Motoare, Diferenta zgomot
![]() ![]() ![]() |
Motoare, Diferenta zgomot
diaconuliviu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|||
Tutzigureanu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 3 August 05 ![]() |
motoarele de 1289 sunt instalate pe acelasi tip de Dacie ca si cele de 1400.
Deci greutatea masini e identica. Motorul de 1289 e mai zgomotos deoarece trebuie sa "traga" aceasi greutate ca si cel de 1400, diferenta dintre ele fiind de 8 cai. In rest ca arhitectura sunt la fel, au aceasi izolare fonica ![]() solutia ar fi blana la capota:) in rest nu exista nici o metoda cunoscuta de a reduce zgomotul. ![]() Ps motoarele de 1289 au fost un esec, ele fiind concepute pentru un consum mai mic. toate bune si frumoase dar trebuia redusa si greutatea masini cu 100-200 kg pentru a realiza aceasta economie. Cand colo cele de 1289 consuma la fel asu chiar mai mult, datorita suprasolicitarii, de unde si zgomotul mai mare... This post has been edited by Tutzigureanu: 9 Aug 2005, 12:39 |
--------------------
Dacia Break '96
Seat Izbiza '88
- cenzurat Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
|
|
andu911 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 9 Aug 2005, 11:59) Am citit cindva pe forum ca motoarele de 1289 cmc is mai zgomotoase decit cele de 1397. Nu era si explicatia acolo. Stie cineva si DE CE? ca poate le facem mai silentioase. Pai 1400 are acelasi vibrochen ca si 1300, dar pistoane diferite, probabil e un dezechilibru mai mare. Ma gandesc ca 1300 a fost proiectat cu un alt tip de vibrochen, dupa care inginerii de la Pitesti l-au schimbat. This post has been edited by andu911: 9 Aug 2005, 12:48 |
--------------------
-
-
-
|
|
cristidb |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
NU stiu care e explicatia, dar am observat si eu. La fosta dacie a lui tata (1300 4 trepte) motorul era zgomotos peste 3000 rpm.
Ar putea fi ceva legat de avans. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Tutzigureanu @ 9 Aug 2005, 12:36) [...] Ps motoarele de 1289 au fost un esec, ele fiind concepute pentru un consum mai mic. toate bune si frumoase dar trebuia redusa si greutatea masini cu 100-200 kg pentru a realiza aceasta economie. Cand colo cele de 1289 consuma la fel asu chiar mai mult, datorita suprasolicitarii, de unde si zgomotul mai mare... Eu am consum de 5,6% singur si 6% cu 4 pers si bagaje, am scris. Sa inteleg ca cu 1397 as scadea consumul sub cel de acum? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tatabobu |
![]()
Post
#6
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Stai cuminte, Liviu! N-are cum.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
cristidb |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Cu 1400 se obtine un consum mai mic, dar asta din cauza ca de obicei 1400 are cutie cu 5 trepte si 1300 cu 4. Cu aceeasi cutie 1300 consuma mai putin.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
george_slz |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
motorele sunt mai zgomotoase pt ca au amestec de aer/carburant mai sarac in hidrocarburi.
This post has been edited by george_slz: 9 Aug 2005, 16:07 |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
Tutzigureanu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 3 August 05 ![]() |
"Cu 1400 se obtine un consum mai mic, dar asta din cauza ca de obicei 1400 are cutie cu 5 trepte si 1300 cu 4. Cu aceeasi cutie 1300 consuma mai putin"
Exact..mi-a scapat asta, mersi Cristidb. PS "Eu am consum de 5,6% singur si 6% cu 4 pers si bagaje, am scris" Esti sigur? eu zic sa mai faci odata consumul, iti garantez eu ca ai intre 6.5 si 7 incarcat, si asta la vit de 80 km/h. In schimb cu 1400 cm cubi ai avea consumul 7 la o vit de 100-110 km/h si asta incarcat. Eu am reusit un consum (masurat la gram) de 6,3 l/100 km, 2 pers in masina, fara bagaje, pe ruta Tm-Mangalia, cu motor de 1400. This post has been edited by Tutzigureanu: 9 Aug 2005, 17:46 |
--------------------
Dacia Break '96
Seat Izbiza '88
- cenzurat Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#10
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu va mai bagati peste masinile altor oameni la probleme de consum! Nu aveti de unde sa stiti ce jicloare au, ce planetare si in ce stare, cat de mult au reusit sa reduca pierderile de putere din trenul de rulare, cu ce cauciucuri merg, in ce stare sunt acestea, cat e raportul de amestec... Faptul ca unuia dintre noi ii consuma dacia x % nu inseamna ca altuia nu-i poate consuma x-1, sau x+3 la suta. Sunt mult prea multe variabile care trebuiesc luate in calcul, mai ales la carburatie.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Cititi la "Premiera absoluta", am scris datele de consum (alimentari, km, localitati); e vorba de metoda plinului.
Da,motor 1300 si CV 5tr, asta am, anvelope 155/80-13 umflate la 2,2 bar Restul datelor sint la subiectul amintit - ce "jucarii" mai am pe masina. @tatabobu "Stai cuminte, Liviu! N-are cum." Pai stiam ca n-are cum, se voia intrebare "naiva" ![]() De asemenea, ce spui, tatabobu, e corect; carburatia e o uzina de date/ situatii; toti cu care am vorbit de carburatorul de Golf:"consuma putiiiin, sub 6, o sa ai 5-5,5" Dupa ce l-am pus, am sarit la 7,5% pe traseul zilnic pe care-l faceam cu 6-6,3% cu Carfilul, in plus, "diesel-iza" tare de tot. This post has been edited by diaconuliviu: 10 Aug 2005, 07:14 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Tutzigureanu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 3 August 05 ![]() |
eu credeam ca ai cutie 4 trepte...
|
--------------------
Dacia Break '96
Seat Izbiza '88
- cenzurat Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
|
|
andu911 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
eu am o nedumerire...toate motoarele au acelasi tip de intinzator pe lant ? cred ca asta e sursa galagiei in plus sau in minus
nu prea ma pricep eu la dacii, dar cica astea mai noi au intinzator hidraulic dar eu am 1.4 cu intinzator mecanic si e mai zgomotos decat celelalte de 1,4...incep sa cred ca asta e diferenta de galagie... si abia am schimbat lantu....cu pinioane si intinzator, ma bate gandu sa pun hidraulic sa vad ce iese ![]() This post has been edited by andu911: 17 Aug 2005, 00:17 |
--------------------
-
-
-
|
|
rtulea |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Nu stiu daca ai posibilitatea sa aduci ulei la intinzator. Masinile care au intinzator hidraulic au o gaura prin care uleiul ajunge la intinzator practicata chiar in blocul motor. Verifica sa vezi daca ai gaura aceea si daca o ai poate poti monta intinzatorul hidraulic.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
Slider |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Dupa cite stiam eu ii mai bun intinzatorul mecanic. Mai bine lasa-l asa.
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
andu911 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pana la urma...astea mai noi au intinzator mecanic sau hidraulic ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#17
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
mecanic
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
cristi_doditoiu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 20 January 06 ![]() |
masinile mai noi au hidraulic.in schimb cele mecanice sunt mai buneToate blocurile motoare au aceleasi canale numai ca unele,le au infundate..
|
--------------------
autoutilitara dacia
duble cab 1.9D
- vl 04 xxx
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
Eu am o dacie din '97 si am intinzator mecanic. Am avut inainte o dacie di 78, avea intinzator hidraulic si mi-am facut modificare, i-am pus mecanic.
Intinzatoarele hidraulice au dezavantajul ca pe la ele se mai poate pierde presiune de ulei |
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
valentin_n |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 14 November 05 ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 9 Aug 2005, 17:38) Nu va mai bagati peste masinile altor oameni la probleme de consum! Nu aveti de unde sa stiti ce jicloare au, ce planetare si in ce stare, cat de mult au reusit sa reduca pierderile de putere din trenul de rulare, cu ce cauciucuri merg, in ce stare sunt acestea, cat e raportul de amestec... Faptul ca unuia dintre noi ii consuma dacia x % nu inseamna ca altuia nu-i poate consuma x-1, sau x+3 la suta. Sunt mult prea multe variabile care trebuiesc luate in calcul, mai ales la carburatie. 'Tatabbobu', Imi explici si mie ce influenta are uzura planetarelor asupra consumului de carburant? [amestecul si dimensiunile cauciucurilor, inteleg] |
--------------------
renault
Scenic II 1.6/16V
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th June 2025 - 08:56 |