, mers in oras, in primii 5 km a oprit motorul de 6-7 ori la semafoare, cand nici macar nu ajunsese la temperatura de regim. Sper ca s-au mai desteptat de atunci si au mai pus niste secvente de "elseif" prin codul acelui soft de start-stop. This post has been edited by AmunDei: 1 Apr 2020, 21:50 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Victorine |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Are sens ce ziceti. As fi curios si de argumentele cuiva pro SS. Dar cred ca a fost implementat doar ca sa atinga emisii mai mici. Adica fara sa se tin cont foarte mult de aspectele negative, care se rasfrang asupra utilizatorului
![]() Andy, chestia cu deranjul soferului si consumul consider ca le-ai scris la bășcălie si nu mi se pare amuzant... insa treaba cu turbina ar fi intr-adevar un motiv serios. |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
gcorneille |
![]()
Post
#274
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 15 May 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway 0.9 Tce
2019/SL Techroad
- B-104-RYZ
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#275
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Ca o adaugare, cred ca abilitatea soferului de a conduce preventiv, de a intui traficul si de a-si tempera piciorul de pe pedala de acceleratie e cea mai buna modalitate de a economisi combustibil, mult mai buna decat orice sistem start-stop. Cu siguranta ca sistemul e util in a cobori emisiile pentru teste de omologare, dar pe termen lung merge contrar principiilor ideale de functionare a unui motor termic.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
4x4 |
![]()
Post
#276
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 1 Apr 2020, 21:48) Sa zicem ca sistemele anexe (baterie, demaror, alternator / generator) sunt dimensionate bine si duc pe termen lung, si mai presupunem si ca soft-ul de start-stop functioneaza fara hibe. Pot sa va spun de acuma ca cel putin uzura bateriei e semnificativ mai mare cu acest sistem. Nu poti compara viata bateriei intre masini cu SS si masini fara SS. Faci eco la benzina dar dai bani pe baterii. Ideal ai si capacitori, baterie AGM, macar minim EFB. Ce baterie aveti pe masina? Asta face clipuri destul de ok si la subiect: This post has been edited by 4x4: 1 Apr 2020, 22:41 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
miki |
![]()
Post
#277
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.222 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 1 Apr 2020, 22:31) ... e ca daca ajungi in oras dupa autostrada rulata in forta, la primul semafor intra SS, si turbina aia care se invarte cu zeci de mii de rpm nu se mai raceste corect,.... Nu te pune nimeni sa 'dai in stop" din 170km/h Daca mergi legal ai zone ed reducere a vitezei mult inainte de primul stop ![]() |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
cj98czh |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.360 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nici eu nu il utilizez si este primul buton pe care il apas off dupa pornirea motorului ... ma refer evident la Clio.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#279
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(miki @ 2 Apr 2020, 09:35) Nu te pune nimeni sa 'dai in stop" din 170km/h Daca mergi legal ai zone ed reducere a vitezei mult inainte de primul stop ![]() Nu e valabil mereu ce zici. Sunt multe cazuri. Poate fi un blocaj pe drum, dupa ce ai mers tare imediat opresti si intra SS. Poate fi o intersectie la care ai stop/cedeaza si intra SS. Nu e vorba numai de autostrada. Fiecare face ce doreste si nu incerc sa conving pe nimeni sa nu foloseasca SS. Eu imediat dupa pornire il dezactivez la toate masinile pe care le-am avut. This post has been edited by Andy_ACS: 2 Apr 2020, 09:16 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
claudiu.t |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 20 From: București ![]() |
Mersi Amundei ptr sfaturi legate de condusul unei masina cu motor turbo (si celorlalți). Daca mai aveti sfaturi d-astea sunt binevenite eu unul conducând pana acum doar aspirate (si conduse in turatii mai înalte gen schimbat la 3000 in mod normal si la nevoie >4500rpm).
Eu vrea sa cumpăr acest 1.0Tce cu gândul de al ține ceva ani si dupa garanție deci vreau sa am grija de el si prin uleiul+intervalul de schimb (nu cred ca depășesc 12000km/an si oricum nu as tine un ulei mai multi km decat atat) dar mai ales prin stilul de condus. Amundei aper sa poți ridica mașina cumva si sa ne spui primele impresii despre motor ai despre cum se comportă mașina pw GPL. Numai bine. |
--------------------
Logan Stepway
1.0 TCE ECO-G
2020 Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioși și să nu căutăm plăcerea noastră + 15.2
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#281
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.188 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Victorine @ 1 Apr 2020, 22:59) As fi curios si de argumentele cuiva pro SS. Dar cred ca a fost implementat doar ca sa atinga emisii mai mici. Adica fara sa se tin cont foarte mult de aspectele negative, care se rasfrang asupra utilizatorului ![]() Individual luat, sistemul e enervant pt sofer si, multa lume presupune (si nimeni nu poate testa), uzeaza suplimentar cateva componente ale masinii. Sistemul insa e foarte misto si eficient atunci cand se sta la semafor, pe doua-trei-patru benzi, si se opresc motoarele tuturor masinilor (sau al majoritatii lor). Beneficiile le-ati prins, ca sunteti baieti destepti, nu vi le mai enumar. Daca o sa mai am pe mana masina cu SS, nu o sa-l mai dezactivez. |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
MuciX |
![]()
Post
#282
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Eu il folosesc, daca stiu ca o sa stau relativ mult la stop, ca de exemplu cand mi se pune rosu in fata. De turbo nu imi fac griji, ca n-am.
Una calda si una rece la implementarea SS de pe Mazda: Calda: desi ai buton de dezactivare, tot ai control daca intra sau nu, in functie de cat de tare apesi pedala de frana; apesi usor, doar cat sa tii masina pe loc, motorul ramane pornit. Apesi mai tare, intra SS. Rece: nu au pus nicio "frana" in lantul cinematic, asa ca, ramas in drive, odata ce porneste motorul se simte un mic soc. Sunt sigur ca in momentele alea convertizorul de cuplu nu e tocmai fericit si oricum, e neplacut si pentru pasageri. This post has been edited by MuciX: 2 Apr 2020, 09:46 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#283
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
axabrt |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.040 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Uneori o data pe săptămână las sistemul start stop sa meargă pentru a verifica starea de încărcare a bateriei. Daca se oprește motorul înseamnă că totul e ok.
Și bineînțeles un sfat bun la motoare turbo este că atunci când mergi la consum adică mai subturat așa, niciodată să nu apeși dintr o data pedala la fund , ci sa crești gradual turația. Cică daca bagi pedala in podea începe să sughita turbina intra in depresie . |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#285
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
am duster 1,5 dci cu SS (peste 2 zile face 4 ani ...) si am zis : ma daca l-au pus hai sa-l folosesc , sa vad ma obisnuiesc sau nu...
Cam o saptamana mi-a luat , dupa care e ok. Nu prea merge sa-l folosesti , de exemplu cand te tarasti in coloana si stationarea e mai mica de 3-4 secunde, exista un delay de cand apesi ambreiajul pana porneste masina si risti sa o dai in bot, adica e ambreiaju prea sus si nu mai porneste (am inteles ca faza asta e doar la Dacia...din vorbe) Din ce am observat eu ,SS este setat pe incarcarea bateriei ,pe temperatura exterioara (de ex vara mi se opreste si la primul colt de strada, iarna nu) si pe becul de la motorina. Nu am observat dependenta de temp motorului... Masina are 4 ani si 50mii km, am schimbat filtre si ulei in fiecare an si anul trecut placutele pe fata la 45mii. Baterie rombat EFB. dar e diesel. Avantaj: consum redus cu 0.5-0.7 l/100 (in oras nu am avut niciodata mai mult de 7la suta) Dezavantaj: ...probabil disconfortul creat de acel delay in care trebuie sa astepti cu ambreiajul jos. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#286
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.461 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
aloo, in 2020 nu se mai coxeaza uleiul in turbina daca se opreste incinsa, e ulie mai bun. Si turbina la 0,9 e asa mica ca nu are atata inertie sa se mai invarat juma de ora dupa ce opresti
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#287
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.546 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
vorbisem de anvelopele ms de pe duster. Astea erau, apreciati voi cum sunt pe zapada
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&es...CTYJgusKkc9QYDX |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#288
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.461 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ai condus?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#289
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.546 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Doar vara, la test.
Iarna or fi bune la temperaturi sub 7 grade, pe asfalt oarecum uscat. La mers la ski, unde ai cateva urcari pana in parcare, nu fac fata. Toti posesorii le au inlocuit cu anvelope de iarna, dupa prima zapada. Tu ai condus, iarna, pe zapada, panta, si eventual 4x2? Oricum, toate site urile, le dau ca anvelope de vara, cu specificatia m s Spre deosebire de michelin crossclimate, care sunt anvelope de vara cu specificatii de iarna, si fulg pe ele. This post has been edited by bgdrenault: 2 Apr 2020, 11:34 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.360 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#291
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
sunt si economice , adica tin lejer 70-80mii, pe cand crossclimatu pe duster plang baietii pe la 40mii...
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
torquemada |
![]()
Post
#292
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 31 Mar 2020, 14:43) Încă din 2012 e prezentă climatizarea automatată pe Renault Logan II, iar din 2014 și pe Dacia Logan II SL10 (Seria Limitată 10 ani) Iar panoul de comandă climatizare deși e la fel (butoane + conectică) prinderile diferă. |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#293
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.461 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
are un coleg duster de seviciu si merge la busteni la ski cu ea, fara probleme (in primul an, cum ziceam). dar e 4X4. Acuma daca tu vrei sa urci cu 4X2 la cota 1400 iarna cu anvelope all season, chit ca e duster si nu logan, sa ma ierte Dumnezeu dar vrei multe
Eu am condus masina pe ger si nu am avut deloc emotii nici la 150 nici in giratorii This post has been edited by einstein1984: 2 Apr 2020, 12:08 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#294
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.546 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
eu vorbesc de orice masina, la data cand am facut drive test, 1,33 tce era doar 4x2. Deci erau in echipare 4x2. Nici la Busteni nu a nins cine stie ce anul asta, poate pana la partie e ok, asfalt curatat.
pe urma vorbesc in general, ca si anvelopa de utilizat iarna. vorbesc de mers pe zapada, nu pe ger. Poate ca asta e specificul lor , ca au compozitie ce se preteaza sub 7 grade. Iarna inseamna zapada nu doar ger, su uneori zapada mare, chiar daca anul asta la noi nu prea Amprenta respectiva, nu are cum sa te ajute la panta cu zapada groasa, oarecum inghetata. Pe forum duster, iarna, pe zapada, utilizatorii duster nu au fost multumiti nici de brigestone nici de continental, ambele m s. Da. sunt pareri pozitive ale celor care merg iarna pe uscat. In rusia e si mai si. Pe youtube gasesti duster cu bridgestone, care nici din noroi usor nu iese. Concluzia mea e ca sunt anvelope mixte, de asfalt curat iarna La cota 1400 urca si cei cu logan cu anvelope de iarna. Mai greu cand coboara This post has been edited by bgdrenault: 2 Apr 2020, 13:13 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
psychoo |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.701 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
De coborat e usor, de virat mai greu
![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#296
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.461 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
in concluzie iarna nu-i ca vara si anevlopele de iarna nu sunt ca alea all season.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#297
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.546 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Cea mai buna concluzie
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
rue |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.709 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
Inainte de 2011 cand au devenit obligatorii gumele de iarna, urcam cu loganul la Semenic cu cele de vara, e drept cu km putini.
Problema era ca trebuia sa controlezi f mult inertial, porneai greu de pe loc si nu puteai sa iesi de pe troian, in caz ca se forma (si se forma), nu puteai face astfel depasiri daca era cazul. Cu outlanderul avand gume de iarna si AWD am urcat oriunde am avut nevoie, drumuri cu zapada de o palma, pante, drum cu namol etc, fara sa am emotii. Totul are un cost. Cu loganul inlantuit am urcat zilnic din Brzece in Kopaonik (Serbia), 17 km de drum cu zapada dar curatat. AM pus lanturile in prima dimineata si le am dat jos la plecare dupa 5 zile. Se poate suplini un cauciuc prost si lipsa 4x4 pt situatia de iarna cu zapada, cu un mic efort de montat lanturi. Nu ai siguranta la orice drum daca nu esti pregatit, in lipsa unor gume adecvate si a tractiunii 4x4 (ramai in balti, namoale, urci la cate un salas ori cabana cu bagajele in spate, nu poti iesi din curtea pensiunii daca a nins o noapte...) This post has been edited by rue: 2 Apr 2020, 14:43 |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#299
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
In alta ordine de idei, am primit veste ca predarea masinii se va realiza saptamana viitoare, asadar mai astept putin pana la prima impresie live.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
marksman |
![]()
Post
#300
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.703 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Sunt curios cum vei merge sa preiei masina, in conditiile restrictiilor de deplasare. Am aceeasi dilema, si daca se tin de cuvant si livreaza pana pe 3 mai, nu cred ca se vor ridica restrictiile pana atunci.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2025 - 18:46 |