DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

83 Pages « < 28 29 30 31 32 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 2020, noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway

rue
post 25 Oct 2020, 09:16
Post #871


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.724
Joined: 18 September 05
From: Internet




Absolut ca nu cel de 1.0 tce!
Altfel nu ar avea cum sa ajunga la 15 000 eur un logan, daca nu pune motorul de 130 sau chiar 150 pe langa CVT.
Acum aproape 2 ani, cineva si a cumparat astra nou cu 1.4 turbo benzina, automat cu 14 000 eur, fara program rabla - doar discounturi.
Dacia s-ar pozitiona ca de obicei in acea zona de 14 000 dupa ce dai si rabla.


--------------------
Dacia Logan 2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort - RUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 25 Oct 2020, 09:27
Post #872


bgd


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




opel nu se mai incadra la rabla, de asta au avut reduceri fenomenale, in 2019 aveau reduceri si de 5000 de E. Scosesera opel cu motorul de 130 CP de la Peugeot, nu prea mai cumpara nimeni vechiul opel

This post has been edited by bgdrenault: 25 Oct 2020, 09:28


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 25 Oct 2020, 10:08
Post #873


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




Incepand cu mijlocul lui noiembrie (sursa oficiala) vom "pipai" noile modele si in showroom-uri, vom vedea si "cat e halatul".
"Automatele" de obicei sunt pe echiparile superioare, despre X-Tronicul pe Dacia va fi bun subiect de discutie.

This post has been edited by Gil26: 25 Oct 2020, 10:21


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 25 Oct 2020, 13:33
Post #874


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.124
Joined: 11 February 04




Cum Ford scoate 140 cp din 1.0 turbo, nu e nici un tiuningar sa scoată 130 din cel de Dacie?

This post has been edited by dizzy: 25 Oct 2020, 13:33


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 25 Oct 2020, 13:41
Post #875


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.109
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




https://www.br-performance.fr/brp-paris/rep...6/8693-0-9-tce/
Asta pentru 0,9Tce, 1,0 inca este in dezvoltare


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alfabit
post 25 Oct 2020, 13:57
Post #876


Membru autentic


Group: Members
Posts: 447
Joined: 26 September 09




Da, de acord, dar tot 3 cilindri are ... oricât l-ar dezvolta nu-i mai crește cilindrul lipsă


--------------------
Dacia patru cilindri 201x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 25 Oct 2020, 14:35
Post #877


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.109
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Aia da, insa ca putere probabil il duc fara mari eforturi la 130-150Cp.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alfabit
post 25 Oct 2020, 15:43
Post #878


Membru autentic


Group: Members
Posts: 447
Joined: 26 September 09




Îmi aduci aminte de situația când am intrat în București pe Colentina când modernizau linia tramvai 21 de la Carrefour la Bucur Obor am făcut 2 ore trafic cu un Matiz, mi-au clănțănit dinții să-mi cadă plombele nu alta ... dacă aveam 150 cp crezi că era altfel ?
3 cilindri să-și ia cine vrea să încerce senzația, eu știu, nu îmi mai trebuie, niciodată de acum încolo.


--------------------
Dacia patru cilindri 201x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 25 Oct 2020, 16:23
Post #879


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.109
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Domnule, am condus masina de la 45 Cp la 300Cp, fiecare isi are rostul si locul ei.
Un 90Cp pe Logan este absolut suficient pentru mine la fel ca 140Cp Diesel pe masina de 2.2T.
Daca sint mai putini, ne adaptam, daca sint prea multi, ne limitam! tongue.gif
Oricum banuiesc ca nu veti face doar acea portiune de drum asa ca afirmatia cu acei 150Cp nu vad ce relevanta are mai ales ca probabil s`a intimplat o data ca in rest ati ocolit zona dupa experienta neplacuta.
Sint oameni care doresc putere mai mare, ei stiu de ce.
Motor cu 3 cilindri am condus prima data pe un Swift de 1l, prin anii 2000, da, a fost dezamagitor cum a mers acela, cel de 0,9Tce se simte ca este in 3 cilindri insa este mult mai evoluat mai ales in privinta vibratiilor.
Si eu sint adeptul unui motor in 4 cilindri si mai mare insa pentru economie de combustibil si pret de cost cele de 3 cilindri se tot raspindesc, asta este, nu ne place ne mutam la alta firma sau Duser.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alfabit
post 25 Oct 2020, 16:43
Post #880


Membru autentic


Group: Members
Posts: 447
Joined: 26 September 09




Ok, turația de relanti e la fel 850-/-1000 rpm/min și la 45 cp și la 150 cp așa că ne clănțăne la fel dinții în gură, eu asta spuneam. Relanti, 3 cilindri, subliniez, să fim bine înțeleși.

Altfel, la peste 4000rpm Matiz era foarte bun, rupea asfaltul.

Așadar voi să încercați senzații noi, mie 3 cilindri nu îmi mai trebuie, las pe voi ăștia mai tineri.

This post has been edited by alfabit: 25 Oct 2020, 16:47


--------------------
Dacia patru cilindri 201x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 25 Oct 2020, 17:35
Post #881


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




Iar combinatia cilindru lipsa + pedala lipsa a fost una paguboasa pentru cei de la Dacia\Renault. Cei carora le tremura dintii in gura la plecarea de pe loc sau in traficul bara la bara stiu (sau ma rog cred ca stiu) mai bine de ce.
Cu noile astea modele si pe mine Dacia m-a pierdut de client. Nici cele cu motor de drujba si CVT (cine a condus stie) nu ma tenteaza (deh, fiecare cu pasaricile lui).
"Tehnologia" incearca sa invinga legile si principiile naturii dar mai are drum lung de facut.


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgstelsib
post 25 Oct 2020, 17:46
Post #882


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 17 May 15




Mare "filosofie" . Natura... tehnologia ...
Pe celalalt forum faci apologia marcii Dacia si a masinilor cu doua pedale .
Aici de ce te-ai sucit ?

This post has been edited by georgstelsib: 25 Oct 2020, 17:48


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 25 Oct 2020, 18:28
Post #883


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




QUOTE(georgstelsib @ 25 Oct 2020, 17:46)
Pe  celalalt  forum  faci  apologia  marcii Dacia si  a  masinilor cu  doua  pedale .
Aici  de  ce  te-ai  sucit ?
*



Se putea sa nu "intervii"? Credeam ca ce se intampla in Vegas ramane in Vegas. biggrin.gif
Nu am facut "apologia marcii Dacia" dar sunt multumit de masina pe care o am de peste 3 ani, 50k km, cu dotarile de care am nevoie, fara nici o problema tehnica, EasyR-ul se comporta ca in prima zi, etc.
Si "nici nu m-am sucit aici", aproape 30 de ani am condus doar masini "cu doua pedale" diferite marci si tipuri (unii dealeri ma intrebau "Pentru sotie?" si le raspundeam "Nu domnule, pentru mine") si tot din astea voi conduce pana cand voi pune carnetul de conducere in rama.
Dar CVT-ul (si revenind ontopic) nu ma incanta, am avut una si nu mai doresc alta. Evident este doar opinia mea, iar "preferintele" nu se discuta. Poate sa revolutioneze X-tronicul asta pe cele cu "variatie continua" si sa sparga piata ca pret si fiabilitate, pe mine nu ma va interesa (desi daca voi avea ocazia voi face un drive-test cu una doar de curiozitate).

This post has been edited by Gil26: 25 Oct 2020, 18:35


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 25 Oct 2020, 19:21
Post #884


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




Q.E.D.! radmasa.gif
Fara alte comentarii. post-336-1110552475.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Oct 2020, 22:16
Post #885


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Gil26 @ 25 Oct 2020, 19:28)
Dar CVT-ul (si revenind ontopic) nu ma incanta, am avut una si nu mai doresc alta. Evident este doar opinia mea, iar "preferintele" nu se discuta.
*
Ai avut una de la ce producator? Intreb pentru ca doar Toyota a nimerit CVT sa functioneze cum trebuie.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 Oct 2020, 22:53
Post #886


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.379
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




eu incs nu am gasit un CVT care sa fie ce trebuie .. toyota inclusa ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 25 Oct 2020, 23:21
Post #887


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




@ IRONICK , Honda Civic, dar dupa vreo cinci luni am ”maritat-o” (nici nu o mai pun la "socoteala", putin si in pierdere), nu m-am obisnuit cu ”senzatia”, ”fosta” a fost o hidramata mai ”potenta” (Nissan Maxima, motor de 3200cmc daca tin bine minte).
Dar din cate stiu si Toyota a avut probleme cu CVT-ul pe unele modele (Corolla, Camry,...e adevarat ca mult mai putine decat ceilalti producatori). Nu stiu sa fie unele fara probleme pana acum. De fapt mergand mai departe toate automatele au avut si ceva ”bube” (deh, pretul comoditatii). Dar uite ca in aproape o viata de condus din astea (prima condusa a fost a fost a unei rude ce a venit in tara imediat dupa asa zisa ”Revolutie”, apoi un Ford Probe tot hidramata, adevarat magnet de gagici la vremea aceea, si apoi am devenit si eu proprietar pe una) nu am avut probleme cu transmisia, nu am schimbat niciodata uleiul din cutie sau altceva. E adevarat ca am si schimbat masinile destul de des (ca fapt divers am avut pana si Cielo hidramat). Poate totusi as putea trece la ”probleme tehnice” actuatoarele de la Corsa (la unul i s-au uzat carbunii daca tin bine minte pe la 130k km, problema cunoscuta la Easytronic-ul de pe acele modele, ii puteam ”repara” doar pe acesta, insa pentru siguranta am schimbat ambele).

Dar hai ca am luat-o si eu pe ”aratura”. Voi spune pas la X-tronic, insa desigur ca sunt subiectiv, cui ii place poate achizitiona una si ii doresc multi km fara probleme.

PS: Subscriu postului precedent al lui cj98czh.

This post has been edited by Gil26: 25 Oct 2020, 23:46


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Oct 2020, 00:12
Post #888


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu stiu sa fi fost probleme la Toyota cu CVT-ul.
Poate la Yaris ca trebuia resetata invatarea la o anumita durata ca devenea lenesa la schimbari. Dar nu era CVT, ci cutie normala cu motorase. Ca la Dacia, dar fara trepidatii.
Revenind la CVT, era singura care putea sa duca cuplul la roti cum trebuie.
Ca experienta personala, nu teste, am avut CVT la RAV4, lasat cred ca pe la 150.000km fara absolut nici o problema. Si a prins destula forja masina aia, inclusiv off-road. M-am simtit mai sigur cu ea (in conditii unde trebuia sa traga sau off-road) fata de Tiguan cu DSG.

Cu CVT de la Honda nu am mers, deci nu pot sa ma pronunt. La Renault a fost o gluma cutia aia, sper sa nu fie acelasi model.
Ideea este sa intelegi care este principiul cutiei si cum functioneaza. Ca daca ai pretentii sa se comporte ca una cu 'nspe ambreiaje si trepte fara numar, esti dezamagit.

This post has been edited by IRONICK: 26 Oct 2020, 00:13


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 26 Oct 2020, 06:51
Post #889


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Pentru că tot vorbeam de preturi si dotări eu as da 15000 pe un Logan daca ar avea minim 4* la Euroncap, un motor pe la 120-140 CP cu un EDC sau poate chiar DW5, clima, o tabletă șmecheră, faruri full led, roti pe 16, scaune încălzite in minim doua trepte, senzori de ploaie, luminozitate, mâini libere, frana electrica, poate și o trapa...
Dar o astfel de echipare ar fi peste actualul M4 și nu e bine....deci nu vom vedea la Dacia așa ceva


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 26 Oct 2020, 06:59
Post #890


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




@ IRONICK , interesant si de notat cele scrise. De acord si cu fiabilitatea japonezelor si cu faptul ca la un test-drive este destul de greu sa iti dai seama de toate cele, etc.
Apoi CVT-ul implica si costuri de intretinere (schimb ulei pe la la 40k km, etc.) si personal pregatit sa faca asta (mai ales in caz de probleme, iar la Dacia experienta nu a fost chiar una buna cu EasyR-ul mult mai simplu, mai ales la JS3).
Si costul de "achizitie" este unul mai maricel, vreo 1200 euro mai mult din cate se zvoneste, ramane de vazut cati o vor achizitiona. Deocamdata nu a "aparut nimeni pe aici cu un X-tronic pe Koleos, Clio sau alte surate pe care a fost introdus deja. Ramane de vazut cat\cum se va vinde cel de pe Dacia.
Ca a venit vorba de functionare, un site interesant: X-Tronic

Pe langa toate astea astept sa vad noul Logan\Sandero3 "pe viu", designul pare ca are plusuri dar si destule minusuri, imi place garda la sol marita, raman de vazut si preturile, etc.
Asteptam. Toate cele bune!

This post has been edited by Gil26: 26 Oct 2020, 07:01


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 26 Oct 2020, 08:09
Post #891


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.655
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(meganus_bicorpus @ 26 Oct 2020, 07:51)
Pentru că tot vorbeam de preturi si dotări eu as da 15000 pe un Logan daca ar avea minim 4* la Euroncap, un motor pe la 120-140 CP cu un EDC sau poate chiar DW5, clima, o tabletă șmecheră, faruri full led, roti pe 16, scaune încălzite in minim doua trepte, senzori de ploaie, luminozitate, mâini libere, frana electrica, poate și o trapa...
Dar o astfel de echipare ar fi peste actualul M4 și nu e bine....deci nu vom vedea la Dacia așa ceva
*


Si eu as da 15000 pe o masina de 22000, si cred ca multa lume ar face asta sa stii. Problema cum sa facem sa producem masina aia si iasa si profit la pretul ala.

This post has been edited by einstein1984: 26 Oct 2020, 08:11


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Oct 2020, 09:26
Post #892


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Gil26 @ 26 Oct 2020, 07:59)
Pe langa toate astea astept sa vad noul Logan\Sandero3 "pe viu", designul pare ca are plusuri dar si destule minusuri, imi place garda la sol marita, raman de vazut si preturile, etc.
Asteptam. Toate cele bune!
*

Pana la urma este decizia lor, faptul ca au renuntat la solutia existenta cred ca ne spune ca nu a fost ok. Mie solutia cu motorase mi s-a parut cea mai potrivita si ieftina pentru Dacia. Cutiile sunt ok, rezistente, trebuia doar un upgrade la ambreiaj. In fine.
CVT a fost ales si pentru consum. In oras. Si la cutia normala trebuie schimb de ulei, nu la fel de des la la CVT.

Vedem. up.gif


26 Oct 2020, 10:41:
Chiar nu inteleg de ce se plange lumea de 1.0 TCE GPL.
Este o evolutie, chiar daca-i in pasi mici. 75CP, 90CP, 100CP

This post has been edited by IRONICK: 26 Oct 2020, 09:41


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 26 Oct 2020, 11:34
Post #893


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.124
Joined: 11 February 04




Românii sunt carcotasi. 75-100 CP sunt suficienti pe caroseria aia, la banii aia.
Ca sa o arzi prin oras sunt suficienti, ca sa mergi pe afara, sunt suficienti.
Vrei RS sau GTI, scoate banii de 2-3 ori.
Vrei 150 CP, nasol, pe la Renault se gaseste.
Pana la urma, Dacia trebuie sa ramana verisoara de la tara.

This post has been edited by dizzy: 26 Oct 2020, 11:35


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xmisterx
post 26 Oct 2020, 11:44
Post #894


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.662
Joined: 12 October 17
From: Brasov




Si cand ma gandesc ca la un moment dat reno anunta o dacia la 5000 de euro pret la care trebuia sa iasa si Logan. Acum vorbim de Logan la 15k de euro...


--------------------
Renault Laguna 2 2003 Privilege 1.9 dci 120 hp
Clio life evo 2019 0.9 75 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 26 Oct 2020, 12:03
Post #895


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.072
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Da, sună urât, dar e util și contextul. Salariul mediu net a crescut de 4-5 ori.

E și acum (ca și atunci) Logan la 6000 EUR cu Rabla. În 2004 îl cumpărai cu 40 de salarii medii nete (150 EUR), acum îl cumperi cu aproape 9 salarii medii nete (700 EUR).


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 26 Oct 2020, 12:12
Post #896


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.109
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(xmisterx @ 26 Oct 2020, 11:44)
Si cand ma gandesc ca la un moment dat reno anunta o dacia la 5000 de euro pret la care trebuia sa iasa si Logan. Acum vorbim de Logan la 15k de euro...
*



Parca era 5000$ nu E.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Oct 2020, 12:23
Post #897


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu a fost niciodata $.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rue
post 26 Oct 2020, 12:28
Post #898


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.724
Joined: 18 September 05
From: Internet




O mare greseala permisa de statul roman a fost ca preturile cel putin la produsele noi si serviciile in alta moneda decat cea nationala in uz.
Ungaria, Polonia si poate altele, au toate aceste preturi, inclusiv la masini sh pe olx urile lor in moneda nationala.
Astfel, in Ungaria, pretul masinilor Dacia a fost FIX in forinti de cand l-am vazut (aproape un an) si au reduceri cam de 100 000 -120 000 HUF la modelele ce au ramas prea mult pe stoc, carburanti sau cauciucuri la promotii ca discount.
Dealerul si producatorul probabil isi asuma devalorizarea acelei monede nationale si vanzarea unui produs mai ieftin in euro.
La fel la abonamente de teleocmunicatii si orice: nu exista euro in discutie cu privire la preturi.
Mai departe trageti voi concluzii daca este sau nu corect si unde.


--------------------
Dacia Logan 2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort - RUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Oct 2020, 12:43
Post #899


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(rue @ 26 Oct 2020, 13:28)
Dealerul si producatorul probabil isi asuma devalorizarea acelei monede nationale si vanzarea unui produs mai ieftin in euro.
La fel la abonamente de teleocmunicatii si orice: nu exista euro in discutie cu privire la preturi.
Mai departe trageti voi concluzii daca este sau nu corect si unde.
*


Chiaburii astia oricum au bani. Sa isi asume.

Daca preturile de interconectare sunt in euro, tu vrei sa se plateasca in lei.
Daca preturile de productie la repere sunt in euro (si materia prima), tu vrei tot lei.

Nu ca le-as lua apararea.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 26 Oct 2020, 12:50
Post #900


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.229
Joined: 13 October 06




Corectitudinea e in buzunarul celor care speculeaza cursul.
In buzunarul tau si al meu e gaura creata de devalorizarea leului.
De cand s-a introdus asta "greu", s-a devalorizat cu peste 50% fata de euro.

Bineinteles ca e o mare ticalosie sa lasi preturile in euro la cursul zilei, dar sa nu aplici o masura similara si asupra veniturilor.

Dacia trebuia sa fie masina de 5000 de dolari, dolari care s-au transformat in euro la lansare si n-au mai fost 5000, au fost 6000. De fapt o masina decent dotata si motorizata ajungea in 2004 la 9000 euro.

Ulterior a sarit la 10-11k, si uite ca usor-usor vorbim de 15k euro pentru un logan.
Dar asta nu e adevarata reusita a producatorului, adevarata reusita va fi cand o sa vanda cu 20k euro spring-ul chinezesc si voi va veti inghesui ca la oferta de tigai de la lidl.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
83 Pages « < 28 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 10:09
Forum Renault