E Iarna si nu mai vrea, nepornit de 2 sapt
E Iarna si nu mai vrea, nepornit de 2 sapt
teoknife |
16 Jan 2006, 23:54
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 January 06 |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- NT UMO Doh-cie, D-acie, Da-C-e, da de ce trebuie sa am eu Dacie ?
|
|||
Dreamer |
17 Jan 2006, 08:31
Post
#2
|
Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov |
Daca vrei sa o pornesti, mergi la masina pe la 2 PM cand temperatura de afara e la valoarea maxima. Ridica capota si da la cama, scoate furtunul de la carburator sa fii sigur ca vine benzina. Invarete elicea cel putin o tura cu mana, sa o ajuti sa se miste, poi trage socul la maxim si da la cheie. Daca ai baterie si totul e ok, ar trebui sa porneasca.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
argon |
17 Jan 2006, 08:35
Post
#3
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
ai zis ca benzina are..de unde sti? da scanteie are?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tatabobu |
17 Jan 2006, 10:10
Post
#4
|
membru Group: Members Posts: 4.533 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti |
Daca turatia electromotorului scade repede (iti dai seama dupa cum se aude), adica in cateva secunde se incetineste, e simplu: bateria e dusa.Daca nu scade turatia electromotorului dar nu vrea sa porneasca in nici un chip, poate fi inecata. Verifica daca nu cumva ai prea multa benzina, daca ai las-o sa se evapore si mai incearca. Daca scanteie nu se produce, poate ai bruma sau umezeala pe delcou/ fise/ bobina, si-ti fura curent. Curata-le si mai incearca.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
sddragos |
17 Jan 2006, 10:44
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 |
Scoate bujiile, sterge-le cu o carpa uscata, lasa-le putin la soare (daca mai e soare afara) sa sa usce si mai bine, apoi pune-le la loc.
Verifica daca-ti ajunge benzina in carburator, umple-l (da-i la coada), trage socul si SUCCES. Daca nu da nici un semn ca s-ar aprinde benzina, vezi daca ai scanteie (verifica in prealabil si distanta intre platini, sa fie 0,4 mm). Eu am patit acelasi lucru, am dat la cheie pana a murit bateria de tot. Mi-e si rusine sa va spun care a fost cauza: nu mai aveam benzina. De cand cu GPL-ul asta, am uitat sa mai cumpar benzina. Sper sa n-ai aceeasi problema. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
iubitordedacie |
17 Jan 2006, 21:19
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 28 April 04 From: Bucuresti |
fiindca problema mea e tot pe acolo, am zis sa nu mai deschid alt topic...
salutare si la multi ani in primul rand! deci, nu a pornit dimineata asta! cauza: nu mai avea benzina. i-am pus benzina, dar de obicei dupa ce raman fara benzina, are nevoie de multe chei pana sa o ia, si fiind cu baterie de 45 pe ea, nu m-am riscat. intrebare: daca nici maine nu o ia - pentru ca dupa cum am spus, are nevoie de multe chei cand ii pun benzina din bidon - ce o sa ma fac? astept primavara? |
--------------------
Dacie
Berlina
2010
- BB-KING
|
|
dizzy |
17 Jan 2006, 21:33
Post
#7
|
Work smart not hard! Group: Members Posts: 4.781 Joined: 11 February 04 |
Pai ai doua solutii:
Una ar fi sa dai la cama. Dai la cama pana se amorseaza pompa si incepe sa bage benzina in carburator. Dupa aia tzusti inauntru si dai la automat. A doua ar fi sa te risti cu bateria, daca nu ai cama pe pompa sau chef de dat la cama.Eu cred ca daca ai baterie buna, fie ea si de 45 A o sa porneasca |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
iubitordedacie |
17 Jan 2006, 21:50
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 28 April 04 From: Bucuresti |
bateria e luata de o saptamana, si din pacate nu am nici cama... dar astazi, incepuse sa invarta din ce in ce mai greu, si imi e sa nu raman dracu cu ea in parcare pana la primavara, ca asa cum e ea, tot e mai buna decat tramvaiul.
|
--------------------
Dacie
Berlina
2010
- BB-KING
|
|
dizzy |
17 Jan 2006, 22:11
Post
#9
|
Work smart not hard! Group: Members Posts: 4.781 Joined: 11 February 04 |
Ia bateiruta in casa, pune-o la redresor pana maine dimineata.
Du-te cu dansa la auto, monteaz-o, da la cheie si o sa o ia f usor, ai sa vezi. Daca o lasi afara asa mica si neincarcata o termini. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
calinp |
17 Jan 2006, 22:11
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti |
desfa capacul de la carburator si toarna benzina direct in el (cam 1cm cred...)
|
-------------------- |
|
Dani_E21 |
17 Jan 2006, 23:46
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 26 September 05 |
ai putea incerca sa o pornesti trasa
|
--------------------
bmw
320i
- CSL
|
|
thegodsglory |
18 Jan 2006, 00:36
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 31 December 04 From: B |
exista un spray cu care dai direct in carb. anul trecut asa am pornit-o dupa ce statuse vreo saptamana
|
--------------------
dacia
1310 alb-ruginiu :)
- b14 it's a feature, not a bug.
|
|
sddragos |
18 Jan 2006, 07:33
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 |
QUOTE(iubitordedacie @ 17 Jan 2006, 22:50) bateria e luata de o saptamana, si din pacate nu am nici cama... dar astazi, incepuse sa invarta din ce in ce mai greu, si imi e sa nu raman dracu cu ea in parcare pana la primavara, ca asa cum e ea, tot e mai buna decat tramvaiul. Eu i-am dat la cheie pana a murit bateria complet, nu mai misca nimic, nici becurile in bord nu se mai aprindeau bine. Apoi am impins-o 3-4 metri (a fost usor, pt. ca locul unde o parchez are o inclinatie mica, cu a II-a, si a luat-o fara probleme. Important e sa ai benzina in carburator (eu am "coada" la pompa de benzina). Deci, solutii sunt multe. Una mai lejera ar fi sa "iei curent" de la alta masina, cu doua cabluri speciale (daca ai) sau oarecare. Nu ne face pe noi o Dacia! Bafta! |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
iubitordedacie |
18 Jan 2006, 13:41
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 28 April 04 From: Bucuresti |
a pornit dimineata la cheie nu degeaba o iubesc eu pe ea. totusi, as fi foarte interesat sa stiu cum pot face sa nu o mai chinui dupa ce ii pun benzina din bidon. pentru ca o sa mai fie situatii din astea, ca doar nu am indicator digital, ca la audi, sa vad exact cata benzina e in rezervor, si nici bani sa stau tot timpul cu el plin.
so... sa ii torn benzina in carburator, sa dau cu spray, sau cum? banuiesc ca problema e pompa de benzina, pana umple aia circuitul cu carburant... asa ca nu vad la ce ar folosi solutiile de mai sus. poate isi da cu parerea un specialist totusi ps. ce e aia "coada la pompa de benzina"? te referi la pompa de benzina de la dacie, sper. This post has been edited by iubitordedacie: 18 Jan 2006, 13:44 |
--------------------
Dacie
Berlina
2010
- BB-KING
|
|
teoknife |
18 Jan 2006, 13:54
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 January 06 |
Va multumesc foarte frumos pt sfaturi si idei. Cred ca cea indicata ( in cazul meu ) ar fi sa incarc bateria cu redresorul, apoi sa dau la cama de cateva ori pana vine benzina, invart elicea o tura, trag socul, apoi fac rugaciuni si matanii (pt ca e bocna masina, uleiul nu mai e ulei .... cred ca a devenit gelatina) ..... si RIDE ON !!!!!!! Spuneti daca procedez corect sau nu ..... astept vesti sau +10 grade !!!!!!
|
--------------------
Dacia
1310
- NT UMO Doh-cie, D-acie, Da-C-e, da de ce trebuie sa am eu Dacie ?
|
|
argon |
18 Jan 2006, 14:00
Post
#16
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Circuitul ala cum ii spui tu nu are voie sa se goleasca asa repede...inseamna ca e neetans pe undeva si benzina se evapora.
Se cam "goleste" de la 2 saptamani in sus, asa e normal, daca nu se duce benzina inapoi in rezervor(pompa defecta) sau se evapora benzenul din CNC |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Radduu |
18 Jan 2006, 14:05
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti |
la a mea dupa 3 zile de stat in parcare trebuie sa ii dau la cama ca sa vina benzina si sa porneasca. Si am tot dat la cama pana s-a rupt . E destul de stresant ca dupa 2-3 zile de nemiscat masina sa ridici mereu capota sa dai la cama.
This post has been edited by Radduu: 18 Jan 2006, 14:06 |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
teoknife |
18 Jan 2006, 14:13
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 January 06 |
Plzzzz plsssss raspune si mie va rog mult tare la intrebare ????
ps: cele 10 grade + tot nu au de gand sa apara |
--------------------
Dacia
1310
- NT UMO Doh-cie, D-acie, Da-C-e, da de ce trebuie sa am eu Dacie ?
|
|
sddragos |
18 Jan 2006, 15:06
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 |
QUOTE(iubitordedacie @ 18 Jan 2006, 14:41) a pornit dimineata la cheie nu degeaba o iubesc eu pe ea. totusi, as fi foarte interesat sa stiu cum pot face sa nu o mai chinui dupa ce ii pun benzina din bidon. pentru ca o sa mai fie situatii din astea, ca doar nu am indicator digital, ca la audi, sa vad exact cata benzina e in rezervor, si nici bani sa stau tot timpul cu el plin. so... sa ii torn benzina in carburator, sa dau cu spray, sau cum? banuiesc ca problema e pompa de benzina, pana umple aia circuitul cu carburant... asa ca nu vad la ce ar folosi solutiile de mai sus. poate isi da cu parerea un specialist totusi ps. ce e aia "coada la pompa de benzina"? te referi la pompa de benzina de la dacie, sper. Coada e chestia aia montata pe pompele de benzina normale (necapsulate); unii zic "dau la cama", ceea ce mi se pare impropriu, deoarece cama de actionare a pompei de benzina se afla pe axul cu came (este un excentric prelucrat in corpul axului cu came) si se urmareste ca aceasta sa nu actioneze parghia pompei de benzina (se spune ca e pe cama, si se mai roteste arborele cotit actionand elicea pana "nu mai e pe cama"). In opinia mea, cel mai corect e sa spui ca dai "la coada". |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
iubitordedacie |
18 Jan 2006, 18:59
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 28 April 04 From: Bucuresti |
sddragos am priceput acum, te refereai la faimoasa "cama". din pacate dupa cum se vede si in poza, a mea e mai noua (2000) si istetii au desfiintat accesul la cama.
"Circuitul ala cum ii spui tu nu are voie sa se goleasca asa repede...inseamna ca e neetans pe undeva si benzina se evapora. Se cam "goleste" de la 2 saptamani in sus, asa e normal, daca nu se duce benzina inapoi in rezervor(pompa defecta) sau se evapora benzenul din CNC" situatia pe care am descris-o se produce atunci cand raman fara benzina in mers - "pana prostului". dupa ce ii pun din bidon, o ia greu de tot. deci mi s-ar parea normal sa se goleasca circuitul, daca aia vrea sa traga benzina si nu gaseste nimic... |
--------------------
Dacie
Berlina
2010
- BB-KING
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2024 - 07:38 |