DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 30 31 32 33 34 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.0 TCe GPL, SL BlueLine

valioglu
post 22 Jul 2020, 16:31
Post #931


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




Ai sigur HSA. Opresti pe loc cu botul in deal, bagi in treapta a I-a si vei vedea ca atunci cand iei piciorul de pe frana masina sta pe loc cateva secunde. E foarte utila functia. Cred ca are o valva in pompa ABS care mentine presiunea lichidului de frana cateva secunde sau pana accelerezi.


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu.t
post 23 Jul 2020, 09:11
Post #932


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 19 February 20
From: București




E adevărat că la frânare de urgență,frânare puternică se aprind avariile? Eu am încercat de câteva ori dar n-am băgat cât am putut piciorul în pedală că nu a fost nevoie și mi-a fost milă așa de "mototoala" mea.


--------------------
Logan Stepway 1.0 TCE ECO-G 2020
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioși și să nu căutăm plăcerea noastră + 15.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Jul 2020, 09:14
Post #933


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




franeaza cu stangul si o sa se aprinda


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rue
post 23 Jul 2020, 09:40
Post #934


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 18 September 05
From: Internet




Si o sa simta gustul volanului!
nu cred ca este implentata optiunea asta pe Logan... de fapt nu cred ca e pe vreo dacia.
In 2008 s-a discutat despre asta aici si exista un modul de imbunatatire: https://www.reno.ro/index.php?showtopic=119365

am cautat in lista de specificatii si la Duster pe portal si nu apare asa ceva. Poate daca e considerata c aun feature basic si sa nu fie mentionat explicit.

This post has been edited by rue: 23 Jul 2020, 09:41


--------------------
Dacia Logan 2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort - RUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 23 Jul 2020, 09:51
Post #935


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




Da, se aprind luminile de avarie la o franare mai puternica. Daca bine am inteles tine de AFU.


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Jul 2020, 10:30
Post #936


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(rue @ 23 Jul 2020, 10:40)
Si o sa simta gustul volanului!
nu cred ca este implentata optiunea asta pe Logan... de fapt nu cred ca e pe vreo dacia.
In 20
*


am zis ca poarta totusi centura....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 23 Jul 2020, 10:55
Post #937


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Capul tot zboara inainte cool.gif
In 1982 am reusit performanta inexplicabila medical sa rup volanul cu barbia. Osul ok. icon_mrgreen.gif S-au futut doua vertebre blush.gif

This post has been edited by bion: 23 Jul 2020, 10:57


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Jul 2020, 11:28
Post #938


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




exceptie facand o girafa, nu avd cum dai de volan daca porti centura corect. la 1982 era din aia reglabila manual, probabil o aveai larga de tot.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 23 Jul 2020, 11:39
Post #939


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Interval orar 4-6 AM, mers extraurban + un pic urban. Un interval in care am putut merge prima oara anul asta fara sa simt nevoia sa pornesc AC-ul si in care am observat ochiometric pe indicatorul de la rezervorul de gaz ca masina a consumat mai putin ca de obicei laugh.gif
trafic.jpg ( Size: 203.86k ) Number of downloads: 468
trafic2.jpg ( Size: 242.52k ) Number of downloads: 475

Am mai incercat si sa HSA. Inca nu am reusit. Kip in tach. happy.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 23 Jul 2020, 12:36
Post #940


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Cu AC pornit nu prea imi place cum merge. Nu neaparat ca trage mai greu, era de asteptat la un motoras ca asta, dar ma deranjeaza cum se simte cand cupleaza si decupleaza compresorul. Din punctul meu de vedere e o implementare in bataie de joc. Parca as avea o cutie automata si schimba treapta, asa se simte, intrerupe o secunda.
Cred ca asta e lucrul care ma deranjeaza cel mai mult la masina, pentru ca nu ma asteptam la asa ceva. La restul de minusuri ma asteptam, stiam ce cumpar.


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 23 Jul 2020, 12:44
Post #941


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Personal nu simt aceste cuplari/decuplari ale compresorului dar poate asa sunt eu mai nesimtit blush.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 23 Jul 2020, 12:51
Post #942


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Daca mergi constant, cu acceleratia doar usor apasata, se simt. Eu cand ma plimb asa usor se simte clar. Daca mergi grabit prin oras, cu acceleratie, frana, gropi, etc probabil sa nu iti dai seama.
P.S. nu e suficient sa fie clima pornita, trebuie sa fie suficient de cald incat AC sa porneasca si sa bage rece. Sau poate o fi a mea defecta, daca doar eu simt, cine stie smile.gif


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Jul 2020, 12:59
Post #943


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




O tii subturata si de aia.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 23 Jul 2020, 13:32
Post #944


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(Andy_ACS @ 23 Jul 2020, 13:36)
Parca as avea o cutie automata si schimba treapta, asa se simte, intrerupe o secunda.


Poate te referi la alea de acum 10-15 ani banuiesc. Daca asa ar face o cutie automata acum inseamna ca inca am fi la inceputurile lor.
Dar ce sa ne mai miram de sistemul de AC la dacia care probabil la cat cut cost s-a facut merge cat de cat, cand reno nu a pus un amarat de capac motor pe clio3.

This post has been edited by ursul_bipolar: 23 Jul 2020, 13:52


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 23 Jul 2020, 13:46
Post #945


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.171
Joined: 13 October 06




QUOTE(einstein1984 @ 23 Jul 2020, 12:59)
O tii subturata si de aia.
*



Daca Dacia punea o motorizare decenta, nu s-ar fi simtit nici la 1500 rpm...
Asa, masina saraca pare subturata si la turatia de cuplu maxim.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Jul 2020, 14:00
Post #946


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




mazda, pentru 2 litri turbo trebuie Mazda... Ah stai, la aia sunt 8000 de euro optiunile, nu masina.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 23 Jul 2020, 14:36
Post #947


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Ce motor o avea mazda de 2l benzina turbo numai tu stii...

This post has been edited by ursul_bipolar: 23 Jul 2020, 14:36


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Jul 2020, 14:42
Post #948


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




compresor mecanic, ma rog, tot supraalimentare este


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 23 Jul 2020, 14:53
Post #949


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Nu prea...compresorul ala nu e pus acolo pentru supraalimentare obisnuita, doar regleaza fluxul de aer in anumite conditii, la turatii ridicate, ca sa poata mentine amestecul foarte sarac. Motorul Skyactiv-X e mai degraba un motor aspirat


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 23 Jul 2020, 14:55
Post #950


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Merg la 2200-2300 rpm constant cu a patra la ~70 pe plat. Nu e nicio subturare.
Iar senzatia de exemplu e ca la cutia ZF cu 8 trepte de pe BMW F10, cutie foarte laudata, nu vreo vechitura cum fals se presupune.
Ne te gandi ca da in nas, dar se simte. Pe mine ma deranjeaza, altii nici nu percep se pare.
Fara chestia asta de la AC motorul merge super pe GPL, afirmatiile rautacioase nu isi au locul. E pana la urma cel mai puternic motor de pe gama Logan de la noi si e mai mult decat ok pentru masina asta. Am si Clio 4 0.9 tCe 75, motorul e mai slab ca putere, dar nu apare problema asta cand merge AC, deci nu e deloc de la faptul ca motorul ar fi prea slab.

This post has been edited by Andy_ACS: 23 Jul 2020, 14:59


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 23 Jul 2020, 14:59
Post #951


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(AndreiMR @ 23 Jul 2020, 15:53)
Nu prea...compresorul ala nu e pus acolo pentru supraalimentare obisnuita, doar regleaza fluxul de aer in anumite conditii, la turatii ridicate, ca sa poata mentine amestecul foarte sarac. Motorul Skyactiv-X e mai degraba un motor aspirat
*



Corect Andrei. De asta am intrebat si eu dar probabil la dacia asa le-au spus. Nicaieri in specificatiile mazda nu exista termenul turbocharged.

This post has been edited by ursul_bipolar: 23 Jul 2020, 15:12


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu.t
post 23 Jul 2020, 16:19
Post #952


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 19 February 20
From: București




QUOTE(Andy_ACS @ 23 Jul 2020, 12:36)
Cu AC pornit nu prea imi place cum merge. Nu neaparat ca trage mai greu, era de asteptat la un motoras ca asta, dar ma deranjeaza cum se simte cand cupleaza si decupleaza compresorul. Din punctul meu de vedere e o implementare in bataie de joc. Parca as avea o cutie automata si schimba treapta, asa se simte, intrerupe o secunda.
Cred ca asta e lucrul care ma deranjeaza cel mai mult la masina, pentru ca nu ma asteptam la asa ceva. La restul de minusuri ma asteptam, stiam ce cumpar.
*




Stai linistit ca nu esti tu defect sau prea critic cu masina,si eu il simt si inca cum. La relanti il simt si il aud aproape de fiecare data pentru ca pleaca si se opreste si des. Am zis sa nu mai zic de asta cand m-am tot plans ca poate ma i-a lumea de nebun pe aici sau ca sunt cu nasul pe sus.

Era bun un compresor mai finut sau cel mai bine unul cu o curba variabila care sa functioneze aproape tot timpul dar variabil (ca turatie/sarcina) in functie de necesitati.

Pe de alta parte ma gandesc la astia batrani ai nostrii care cumparau Dacia 1300 (o copie nereusita a Renault din anii aia) si nu se mai vaitau atat ca mine ba chiar erau mandri si incantati. O sa incerc sa nu mai o critic atat pe "bleaga" mea.

Nu stiu cine mi-a zis ca daca o tin mai in turatii cand "ma dau" la ea o sa fie mai liniara si mai previzibila. In mare masura ii dau dreptate,e ceva mai bine asa dar trebuie sa o tin peste 3500. Mersi pentru pont,acu o sa mai manance si jar din cand in cand ca trece de 2000km curand. Si colegul Amundei spunea la inceputul cand a luat masina ca vrea sa o invete pe a lui cu o multitudine de "date de intrare". Eu pe a mea am cam menajat-o pana acu.


--------------------
Logan Stepway 1.0 TCE ECO-G 2020
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioși și să nu căutăm plăcerea noastră + 15.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 23 Jul 2020, 17:39
Post #953


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(einstein1984 @ 23 Jul 2020, 14:00)
mazda, pentru 2 litri turbo trebuie Mazda... Ah stai, la aia sunt 8000 de euro optiunile, nu masina.
*


Doar daca esti in US, si e vorba de 2.5l turbo, dar la anul, cica... Legat de optiuni, cred si eu ca ajungi la 8000 si peste, daca pui AWD + AT + Sound + Style + Luxury White + Safety + Moonroof.

Daca vrei turbo de 2l te uiti in alta ograda, nu la Mazda. Ei au alta filozofie.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 23 Jul 2020, 18:24
Post #954


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Una sanatoasa.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 23 Jul 2020, 18:34
Post #955


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Depinde de preferinte. Eu sunt de parere, in general vorbind, ca e de preferat sa ai turbo, masina se simte cu totul si cu totul altfel. Trebuie sa si stii cum sa mergi cu turbo, de exemplu colegul claudiu cred ca nu a mai condus turbo si nu stie cum sa incarce turbina si cum sa foloseasca masina la maxim.
Motoarele aspirate de puteri similare "trag" doar daca sunt turate puternic, si in viata de zi cu zi nu prea faci asta decat intr-un mic procent din timp.
Ideea e ca la motoarele termice trebuie un ajutor, o supraalimentare sau un motor electric. Pur aspirat mi se pare o alegere nefericita. Poate doar daca e motor de putere mare, gen peste 2-300 de cai, astfel ca la mers normal sa beneficiezi macar de 100-130 din ei.

This post has been edited by Andy_ACS: 23 Jul 2020, 18:34


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 23 Jul 2020, 19:03
Post #956


Haha


Group: Members
Posts: 8.792
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




Te cam contrazici.

Ambele cer turatii ridicate in sarcina.

Si in oras oricand un aspirat vs 1.0.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 23 Jul 2020, 19:14
Post #957


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Deloc.
Un turbo trage mai bine "de jos"
Multe motoare turbo moderne au cuplu maxim disponibil de la 1300-1400 rpm, pe o plaja pana spre 4-5000 rpm.
Un aspirat, mai ales astea 16v, are cuplul pe la 3500-4000 rpm in plus.
Nu lua in calcul doar valoarea maxima a cuplului si a puterii, imagineaza-ti graficele de putere si cuplu. Un turbo da 80-90% din ce poate la turatii mici, un aspirat nu.
Deci daca e sa comparam un turbo si un aspirat de puteri egale, la o turatie de 2000-3000 unde conduci normal la cel turbo vei avea putere mai mare. q.e.d.



This post has been edited by Andy_ACS: 23 Jul 2020, 19:15


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rue
post 23 Jul 2020, 19:36
Post #958


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 18 September 05
From: Internet




Graficul acestui motor indica o ezitare (scadere de cuplu) dupa 2000 rpm, apoi spre 2500 rpm revine mai bine, 2750 cuplu maxim, care ramane disponibil pana aproape de 4000 rpm (poate 3800).
De acolo coboara la 130 Nm cand are 5000 rpm.

Din aceasta cauza este util sa tineti masina peste 2300 rpm cand aveti sarcina si doriti sa mai accelerati la nevoie.
AM vazut poza pe undeva online.


--------------------
Dacia Logan 2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort - RUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 23 Jul 2020, 19:38
Post #959


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Daca vorbim strict de 1.0 tCe, atentie ca pe GPL arata altfel graficul ala. Ce ai descris cred ca e comportamentul pe benzina.


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 23 Jul 2020, 19:51
Post #960


Haha


Group: Members
Posts: 8.792
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(Andy_ACS @ 23 Jul 2020, 19:14)
Deloc.
Un turbo trage mai bine "de jos"
Multe motoare turbo moderne au cuplu maxim disponibil de la 1300-1400 rpm, pe o plaja pana spre 4-5000 rpm.
Un aspirat, mai ales astea 16v, are cuplul pe la 3500-4000 rpm in plus.
Nu lua in calcul doar valoarea maxima a cuplului si a puterii, imagineaza-ti graficele de putere si cuplu. Un turbo da 80-90% din ce poate la turatii mici, un aspirat nu.
Deci daca e sa comparam un turbo si un aspirat de puteri egale, la o turatie de 2000-3000 unde conduci normal la cel turbo vei avea putere mai mare. q.e.d.
*



Unii au rezolvat problema asta cu modificarea raspunsului la pedala. Adica toti calutii la orice turatie.

Dar da ai dreptate..un turbo mic pleaca ma r/min mai jos...cu putin lag...si sa nu fie iarna.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 20:37
Forum Renault