ceas indicator lichiid de racire
![]() ![]() ![]() |
ceas indicator lichiid de racire
RBY |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
Berlina
- B-85-ATP
|
|||
B30KDT |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 10 May 05 From: bucuresti ![]() |
si tu ce crezi?e bine sau nu?banuiesc ca inainte nu-ti statea asa:)ce crezi ca s-ar fi intamplat daca era vara si erau +35 C,totusi acum sunt cu minus asa ca poate mai ai scapare
in mod normal acul ala tre sa stea la jumate sa fie orizontal. de obicei temperatura creste din cauza lipsei lichidului de racire,garnitura de chiuloasa ciupita,nefunctionarea electroventilatorului daca ai asa ceva pe radiator,termostat blocat pe inchis,radiator spart(fisurat), sunt multe motive care pot cauza cresterea temperaturii iar daca nu te pricepi chiar deloc ar fi bine sa te duci la cel mai apropiat mecanic sa se uite ce ai putea tu sa faci e sa te uiti in vasul de expansiune daca are apa si daca e la nivel,sa controlezi radiatoru daca are scursuri,sa te uiti daca functioneaza electoventilatoru(intra in funct dupa ce liniuta de la ceas trece de jumatate)sa te uiti in apa din vas daca are pete de ulei sau spume(garnitura fisurata) prea mult nu ma pricep nici eu insa dacia m-a invatat,poate am spus si prostii sus insa nu prea cred ca sunt patit cu racirea la masina de cateva ori bune.oricum rezolva cat mai repede This post has been edited by B30KDT: 25 Jan 2006, 18:34 |
--------------------
DACIA
DACIA
2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 22:53 |