ventilatorul
![]() ![]() ![]() |
ventilatorul
danncd |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 February 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia1310
dacia1310
- HD05MGB
|
|||
di3g0 |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 1 February 06 ![]() |
QUOTE(danncd @ 15 Feb 2006, 12:44) am o daciuta din '95 pe care o iubesc mult. Am luat-o acum 4 luni si am facut cu ea 11 000km(cand ea in 10 ani facuse 28 000).Acum: de cand am luat-o nu-i merge ventilatorul, deci nici dezaburire nu am, decat cea clasica a geamului deschis(s-am prins un -24grade la un 6 dimineata pe Gutin Maramures de am murit in ea!!!). Pot sa fac ceva sa mearga ventilatorul?? Schimb motorasul, arunc fire pe geam... ![]() incearca sa izolezi foarte bine partea cu radiatorul de climatizare,ca daca nu o sa sa ai mari probleme,ca nu o sa tit bage nici pic de caldura.Poti izola cu silicon si burete ![]() |
--------------------
dacia break
1310
1987
- b 11 wji totul incepe de la dacia
|
|
decrvl |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Salut. Uite ce trebuie sa faci.Dai jos grila aceea situata intre capota de la motor si parbriz.Acolo o sa vezi niste perdelute pe care eu le-am dat jos ca erau stricate si am pus niste musama din aia care se pune pe masa din bucatarie si pe care am lipit-o de jur imprejurul gaurilor acelea pe care le vezi.Bun.In celalalt compartiment unde este caloriferul cureti bine eventual te uiti si la calorifer sa nu aibe aripioarele infundate cu mizerie(daca e asa il dai jos si-l sufli sau speli)dupa care in spatiul ramas liber dintre el si spatiul unde este bagi ce textil ca sa nu traga aer fals pe acolo(ideea este sa treaca aer numai prin el si nu pe linga).Gaurile alea de apa accidentala acum pe perioada de iarna eu le-am infundat cu burete.Apoi se va izola bine rama de jur inprejurul cutiei unde sta caloriferul(poti folosi purfix din ala de cauciuc)apoi pui inapoi grila(eventual ii montezi niste captatoare de aer).
Ideea este ca nu va mai intra prea mult aer in mers daca nu dai drumul la aeroterma pentru ca ai lipite chestiile alea dar daca ii dai drumul sa vezi ce sufla aerul!!!! Eu inauntru acolo la calorifer am mai lipit cu silicon si niste tablite una acolo pe unde sufla aerul siuna in dreptul furtunelor care intra in calorifer inaintea lor ca sa orienteze aerul si sufla si mai tare. Oricum aveam o aeroterma in masina, de ford,pe care acum am dat-o jos.Muncesti un pic dar sa stii ca are efect garantat. |
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
anndi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
daca ventilatorul nu mere, verifica in primul rand siguranta. Daca sigranta e ok ia un fi si punel de la + de la baterie pe + ventilator si unul pe - de la ventilator la masa sa vezi daca se invarte ventilatorul. Daca nici cu alimentare directa nu porneste inseamna ca e ales-bules, deci altul sau incercerci sa-l repari pe acesta. Dupa ce o sa rezolvi problema asta cu ventilatorul daca nu baga aer cald atunci aplici una din metodele de mai sus de izolare a radiatorului de incalzire. Bafta!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Radduu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca nu imi baga aeroterma nici un pic de aer spre parbriz. M-am uitat la ea, am izolat-o bine cu silicon de caroserie pt ca scapa aer pe langa ea (sufla aer destul de puternic), dar spre parbriz nu se simte nici un pic cand ii dau la maxim. (aeroterma de tip vechi, bord cn). Nici inainte cu bordul vechi nu functiona, nu baga aer spre parbriz cine stie ce decat f f f slab, dar acum cand am izolat-o am observat ca prin locul acela dintre aeroterma si caroserie venea aer puternic
![]() "Dai jos grila aceea situata intre capota de la motor si parbriz.Acolo o sa vezi niste perdelute pe care eu le-am dat jos ca erau stricate si am pus niste musama din aia care se pune pe masa din bucatarie si pe care am lipit-o de jur imprejurul gaurilor acelea pe care le vezi" Nu am vazut nici un fel de perdeluta acolo, la mine e la fel ca in poza aceasta; imi poti spune cam pe unde se afla acele perdelute? ![]() ![]() This post has been edited by Radduu: 17 Feb 2006, 22:51 Attached thumbnail(s) dec2105medium1xd.jpg ( Size: 88.28k ) Number of downloads: 201 |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
ATM |
![]()
Post
#6
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai se vad destul de clar perdelutele in poza. Sunt plasticele alea imediat de deasupra radiatorului, puse orizontal. Vad ca la tine-s vopsite, deci circula destul de putin aer prin ele (vopseaua aia cred ca s-a cam intarit)
Am uitat. Nu acoperiti/blocati gaurile alea laterale de scurgere ale apei! Fiindca apa tot va intra prin compartimentul de incalzire, dar nu va avea pe unde sa iasa, o sa balteasca si incepe rugina sa danseze pe-acolo... Credeti-ma, ca am patit-o la a mea... This post has been edited by ATM: 18 Feb 2006, 00:46 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
decrvl |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Eu am astupat gaurile pe perioada de iarna.Cind vin ploile le destup.Oricum am pus burete pentru ca apa trece prin el deci apa nu poate balti acolo!!!!
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
Radduu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
ATM, nu e poza mea, e luata de pe forum, merci ca mi-ai zis unde sa ma uit. Iar in legatura cu ventilatorul , nu stie nimeni de ce nu imi baga aer spre parbriz?
![]() |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
di3g0 |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 1 February 06 ![]() |
QUOTE(Radduu @ 18 Feb 2006, 11:29) ATM, nu e poza mea, e luata de pe forum, merci ca mi-ai zis unde sa ma uit. Iar in legatura cu ventilatorul , nu stie nimeni de ce nu imi baga aer spre parbriz? ![]() daca ai bordul ala mai vechi,vezi ca in spatele torpedoului exista acele orientari ale aerului catre picoare,parbriz, sau mai bine spus deasupra scrumierei,alea ar putea sa fi ramas blocate pe pozitia jos, iar catre parbriz nu mai ramane nimik de "suflat",incearca sa demontezi prostia aia sau sa vezi daca cablul ala de reglaj inca mai e bun di interior.in cazul in care nu ai asemenea lucru e mai greu.bafta ![]() Attached thumbnail(s) Image022.jpg ( Size: 23.16k ) Number of downloads: 40 |
--------------------
dacia break
1310
1987
- b 11 wji totul incepe de la dacia
|
|
Radduu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(di3g0 @ 18 Feb 2006, 14:36) daca ai bordul ala mai vechi,vezi ca in spatele torpedoului exista acele orientari ale aerului catre picoare,parbriz, sau mai bine spus deasupra scrumierei,alea ar putea sa fi ramas blocate pe pozitia jos, iar catre parbriz nu mai ramane nimik de "suflat",incearca sa demontezi prostia aia sau sa vezi daca cablul ala de reglaj inca mai e bun di interior.in cazul in care nu ai asemenea lucru e mai greu.bafta ![]() Am facut si ce spui tu, si nimic. Nu sufla aer nici in jos. ![]() Am fost acum la masina iar, am mai incercat sa fac ceva pe acolo dar nimic. Am desfacut iar placa aia dintre capota si parbriz si pe acolo arunca aer la greu, dar in masina spre parbriz nimic ![]() This post has been edited by Radduu: 18 Feb 2006, 16:37 Attached thumbnail(s) DSC00042.JPG ( Size: 206.54k ) Number of downloads: 126 |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
decrvl |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Daca ai modelul clasic vezi ca sub bord o sa vezi un fel de fanta din plastic lunga cit este si caloriferul.Deschizi la maxim comanda pentru aer spre picioare si bagi mina acolo(mai intii dai jos cartonul ala ce mascheaza ca sa ai acces acolo).Daca nu poti introduce mina prin acea fanta inseamna ca comanda nu mai este buna(cablul ce impinge voletul de dirijare este rupt sau desprins).In cazul asta ori incerci sa bagi ceva sa impingi in sus ori schimbi sistemul cu unul nou.Vezi la adresa urmatoare schita http--oxylus-~sly-S_CLIM.jpg
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
decrvl |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Daca nu reusesti sa deschizi da o cautare pe forum ca eu acolo am gasit-o.
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
Radduu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Am incercat si ce zici tu, am deschis toate paletele alea si nu se simte mai nimic. Am bord cn, dar aeroterma e cea veche, si ma gandeam sa nu impiedice aerul sa iasa prin canalele alea dinstre parbriz...dar m-am uitat si am vazut ca si bordul asta are niste gauri spre parbriz deci ar fi trebuit sa se simta ceva totusi. Mai ales ca nici spre picioare nu se simte ca baga aer, dar afara inspre calorifer sufla foarte tare, iar inauntru nu. Poate daca blochez cu ceva sa nu mai arunce aer si afara crezi ca fac ceva?
|
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
decrvl |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Bord de cn din acela care nu are turometru pentru ca eu din ala am.Din cel care are ceasuri de temperatura lichid racire si presiune ulei.Daca ai din ala inseamna ca caloriferul este infundat daca zici ca de suflat sufla turbina.Oricum trebuie bine izolat compartimentul caloriferului ca sa nu scape pe nicaieri aerul suflat.Vezi sa nu pierzi pe la turbina sau sa nu ai gauri de rugina!
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
decrvl |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Daca ai din cel cu supape de deschidere voleti imi pare rau dar nu ma pricep.Daca e cel care am si eu ai o pierde pe undeva ffff mare si mai ajunge aerul unde trebuie.
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
decrvl |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Cred ca ai inteles ce am spus ca am mincat ceva litere.
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
Radduu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Da am inteles , am sa ma mai duc sa ma mai uit putin si daca tot nu rezolv nimic o las asa ca nu am ce face.
|
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
adiya |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa ne-ntelegem: NU baga aer doar la parbriz sau NU baga aer nicaieri?
Daca baga aer in alte parti inseamna ca e de la repartizarea aerului (probabil cablu rupt sau lipsa la comanda climatizarii) Eu am avut o mare surpriza la Dacia mea sa dau jos bordul si sa gasesc o mare gaura pe unde se pierdea tot debitul de aer (mai bine zis trecea ''pe langa'' calorifer si pe langa caseta de dirijare a fluxului de aer). |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
viulian |
![]()
Post
#19
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut baieti, am si eu o intrebare, ca sa nu deschid topic nou... ca vad ca aici se discuta de ermetizari etc.
Am avut problema cu aeroterma si am schimbat-o (luat din targ cu 650.000 - la magazin era 800.000). Asta noua merge super misto, are debit mare de aer.. ![]() Ce ar trebui sa fac sa izolez bine ? Multumesc.. Attached thumbnail(s) exemplu.jpg ( Size: 19.77k ) Number of downloads: 60 |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
amc |
![]()
Post
#20
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La postul 10 in poza ai sa vezi ca pe marginea acea a pus o bucata de cheder de portbagaj poti sa incerci si tu!
This post has been edited by amc: 2 Mar 2006, 15:47 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
Daccia |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 9 December 04 ![]() |
@viulian: Desfa frumos grila, si inlocuieste buretele vechi de pe margine cu altu' nou, sau, mai bine, am vazut prin supermarketuri niste banda cauciucata gen cheder pentru izolarea usilor. Incearca cu de-aia, cea mai mare era de 5-7mm inaltime(in sectiune). Eu asa am facut si merge brici.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- B-10-CMW
|
|
danncd |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 February 06 ![]() |
QUOTE(anndi @ 17 Feb 2006, 19:39) daca ventilatorul nu mere, verifica in primul rand siguranta. Daca sigranta e ok ia un fi si punel de la + de la baterie pe + ventilator si unul pe - de la ventilator la masa sa vezi daca se invarte ventilatorul. Daca nici cu alimentare directa nu porneste inseamna ca e ales-bules, deci altul sau incercerci sa-l repari pe acesta. Dupa ce o sa rezolvi problema asta cu ventilatorul daca nu baga aer cald atunci aplici una din metodele de mai sus de izolare a radiatorului de incalzire. Bafta! Merci mult tuturor.Am sa incerc in weekendul asta sa vad ce fac cu kestiuta asta.Apropos, aveti careva o schema a sigurantelor pt o DAcia Berlina 95, k io nu am cartea tehnica.Sal all |
--------------------
dacia1310
dacia1310
- HD05MGB
|
|
Radduu |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adiya @ 28 Feb 2006, 16:23) Hai sa ne-ntelegem: NU baga aer doar la parbriz sau NU baga aer nicaieri? Daca baga aer in alte parti inseamna ca e de la repartizarea aerului (probabil cablu rupt sau lipsa la comanda climatizarii) Eu am avut o mare surpriza la Dacia mea sa dau jos bordul si sa gasesc o mare gaura pe unde se pierdea tot debitul de aer (mai bine zis trecea ''pe langa'' calorifer si pe langa caseta de dirijare a fluxului de aer). Nu baga aer nicaieri cand dau drumul le aeroterma. In mers vine aer si la picioare si la parbriz fara sa dau drumul aerotermei , pt ca am deschis eu trapele alea de la climatizare. Am bord CN, dar aeroterma este de dacie din 86. Eu zic ca macar un vantulet mic ar trebuii sa se simta pe la parbriz cand dau drumul aerotermei nu? Cand am deschis capacul acela dintre capota si barbriz si am dat drumul aerotermei am observat ca sufla aer destul de puternic. Cand am dat bordul jos, nu am vazut nici o gaura suspecta ![]() |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
decrvl |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
Inseamna ca acei voleti de pinza nu inchid bine cind sufla aeroterma.Si la mine era la fel si le-am lipit.Acum intra aer singur in mers mai putin dar cind dau drumul la turbina bagaaaa!
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
Radduu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Chiar am sa ma duc si am sa izolez de tot acolo unde sunt perdelutele alea sa vad daca fac vreo treaba. Dar la tine (pana sa schimbi perdelutele alea) nu baga deloc aer spre parbriz cand dadeai drumul la aeroterma?
This post has been edited by Radduu: 4 Mar 2006, 11:30 |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
Radduu |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Cum ai prins perdelutele alea , ca vad ca sunt prinse in niste nituri.
|
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
di3g0 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 1 February 06 ![]() |
QUOTE(Radduu @ 18 Feb 2006, 12:49) Am facut si ce spui tu, si nimic. Nu sufla aer nici in jos. ![]() Am fost acum la masina iar, am mai incercat sa fac ceva pe acolo dar nimic. Am desfacut iar placa aia dintre capota si parbriz si pe acolo arunca aer la greu, dar in masina spre parbriz nimic ![]() pai fratioare e bine sa iti iasa aerul pe acolo,deoarece il ia din compartimentul de sus si il baga in compartimentul caloriferului, ceea ce inseamna ca in mers mareste debitul aerului.in final e bine sa iti scoata pe acolo cu cat mai mult cu atat mai bine> ![]() |
--------------------
dacia break
1310
1987
- b 11 wji totul incepe de la dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:37 |