In mers scade tur. f mult si opr motorul ap ambre!
![]() ![]() ![]() |
In mers scade tur. f mult si opr motorul ap ambre!
dkrysty |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|||
DodoBird |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 9 Jan 2006, 11:48) Pornesc motorul il stabilizez cu socul la 1000 Rot/min (cand e rece) ! dupa vre-o 2km ramane fara shock la 900 Rot/min. Apoi daca o turez la 3000, si calc ambreajul sa schimb in treapta superioara cade turatia la 400 rot/min si se opreste motorul! dupa ce se incalzeste bine 8km si... nu mai face problema sau asa cred:))) !!! In rest merge perfect! (daca exista asa ceva)!!! Am mai strans putin surubul de aer...dar tot asa face doar ca se zguduie un pic cu shockul tras! cred ca o sa-l desurubez la loc! ... motorul merge rotund...la teava iese frumos fumul alb... are putere...(demaraj cool!) (Dacia 1310L din '98mai!) Sa raman cumva fara benzina in baia de la carburator ??? Am observat ca atunci cand o calc tare se aprinde becul de la benzina! desi in rezervor am 15 litri garantat! (cred ca se lasa masina pe spate, am observat asta si la munte!in panta mai mare!) Inca ceva... desi am benzina mai mult decat suficuenta in rezervor mi se opreste motorul ca si cum nu am benzina (si martorul luminos aprins)... mi a zis cineva (la mana) ca am cel putin 10 litri si masina zicea ca nu am benzina... Se poate ca tevile care iau benzina din rezervor sa fie puse prea sus? (ca nu stiu pe unde sunt!!!) (Motorul nu se opreste si merge destul de frumos si daca las relantiul la 600rot/min cand e cald iar rece la 750rot/min, ma gandesc ca e in regula; acum e reglat la 900-1000rot/min cand e cald!) Astept cu nerabdare pareri!!! Merci anicipat! Dac esti sigur ca reglajul de relanti si avansul sunt bune , incearca primii 8 km sa stabilizezi la o turatie de relanti de 1200 ture ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
Devils |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
Ia vezi jiglerul de relanti cum e....? nu e infundat?
![]() This post has been edited by Devils: 9 Jan 2006, 13:28 |
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
Jiglorul de relanti nu e infundat!!! l-am verificat !!!
In legatura cu turatia... la 1200rot/min rece?... ca si calda consuma mai mult! si cum merg mai mult in oras... relanti la semafoare... Dar cred ca daca reglez asa nu mai face... ...aaa... te referi din shock??? This post has been edited by dkrysty: 9 Jan 2006, 15:42 |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#5
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Indicatorul de benzina are legatura cu plutitorul din rezervor, nu cu carburatorul. Pompa de benzina iti baga? Scoate furtunul de benzina din carburator si da-i la pompa de benzina manual (de clapita ei) si vezi cum e cu benzina - vezi pe ce ii dai drumul (sa nu fie ceva incins). Apoi daca pana aici e in regula, verifica sita de la intrarea furtunului de benzina in carburator. Curata jiglerele si regleaza-le sa iti tina relantiul la vreo 900-950 ca e iarna.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
silex |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 29 November 05 ![]() |
Aproximativ aceeasi problema o am si eu, am avut si un topic pe aceasta tema dar inca nu i-am dat total de cap.Daca face figura doar cand este frig afara ai 2 probleme diferite, cea cu indicatorul de benzina e una simpla, tine de indicatorul de benzina din rezervor-schimbat sau reglat. Problema opririi dupa 2 Km iarna in timp ce se incalzeste m-a zapacit.In timpul incalzirii intre 50 si 80 grd incepe sa mearga cu intreruperi si la relanti adica la intersectii moare motorul.Daca opresc motorul cateva minute pleaca normal si nu mai am treaba toata ziua.Fenomenul e mai accentuat cu cat e mai frig afara.Ca sa atenuezi problema incearca urmatoarele; -carton in fata carburatorului sa nu se jivreze -carton in fata radiatorului pe partea cu elicea daca o ai pe fulie -verifica daca circuitul de incalzire prin flansa pata calda de la talpa carburatorului merge -daca nu prinde aer fals pe la garnitura de jos de la carburator, flanse deformata, garnitura uzata, strangere piulite Acestea sunt o parte din sfaturile ce le-am primit si eu pe forum dar nu am rezolvat total problema.Ieri am incercat o ultima solutie-am scos furtunul de la capacul culbutorilor in afara si atupat intrarea in T-ul de la stutul carburatorului.A trebuit sa cresc un pic relantiul di surub carb.Revin cu concluzii dar sa se mai raceasca vremea.Daca mai are cineva idei sa spuna ca sa nu redeschid alt topic |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
- HD 04ZNH
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
VAD ca nu se mai opreste... am reglat jiglorul de amestec cu mai mult aer(l-am mai desurubat, poate consuma si mai putin... ca merg cam 5 km un drum pana la serv si 5 inapoi de obicei (n-are timp sa se incalzeasca bine)), si am reglat relantiul la 950 motorul cald. tin shokul cam 3 km la 1100-1200 rot/min dupa care sta la 900 la relanti si nu se mai opreste cand apas ambreajul...
Merci informatii!!! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
ceacu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 12 Jan 2006, 09:34) VAD ca nu se mai opreste... am reglat jiglorul de amestec cu mai mult aer(l-am mai desurubat, poate consuma si mai putin... ca merg cam 5 km un drum pana la serv si 5 inapoi de obicei (n-are timp sa se incalzeasca bine)), si am reglat relantiul la 950 motorul cald. tin shokul cam 3 km la 1100-1200 rot/min dupa care sta la 900 la relanti si nu se mai opreste cand apas ambreajul... Merci informatii!!! Deschizand acel surub ai dat drumul nu la AER ci la amestec (EMULSIE) aer-benzina, iar consumul trebuie sa CREASCA. Se pare ca problema ta tine de PROGRESIUNE incorecta combinata cu inghetarea jiclorului de AER de mers in gol si progresiune (este situat presat in corpul carburatorului langa "papagal"). Respectivul jiclor ingheata deoarece din furtunul de recirculare gaza carter, sosesc si vapori de apa (proveniti din arderea benzinei in cilindri), vapori care sunt debitati in carburator prin teul de plastic exact deasupra fantei care duce la respectivul jiclor (langa ciocul de papagal) si care ingheata exact in sectiunea acestuia. Cand respectivul jiclor ingheata se produce o puternica imbogatire a amestecului fapt care provoca scaderea turatiei in primele minute ale pornirii la rece (temperaturi negative) cu efecte negative si la consum si la afumarea bujiilor. Verifica daca exista si este desfundata diuza de plastic calibrata la 2mm (sau flansa cu orificiu calibrat de sub carburator) pe circuitul de recirculare gaze de carter. Fenomenul este accentuat de asemenea de un reglaj cu foarte putin aer de compensare (deschidere foarte mica a clapetei de acceleratie) si/sau respectiva diuza de 2mm infundata. Incearca sa desfunzi si jiclorul de aer de mers in gol si progresiune sus mentionat (demontezi capacul la carburator si il cureti cu o bucata de sevetel de hartie rasucita foarte subtire si inmuiata in decanol/diluant). Mai bine cumperi si o bucata spay pentru desfundat carburatoare (de la orice benzinarie) pe care il folosesti ca sa cureti canalizatiile de mers in gol (sprituiesti cu spray-ul exact prin acest jiclor de aer in timp ce deschizi catava ture surubul de amestec [atentie sa nu-l scoti de tot si sa tii minte cat l-ai desurubat ca sa-l insurubezi la loc]) Aceasta canalizatie plus orificiile de progresiune si jiclorul de mers in gol (atat aer cat si benzina) sunt cam singurele piese ce se infunda in mod uzual dar creaza mari neplaceri. Vei vedea cu aceasta ocazie cam cum arata mizeria care se depune pe jiclorul respectiv de aer, mizerie care vine de pe furtunul de recirculare gaza de carter, furtun care se pare a fost amplasat cu totul incorect in locasul actual (de fabricant). Vezi postul meu Imbunatatiri acceleratie si consum, Pentru user-ul obisnuit de DACIE |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
tabek |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Salutare!
Am si eu o problema la ralanti. Cam din 5 in 5 km. se infunda jiglorul de ralanti si nu mai vrea sa stea la ralanti. Il curat, merge bine cam 5 km. dupa care reapare problema. Problema asta a aparut de cand am facut plinul de la OMV. Sa fie asa proasta benzina? eu nu prea cred, desi inainte mergea perfect. Mentionez ca, de 1 an nu am mai facut plinul, am alimentat de fiecare data numai 15-20, max. 30 litrii. Sa fie murdar rezervorul? Sita de la carburator ii schimbat de 3 luni, filtru de benzina am numai pe tur, inainte de pompa. In rest masina merge perfect, a pornit la prima cheie chiar si azi dimineata la -12 grade. Astept parerile voastre. Multumesc This post has been edited by tabek: 16 Jan 2006, 08:30 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
tabek |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Vad ca n-a raspuns nimeni la problema mea...oricum cred ca s-a rezolvat. Am schimbat jiglorul de ralanti cu unul nou si de atunci nu mai face...
|
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
tabek |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Ei bine nu s-a rezolvat...azi dimineata iar era infundat. Am gasit in schimb muci in carburator, stiu ca s-a mai discutat, cred ca era de la asta...
|
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:48 |