Infiintare Firma
![]() ![]() ![]() |
Infiintare Firma
L!nuX |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru decent Group: Members Posts: 1.316 Joined: 4 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v - 2007
- Numar personalizat !
|
|||
Tudor B |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
In primul rand iti rezervi numele de firma la registrul comertului - 50 lei. Apoi discuti tot la registrul comertului cu un jurist pentru a-ti redacta statutul, declaratiile, darea de data certa - 230 lei. Intre timp scoti un extras CF pentru sediul social (locuinta ta, a parintilor, conditia sa nu mai fie alta firma in acea locatie), juristul te cheama cand a terminat actele (statutul), platesti taxele de aprox 400 lei la registru, depui in banca capitalul social, astepti sa-ti fie gata actele, le scoti si te duci sa declari la finate daca esti platitor de TVA, daca esti microintreprindere. Cel mai bine sa discuti si cu un contabil dupa ce ai infiintat firma. BAFTA
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
CGB |
![]()
Post
#3
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
in functie de activitatea firmei o sa ai nevoie de autorizari de la:
pompieri, mediu, protectia muncii. toate astea costa. dar astea numai daca ai activitate. atat timp cat firma exista numai cu numele (fara a avea practic vreo activitate), aceste autorizari nu-ti trebuie (dai o declaratie la registrul comertului, in care precizezi ca momentan nu ai activitate). daca infiintezi firma si-o tii fara activitate, trebuie totusi sa duci trimestrial la finante declaratia 100. si de doua ori pe an o declaratie pe propria raspundere, cum ca nu ai activitate. plus inca o declaratie 101 (asta se duce la inceput de an). astea erau hartiile ce trebuiau duse anul trecut ptr firme fara activitate. anul asta e posibil sa se fi schimbat ceva. daca ai activitate, iei autorizarile si dai drumul la treaba. dar iti trebuie o persoana in firma care sa se ocupe de instruirea salariatilor pe linie de psi (prevenire si stingere incendii) si protectia muncii (indiferent de activitatea firmei, chiar daca e firma de imobiliare tot iti trebuie instruirea psi si protectia muncii). persoana asta tre' sa aiba un curs (intrebi la ITM-ul din zona unde se face cursul). si persoana asta poate sa fie chiar administratorul (sau un asociat) daca numarul de salariati e sub 9 (parca). cam astia is pasii legali. in functie de ce pile ai, poti sa sari peste anumiti pasi. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Sfaturi utile pentru infiintarea unei firme gasesti aici:
http://www.dsclex.ro/acte_utile/documente/firma.htm si aici: http://www.infiintarifirme.ro/acte-necesar...ntare-firma.php |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
L!nuX |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru decent Group: Members Posts: 1.316 Joined: 4 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri , am sa citesc azi cu atentie ce ati scris ai am sa revin cu niste intrebari nelamuriri .
As vrea sa mai stiu in cazul in care cunoasteti , este necesar sa am contabil angajat in cazul in care firma nu prodice nimic pentru ca am inteles ca nu ar fi necesar ? angajati vor fi doar unul , si anume eu ![]() firma va avea ca domeniu vanzari online si in cazul in care se va dezvolta ceva prestari servici inca ma gandesc si ii pun bazele si vreau sa am cel putin in acte firma ![]() This post has been edited by L!nuX: 15 Jan 2009, 12:56 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v - 2007
- Numar personalizat !
|
|
zaboss |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Contabilul nu trebuie angajat, se face contract prestări servicii. Poți negocia un tarif convenabil, ținând cont că nu ai activitate. Din câte îmi aduc eu aminte, la microîntreprindere declarațiile se depun trimestrial, deci poți discuta cu el o plată trimestrială. În alegerea contabilului trebuie să ții cont că este obligatoriu să fie membru CECAR.
|
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Va salut,
Ma bate gandul sa imi deschid o firma cu obiect de activitate "transport marfa".As vrea sa imi cumpar o autoutilitara cu prelata/carosata care sa se poata conduce cu B-ul (nu vreau sa ma complic cu tahograf si alte cele daca iau una ce se conduce cu C-ul) si as vrea sa stiu ce trebuie facut pentru a incheia un contract cu o firma care sa imi furnizeze curse.Stiu ca exista si burse de transporturi dar nu stiu exact denumirea site-urilor si e clar ca nu poti trai doar din burse...trebuie sa ai ceva sigur si bursele sa fie ceva bonus...Aveti idee aproximativ cam cat ar produce o masina pe zi si un nr aprox de km efectuati in ziua respectiva....o medie.Eu as vrea sa fiu pentru inceput soferul si am facut un calcul sa vad daca se renteaza sau nu avand in vedere ca voi avea o rata la masina, RCA, impozit, rovigneta, revizii si reparatii...Eu am facut calculul in felul urmator: Impozit,RCA,Rovigneta ~ 3000 lei/an Revizie+eventualele reparatii ~ 8400/an - 700lei/luna Rata masina ~8400/an - 700lei/luna Motorina ~ 2800 litri=17920 lei Total cheltuieli/an=234840 lei Total cheltuieli/luna=19570 La aceste cheltuieli daca as aduce un venit mediu/zi de 1000 lei, as ajunge la 22000 lei/luna venit.De aici ar rezutlta un profit de 2430 lei/luna.E corect?Am gresit ceva undeva?Se poate castiga suma respectiva pe zi sau e mult/putin?Orice parere este binevenita. Va multumesc. |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
dizzy |
![]()
Post
#8
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
Cum tariful pe km e cam 2-4 lei, ar trebui sa bagi 250-500 km /zi .
Atentie ca ai niste cheltuieli fixe. Astea le platesti fie ca faci 0 km fie ca faci 100.000 Impozit,RCA,Rovigneta ~ 3000 lei/an Revizie (partial) Rata masina ~8400/an - 700lei/luna Cheltuieli variabile: Revizie (partial) +eventualele reparatii ~ 8400/an - 700lei/luna Motorina ~ 2800 litri=17920 lei Motorina e in functie de cate curse ai Total cheltuieli/an=234840 lei Total cheltuieli/luna=19570 Totalurile astea nu sunt ok. Daca ai avea niste rute fixe de facut de exemplu: Bucuresti..... Ploiesti 60km zilnic sa cari caramida, ai putea cauta pe bursa returul sa nu vii gol. Apoi daca ai firma cred ca-ti trebuie ceva licente ARR, autorizatii, atestate |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
De facut km iti dai seama ca sunt dispus sa ii fac pt ca din asta voi avea un profit...sunt dispus sa fac si 700-900km/zi.De cheltuielile fixe asta imi este clar, tocmai din acest motiv as vrea sa am si un contract cu o firma care sa-mi furnizeze curse pt a avea un venit care sa ma tina pe linia de plutire la inceput.Rutele nu sunt fixe din cate stiu dar nu asta ar fi problema...nu conteaza ca am Bucuresti-Bacau/Sibiu/Constanta...important e sa fie si la intoarcere exact la asta ma gandeam si eu...sa iau depe bursa curse pt a nu ma intoarce pe gol.Din cate stiu ARR este optional...doar daca vrei sa cari materiale inflamabile.De celelalte ma voi interesa daca sunt nevoie sa le am sau nu...oricum vreau sa fiu legal cu actele cu tot...acum daca incarcatura depaseste 200-300 kg nu cred ca o sa fie o problema foarte mare.
L.E.:am vazut ca sunt transportatori care transporta cu 1 leu/km...deci cred ca 2-4 lei/km e deja vis. This post has been edited by STALEX2004: 17 Sep 2014, 12:18 |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
catalin1 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
plus eventuale cheltuieli cu eventulele amenzi ca doar traim in Romania .acuma zic asa ca stii cum e la noi unde drumul e bun avem limite de viteze unde e cu gropi si cratere e de 90 la ora
|
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
zaboss |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Vezi că o firmă nu are cheltuieli 0, mai adaugă un 400-500 lei/lună doar pentru că ești patron:
- contabil (greu găsești unul bun și serios sub 400, mai jos de-atâta mergi pe riscul tău); - banca (40-50 lei/lună); - diverse consumabile (40-50). Circulând prin țară, devii expus diverselor controale mult mai mult decât alte firme așa că trebuie să iei în calcul o minimă respectare a legislației (Legea 309/2006 - Protecția muncii, Legea 211/2014 - Gestiunea deșeurilor - aici sunt cele mai frecvente controale pe firmele cu risc, cum sunt cele de Tansporturi și se fac des controale tematice). Nu te culca pe urechea că „eu sunt mic, se duc la ăia mari” ![]() Vezi că din firmă nu se (mai) scot banii așa ușor. Comparativ cu acum vreo 10 ani, cheltuielile de a avea o firmă au crescut mult mai mult, haiducia e cam pe ducă, amenzile sunt mari, șpaga proporțională (10% din valoarea amenzii), dar nu toți acceptă ciindcă multora li s-a făcut frică. |
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ca mai ai cheltuieli chiar daca esti patron...De contabil nu ar fi o problema pt ca am prieteni care lucreaza in domeniu si au firme create pt a tine contabilitatea firmelor.Lucrurile astea nu le-am mai trecut la cheltuieli pt ca am rotunjit celelalte sume.Am precizat ca vreau sa fiu in regula din punct de vedere legal.Acum ca te mai prind ca ai cateva kg in plus pe masina sau ca ai depasit viteza legala te mai descurci cumva...dar as vrea sa aud cat mai multe pareri inainte de a incepe acest "proiect".
Aveti idee cum as putea intra in legatura cu o firma gen DSV pentru a incheia un contract de colaborare?Banuiesc ca printr-un simplu mail sau sa ma duc sa discut cu cineva de acolo, fara a te recomanda cineva nu ai sanse... This post has been edited by STALEX2004: 17 Sep 2014, 14:47 |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
Smiley |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.138 Joined: 12 August 04 From: Bucuresti ![]() |
daca nu ai deja o sursa sigura de comenzi, atunci nu te apuca de afacerea asta.
|
-------------------- |
|
mindblast |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 November 09 ![]() |
Tu ai lucrat ca șofer până acum?
Ideea e că nu prea pornești așa, pus pe o idee fără să ai niște deja măcar niște promisiuni. Că așa cum pui problema, "ce trebuie să fac pentru a încheia un contract?", ce pot să spun, să fii carismatic, dar fără experiență anterioară, n-o să se lupte firmele pe tine. Pe urmă, calculul tău nu prea e realistic. Pentru că ar însemna să ai de muncă în fiecare zi. Lucru care mi se pare destul de greu în domeniul ăsta. Odată, nu o să găsești o firmă care va apela la tine zi de zi, dacă ar avea atâta nevoie, și-ar asigura singuri transportul, pe urmă, transporturile se efectuează în anumite zile, în funcție de nevoi. Depinde fiecare cum se organizează. În privința cheltuielilor, ar trebui să adaugi salariul tău, taxele și impozitele pe salariu, impozit pe profit (16%), impozit pe dividende (în cazul în care-ți rămâne profit și vrei să-l scoți din firmă, trebuie să mai dai 16% din el statului), pe urmă mai e de menționat și TVA-ul. În cazul tău îl cam deduci, dar s-ar putea să-ți dea cu virgulă când îl iei în calcul, contabilul (necesar în cazul SRL), cheltuieli cu utilitățile și consumabilele, internet, electricitate, hârtie, toner, etc. În cazul tău ar trebui să iei în calcul și diurna, că dacă faci drumuri mai lungi, ai nevoie de mâncare și cazare. Uite, de exemplu, dacă luăm calculul tău, firma ta ar ieși pe minus. Ăia 2430 de lei profit, nu-ți ajung să-ți plătești salariul, impozitele, TVA-ul, etc. Pentru că tu, dacă-ți plătești un salariu de 1500 de lei, să zicem, trebuie să dai la stat în jur de 800 de lei. Pe urmă, TVA-ul, pe care n-ai cum să-l deduci oricum 100%, o să plătești câteva sute de lei la sfârșitul lunii. Dacă n-ai de plătit TVA, înseamnă că ai avut cheltuieli mai mari decât veniturile, și nu prea îți convine să vii cu bani din buzunar mereu. În plus, la fiecare rambursare, ai control de la finanțe. Tu ar trebui să calculezi puțin altfel. Ar trebui să iei profitul/km. Lunar e greu, pentru că situația se poate schimba de la o lună la alta. Ar fi indicat să discuți cu niște firme înainte să-ți înființezi societatea. Le spui ce vrei să faci și încerci să colaborezi cu ei înainte de a porni la drum. Pe mașinile lor, ca angajat. Pe viitor, e posibil să le convină să încheie contract de colaborare cu tine, ca firmă. Își deduc și ei TVA, îți faci treaba cu mașina ta, etc. Dar e greu să te apuci direct, pentru că socoteala de-acasă nu seamănă cu cea din târg. Iar să concurezi tu singur, cu o singură mașină, cu societăți cu experiență, cu zeci de mașini, e cam greu. Ăia își calculează altfel prețurile, având volum de muncă mai mare, își permit să ceară mai puțin. |
--------------------
Dacia
Logan
2014, 1.2 16V Ambiance
|
|
vallixx |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Da' tu ai vazut ca ultimul post e cam de vreo luna, da?
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Lord Hades |
![]()
Post
#16
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
De ce sa iti faci firma cand poti activa ca PFA?
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
vallixx |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu e mare smecherie cu PFA-ul sa stii.
Ai cateva avantaje, ai cateva dezavantaje. Per total este doar in functie de preferintele personale. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
mindblast |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 November 09 ![]() |
Pentru o activitate cu rulaj constant, PFA-ul te cam trage în jos. Acolo plătești impozitul de 16% din veniturile nete, ori ca SRL, plătești ori 3% din venituri, ori 16% din profit. "Jonglezi" mai bine.
Mai e și problema studiilor, la PFA ai nevoie de un atestat, diplomă, ceva, ori la SRL nu. |
--------------------
Dacia
Logan
2014, 1.2 16V Ambiance
|
|
ady77 |
![]()
Post
#19
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
La PFA mai platesti o sanatate de 5.5%.
La SRL mai platesti un impozit pe dividende de 16%. De jonglat cu 3% sau 16% e mai greu ca depinde de obiectul de activitate si cifra de afaceri. |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
sk0rpion |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
Persoanele fizice autorizate trebuie sa plateasca catre stat atat impozit pe venit, cat si contributii la sistemul de pensii si la cel de sanatate.
Astfel, PFA trebuie sa plateasca un impozit de 16% din venitul net determinat in sistem real, in cazul PFA care stabilesc venitul net anual utilizandu-se datele din contabilitatea in partida simpla, sau din norma de venit, in cazul PFA impuse pe baza de norma de venit, a mentionat, la solicitarea noastra, Gabriel Sarbu, manager tax advisory in cadrul Mazars. De asemenea, PFA datoreaza la sistemul de pensii o contributie de 31,3%, iar la cel de sanatate o contributie de 5,5%. Deci 16% + 31.3% + 5.5% = 52% , cam mult |
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu, la PFA contributiile la pensii se fac pe baza de contract in care se precizeaza venitul asigurat, deci se poate plati la venitul minim pe economie, nu la tot venitul realizat.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dantes |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Hehe...la venitul mediu nu minim...au schimbat astia calimera de ceva ani.
Pfa nu mai e o varianta cam de demult...doar daca esti pe norma de venit si ai o carte de munca pe undeva cu minim. Altfel e un fel ee angajat care isi plateste singur taxele nu angajatorul. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
mindblast |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 November 09 ![]() |
Plătești calculat la venitul minim pe economie doar dacă ai venituri mai mici decât acesta sau deloc.
Mai pe scurt, la PFA se consideră salariul tău, tot profitul obținut. |
--------------------
Dacia
Logan
2014, 1.2 16V Ambiance
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#24
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Stimati coforumisti! Ma bate un gand.
Lucrez pentru o companie din Germania. Ma documentez despre posibilitatile de a deschide un punct de lucru in Romania. Ca domeniu de activitate: injectie de mase plastice, pentru industria auto, asamblare componente pentru industria auto. Dezvoltarea ar avea 3 faze: 1. Deschidere punct logistic (strict depozitare & livrare catre client), gestionat doar de mine. a. fara operatiuni financiare (adica nu emit factura catre client, factura se emite de catre compania din Germania, platile la fel) b. cu emitere de facturi si incasari 2. Deschidere punct de lucru asamblare componente, aici vorbim de maxim 20 de angajati 3. Deschidere punct de lucru injectie mase plastice, cu potential de pana la 100 angajati. Eu am contract de munca cu companie nerezidenta, pentru faza 1 pot ramane asa, sau ar trebui sa fiu angajat la filiala din romania? Pareri, sugestii, reclamatii? This post has been edited by Lord Hades: 29 Apr 2020, 09:50 |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#25
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Granule, masini de injectie ... cine iti face matritele?
Presupun ca ai experienta in asa ceva. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Utilajele si sdv-urile pot fi aduse de la fabrica mama iar materia prima de la acelasi furnizor.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
maho |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Depinde pe ce te bazezi.
Nu utilajele sunt problema, s-ar putea sa constati ca resursa umana e problematica, si nu ma refer doar la angajatii "productivi". O sa ai o surpriza cand o sa cauti un expert contabil autorizat (ala care stampileaza si depune bilanturile) si o sa vezi cat cere, pe raspunderea ta (ca asociat/admin.). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
IRONICK |
![]()
Post
#28
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Contabili gasesti pe toate drumurile.
Resursa umana care sa stie injectie de mase plastice, nu prea cred. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#29
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Totusi, vorbim despre un proces de fabricatie foarte raspandit pe plaiurile mioritice. Chiar pentru industria auto. Nu cred ca gasesti mai greu decat orice alta resursa umana inalt calificata sau calificata, tehnica.
|
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#30
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Mai întâi să fac firma pe urma imi bat capul cu restul.
Competitorii mei direcți au deja filiale în românia, eu de ce nu as face? |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:07 |