DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> RDS CableLink si Windows2000, problema ciudata

marksman
post 20 Jan 2006, 21:11
Post #31


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.732
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(Armandos @ 20 Jan 2006, 21:49)
Imi place cum gandesti, chestia asta cu laptopul chiar suna foarte foarte foarte interesanta si o sa fie notata! Este o solutie perfecta!!!! Mersi mult de idee, e cea mai buna solutie.


Ideea asta nu trebuia sa v-o dea cineva din exterior, la 2-3 ani dupa ce deja ati intrat in business, dar ma bucur ca am avut o contributie modesta la rezolvarea problemelor de organizare din cadrul RDS.

QUOTE(Armandos @ 20 Jan 2006, 21:49)
Cand ti-ai pus cablu au dat drumu la tv nu cred ca s-au vazut toate canalele deodata. Eu stiu ca in momentul cand iti pui cablu tre sa iti cauti canalele,si nici un om de la cablu nu face asta.


Asa, dar oamenii au vrut sa imi demonstreze ca serviciul functioneaza; nu mi-au spus "a, pai v-am instalat cablul, cautati canalele, noi am plecat, la revedere!".

QUOTE(Armandos @ 20 Jan 2006, 21:49)
Asa e si cu servicul de internet, poftim servicul, ar trebui sa mearga, ai link pe placa de retea, e ok, handle it
*



A, pai nu asa! "Uite, s-a aprins ledul, inseamna ca serviciul merge" Nu, nene! Mie arata-mi pagina de internet ca sa vad ca serviciul merge: sa vad google, yahoo, hotnews etc. Eu n-am platit ca sa-mi arati ca se aprinde un led. Asa, astia de la cablu bagau testerul, imi aratau "vedeti aici, ca se aprind 6 leduri din 10? Bun, asta inseamna ca serviciul e functional"

QUOTE(cosmin_m @ 20 Jan 2006, 12:25)
ISP-ul trebuie sa specifice daca serviciul pe care il vinde este COMPATIBIL cu sistemul meu de operare. Si daca are oameni capabil alege o solutie compatibila cu cat mai multe sisteme de operare.


Dupa cum si cei de la cablu iti spun ca daca ai un TV A/N nu vei "prinde" toate programele difuzate.
Plus ca oricine stie sa citeasca isi poate cauta programele singur folosind cartea tehnica a TV-ului sau in ultima instanta meniul OSD si telecomanda. Dar pune-mi tu o persoana obisnuita (care stie numai "Office" si/sau un program de conta) sa-si configureze conexiunea la Internet daca nu are un "tutorial" in fata.

Oricum, atitudinea RDS lasa de dorit; stiu caz de client cu 384kb banda minim garantata si maxim negarantat 1024kb tratat cu sictir la "serviciul clienti". Ca sa nu mai vorbim de utilizatorii obisnuiti.

LE
QUOTE
E foarte usor sa iti creez in firma ta de Internet service providing un departament 4 oameni care supravegheaza niste servere remote si deci isi castiga f usor salariul si aduc profit mare companiei si este foarte greu sa faci un departament suport tehnic cu oameni foarte pregatiti gata sa faca fata oricarei idei a oricarui client


Aici faci niste greseli. Te-ai lansat in servicii. Ai un departament tehnic prin care tii lucrurile in ordine ca sa poti furniza serviciile la tine-n ograda. 'geaba calitatea serviciului la tine e buna, cand la utilizatorul final e de cacao. Suportul tehnic trebuie sa se asigure ca la end-user serviciile respecta un minimum de parametri specificati in contract.
"Ideile" clientilor vin de obicei inainte de contract, iar daca vin in timpul derularii contractului atunci cei care le preiau trebuie sa stie cui sa le paseze mai departe in ierarhie. Nu cred ca suna clientii la suport tehnic ca sa spuna "stiti, am un router marca xyz si nu stiu cum sa-l configurez ca sa faca port forwarding pentru a-mi accesa 'netul calculatoarele din LAN." ci pentru a raporta inexistenta/incoerenta serviciului furnizat.
Si in incheiere reiterez ceea ce a zis cosmin_m: RDS trebuie sa zica: furnizam internet prin modul... folosind... compatibil cu sistemele de operare... Aveti nevoie de echipamentele urmatoare:..., ..., ... si ... pentru a putea beneficia de serviciul x. La instalare se va face dovada functionarii serviciului folosind sistemul de operare (bifati casuta corespunzatoare), dar nu se asigura suport pentru instalare decat contra cost sau nu se asigura si punct.

E ultima mea interventie aici, probabil lucrezi la RDS, am si eu prieteni care lucreaza acolo si stiu destule din bucataria RDS-ului ca sa stiu cu cine am de-a face. Plus propria experienta cu "serviciul clienti". Atat am avut de zis. Sper ca micile sfaturi sa fie notate si ele, alaturi de ideea cu laptopurile.

This post has been edited by Illusi0n: 20 Jan 2006, 22:18


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 20 Jan 2006, 21:18
Post #32


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Carte Tehnica la TV = Tutorial instalare pppoe pentru Internet care se gaseste in carti de specialitate, e cam aceeasi chestie sincer.


Probabil lasa de dorit, sigur de fapt. Eu de fapt si de drept ii urasc, si cred ca stiu cel mai bine cum functioneaza treaba pe acolo:In general merge, si merge bine, dar daca ai probleme ai pus`o !


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 20 Jan 2006, 23:25
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Armandos @ 20 Jan 2006, 20:49)
E foarte usor sa iti creez in firma ta de Internet service providing un departament 4 oameni care supravegheaza niste servere remote si deci isi castiga f usor salariul si aduc profit mare companiei si este foarte greu sa faci un departament suport tehnic cu oameni foarte pregatiti gata sa faca fata oricarei idei a oricarui client
*




ZAAAAUUU ? Om fi noi primii care trebuie sa inventam roata?!
Hai sa-ti mai dau niste idei, sa-mi spui pe ce adresa sa-ti trimit factura !

MULTI-LEVEL tehnical suport

Level 1: cei care raspund la telefoane. Maimute platite la sal. minim pe economie cu scripturi in fata: "cate leduri aveti aprinse pe modem" - bifa, puteti da ping -bifa s.a.m.d. "Scoateti alimentarea de la modem. Introduceti-o din nou. Merge ? Perfect" - bifa.
Efort initial mare prin documentarea scripturilor si stabilirea procedurilor operationale.
Level 2: cei care raspund la apelurile filtrate de level 1, procentual cam 20%. Oameni cu pregatire tehnica de baza, salariu mediu pe economie, care lucreaza tot pe baza de scripturi, dar care au mai mult acces la instrumente de control al serviciului.
Level 3: oameni foarte bine pregatiti tehnic, platiti bine, care stiu in momentul in care a ajuns un apel la ei toata istoria lui (via softul de call-center, iti dau si furnizori daca vrei) si care sunt capabili sa faca fata la situatii nedocumentate. Capabili de actiune asupra elementelor de infrastructura, dar cu impact mic.Max 10% din cei L1
Level 4: administratorii de retea(platiti f. bine). La ei ajung apelurile cele mai grave, care sunt rezultatul unor probleme majore de infrastructura. Capabili de schimbari de mare impact asupra retelei.

Evident, fiecare nivel cu un supervisor cu skill-uri de PR, capabil sa "vrajeasca" un client nervos.
Numarul de niveluri se poate schimba, procentele depind de tipul serviciului oferit.

Ete voila de vezi:
- un sistem care tine clientii multumiti, ca nu sunt intrebati de 2 ori acelasi lucru si ca la fiecare intrebare pusa stau de vorba cu cineva care e capabil ori sa le rezolve problema ori sa escaladeze problema.
- o utilizare optima a resurselor, ca nu ai oameni foarte bine pregatiti platiti in consecinta care sa frece luleaua punand user-ul sa dea reset la modem, si nici oameni care freaca luleaua degeaba pe durate mari de timp, pe banii si timpul clientului, incercand sa rezolve o problema care este peste nivelul lor de pregatire.

Pentru mai multe detalii (gen job profile, training, soft call center, proceduri operationale, aspectele legale s.a.m.d.)discutam pe PM, dar te costa. tongue.gif MULT !

QUOTE(Armandos @ 20 Jan 2006, 20:22)
Vis a Vis de faptul ca nu se acorda support tehnic pentru Linux e destul de evidenta chestia asta, nu ar trebui sa se acorde sincer sa fiu dupa parerea mea nici pentru utilizatorii Windows. Nu tine de provider ce sistem de operare folosesti. Linuxul are N distributii, si crede-ma ca in general nu este facut pentru home using. Eu de exemplu sunt fan Linux, este un sistem de operare f bine gandit si f bine realizat din cauza faptului ca este Open Source dar acasa tot Windows XP am, de ce? Pentru ca este cel mai potrivit pentru home using.
*



Acuma, daca as fi io manager pe la un ISP d-asta pentru end-useri, nu numai ca as asigura tot suportul tehnic pe care mi-l permit, dar asigura un suport tehnic adecvat utilizatorilor avansati.
De ce ? Pei daca tu esti Gogu in ale calculatoarelor si ale internetului pe cine intrebi de unde sa iei ? Pe cel mai tehnic om pe care il cunosti.
Acum, eu ca vanzator de ceva, vreau sa pice ala pe spate cand are de comunicat cu compania mea ? Vreau !

Pe faza asta Astral si Rds au pierdut contracte de mii de euro ...

This post has been edited by cosmin_m: 20 Jan 2006, 23:51


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 20 Jan 2006, 23:44
Post #34


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Exista astea peste tot. Exact asta e infrastructura in toate marile companii ISP, si nu numai. Dar pana acum toata lumea zicea ca de ce adica la Level 1 sunt atat de incompetenti oamenii. Se pare ca tu ai raspuns. Eu aici voiam sa ajung.
BTW, oamenii de la Level 4 nu trebuie sa interactioneze DELOC cu clientul, oricat de mare ar fi el. In ditamai postul ai subliniat ce zisesem eu mai sus "este foarte greu sa faci un departament suport tehnic cu oameni foarte pregatiti gata sa faca fata oricarei idei a oricarui client"

This post has been edited by Armandos: 20 Jan 2006, 23:51


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 20 Jan 2006, 23:53
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Cred ca ti-a scapat ceva, esential ! Daca la L1 problema nu e rezolvat se escaladeaza la nivelul superior ! S.a.m.d !
La RDS nu am trecut niciodata de maimute. Pentru ca nu au un customer support adecvat.
Vezi si initiatorul topicului, care in 2 zile nu a primit nici un raspuns. Daca pentru RDS e greu sa faca ce am zis eu mai sus...

This post has been edited by cosmin_m: 21 Jan 2006, 00:02


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 21 Jan 2006, 00:04
Post #36


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Pai da, asta e logic, mai niciodata nu se rezolva problema la pasul 1 pentru ca oamenii nu sunt suficient de pregatiti. Ma rog, unoeri in acest mare lant (care pare un lat al slabiciunilor) apar erori si asta costa, de aici apar si problemele in relatia cu clientii. Sunt multe expemple de dat, dar ma gandesc ca deja incepem sa aberam smile.gif


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 21 Jan 2006, 00:10
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Armandos @ 21 Jan 2006, 00:04)
Pai da, asta e logic, mai niciodata nu se rezolva problema la pasul 1
*



Inseamna ca sistemul nu e bine reglat pe nevoile clientilor. La L1 trebuie sa se rezolve MAJORITATEA apelurilor. Ridici nivelul tehnic al oamenilor de acolo daca e nevoie, sau maresti complexitatea scripturilor.

Oricum, un lucru e clar: o companie de servicii care nu e atenta la nevoile clientilor nu are viata lunga pe piata.

This post has been edited by cosmin_m: 21 Jan 2006, 00:12


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 21 Jan 2006, 00:17
Post #38


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Pai te contrazici.

Ai zis mai sus

"cei care raspund la telefoane. Maimute platite la sal. minim pe economie cu scripturi in fata: "cate leduri aveti aprinse pe modem" - bifa, puteti da ping -bifa s.a.m.d. "Scoateti alimentarea de la modem. Introduceti-o din nou. Merge ? Perfect" - bifa."

Nu mai inteleg nimic, hotaraste-te!

Parerea mea, si se pare ca si tu te convingi, ca nu pui chiar maimute si roboti la telefon, pentru ca nu e ok, e un servicu complex, in care pot aparea foarte multe probleme. Dar oamenii competenti nu muncesc pe salarii mizere, iar managementul nu da bani multi la oameni care raspund la telefoane, uffff, lant al slabiciunilor


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 21 Jan 2006, 01:05
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Auzi, ca nu intelegi tu e una, dar nu trage concluzii despre procesele mele neuronale ! Eu am dat niste exemple, nu fac aici curs de project management, capacity planning si ML customer support center in one pack for dummies sambata dimineata la ora 1! A, daca vrei training, no problem, dar si aia costa.

Un customer-support, un call-center nu se fac STAS, se fac functie de specificul bussines-ului. Sunt situati in care poti sa iei femei de la apaca si sa le pui la L1, si sunt situatii in care trebuie sa pui acolo oameni mai bine platiti decat middle-managementul companiei ! NU exista solutii optime universale pentru astfel de sisteme.

Un sistem care aduce nemultumiri si in randul clientilor si al angajatilor este unul PROST! E de bun simt, nu-ti trebuie cunostinte de (vezi mai sus) ca sa intuiesti asta.

This post has been edited by cosmin_m: 21 Jan 2006, 08:29


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zamolxes
post 21 Jan 2006, 03:26
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 14 January 04
From: Bucuresti




Armandos, raspunde-mi si mie la o intrebare(tine cont ca nu sunt afon in ale retelelor). De ce mi se raspunde ca problema e la mine cand eu vad gw asignat, imi raspunde la ping si pot sa fac trafic DOAR cu el? (Ca precizare: nu am net de la RDS). Oare pentru ca nu exista suport tehnic adecvat? Pentru ca exista doar Tier1 cu scripturile in fata si rareori dai de cate o persoana care intelege ce inseamna TCP/IP si la ce foloseste el? Am avut recent o problema in care primeam cam 32kbps de broadcast (din cate am inteles din cauza unui OSPF configurat prost). Am sunat la Tehnic de 3 ori, cica de fiecare data s-a inregistrat reclamatia. Am dat email la customer support. A durat o saptamana pana cand nu am mai avut problema. Oare e asa de greu sa se escaladeze asa ceva? Si iti garantez ca nu eram singurul care suferea din cauza problemei. Eu doar am observat-o pentru ca aveam latency mare la un joc pe net si am investigat.

Apoi: Ai idee de cate ori mi s-a spus sa dau firewallul jos? Ai idee de cate ori mi s-a spus sa rebootez calculatorul? (btw, am un router linux). Pentru ce? Ma crezi ca in momentul in care am mentionat de iptraf si tcpdump s-au blocat oamenii? Nu le ceream sa imi faca mie routerul sa mearga (care oricum functiona fara probleme). Le-am cerut sa imi rezolve problemele cu conexiunea. Faptul ca nu am viteza garantata le permite sa ma trateze in halul asta?

Sa iti spun de un coleg de munca. Are net de la RDS. Zilele astea renunta si iti trage ADSL. De ce? Pentru ca suportul tehnic la RDS este inexistent, a fost plimbat cu vorba cand a fost sa faca o reclamatie, ba la sediul central, ba la casierie samd. Pentru ca s-a saturat de calitatea serviciilor oferite de "marea firma" RDS/RCS.

Si acum o alta intrebare: de ce nu se face oferta si in zonele in care sunt alti provideri? Oare pentru ca s-a impartit piata ("eu nu intru peste tine, tu nu intri peste mine")? Si uite asa suntem fortati sa ne chinuim, pentru ca nu avem de ales. Crede-ma, daca as avea posibilitatea sa aleg o varianta mai buna as sari imediat.


--------------------
Ford Mondeo Ghia 2L 2003 Full Options - B-77-BLD
Si uite asa se duc noptile..albe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thegodsglory
post 21 Jan 2006, 04:21
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 31 December 04
From: B




QUOTE(Illusi0n @ 20 Jan 2006, 21:11)
A, pai nu asa! "Uite, s-a aprins ledul, inseamna ca serviciul merge" Nu, nene! Mie arata-mi pagina de internet ca sa vad ca serviciul merge: sa vad google, yahoo, hotnews etc. Eu n-am platit ca sa-mi arati ca se aprinde un led.

Am facut aceleasi intrebari si mi s-a spus "pentru prametrii de conectare exista uns erviciu diferit, taxat". S-au aprins beculetele pe modem? confirma cei de la firma ca merge? de la modem incolo te intereseaza! Nu stii cum sa setezi IPul pe DHCP? Platesti! ...stupid.

QUOTE
Am avut recent o problema in care primeam cam 32kbps de broadcast

Sa fim noi sanatosi! Pana nu am escalat problema si le-am trimis loguri atit din firewall cat si din ethereal, nu au facut nimic. Cu logurile le-am aratat traficul enorm de broadcast. Ei tot o tineau una si buna ca e "normal", ca e "internet noise".
Da, ei au oameni slab pregatiti la NOC sau dezinteresati (mai bine-zis nemotivati). Stiu de la o fosta colega, care lucrase p'acolo.

LE scuze de offtopic

This post has been edited by thegodsglory: 21 Jan 2006, 04:31


--------------------
dacia 1310 alb-ruginiu :) - b14
it's a feature, not a bug.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zamolxes
post 21 Jan 2006, 08:23
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 14 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(thegodsglory @ 21 Jan 2006, 06:21)
Sa fim noi sanatosi! Pana nu am escalat problema si le-am trimis loguri atit din firewall cat si din ethereal, nu au facut nimic.
*



In cazul meu au recunoscut de 2 ori ca e o problema, chiar o tipa mi-a cerut numarul de tel (hehehe, nu radeti, ca eu numai net aveam in cap biggrin.gif ) ca sa ma sune cand s-a rezolvat. M-a sunat din parti. Cat despre loguri...am peste 100M loguri din perioada aia. Si amaratul ala de syslog inregistreaza doar o linie de text. Aveti oare idee ce trafic a fost de s-au umplut peste 100M? (ca paranteza, e hdd-ul plin si nu mai pot sa intru pe el, hehehehe, dar mi-e lene sa il fac)


--------------------
Ford Mondeo Ghia 2L 2003 Full Options - B-77-BLD
Si uite asa se duc noptile..albe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 21 Jan 2006, 10:35
Post #43


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




SA SE NOTEZE : EU NU TIN PARTEA RDS, lucrez acolo, stiu mai bine ca voi ce MARI probleme sunt, si sunt FOARTE MARI. Dar, la banii astia sa mor eu de as face atat scandal. Adica eu dau 9 $ pentru o linie de pana la 512 kb si una telefonica cu niscaiva minute acolo. MOCACIUNE! Stiu ca merge nasol in unele zone, stiu ca oamenii care raspund la telefoane sunt foarte slab pregatiti.

Zamolxes : problemele cu broadcastul le stiu mult prea bine, chiar eu am avut o problema din asta cand am stat o zi intreaga si m-am dat cu capu de perete si mi-am dat seama ca un SWITCH (da...SWITCH) facea acest lucru, si deci imi apareau pierderi pe retea. Ti se spune sa dai firewallu jos pentru ca e mai simplu in cazul testelor. Ar putea foarte simplu sa ti se spuna sa bifezi "Allow echo request" si alte d'astea pentru a incerca un trace sau altceva. Dar nu toti oamenii cu abonamente home using stiu asa ceva, asa ca se zice simplu, dezactiveaza`l bre. Am ascultat acum vreo luna niste panarame de reclame la erdeesh si intr-una chiar spune "Iti vine sa iti bagi p*%^ dar macar e ieftin".
Daca ai nevoie de net ca de aer, daca ai nevoie de garantari, etc etc ti le cumperi, (in banii astia intra si support tehnic mult mai bine pregatit si un numar care nu suna niciodata ocupat wink.gif )

Nu va mai bucurati cand o gagica de la suport va cere numarul de telefon, nu v-ati dori sa o cunoasteti personal, va garantez in spatele acelei voci suave poate sta o bruta de 80 de KG wub.gif wub.gif wub.gif

Eu am Dacia, nu am BMW, dimineata uneori nu ma duce la servici, dau 2 injuraturi si ma duc cu metroul!!! Daca vreau ceva care sa nu ma lase la greu imi iau BMW, dar platesc de ma ia dracu !

This post has been edited by Armandos: 21 Jan 2006, 10:41


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 21 Jan 2006, 13:57
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(litza @ 20 Jan 2006, 15:06)
Cei care trag cablurile sunt niste cablagii, ca daca ar avea cine stie ce studii nu ar da gauri prin betoane. Aia fac doar instalarea, and that's it.
*



Absolut corect. M - am tavalit pe jos de ras cand au venit sa - mi instaleze net-ul si telefonia. Unul dintre ei avea o superba salopeta pe care scria Romtelecom.

V - ati unit si ati facut o singura firma?
Nu domnule, am lucrat la Romtelecom, m - au disponibilizat si m - am angajat si eu aici ce sa fac?
Pai si n - au avut si ei o salopeta cu RDS sa va dea, va lasa sa faceti reclama concurentei?
Salopeta? Glumiti. Nici macar o trusa de scule nu mi - au dat, le folosesc pe ale mele (probabil mostenite de la Romtelecom m - am gandit eu).
Bineinteles nu aveau nici un fel de cunostinte IT. Erau simpli liniori.

Dupa cum am mai spus si eu am varianta fara modem. Dureros e altceva. Vad ca s - a povestit aici de instructiuni de instalare. Eu nu am primit decat un plic in care aveam user si parola. Atat. Am ramas stupefiat, pentru ca stiam de la un amic de ideea de modem si legatura permanenta. A trebuit sa sun la ei pentru a ma lamuri: a, pai trebuie sa va faceti o conexiune bla, bla, bla...

Vorbind cinstit, pana acum sunt multumit. Ramane de vazut cand voi avea vreun deranjament daca voi injura si eu ca unii de pe aici.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zamolxes
post 21 Jan 2006, 16:56
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 14 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(Armandos @ 21 Jan 2006, 12:35)
Ti se spune sa dai firewallu jos pentru ca e mai simplu in cazul testelor. Ar putea foarte simplu sa ti se spuna sa bifezi "Allow echo request" si alte d'astea pentru a incerca un trace sau altceva. Dar nu toti oamenii cu abonamente home using stiu asa ceva, asa ca se zice simplu, dezactiveaza`l bre.

Daca ai nevoie de net ca de aer, daca ai nevoie de garantari, etc etc ti le cumperi, (in banii astia intra si support tehnic mult mai bine pregatit si un numar care nu suna niciodata ocupat wink.gif )

*



O fi mai simplu in cazul testelor, dar daca aveam Windows si ma virusam imi rezolvau ei problema virusilor? Nu cred. Apoi, da-mi voie sa iti spun ca nu platesc 9$ ci platesc mai mult, spre 21$ asa.

Cat despre garantari...crede-ma ca am ajuns la munci sa zbier la aia de la tech support sa imi dea macar canalul garantat. Si asta pentru ca ma luase cu balarii ca ba e baza de date de vina, ba e de la conexiunea mea, ba sa rebootez. Si am totusi canal garantat. Si nu ma ajuta cu nimic, sunt la fel tratat si cand sunt acasa si cand sunt la munci. Asa ca mai las-o cu numar care nu suna ocupat si suport tehnic mai bine pregatit. Si la rtl cand nimeresc cu una (nu stiu cum o cheama dar ii recunosc vocea) prefer sa inchid telefonul si sa mai sun o data. Pentru ca e absolut paralela. Si nu vreau sa ma doara capul incercand sa ii explic eu ce sa incerce, mai ales cand ma piseaza clientul sa ii rezolv conexiunea.

Off-topic: si care era legatura cu Dacia si BMW in topicul asta?


--------------------
Ford Mondeo Ghia 2L 2003 Full Options - B-77-BLD
Si uite asa se duc noptile..albe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 21 Jan 2006, 18:10
Post #46


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Era o paralela, ceva de genul banii multi aduc calitate, daca nu avem bani ne descurcam si cu ce avem


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 21 Jan 2006, 18:16
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Bun, atunci sa scrie in mama lor in contract: " Nu avem persoane competente la customer-support, nu avem posibilitatea de a monitoriza si controla serviciul oferit, daca vreti un serviciu mai bun mergeti la concurenta si dati mai multi bani acolo".
Atunci ar fi ok, n-ar mai comenta lumea.

This post has been edited by cosmin_m: 21 Jan 2006, 18:17


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 21 Jan 2006, 18:19
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(cosmin_m @ 21 Jan 2006, 18:16)
" Nu avem persoane competente la customer-support, nu avem posibilitatea de a monitoriza si controla serviciul oferit, daca vreti un serviciu mai bun mergeti la concurenta si dati mai multi bani acolo".
*


Asta e reclama la Logan? rolleyes.gif

This post has been edited by Codrin: 21 Jan 2006, 18:19


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 21 Jan 2006, 18:26
Post #49


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




[snip]
QUOTE(Armandos @ 20 Jan 2006, 20:22)
Linuxul are N distributii, si crede-ma ca in general nu este facut pentru home using. Eu de exemplu sunt fan Linux, este un sistem de operare f bine gandit si f bine realizat din cauza faptului ca este Open Source dar acasa tot Windows XP am, de ce? Pentru ca este cel mai potrivit pentru home using. Daca intr-adevar vrei linux si vrei sa faci NAT la tine in casa, nici o problema, toti providerii au pachete de configurare si mentenanta servere.
*


Bullshit... mad.gif
În altă ordine de idei, evident că ai licență pentru icspeul de acasă nu? rolleyes.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 21 Jan 2006, 20:32
Post #50


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Am Windows XP de la birou smile.gif. Nu m-am rsicat sa instalez unul crackuit biggrin.gif

LATER EDIT :

Bine ar mai fi daca fiecare contract ar fi facut in interesul consumatorului si nu al distribuitorului. Ce ar fi sa scrie pe sticla de COLA : Nu beti asha ceva ca va face rau la stomac, pe SNICKERS : Nu mancati ca o sa va ingrasati si tot asa

This post has been edited by Armandos: 21 Jan 2006, 20:39


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hann
post 22 Jan 2006, 10:25
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 28 September 05




Zilele trecute , tot incercand sa-mi rezolv problema. am dat de un unser( din Timisoara parca) care incerca sa stabileasca acelasi gen de conexiune dar pe Linux. Ghici ce i s-a raspuns de catre serviciul support de la RDS....ei bine, o tanti foarte amabila i-a spus ca daca a fost atat de istet de si-a pus LINUX-ul singur ar trebui sa fie in stare sa-si faca si netul sa mearga. Corect nu?


--------------------
Dacia Logan - Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 22 Jan 2006, 11:34
Post #52


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Cam nesimtita tanti de la support TM, sincer, putea sa ii zica simplu ca nu ofera support pentru asa ceva.


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 22 Jan 2006, 12:09
Post #53


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Armandos @ 20 Jan 2006, 21:49)
Imi place cum gandesti, chestia asta cu laptopul chiar suna foarte foarte foarte interesanta si o sa fie notata! Este o solutie perfecta!!!! Mersi mult de idee, e cea mai buna solutie.
*



Wow! S-a produs iluminarea! Nemaivazuta idee! Armandos, chiar sunt curios sa ne comunici cand urmeaza sa fie implementata si cum acest lucru va schimba viitorul firmei la care lucrezi.


QUOTE(Illusi0n @ 20 Jan 2006, 22:11)
Ideea asta nu trebuia sa v-o dea cineva din exterior, la 2-3 ani dupa ce deja ati intrat in business, dar ma bucur ca am avut o contributie modesta la rezolvarea problemelor de organizare din cadrul RDS.
*



Illusi0n, ce-ai scris mai sus o iau ca pe o fina ironie, si nu ca pe un exercitiu de..vanitate.



QUOTE(Armandos @ 21 Jan 2006, 11:35)
SA SE NOTEZE : EU NU TIN PARTEA RDS, lucrez acolo, stiu mai bine ca voi ce MARI probleme sunt, si sunt FOARTE MARI.

Nu va mai bucurati cand o gagica de la suport va cere numarul de telefon, nu v-ati dori sa o cunoasteti personal, va garantez in spatele acelei voci suave poate sta o bruta de 80 de KG 
*



Aici avem doua optiuni posibile:

- Armandos e PR-ul firmei.
- Armandos e unul dintre manageri.

In nici unul dintre cazuri nu mi se pare normal sa faci un anunt (gratuit) legat de probleme, insa tine de politica firmei si postul iti confera autoritatea de a face astfel de anunturi.

Referitor la bruta de 80kg - remarca este total deplasata si nu-si gaseste nici o scuza. Poti sa detii o afacere insa oamenii nu-ti apartin. Iar consideratiile despre ei nu pot depasi sfera profesionalului.

edit:: acum am observat ca Armandos spune ca nu tine partea firmei - iar ca PR/manager cred ca trebuie "sa tii partea firmei" - deci cele doua optiuni posibile de mai sus pica. In acest caz, comentariile sunt de prisos.

This post has been edited by AIX: 22 Jan 2006, 12:13


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 22 Jan 2006, 16:04
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




AIX, Armandos este exemplul perfect de "disgruntled employee" : uraste si mangementul firmei, si clientii cu toate ideile lor stupide pentru care dau banii ce si-i ia el la salariu. Unii s-ar intreba de nu-si schimba locul de munca, sau, intuiesc ca daca RDS ar putea sa-l plateasca fara sa-l mai deranjeze ar fi mai fericit.
In loc sa noteze ca nu exista manualul de windows 2000 pentru conexiuni raspppoe si sa faca o propunere managementului, se apuca sa explice pe aici ca sunt userii prosti ca nu stiu sa-l instaleze si ca nu e treaba lor sa le explice.
Valoarea si succesul unei firme este data in primul rand de personal, considerat a fi cel mai important bun pe care il are. Acum ca am vazut valoarea capitalului uman, concluziile despre valoarea companiei sunt usor de tras.

This post has been edited by cosmin_m: 22 Jan 2006, 18:42


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 22 Jan 2006, 16:50
Post #55


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.732
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(AIX @ 22 Jan 2006, 13:09)

Illusi0n, ce-ai scris mai sus o iau ca pe o fina ironie[...]
*



Ai ghicit.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 14:06
Forum Renault