despre punere la pct a motorului
![]() ![]() ![]() |
despre punere la pct a motorului
decrvl |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Semnele le aliniezi in sensul de rotatie a motorului...nu invarti invers...si raspunsul la nedumerire este da...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BLK |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
din cate stiu e si la pistonul 1 si la 3, asa ca scoti capacul de la delcou si aliniezi luleaua la fisa 1 si cand se apropie te uiti in fereastra si aliniezi semnul.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu am indemanare si gasesc semnul fara operatiuni ajutatoare..dar ca sa sti ca vine, cel mai simplu e sa scoti bujia 1, bagi o surubelnita, si cand pistonul se apropie de maximul cursei in sus, apare si semnul..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
decrvl |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Daca ai aprindere electronica mai poti face operatia de punere la punct cu lampa de control?
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
decrvl |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Merci. Inca ceva,acele perdelute care sunt la grila in fata caloriferului,ale mele s-au dus si am confectionat altele din pinza de sac.Ele practic cum trebuie sa lucreze acolo,sau ce trebuie sa faca? |
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
decrvl |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Domnilor am pus motorul la semn dupa care am procedat la metoda cu lampa.Pot sa va spun ca nu s-a aprins becul(mentionez ca am pus contactul).Am intrebat mai inainte,daca am aprindere electronica,mai este valabila metoda de punere la punct cu lampa?Si mi s-a raspuns ca da.Ei bine nu a mers.Ce trebuie sa fac?
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
amc |
![]()
Post
#9
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
sa mai incerci odata
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
si de ce vrei sa reglezi cu lampa ? Ca oricum misti delcoul pana merge masina bine si nu dupa cum se aprinde becu.
|
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 18 Jan 2006, 21:11) si de ce vrei sa reglezi cu lampa ? Ca oricum misti delcoul pana merge masina bine si nu dupa cum se aprinde becu. Daca motorul e bun punctul unde se aprinde lampa coincide cu punctul unde motorul functioneaza cel mai bine, daca motorul e conopida, atunci misti pana merge bine, ca metoda cu lampa nu da rezultate ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(argon @ 4 Jan 2006, 11:44) Eu am indemanare si gasesc semnul fara operatiuni ajutatoare..dar ca sa sti ca vine, cel mai simplu e sa scoti bujia 1, bagi o surubelnita, si cand pistonul se apropie de maximul cursei in sus, apare si semnul.. Si de unde stii ca nu e in final de evacuare si e in final de compresie ? QUOTE(argon @ 18 Jan 2006, 21:15) Daca motorul e bun punctul unde se aprinde lampa coincide cu punctul unde motorul functioneaza cel mai bine, daca motorul e conopida, atunci misti pana merge bine, ca metoda cu lampa nu da rezultate ![]() Orice masina are un avans...Dacia il are de 2 grade, mi se pare...si de-aia ziceti voi ca metoda cu lampa e buna...De fapt e nimereala...ca daca faceai la o masina cu avans de 10 grade...nu mai iesea nimic, chiar daca motorul era nou. Poti sa ai motorul nou, degeaba reglezi cu lampa, fiindca tot trebuie sa-i dai avans...nu poti sa-l lasi la 0. Avans ii dai doar cu motoru pornit, ca sa-l auzi cum se comporta...si sa nu-i dai prea mult. Sau cu lampa stroboscopica, eventual si stand pentru reglarea avansului vacuumatic. Dar nu poti sa-l lasi la 0, cum ziceti voi... This post has been edited by andu911: 19 Jan 2006, 00:20 |
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu poti sa-l lasi la 0? eu la 0 il am dintotdeauna, si zboara masina, cum ii dau putin avans incep rateurile in toba, si nu mai trage, asa ca daca e exact la 0 merge masina super, chiar si daca mai i-au din avans tot bine merge.
QUOTE Si de unde stii ca nu e in final de evacuare si e in final de compresie ? Daca nu apare prima data sigur apare a doua ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
decrvl |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Am intrebat pentru ca fara sa vreau am miscat de el.Motorul e refacut recent de la cap la coada cu piese de origine si absolut noi.
Si mai am o problema.In mers are momente cind da in nas,parca ii taie cineva alimentarea.Toata treaba este aleatorie. |
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
Fiorossu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru iritant Group: Members Posts: 97 Joined: 19 August 05 From: Bucuresti-Berceni ![]() |
Cred ca ar trebui sa cureti nitel carburatorul sa nu aibe vreun gunoi. Sau surubul de amestec putin mai infiletat, ca poate ai prea mult aer.
|
--------------------
Peugeot
406
2000 Hdi full options Dacia 1310 TLS ... de maritat
Peugeot 406 din 2000 Hdi 138CP (Obdtuning) ... masina de zi cu zi |
|
andu911 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(decrvl @ 19 Jan 2006, 12:01) Am intrebat pentru ca fara sa vreau am miscat de el.Motorul e refacut recent de la cap la coada cu piese de origine si absolut noi. Si mai am o problema.In mers are momente cind da in nas,parca ii taie cineva alimentarea.Toata treaba este aleatorie. Misca putin de delcou in dreapta, sa-i mai dai putin avans ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 03:21 |