Pornire Dacia pe vreme rece
![]() ![]() ![]() |
Pornire Dacia pe vreme rece
lucman72 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Lucman
|
|||
Bad_Boy |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 January 04 From: Constanta ![]() |
Salut ,poate mai ai ocazia sa-mi citesti mesajul.
Sunt motoare intre motoare , ma refer la seturile de motoare , unele se uzeaza mai repede , altele mai greu . Daca zici ca are 2 ani se poate ca motorul nu a fost intretinut bine (ulei , apa si tipul de sarcina ) si prin urmare nu mai are compresie . Acest fapt il observi daca desfaci busonul pe unde introduci uleiul si vezi daca ies vapori de ulei si gaze , daca da atunci motorul este uzat si trebuie facu setul motor. Bafta multa !!! |
-------------------- Dacia, sora cu romanu'!
|
|
Ov |
![]()
Post
#33
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am verificat compresia, n-are probleme
referitor la picuratu' benzinei in carburator, i-am dat cu spray d'ala de pornire si n-a luat-o, asa ca degeaba ii picur benzina ... a ramas sa vad ce-i cu luleaua, dar masina e deocamdata abandonata la tata la servici in spate |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
lucman72 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai una e spray-ul si alta mancare de peste e benzina pura si sasnatoasa ....
![]() |
-------------------- Lucman
|
|
Slider |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
De ce trebuie desfacut cotul de la carburator sa picuri benzina? Daca ii dai citeva sprituri din acceleratie este acelasi lucru, nu?
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
lucman72 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu, de ce nu stiu exact, dar este exact ca o injectie cu adrenalina direct in cord.
Mortul invie. Eu incercam cu spritul pana faceam clabuci. Daca nu ma credeti incercati. Nu va costa nimic. |
-------------------- Lucman
|
|
Ov |
![]()
Post
#37
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
iti zic eu de ce nu e acelasi lucru, ca daca ajungi sa-i torni benzina in carburator, e clar ca n-ai mai pornit masina de mult timp si ca nu mai ai benzina in carburator, si daca dai "sprituri" dai absolut degeaba ... asa ca mai bine ii torni direct de la sursa (dar nu prea multa ca se inneaca)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
lucman72 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Teoretic i-am dat la cama pana s-a dus si pe retur, avea benzina in carburator, sprit si nimic.
E adevarat ca nu mai era pornita de 7 zile. Si completez, aceasta este ultima solutie inainte de remorcare..... ![]() |
-------------------- Lucman
|
|
akeem |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 January 04 ![]() |
Salut!
Sunt nou, asa ca daca fac ceva greseli pana ma prind care e treaba sa nu-mi taiati capul ![]() Problema mea: Si masinuta mea porneste al dracu de greu: 20 de sprituri, moare, iar ii dau, merge 5 secunde, iar moare, iar sprituri si cam a 4-a sau a 5-a oara o ia dupa care merge super. Treaba e ca daca o las 3-4 ore pe frigu asta, face aceleasi chestii. Banuiesc ca nu se alimenteaza, dar de ce numai cand se raceste motorul. Repet, dupa ce-l conving sa porneasca, merge ca untu' (adica dupa 2...3 minute). Am pus aditiv in benzina. De asemenea, bujii, platini, condensator, bobina toate noi (plus reglajele de rigoare). Si intr-un final, WD-40 peste tot (in si pe delcou, in si pe fise, pe bobina, etc.) |
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#40
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Akeem, intreb si eu pina ma lamuresc cit de cit.
1. Tragi shokul inainte de a porni :?: 2. Ia-ti un spray dintr-ala de pornit (nu e scump si chiar ajuta) 3. Verifica sita de la carburator. Sa nu fi ajuns apa in ea. :wink: :? |
--------------------
Fiat
Linea
- PAD
Active, 2011
|
|
BBC |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
La Dacia mea (1300) pornirea se face foarte usor: 2-3 sprituri (nu mai multe pentru ca se ineaca motorul), socul tras la maxim si cheie. O conditie esentiala este starea bateriei. Cand aveam bateria veche pornea doar in momentul in care nu mai antrena demarorul (asta se intampla in vara).
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
paulp |
![]()
Post
#42
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Idem :wink:
|
--------------------
Fiat
Linea
- PAD
Active, 2011
|
|
bgs |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 September 03 From: Bucuresti - Dr. Taberei ![]() |
La mine cel putin spray-ul ala de pornire nu are absolut nici un efect.
Nu cumva sa fac greseala sa trag socul ca se ineaca. Numai daca ii dau cateva sprituri porneste. Tot la fel are perioade cand moare. porneste dar nu tine..chiar cu socul tras. Dupa aia merge excelent. Ma gandesc ca o fi de la carburator ceva... o trage aer fals. |
--------------------
Renault
Clio III
1.5 dCi Privilege
|
|
akeem |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 January 04 ![]() |
Bineinteles ca trag socul (chiar si vara daca nu-i dau sprituri).
Masina mea nu cunoaste notiunea de inecat motor, dimpotriva, ii dau sprituri cat ma tine piciorul (chiar si in mers pana se incalzeste, ca am obiceiul sa schimb treptele cam devreme). Bate este super (Varta de 55 Ah). Este a 4 iarna si nu am umblat niciodata la ea (nici apa n-am avut de ce sa-i pun). Ba mai mult, am luat-o si eu odata in casa saptamana trecuta, ca am zis i-o fi frig. Am pus si redresorul pe ea, ca statea dinainte de Revelion. Aiurea, n-a ajuns acul nici la 25%. La celelalte dinainte se apropia de 100% iarna, chiar daca intr-un sfert de ora scadea sub 25%. Apa in sita n-am. De fapt am si un decantor de sticla, unde intr-adevar se strang cam 10 mm de apa intr-o saptamana, dar il golesc si-l curat periodic. Se mai gaseste si un praf caramiziu (ce dracu e ala?) ca pe toti pe care i-am intrebat au zis ca ei n-au asa ceva. |
-------------------- |
|
BBC |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Praful caramiziu pe care il gasesti in filtrul decantor cred ca este rugina (si eu gasesc).
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
Ov |
![]()
Post
#46
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
rugina din rezervor 8)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
akeem |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 January 04 ![]() |
Asa multa? Si intr-una? Pai ar trebui sa nu mai am deloc fundu' de la rezervor. Cineva imi spune ca e un precipitat de la antidetonant. S-ar putea asta?
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#48
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai aditivul pe care l-ai pus tu, a curatat toata mizeria din rezervor si de pe teava de benzina si ti-a bagat-o in filtru (si sper ca numai acolo)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
akeem |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 January 04 ![]() |
Aditivul l-am pus acum iar praful ala apare de cand ma stiu eu sef la masina asta (adica de vreo 15 ani). Inainte de a-mi monta decantorul il gaseam in pompa de benzina si in sita de la carburator.
Bine, nu ma omor atat pentru el (eram doar curios ce e) ca vad ca filtrul il opreste destul de bine. Saptamana trecuta am scos capacul de la carburator si era curat inauntru. Mai bine ziceti-mi care e treaba cu spray-urile alea de curatat carburatorul: marci, unde gasesc si cum se folosesc. |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#50
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Problema rezolvata. STOP Cauza necunoscuta.STOP Rezolvare: reglare avans "dupa ureche" nu cu stroboscopul (cum il reglam eu pana acum).STOP Posibile cauze: avans vacuumatic dus (cu toate ca simpte cand scot avansul) sau semn pus de-ampitestelea pe volanta).STOP Nu mai conteaza.STOP Masina Porneste la sfert si la -15 grade.STOP Tata fericit.STOP Topic Closed. STOP
STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#51
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Domnule Ov, masina matale aia break nu e reglata domne. NU mai intru in amanunte, dar iti spun ca tot ce ti s'a intamplat tzie am patzit shi eu pe la inceputul lui decembrie. Mergi cu ea la un mecanic care gandeste......shi se va rezolva. Eu cand am vazut motorul mergand rotund shi bine dupa ce mecanicul ala a pus'o la punct, nu imi venea sa cred. Am stat langa el tot timpul shi am vazut cat de greu era sa tzina motorul pornit, asta pana cand a reusit reglajele dupa aia totul a mers super.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
irinel75 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
Ov, din cite stiu nu este normal sa fie scinteia la platini asa mare, din carti cititte, asta este cauza cind este condensatorul delcoului bushit.."atunci da scinteie mare de culoare violet" (am citat);dar cumva nu este sarita de la punct distributia?
alternativa:cind dai la demaror, cinevasa miste in acelasi ritm delco-ul repede stinga-dreapta si vezi atunci daca da sa porneasca...daca da...Normal trebe reglat avansul spor |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
- VS-58-KNX
2006
|
|
remus_theone |
![]() ![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 July 10 ![]() |
Dai carburatoru jos si ial pe o piatra de polizor pana vezi k iese drept. pt ca e ovalizat si trage aer fals pe acolo ma refer unde se prinde el de galerie.
|
--------------------
Dacia
1310
- B 990 RMS
1987
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
pentru cine ai scris asta?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- BH 90 PUP
2004 sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nush,
![]() ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
- Ar-07-GIB/BG
2003 Berlina
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#56
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
a inviat un topic mort din 2004
![]() |
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Ov |
![]()
Post
#57
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca tot s-a dezgropat topicul sa pun si adevarata rezolvare cu toate ca masina a ajuns intre timp la remat
![]() problema era contactul de pornire ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dandee |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
ov trebuia sa ne fi spus demult rezolvarea... dupa 6 ani...
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
viorel_olaru78 |
![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 October 07 ![]() |
Buna ziua!!!
Profit de ocazia de a fi reinviat topicul si va cer si eu ajutorul. Am exact aceeasi problema cu a lui Ov dar a mea nu s-a remediat cu metodele spuse de el.Deci: Masina porneste foarte greu.Dau la automat pana aproape moare bateria(bineinteles cu pauze) si de abia atunci cu chiu cu vai porneste.Insa dupa ce a luat-o nu moare motorul, acesta toarce pur si simplu, relanti stabil, are un mers ideal. Daca o opresc,si dau la cheie o ia la sfert(numai ii arat cheia). Daca o las mai mult timp(se raceste motorul) chinul se repeta(dau la automat si cu chiu cu vai porneste).Mentionez ca am si instalatie pe gaz dar pornirea o fac pe benzina intrucat pe gaz nu porneste deloc(pornesc cu chin pe benzina si dau imediat pe gaz).Cand motorul e cald o ia la sfert si pe gaz. Scanteie este si la fisa centrala si la bujii, benzina, cand accelerez, scuipa ciocul ala de barza, deci benzineste si scanteieste, dar pur si simplu nu vrea sa porneasca la rece.Daca pe caldura asta nu vrea va dati seama ca la iarna nici atat ![]() Am schimbat aproape toata aprinderea(nu am electronica)cu exceptia delcoului propriu zis(fise,bujii,platina,condensator,bobina) si nimic.Am schimbat carburatorul,electromotorul, fara nici un rezultat. In timp ce dadea cineva la automat am miscat de delcou stanga-dreapta,nimic, nu dadea nici un semn de pornire. Am pus un fir direct intre +bobina si +baterie - nimic. Va rog frumos sa ma ajutati cu orice alte idei, pentru ca pe forum nu cred sa mai fie vreuna(studiez forumul de vreo sapatamana). VA MULTUMESC ANTICIPAT!!! |
--------------------
dacia
1310
1983
|
|
r3d |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
pronirea greoaie poate fi si din lipsa de compresie,un avans reglat prost,sau amestec carburant prost reglat.
sa zicem compresia e ok aprinderea se masoara fise de la buji sa aiva o rezistenta cat mai mica se masoara bujile sa nu fie intrerupte iar daca e ceva intrerupt sa schimba. 1 avansu -verifica capsula vacumatica tragand aer pe acel furtun si vindandul cu ajutorul limbei acesta ar trebuii sa ramana acotionat daca nu sa vede cursa avansului vacumatic sau daca acesta nu ramane vidat sa schimba capsula vacumatica. -verificarea planitinei si condesatorului de preferabil sa fie nou si ceva de calitate,reglata platina 0,4 dar acesta nu e batuta in cuie poate fi mai mica sau mai mare in functie de cum cere motoru. -se regleaza avansul static invarti de motor pana pui cilndru 1 in compresie si semnu pa volanta(luleau de la distribuitor trebuie sa fie in directie cu avansu vacumatic.fisa centrala de la bobina se apopie undeva la caroserie(chiuloasa spre ex) sa misca usor de delcou stanga dreapa pana acesta da o scanteie iar acolo il lasi asa.incerci sai dai o pornire daca nu o ia ii faci si reglajul la carburator, cu toate ca si pa gpl trebuie sa iti porneasca la sfert.legat de instalatie gpl sa discutat mult pa forum |
--------------------
dacia
1310
- bz 03 gat
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 01:23 |