DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pornire Dacia pe vreme rece

lucman72
post 31 Dec 2003, 08:58
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 9 January 03
From: Bucuresti




Cea mai sigura metoda si cea mai rapida e sticluta de benzina, adica se desface cotul de la filtrul de aer si se picura direct in carburator 6 picaturi de benzina, dar nu mai mult de 10. Garantat pleaca la sfert. Asa am pornit o 1300 care era hotarata sa ma lase sa merg pe jos.


--------------------
Lucman
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bad_Boy
post 1 Jan 2004, 20:34
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 1 January 04
From: Constanta




Salut ,poate mai ai ocazia sa-mi citesti mesajul.
Sunt motoare intre motoare , ma refer la seturile de motoare , unele se uzeaza mai repede , altele mai greu . Daca zici ca are 2 ani se poate ca motorul nu a fost intretinut bine (ulei , apa si tipul de sarcina ) si prin urmare nu mai are compresie .
Acest fapt il observi daca desfaci busonul pe unde introduci uleiul si vezi daca ies vapori de ulei si gaze , daca da atunci motorul este uzat si trebuie facu setul motor.
Bafta multa !!!


--------------------
Dacia, sora cu romanu'!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Jan 2004, 09:35
Post #33


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




am verificat compresia, n-are probleme
referitor la picuratu' benzinei in carburator, i-am dat cu spray d'ala de pornire si n-a luat-o, asa ca degeaba ii picur benzina ... a ramas sa vad ce-i cu luleaua, dar masina e deocamdata abandonata la tata la servici in spate


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucman72
post 7 Jan 2004, 11:02
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 9 January 03
From: Bucuresti




Pai una e spray-ul si alta mancare de peste e benzina pura si sasnatoasa .... biggrin.gif


--------------------
Lucman
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 9 Jan 2004, 11:55
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




De ce trebuie desfacut cotul de la carburator sa picuri benzina? Daca ii dai citeva sprituri din acceleratie este acelasi lucru, nu?


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucman72
post 9 Jan 2004, 12:00
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 9 January 03
From: Bucuresti




Nu, de ce nu stiu exact, dar este exact ca o injectie cu adrenalina direct in cord.
Mortul invie. Eu incercam cu spritul pana faceam clabuci. Daca nu ma credeti incercati. Nu va costa nimic.


--------------------
Lucman
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Jan 2004, 12:06
Post #37


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




iti zic eu de ce nu e acelasi lucru, ca daca ajungi sa-i torni benzina in carburator, e clar ca n-ai mai pornit masina de mult timp si ca nu mai ai benzina in carburator, si daca dai "sprituri" dai absolut degeaba ... asa ca mai bine ii torni direct de la sursa (dar nu prea multa ca se inneaca)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucman72
post 9 Jan 2004, 12:27
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 9 January 03
From: Bucuresti




Teoretic i-am dat la cama pana s-a dus si pe retur, avea benzina in carburator, sprit si nimic.
E adevarat ca nu mai era pornita de 7 zile.
Si completez, aceasta este ultima solutie inainte de remorcare..... biggrin.gif


--------------------
Lucman
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
akeem
post 13 Jan 2004, 11:25
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 13 January 04




Salut!
Sunt nou, asa ca daca fac ceva greseli pana ma prind care e treaba sa nu-mi taiati capul icon_mrgreen.gif

Problema mea: Si masinuta mea porneste al dracu de greu: 20 de sprituri, moare, iar ii dau, merge 5 secunde, iar moare, iar sprituri si cam a 4-a sau a 5-a oara o ia dupa care merge super. Treaba e ca daca o las 3-4 ore pe frigu asta, face aceleasi chestii.
Banuiesc ca nu se alimenteaza, dar de ce numai cand se raceste motorul. Repet, dupa ce-l conving sa porneasca, merge ca untu' (adica dupa 2...3 minute). Am pus aditiv in benzina. De asemenea, bujii, platini, condensator, bobina toate noi (plus reglajele de rigoare). Si intr-un final, WD-40 peste tot (in si pe delcou, in si pe fise, pe bobina, etc.)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 13 Jan 2004, 11:32
Post #40


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Akeem, intreb si eu pina ma lamuresc cit de cit.
1. Tragi shokul inainte de a porni :?:
2. Ia-ti un spray dintr-ala de pornit (nu e scump si chiar ajuta)
3. Verifica sita de la carburator. Sa nu fi ajuns apa in ea. :wink:
:?


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 13 Jan 2004, 12:00
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 24 May 02
From: Brasov




La Dacia mea (1300) pornirea se face foarte usor: 2-3 sprituri (nu mai multe pentru ca se ineaca motorul), socul tras la maxim si cheie. O conditie esentiala este starea bateriei. Cand aveam bateria veche pornea doar in momentul in care nu mai antrena demarorul (asta se intampla in vara).


--------------------
VW 4 roti / 5 usi -
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 13 Jan 2004, 12:03
Post #42


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Idem :wink:


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgs
post 13 Jan 2004, 12:29
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 September 03
From: Bucuresti - Dr. Taberei




La mine cel putin spray-ul ala de pornire nu are absolut nici un efect.
Nu cumva sa fac greseala sa trag socul ca se ineaca. Numai daca ii dau cateva sprituri porneste. Tot la fel are perioade cand moare. porneste dar nu tine..chiar cu socul tras. Dupa aia merge excelent. Ma gandesc ca o fi de la carburator ceva... o trage aer fals.


--------------------
Renault Clio III 1.5 dCi Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
akeem
post 13 Jan 2004, 12:38
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 13 January 04




Bineinteles ca trag socul (chiar si vara daca nu-i dau sprituri).
Masina mea nu cunoaste notiunea de inecat motor, dimpotriva, ii dau sprituri cat ma tine piciorul (chiar si in mers pana se incalzeste, ca am obiceiul sa schimb treptele cam devreme).
Bate este super (Varta de 55 Ah). Este a 4 iarna si nu am umblat niciodata la ea (nici apa n-am avut de ce sa-i pun). Ba mai mult, am luat-o si eu odata in casa saptamana trecuta, ca am zis i-o fi frig. Am pus si redresorul pe ea, ca statea dinainte de Revelion. Aiurea, n-a ajuns acul nici la 25%. La celelalte dinainte se apropia de 100% iarna, chiar daca intr-un sfert de ora scadea sub 25%.
Apa in sita n-am. De fapt am si un decantor de sticla, unde intr-adevar se strang cam 10 mm de apa intr-o saptamana, dar il golesc si-l curat periodic. Se mai gaseste si un praf caramiziu (ce dracu e ala?) ca pe toti pe care i-am intrebat au zis ca ei n-au asa ceva.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 13 Jan 2004, 12:51
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 24 May 02
From: Brasov




Praful caramiziu pe care il gasesti in filtrul decantor cred ca este rugina (si eu gasesc).


--------------------
VW 4 roti / 5 usi -
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 13 Jan 2004, 13:24
Post #46


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




rugina din rezervor 8)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
akeem
post 14 Jan 2004, 07:38
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 13 January 04




Asa multa? Si intr-una? Pai ar trebui sa nu mai am deloc fundu' de la rezervor. Cineva imi spune ca e un precipitat de la antidetonant. S-ar putea asta?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 Jan 2004, 09:33
Post #48


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai aditivul pe care l-ai pus tu, a curatat toata mizeria din rezervor si de pe teava de benzina si ti-a bagat-o in filtru (si sper ca numai acolo)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
akeem
post 14 Jan 2004, 10:56
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 13 January 04




Aditivul l-am pus acum iar praful ala apare de cand ma stiu eu sef la masina asta (adica de vreo 15 ani). Inainte de a-mi monta decantorul il gaseam in pompa de benzina si in sita de la carburator.
Bine, nu ma omor atat pentru el (eram doar curios ce e) ca vad ca filtrul il opreste destul de bine. Saptamana trecuta am scos capacul de la carburator si era curat inauntru.
Mai bine ziceti-mi care e treaba cu spray-urile alea de curatat carburatorul: marci, unde gasesc si cum se folosesc.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 22 Jan 2004, 20:57
Post #50


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Problema rezolvata. STOP Cauza necunoscuta.STOP Rezolvare: reglare avans "dupa ureche" nu cu stroboscopul (cum il reglam eu pana acum).STOP Posibile cauze: avans vacuumatic dus (cu toate ca simpte cand scot avansul) sau semn pus de-ampitestelea pe volanta).STOP Nu mai conteaza.STOP Masina Porneste la sfert si la -15 grade.STOP Tata fericit.STOP Topic Closed. STOP

STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP
STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP
STOPSTOPSTOPSTOPSTOPSTOP


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 23 Jan 2004, 15:37
Post #51


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Domnule Ov, masina matale aia break nu e reglata domne. NU mai intru in amanunte, dar iti spun ca tot ce ti s'a intamplat tzie am patzit shi eu pe la inceputul lui decembrie. Mergi cu ea la un mecanic care gandeste......shi se va rezolva. Eu cand am vazut motorul mergand rotund shi bine dupa ce mecanicul ala a pus'o la punct, nu imi venea sa cred. Am stat langa el tot timpul shi am vazut cat de greu era sa tzina motorul pornit, asta pana cand a reusit reglajele dupa aia totul a mers super.


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irinel75
post 23 Jan 2004, 16:25
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 17 June 02
From: VASLUI




Ov, din cite stiu nu este normal sa fie scinteia la platini asa mare, din carti cititte, asta este cauza cind este condensatorul delcoului bushit.."atunci da scinteie mare de culoare violet" (am citat);dar cumva nu este sarita de la punct distributia?
alternativa:cind dai la demaror, cinevasa miste in acelasi ritm delco-ul repede stinga-dreapta si vezi atunci daca da sa porneasca...daca da...Normal trebe reglat avansul
spor


--------------------
RENAULT MEGANE 2 - VS-58-KNX 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remus_theone
post 2 Dec 2010, 15:13
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 July 10




Dai carburatoru jos si ial pe o piatra de polizor pana vezi k iese drept. pt ca e ovalizat si trage aer fals pe acolo ma refer unde se prinde el de galerie.


--------------------
Dacia 1310 - B 990 RMS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 2 Dec 2010, 15:17
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




pentru cine ai scris asta?


--------------------
Dacia 1310 Li - BH 90 PUP 2004
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Dec 2010, 15:51
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nush, huh.gif huh.gif : mai un pic il lua din topor


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li - Ar-07-GIB/BG 2003 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 2 Dec 2010, 16:01
Post #56


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




a inviat un topic mort din 2004 smile.gif)) si a vorbit total despre altceva


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 3 Dec 2010, 09:42
Post #57


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




daca tot s-a dezgropat topicul sa pun si adevarata rezolvare cu toate ca masina a ajuns intre timp la remat 04.gif

problema era contactul de pornire smile.gif Daca puneam un fir cu 2 papuci direct intre + baterie si + bobina de inductie o lua fara discutii la orice ora din zi si din noapte indiferent de cat de frig era. Evident s-a rezolvat cu un contact nou (asta dupa ce a pierdut tata cheile ca pana atunci o pornea cu firul tot timpul)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 6 Dec 2010, 11:52
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




ov trebuia sa ne fi spus demult rezolvarea... dupa 6 ani...


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorel_olaru78
post 5 Jun 2012, 15:07
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 16 October 07




Buna ziua!!!
Profit de ocazia de a fi reinviat topicul si va cer si eu ajutorul.
Am exact aceeasi problema cu a lui Ov dar a mea nu s-a remediat cu metodele spuse de el.Deci:
Masina porneste foarte greu.Dau la automat pana aproape moare bateria(bineinteles cu pauze) si de abia atunci cu chiu cu vai porneste.Insa dupa ce a luat-o nu moare motorul, acesta toarce pur si simplu, relanti stabil, are un mers ideal.
Daca o opresc,si dau la cheie o ia la sfert(numai ii arat cheia).
Daca o las mai mult timp(se raceste motorul) chinul se repeta(dau la automat si cu chiu cu vai porneste).Mentionez ca am si instalatie pe gaz dar pornirea o fac pe benzina intrucat pe gaz nu porneste deloc(pornesc cu chin pe benzina si dau imediat pe gaz).Cand motorul e cald o ia la sfert si pe gaz.
Scanteie este si la fisa centrala si la bujii, benzina, cand accelerez, scuipa ciocul ala de barza, deci benzineste si scanteieste, dar pur si simplu nu vrea sa porneasca la rece.Daca pe caldura asta nu vrea va dati seama ca la iarna nici atat sad.gif(.

Am schimbat aproape toata aprinderea(nu am electronica)cu exceptia delcoului propriu zis(fise,bujii,platina,condensator,bobina) si nimic.Am schimbat carburatorul,electromotorul, fara nici un rezultat.
In timp ce dadea cineva la automat am miscat de delcou stanga-dreapta,nimic, nu dadea nici un semn de pornire.
Am pus un fir direct intre +bobina si +baterie - nimic.
Va rog frumos sa ma ajutati cu orice alte idei, pentru ca pe forum nu cred sa mai fie vreuna(studiez forumul de vreo sapatamana).
VA MULTUMESC ANTICIPAT!!!


--------------------
dacia 1310 1983
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 5 Jun 2012, 16:59
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




pronirea greoaie poate fi si din lipsa de compresie,un avans reglat prost,sau amestec carburant prost reglat.
sa zicem compresia e ok
aprinderea se masoara fise de la buji sa aiva o rezistenta cat mai mica se masoara bujile sa nu fie intrerupte iar daca e ceva intrerupt sa schimba.
1 avansu
-verifica capsula vacumatica tragand aer pe acel furtun si vindandul cu ajutorul limbei acesta ar trebuii sa ramana acotionat daca nu sa vede cursa avansului vacumatic sau daca acesta nu ramane vidat sa schimba capsula vacumatica.
-verificarea planitinei si condesatorului de preferabil sa fie nou si ceva de calitate,reglata platina 0,4 dar acesta nu e batuta in cuie poate fi mai mica sau mai mare in functie de cum cere motoru.
-se regleaza avansul static invarti de motor pana pui cilndru 1 in compresie si semnu pa volanta(luleau de la distribuitor trebuie sa fie in directie cu avansu vacumatic.fisa centrala de la bobina se apopie undeva la caroserie(chiuloasa spre ex) sa misca usor de delcou stanga dreapa pana acesta da o scanteie iar acolo il lasi asa.incerci sai dai o pornire daca nu o ia ii faci si reglajul la carburator, cu toate ca si pa gpl trebuie sa iti porneasca la sfert.legat de instalatie gpl sa discutat mult pa forum


--------------------
dacia 1310 - bz 03 gat 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 01:23
Forum Renault