Logan III (2020-2021), Informații și date utile despre generația a 3-a
![]() ![]() ![]() |
Logan III (2020-2021), Informații și date utile despre generația a 3-a
Agrig |
![]()
Post
#271
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.059 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#272
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(paul_damian @ 23 Jun 2021, 21:09) Am vazut mai multe pareri - si destul de avizati cei care le sustineau, dupa parerea mea umila - cum ca e nerecomandabil ca, dupa ce ai forjat si incins bine motorul, sa opresti imediat. Deoarece toata zona turbosuflantei, inclusiv ea, se incinge bine de tot, daca opresti nu prea are unde sa se disipe caldura. De aceea se recomanda ca dupa o tura din asta - de exemplu portiune de autostrada - inainte de a opri sa lasi turbo-ul sa se mai domoleasca. Presupun ca ruland cu o viteza mai mica, fara forja, altfel n-ai cum, daca ea functioneaza permanent. mituri urbane, de pe vremea cand uieul mineral coxa daca statea in urbina aia incinsa; Daca opresti pe autostrada in parcare, frana de motor pana opresti trage destul aer rece si ulei proaspat prin turbina ca sa o duca la o temperatura rezonabila. M-as chinui cu asta doar daca as opri pe transfagarasan dupa urcare, dar mai mult ca sa raceasca motorul decat turbina. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#273
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 24 Jun 2021, 07:26) mituri urbane, de pe vremea cand uieul mineral coxa daca statea in urbina aia incinsa; Daca opresti pe autostrada in parcare, frana de motor pana opresti trage destul aer rece si ulei proaspat prin turbina ca sa o duca la o temperatura rezonabila. M-as chinui cu asta doar daca as opri pe transfagarasan dupa urcare, dar mai mult ca sa raceasca motorul decat turbina. Are cumva Dacia si pompa electrica de apa? Garrr!QUOTE(Agrig @ 23 Jun 2021, 20:24) Nu rotorul raceste turbina.This post has been edited by IRONICK: 24 Jun 2021, 12:12 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#274
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Are, dar parca nu pe logan din ce tin minte. Apa oricum circula prin termosifon si turbina nue racita cu apa.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DFA |
![]()
Post
#275
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#276
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
DFA, pompa electrica pentru agentul de racire?
Climatizarea poate functioneze si fara, se scade viteza ventilatorului in stop/stby etc This post has been edited by IRONICK: 24 Jun 2021, 14:01 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DFA |
![]()
Post
#277
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 24 Jun 2021, 14:00) Da, aia, ea continuă să răcească motorul și să încălzească habitaclul chiar dacă motorul e oprit temporar. Motorul nu mai acționează decât pompa de ulei, alternatorul și compresorul AC. - Pompa de ulei e cu capacitate variabilă (VDOP); - alternatorul nu e mereu în sarcină (chiar dacă se rotește permanent), ci doar când e necesar (bateria duce greul); - compresorul AC iarăși nu e mereu în sarcină, tip On/Off; QUOTE(IRONICK @ 24 Jun 2021, 14:00) Da, dar dacă antigelul nu circulă habitaclul se răcește rapid. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#278
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Bun asa.
Cand stai la semafor putin, nu apuca sa se raceasca. Ca scade si viteza ventilatorului. This post has been edited by IRONICK: 24 Jun 2021, 15:31 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
In afara de ce a scris DFA in primul post, stie cineva care sunt diferentele intre CMF-B LS si HS? Mai ales implicatiile acestor diferente? Ce se "intampla" la Dacia Logan/Sandero fata de Clio/Captur? Rezistenta la impact? Rezistenta in timp? Sau...?
|
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
acipri |
![]()
Post
#280
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 18 December 19 ![]() |
QUOTE(paul_damian @ 27 Jun 2021, 13:42) In afara de ce a scris DFA in primul post, stie cineva care sunt diferentele intre CMF-B LS si HS? Mai ales implicatiile acestor diferente? Ce se "intampla" la Dacia Logan/Sandero fata de Clio/Captur? Rezistenta la impact? Rezistenta in timp? Sau...? nu ar trebui sa ne mire daca e tabla mai subtire la Dacia CMF-B LS fata de similar Renault CMF-B HS pe voi va intereseaza asta, eu oricum nu mai cumpar in veci Dacia nici veche nici mai ales asta noua |
--------------------
Dacia
Logan
2018
- bn-14-tx*
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#281
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
...
This post has been edited by IRONICK: 27 Jun 2021, 20:37 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#282
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(paul_damian @ 27 Jun 2021, 12:42) In afara de ce a scris DFA in primul post, stie cineva care sunt diferentele intre CMF-B LS si HS? Mai ales implicatiile acestor diferente? Ce se "intampla" la Dacia Logan/Sandero fata de Clio/Captur? Rezistenta la impact? Rezistenta in timp? Sau...? Din numa zau ca prima e "Low" si a doua "High". |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(acipri @ 27 Jun 2021, 19:00) nu ar trebui sa ne mire daca e tabla mai subtire la Dacia CMF-B LS fata de similar Renault CMF-B HS pe voi va intereseaza asta, eu oricum nu mai cumpar in veci Dacia nici veche nici mai ales asta noua Tabla caroseriei, cea exterioara are relevanta zero la rezistenta. Important e sa nu rugineasca, iar faptul ca e galvanizata, constituie un plus din acest punct de vedere. Sasiul in schimb, respecta anumite norme de rezistenta, chiar daca nu foloseste aceleasi oteluri ca platforma Clio 5. Cu 70-72% protectie pasageri la teste NCAP (dupa regulile noi) asigura siguranta de 4 stele, adica rezonabila. Pe noi nu ne intereseaza ce (nu) faci tu. ![]() Eu nu inteleg cum toti habarnistii ajung sa-si dea cu parerea, cu ZERO argumente? This post has been edited by ursamajor: 28 Jun 2021, 06:16 Attached thumbnail(s) otel.jpg ( Size: 45.4k ) Number of downloads: 600 tabla_galvanizata.jpg ( Size: 157.85k ) Number of downloads: 589 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
Receptorul digital de pe Dacii este DAB sau DAB+? Ca vad in brosura nemteasca scris DAB+, dar pe la noi doar radio DAB. WFT?
This post has been edited by ursamajor: 1 Jul 2021, 19:44 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
Agrig |
![]()
Post
#285
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.059 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(ursamajor @ 28 Jun 2021, 06:13) Sasiul in schimb, respecta anumite norme de rezistenta, chiar daca nu foloseste aceleasi oteluri ca platforma Clio 5. ![]() Ceva despre materialele pomenite mai sus. https://www.worldautosteel.org/steel-basics/steel-types/ P.S. problema mai trista este in momentul in care trebuie sudate astfel de oteluri... |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
ursamajor |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(Agrig @ 1 Jul 2021, 20:35) problema mai trista este in momentul in care trebuie sudate astfel de oteluri... Nu e nicio problema, fiindca sunt procedee de sudura/imbinare suficiente pe lumea asta, astfel incat sa se poata suda/imbina. ![]() Cat despre materialele folosite, alegerea lor se face in functie de solicitarile la care sunt supuse in zona careia sunt destinate. Mai mult, observ ca se folosesc si oteluri manganoase (nu ma asteptam la sasiuri/caroserii auto), care au proprietatea interesanta de a se durifica la efort. Ca o paranteza, dintii de la cupele de excavatoare sunt facuti din oteluri manganoase. E lesne de inteles de ce s-a ales solutia asta. Si tot ca paranteza, sa nu se creada ca nu stiu despre ce vorbesc: sunt inginer matalurg la baza. ![]() This post has been edited by ursamajor: 1 Jul 2021, 19:50 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
Agrig |
![]()
Post
#287
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.059 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(ursamajor @ 1 Jul 2021, 19:45) Nu e nicio problema, fiindca sunt procedee de sudura/imbinare suficiente pe lumea asta, astfel incat sa se poata suda/imbina. Sint procedee, problema mare este sa se respecte procedeul de lucru in ateliere. Am pus eu ceva docu despre sudarea otelurilor AHSS cred ca si pe aici. In fapt recomandarea este de brazare cu bronz CuSi3, automat apare o problema, sirma scumpa, gazul la fel Ar fata de Co2 bine mai scump deci ce conteazaprocedura, sudam cu sirma de otel ca asa se sudeza de 50 de ani! Otel manganos probabil se foloseste la profile formate la rece, automat de intareste fara alta cheltuiala. This post has been edited by Agrig: 1 Jul 2021, 20:28 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
DFA |
![]()
Post
#288
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(ursamajor @ 1 Jul 2021, 19:08) Receptorul digital de pe Dacii este DAB sau DAB+? Ca vad in brosura nemteasca scris DAB+, dar pe la noi doar radio DAB. WFT? Trebuie să asumi situația cea mai rea (că e doar DAB) și să speri că de fapt e DAB+ (pentru că din 2013 cam orice receptor DAB ar trebui să fie DAB+). În România se pare că transmisia actuală de test e doar DAB (Mpeg2) și se încearcă vânzarea de licențe DAB+ (aacPlus). Clarificări ulterioare: Directiva EECC din 2018 obligă fabricanții ca toate mașinile noi să implementeze receptoare DAB+ începând cu 21 Decembrie 2020. Mașinile fabricate înainte de Ianuarie 2020 care nu au receptor DAB+ pot fi vândute doar până în 21 Decembrie 2020. Deci, unitățile Media Control/Display/Nav încalcă directiva EECC/2018 dacă nu integrează un receptor DAB+. Poți verifica în meniul de licențiere din unitățile Media Display/Nav dacă există licență de la Fraunhofer IIS pentru codecul HE-AAC sau accPlus. Dacă este, tunerul radio suportă DAB+. Dacă licența este doar pentru AAC-LC nu e bine, înseamnă că tunerul radio suportă doar DAB (MPEG Audio Type 2 (AAC-LC). Orice mențiune privind AAC se referă exclusiv la tunerul radio, pentru că media player-ul din Media Control/Display/Nav nu suportă nici o variantă de AAC, ci doar MP3, WMA și FLAC. This post has been edited by DFA: 2 Jul 2021, 07:49 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#289
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Agrig |
![]()
Post
#290
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.059 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Bineinteles insa accidentele...
P.S. in nici un moment nu mi-am pus problema nerespectarii procedeelor de sudura la Dacia. This post has been edited by Agrig: 1 Jul 2021, 22:00 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#291
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Agrig, alde VW folosesc astfel de oteluri de minim 10 ani, si se si trosnesc si repara si se vand dupa aia cu km dati inapoi.... Le-or repara ei cumva.
Mai rau decat sudura e ca otelurile alea nu prea se indreapta. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#292
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.059 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
De mult se foloseste otel HSS, nu ala de cutit de strung, la elemente de rezistenta la auto, cred ca
prin 2005 la Toyota si Honda am vazut emise primele proceduri de reparatii pentru astfel de oteluri, in esenta otel aliat cu Bor se folosea atunci. In mod normal la alea ce e indoit se taie si se imlocuiesc dar ...tot e nevoie de sudura. Cind a aparut Loganul a trimis Dacia specificatiile pentru aparatura de sudura in puncte pentru reparatii de caroserie catre service, se uitau oamenii cam in dunga, nu la ce se cerea ci la cit costa! This post has been edited by Agrig: 2 Jul 2021, 19:51 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
DFA |
![]()
Post
#293
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Rapoarte cutie viteze manuală 6 trepte TL4 (sau MT1) Sandero III TCe90 Comfort:
Treapta 1 - 4,092 Treapta 2 - 2,412 Treapta 3 - 1,237 Treapta 4 - 0,874 Treapta 5 - 0,670 Treapta 6 - 0,529 Marche Arriere/Reverse - 0,978 Raportul final - 3,867 This post has been edited by DFA: 2 Jul 2021, 08:48 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ursamajor |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(DFA @ 1 Jul 2021, 21:47) Poți verifica în meniul de licențiere din unitățile Media Display/Nav dacă există licență de la Fraunhofer IIS pentru codecul HE-AAC sau accPlus. Dacă este, tunerul radio suportă DAB+. Dacă licența este doar pentru AAC-LC nu e bine, înseamnă că tunerul radio suportă doar DAB (MPEG Audio Type 2 (AAC-LC). Daca ar putea sa verifice cineva care are masina si sa ne spuna si noua, ar fi excelent. A mea inca nu mi-a venit. ![]() This post has been edited by ursamajor: 2 Jul 2021, 09:17 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#295
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(DFA @ 2 Jul 2021, 08:47) Rapoarte cutie viteze manuală 6 trepte TL4 (sau MT1) Sandero III TCe90 Comfort: Treapta 1 - 4,092 Treapta 2 - 2,412 Treapta 3 - 1,237 Treapta 4 - 0,874 Treapta 5 - 0,670 Treapta 6 - 0,529 Marche Arriere/Reverse - 0,978 Raportul final - 3,867 Toate au 6 trepte? Sau aia de 65CP are 5? This post has been edited by IRONICK: 2 Jul 2021, 10:27 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DFA |
![]()
Post
#296
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
torquemada |
![]()
Post
#297
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu există TL4 pe Logan-Sandero III ci JT4 combinație de JH3+TL4
Pe Logan III e JT4 0XX, XX-urile se găsesc prin studiu individual, eticheta e vizibilă Attached thumbnail(s) teaser21070201.jpg ( Size: 344.2k ) Number of downloads: 364 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
paul_damian |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
DFA, in primul post ne povestesti cate ceva despre motor:
QUOTE(DFA @ 11 Dec 2020, 11:01) Cod Renault: H4Dt [...] Normă de depoluare: Euro6 D-Full [...] - Frânare cu recuperare de energie: suportă ESM (Energy Smart Management) [...] - Management termic: suportă - o electro-valvă controlată de calculator injecție (ECU) [...] Norma de poluare e Full sau Temp? O parte din sursele de pe net spun Full, o alta parte spun Temp. Dacia spune doar Euro6. Cum e, pana la urma? Franarea cu recuperare si ce spui la managementul termic sunt implementate la Logan/Sandero? |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
ursamajor |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
QUOTE(paul_damian @ 2 Jul 2021, 20:48) Norma de poluare e Full sau Temp? O parte din sursele de pe net spun Full, o alta parte spun Temp. Dacia spune doar Euro6. Cum e, pana la urma? Tot pe la nemti scrie ca e 6d full. Oare sa faca la fel ca si cu DAB vs DAB+? https://cdn.group.renault.com/dac/ch/dacia-.../adae79805a.pdf This post has been edited by ursamajor: 2 Jul 2021, 20:16 Attached thumbnail(s) euro6d.jpg ( Size: 42.53k ) Number of downloads: 359 |
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
DFA |
![]()
Post
#300
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(paul_damian @ 2 Jul 2021, 19:48) DFA, in primul post ne povestesti cate ceva despre motor: Norma de poluare e Full sau Temp? O parte din sursele de pe net spun Full, o alta parte spun Temp. Dacia spune doar Euro6. Cum e, pana la urma? Este Euro6 D-Full (cunoscut și ca Euro 6.3) - din Ianuarie 2021 în EU (inclusiv România) nu se mai poate vinde nici o mașină nouă cu altă normă decât Euro6 D-Full (din cauza asta a și fost furtuna de înmatriculări/vânzări/promoții/reduceri/destocaje de mașini noi cu Euro6 Temp la sfârșitul lui 2020. Dealerii care au rămas cu mașini Euro6 Temp în stoc au fost obligați să le înmatriculeze până la 31 Decembrie 2020, altfel mașinile deveneau ne-înmatriculabile după 1 Ianuarie 2021. QUOTE(paul_damian @ 2 Jul 2021, 19:48) Da. QUOTE(ursamajor @ 2 Jul 2021, 20:14) Nu au cum - pur și simplu românașii noștrii au fost puturoși și nu au fost foarte exacți în exprimare - nemții au fost mai riguroși în redactarea materialelor de marketing. Deci e practic imposibil ca norma să fie alta decât Euro6 D-Full. În privința DAB este foarte probabil să fie DAB+ - dacă nu confirmă altcineva până pun eu mâna pe mașina mea, o să verific și eu personal. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 13:30 |