Probleme la revenirea in mod relanti
![]() ![]() ![]() |
Probleme la revenirea in mod relanti
george_berceny |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 February 08 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
ex.dacia break/logan
1310 CL/prestige 1,6 16v
1998/2007
|
|||
dyogenes |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Cel mai probabil trage aer fals pe la garnitura inferiara a corpului clapeta. Mai poate fi de la motorasul pas cu pas. Trebuie demontat corpul clapeta, spalat temeinic cu benzina, sa se curete toate depunerile de ulei si praf, mai ales in locasul unde intra pistonul/varful motorasului pas cu pas. Garniturile corpului clapeta se inlocuiesc cu altele noi. Eu personal am preferat sa pun si vreo 4 straturi de folie de teflon din aia pentru etansarea filetelor tevilor de gaz intre corpul clapeta si garnitura ingerioara a acesteia. A etansat perfect in galeria de admisie si de atunci imi merge loganul perfect. Daca schimbi motorasul pas cu pas, trebuie sa ii spui motorului (cu testerul) sa isi reinvete parametri de ralanti, altfel merge mai prost decat inainte. Eu nu am reusit varianta cu pus contactul/luat contactul (inclusiv cu pedala de acceleratie la maxim). Cu tester Can Clip am rezolvat in 15 secunde.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:47 |