DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> despre punere la pct a motorului

decrvl
post 4 Jan 2006, 11:04
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 24 February 05




In primul rind vreau sa va urez LA MULTI ANI!
Acum intrebare:ca sa pun la punct motorul cu lampa de control ce fac mai intii aliniez cele 2 semne de pe volant respectiv carcasa sau pun intii pistonul1 in compresie (adica supapele inchise) dupa care aliniez cele 2 repere?
Nedumerirea mea este daca alinierea celor 2 repere este acelasi lucru cu punerea pistonului 1 in compresie?


--------------------
logan 1,5 dci 2006/dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Jan 2006, 11:10
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Semnele le aliniezi in sensul de rotatie a motorului...nu invarti invers...si raspunsul la nedumerire este da...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 4 Jan 2006, 11:24
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




din cate stiu e si la pistonul 1 si la 3, asa ca scoti capacul de la delcou si aliniezi luleaua la fisa 1 si cand se apropie te uiti in fereastra si aliniezi semnul.


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Jan 2006, 11:44
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu am indemanare si gasesc semnul fara operatiuni ajutatoare..dar ca sa sti ca vine, cel mai simplu e sa scoti bujia 1, bagi o surubelnita, si cand pistonul se apropie de maximul cursei in sus, apare si semnul..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
decrvl
post 7 Jan 2006, 11:39
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 24 February 05




Daca ai aprindere electronica mai poti face operatia de punere la punct cu lampa de control?


--------------------
logan 1,5 dci 2006/dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Jan 2006, 11:43
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(decrvl @ 7 Jan 2006, 11:39)
Daca ai aprindere electronica mai poti face operatia de punere la punct cu lampa de control?
*




Nu e nevoie, deoarece aprinderile au un led, care se comporta ca lampa de control, daca nu au led, se poate proceda cu lampa de contro, ca de obicei.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
decrvl
post 7 Jan 2006, 11:50
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 24 February 05





Merci.
Inca ceva,acele perdelute care sunt la grila in fata caloriferului,ale mele s-au dus si am confectionat altele din pinza de sac.Ele practic cum trebuie sa lucreze acolo,sau ce trebuie sa faca?



--------------------
logan 1,5 dci 2006/dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
decrvl
post 18 Jan 2006, 18:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 24 February 05




Domnilor am pus motorul la semn dupa care am procedat la metoda cu lampa.Pot sa va spun ca nu s-a aprins becul(mentionez ca am pus contactul).Am intrebat mai inainte,daca am aprindere electronica,mai este valabila metoda de punere la punct cu lampa?Si mi s-a raspuns ca da.Ei bine nu a mers.Ce trebuie sa fac?


--------------------
logan 1,5 dci 2006/dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 18 Jan 2006, 18:52
Post #9


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




sa mai incerci odata


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 18 Jan 2006, 21:11
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




si de ce vrei sa reglezi cu lampa ? Ca oricum misti delcoul pana merge masina bine si nu dupa cum se aprinde becu.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Jan 2006, 21:15
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andu911 @ 18 Jan 2006, 21:11)
si de ce vrei sa reglezi cu lampa ? Ca oricum misti delcoul pana merge masina bine si nu dupa cum se aprinde becu.
*




Daca motorul e bun punctul unde se aprinde lampa coincide cu punctul unde motorul functioneaza cel mai bine, daca motorul e conopida, atunci misti pana merge bine, ca metoda cu lampa nu da rezultate wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 19 Jan 2006, 00:17
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(argon @ 4 Jan 2006, 11:44)
Eu am indemanare si gasesc semnul fara operatiuni ajutatoare..dar ca sa sti ca vine, cel mai simplu e sa scoti bujia 1, bagi o surubelnita, si cand pistonul se apropie de maximul cursei in sus, apare si semnul..
*



Si de unde stii ca nu e in final de evacuare si e in final de compresie ?

QUOTE(argon @ 18 Jan 2006, 21:15)
Daca motorul e bun punctul unde se aprinde lampa coincide cu punctul unde motorul functioneaza cel mai bine, daca motorul e conopida, atunci misti pana merge bine, ca metoda cu lampa nu da rezultate wink.gif
*



Orice masina are un avans...Dacia il are de 2 grade, mi se pare...si de-aia ziceti voi ca metoda cu lampa e buna...De fapt e nimereala...ca daca faceai la o masina cu avans de 10 grade...nu mai iesea nimic, chiar daca motorul era nou.

Poti sa ai motorul nou, degeaba reglezi cu lampa, fiindca tot trebuie sa-i dai avans...nu poti sa-l lasi la 0. Avans ii dai doar cu motoru pornit, ca sa-l auzi cum se comporta...si sa nu-i dai prea mult. Sau cu lampa stroboscopica, eventual si stand pentru reglarea avansului vacuumatic. Dar nu poti sa-l lasi la 0, cum ziceti voi...

This post has been edited by andu911: 19 Jan 2006, 00:20


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Jan 2006, 07:32
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu poti sa-l lasi la 0? eu la 0 il am dintotdeauna, si zboara masina, cum ii dau putin avans incep rateurile in toba, si nu mai trage, asa ca daca e exact la 0 merge masina super, chiar si daca mai i-au din avans tot bine merge.

QUOTE
Si de unde stii ca nu e in final de evacuare si e in final de compresie ?


Daca nu apare prima data sigur apare a doua smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 19 Jan 2006, 09:25
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(argon @ 19 Jan 2006, 07:32)
Daca nu apare prima data sigur apare a doua smile.gif
*



Semnul apare si cand e in evacuare si cand e in compresie tongue.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Jan 2006, 09:56
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andu911 @ 19 Jan 2006, 09:25)
Semnul apare si cand e in evacuare si cand e in compresie tongue.gif
*



era la misto wink.gif

Nu conteaza ca e la evacuare sau compresie e tot una!! semnul sa fie pus la reperul de pe carcasa, si nu conteaza cum e pistonul


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
decrvl
post 19 Jan 2006, 12:01
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 24 February 05




Am intrebat pentru ca fara sa vreau am miscat de el.Motorul e refacut recent de la cap la coada cu piese de origine si absolut noi.
Si mai am o problema.In mers are momente cind da in nas,parca ii taie cineva alimentarea.Toata treaba este aleatorie.


--------------------
logan 1,5 dci 2006/dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fiorossu
post 19 Jan 2006, 12:07
Post #17


Membru iritant


Group: Members
Posts: 97
Joined: 19 August 05
From: Bucuresti-Berceni




Cred ca ar trebui sa cureti nitel carburatorul sa nu aibe vreun gunoi. Sau surubul de amestec putin mai infiletat, ca poate ai prea mult aer.


--------------------
Peugeot 406 2000 Hdi full options
Dacia 1310 TLS ... de maritat
Peugeot 406 din 2000 Hdi 138CP (Obdtuning) ... masina de zi cu zi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 19 Jan 2006, 16:30
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(decrvl @ 19 Jan 2006, 12:01)
Am intrebat pentru ca fara sa vreau am miscat de el.Motorul e refacut recent de la cap la coada cu piese de origine si absolut noi.
Si mai am o problema.In mers are momente cind da in nas,parca ii taie cineva alimentarea.Toata treaba este aleatorie.
*



Misca putin de delcou in dreapta, sa-i mai dai putin avans smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 03:21
Forum Renault