Releistica Logan DCI, Clantane relee cand pornesc ventilatorul
![]() ![]() ![]() |
Releistica Logan DCI, Clantane relee cand pornesc ventilatorul
bella |
![]()
Post
#61
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
nini1234 |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 January 10 ![]() |
daca mutati pirghia pe circuitul aerului numai din interior,porniti ventilatorul si apasati butonul pe aer conditionat,in 2 min este OK,in 5 e ''parfum''
|
--------------------
logan 1,5 dci
laureat
2010
- bv12yce
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Vara sau cand?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Stiu ca e un topic vechi, dar o recenta intimplare nefericita ma face sa redeschid discutia.
Masina tatalui meu are o problema cu pornirea care a survenit exact dupa niste ciudatenii cu ventilatia ceea ce m-a facut sa ma intreb daca cele doua nu sunt cumva legate. Am deschis deja un subiect pe forum in alta parte, dar acuma ma intreb daca rezistentele cu pricina sunt arse e posibil sa fi afectat ECU (computerul)? Masina pur si simplu nu da nici un semn de viata dupa ce se sting toate becurile de la bord, ca si cind bateria ar fi moarta (nu e de loc, e verificata si in buna stare). Iata secventa evenimentelor: masina merge normal. La o pornire constat ca nu merge ventilatorul (de loc, mort), cineva daduse aerul pe recirculare (n-am folosit niciodata setarea asta). Ajungem acasa, opresc motorul, il pornesc din nou, ventilaorul merge normal. Opresc motorul, masina sta parcata peste noapte, a doua zi cum am spus mai sus, totul e normal cind pui cheia si o rasucesti la pozitia de incalzire a bujiilor, lumina de la bujii se stinge normal, la fel toate celelalte luminite, dar cind dai la cheie, absolut nimic, parca bateria ar fi moarta, nici macar un clic. Am verificat bateria, releele (cele doua mari) de la motor, sigurantele mari de sub capota, sigurantele mici din interior. Nu stiu daca releele mai mici de sub capota sunt implicate, o sa le verific si pe alea. Pina aici totul e perfect. Citind topicul de fata, mi-am dat seama ca masina nu a bagat aer cald niciodata inainte sa se incalzeasca motorul, si chiar si auncea, am constatat ca pe setarile de caldura mai mici (doua trei trepte mai jos de maxim) parca era data pe aer rece, trebuia sa o dau a maxim, altfel inghetam. Suspiciunea mea aflind din topicul de fata ca rezistentele unt alimentate de ECU este ca arderea rezistentelor (sau poate nefunctionarea lor) a dat peste cap ceva in ECU care acuma cine stie ce situatie anormala detecteaza si taie alimentarea la electromotor (sau in general la toate cele). |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#65
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
schimba contactu partea electrica si lasa masina in pace
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
tiby_med |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 January 17 ![]() |
Salut.
Poate imi gasesc rezolvare la problema cu ajutorul vostru. Masina 1.5 diesel ph2 MCV. Panoul de la ventilatie fiind dinala vechi, cu butoanele ca la aragaz, l-am schimbat cu un panou nou, nu stiu de pe ce varianta e. Problema e ca, cu panoul nou nu mai pornesc rezistentele de incalzire. Deloc. Am pus panoul vechi inapoi, pornesc. Am desfacut panourile, iar cel vechi are cateva rezistente smd, insa cel nou are o placa intreaga de electronica in el si nu ma pricep la electronica la nivelul la care sa imi dau seama ce face. Are in plus si butonul de incalzire geam luneta si oglinzi, si mi-ar fi placut sa anulez butonul cel mare din consola si sa il leg aici, insa ma depaseste. Noua consola are si cu 4 picioruse in plus in mufa de conectare, fața de cel vechi. Panoul vechi e asa: https://www.google.ro/search?q=panou+climat...7xsTN3Lk6Thm8M: Cel nou e asa: https://www.google.ro/search?q=panou+climat...CaGkCUa-kNJ6xM: |
--------------------
Dacia
Logan MCV PH2
2012
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
din ce vad eu ar trebui sa mearga practic trebuie sa indentifici fiecare piciorus ce face la cele doua si sa le pui in ordinea corecta
rezistentele de incalzire pleaca in anumite conditii , pune niste poze daca poti cu situatia reala , cu ele desfacute sa vad si eu diferenta cu ce este in interior , sau poate te ajuta cineva care a mai facut asta (inlocuirea intre cele doua) This post has been edited by bygy007: 6 Feb 2017, 20:22 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
torquemada |
![]()
Post
#68
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Păi ai făcut ghiveci, ai comandă climă de generația II(K52) pe generația I(K90).
Ce are în plus K52: -sondă înghet vaporizator -informație treaptă viteză ventilator habitaclu către uch(asta comandă caloriferul electric funcție de treapta de viteză + temperatură exterioară +temperatură lichid răcire și mod ECO activ) -comandă dezaburire This post has been edited by torquemada: 7 Feb 2017, 00:05 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
tiby_med |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 January 17 ![]() |
La mine cu comanda veche, originala, porneau rezistentele la fel, indiferent de treapta de viteza a ventilatorului. Bineinteles daca era temperatura exterioara si lichid racire la temperatura necesara.
O sa fac niste poze cu ele desfacute si le urc pe topic. Mi-ar placea sa o rezolv, daca nu, imi ramane doar cand vine primavara, sa pun comanda noua, iar iarna sa pun comanda veche ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV PH2
2012
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pun si eu o intrebare (torquemada in special) , nu se poate inlocui panoul , identifica doar treptele ventilator si contactele celor doua butoane , ac si dezaburire , conectind in circuit doar acestea , ca banuiesc ca restul comenzilor sint tot mecanice nu?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
torquemada |
![]()
Post
#71
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Păi și cine îl oprește?
Poate face rost de visu pentru X90 căuta schemele care îl interesează, demontează cele 2 319(comenzile de climă manuală) și identifică pinii corecți. Dacă visu, x90, x52 și 319 i se par denumiri SF mai bine stă liniștit. |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 14:50 |