Hyundai I30 2022 1.5T-GDI Highway, Marele Alb
![]() ![]() |
Hyundai I30 2022 1.5T-GDI Highway, Marele Alb
einstein1984 |
![]()
Post
#91
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.381 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
wolfin |
![]()
Post
#92
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.794 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
La 130 in overdrive...un 2600/2800 zic.
Asa la 3000 nu mi se pare. Mai repede 5 lunga. Am scris sub impulsul unei cv at ![]() This post has been edited by wolfin: 4 Jul 2022, 11:02 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#93
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
2700rpm pentru motorul ala era ok la 130km/h
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#94
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Aia e altceva.... Daca vrei sa auzi oameni plangandu-se de treapta maxima scurta uite la Zuza mea: a 5-a, 100 kmh, 3200 rpm. Parca la a lui Muttley e la fel.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#95
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.381 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
nici una nu prinde 200 totusi, nu?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
zax |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(wolfin @ 4 Jul 2022, 10:41) Yep, si eu zic la fel... Între a 5-a și a 6-a scade doar 500 rpm. Tot îmi vine să caut a 7-a ![]() Aceeași problema o aveam la symbol, treapta 5, 3000rpm, 130kmph, căutam a 6-a. La Logan n-am mai avut problema asta, treapta 5, 3000rpm, 170-180kmph... Altceva! ![]() |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.331 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
eu tare m-as mira 3000 rpm la logan si 170-180 ....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
wolfin |
![]()
Post
#98
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.794 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Dci cu i rosu
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
zax |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 4 Jul 2022, 21:03) Suntem pe forumul Dacia, găsește un posesor de dci 90cp să-ți confirme. Eu nu mai am mașina, n-am cum să-ți arăt. Oricum, motorul ăla chiar rupe hamul, e mult peste Euro3-ul de 80cp pe care l-am avut pe symbol. Daca și stabilitatea și frânarea ar fi fost macar pe jumătate la fel de bune mașina aia ar fi putut fi o combinație "made in heaven" la prețul ei. |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.331 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
la 90 de cai ... sunt convins ca este o racheta ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
wolfin |
![]()
Post
#101
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.794 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu este raheta...dar de misca bine.
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#102
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.381 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
fata de alte masini care costau cat costa loganul ala nou... era decent. Oricum fata de benzinara de 90 de cai se misca mai usor.
This post has been edited by einstein1984: 5 Jul 2022, 09:51 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
zax |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 5 Jul 2022, 08:27) Nu incerc sa conving pe nimeni. Mie mi-a plăcut mașina aia la momentul respectiv și chiar daca am ales sa fac un pas in față și să iau ceva dintr-o clasă superioară nu înseamnă că nu-i pot aprecia calitățile. QUOTE(einstein1984 @ 5 Jul 2022, 10:48) Pentru că dci-ul nu "se mișcă" din putere ci din cuplu. Are 220Nm fata de 140Nm cat are Tce-ul 0.9 de 90cp. Dci-ul trage foarte bine in plaja in care e de așteptat să tragă un turbodiesel: 2000 - 3000/3500rpm Hyundai are 250Nm dar și aproximativ 200kg in plus așa că până la 3000 rpm se mișcă bine dar nu spectaculos fata de Logan. După 3000 însă se simte puterea aproape dublă și apăsă în scaun până la 5000 rpm (mai sus nu-am urcat deocamdată) Revenind la discuția despre treapta a 6-a, mă gândesc că mecanic n-ar fi trebuit să fie o problema sa fie puțin mai lunga. Eu îmi închipui doua explicații: fie benzinarele, chiar și turbo, sunt mai sensibile la sarcina in turații joase decât turbodiesel, fie normele de consum verifica undeva in jurul valorii de 90-110km/h și atunci trebuia neapărat dusa treapta 6 acolo. This post has been edited by zax: 5 Jul 2022, 21:18 |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#104
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
N-o avea ceva de-a face cu o plaja sensibil mai larga de turatie la care motorul este utilizabil, nu?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.174 Joined: 13 October 06 ![]() |
Eu am 3000-3100rpm la 130kmh intr-a saptea, benzina, cilindree similara.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
zax |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 5 Jul 2022, 23:50) N-o avea ceva de-a face cu o plaja sensibil mai larga de turatie la care motorul este utilizabil, nu? Habar n-am... Pe mine mă surprinde că doar a 6-a scade 500rpm, celelalte scad toate cam 1000 dar voi verifica special la prima ieșire. Și o să verific și cât are la 200km/h LE: mi-am adus aminte, cred că și a 5-a e puțin scurta. Voi fi atent special la acest aspect la prima ieșire Oricum, symbolul avea 3000 rpm la 130 in ultimă treaptă, Mircea_aq zice că are și el tot cam așa, asta o fi standardul și Loganul iese din el... No, vedem. This post has been edited by zax: 6 Jul 2022, 20:46 |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.331 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
simbolul era diesel ?
ca si info .. atat la C5 cat si la mondeo in tr 6 la 3000 rpm are 160 km/h .. This post has been edited by cj98czh: 6 Jul 2022, 20:30 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
zax |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 6 Jul 2022, 21:28) Da. 80cp, euro 3. Îl am inca in semnătura. Cu el compar Loganul. Venit de pe Dacia berlina (1410) motorul diesel era surprinzător din toate punctele de vedere, de la cuplul la turații joase până la consum. Apoi, la câteva luni după ce am luat symbolul a apărut faza 4 cu motor Euro 4 și 82cp. Diferența de 2 cp, din ce an înțeles la vremea aceea, era din soft și doar că sa compenseze pierderea pe evacuare cauzata de catalizatorul de euro 4 și că în realitate nu însemna nimic. Nu mi-am bătut capul dar am rămas cu impresia că orice creștere de putere odată cu creșterea normei euro este doar pe hârtie și de aceea mă așteptam ca dci-ul de 90cp și euro 6 sa nu fie diferit că performante de symbol dar nu e așa. Înțeleg că pe Loganul de 90 cp ar fi ceva modificări ale pompei de înaltă presiune, cu ceva variabil (nu turbina, pompa am înțeles) dar n-am verificat, nu știu. La firma am avut și niște Duster-e 4x4 110cp din 2017. Uitandu-ma pe net aici vad că există două motorizări, un 109cp cu 260Nm și un 110cp FAP (habar n-am ce-i aia) cu doar 200Nm... Habar n-am de către am avut exact, parca-parca îmi aduc aminte că am calculat după kw și a ieșit 109cp dar la tracțiune nu era surprinzător fata de symbol așa că e posibil sa fi fost 110cp. Ce m-a surprins plăcut la mașină aia a fost stabilitatea, mult mai buna decât la symbol deși era mai înaltă. Apoi am luat Loganul și a fost încântător cu tracțiunea, dezamăgitor cu stabilitatea, mai proasta chiar și decât a symbolului ceea ce nu-i chiar ușor de obținut. Mai târziu am aflat că sistemul 4x4 are suspensie independenta pe spate și asta îl ajută mult la stabilitate. QUOTE(cj98czh @ 6 Jul 2022, 21:28) E, așa nu se va pare normal că sa nu simt că am a 6-a degeaba. Acum sunt și puțin cârcotaș, la Hyundai nu-i chiar degeaba dar mergea macar puțin mai lunga, 2600-2700 rpm la 130kmph cum spunea cineva mai sus. Cum la symbol îmi lipsea de multe ori treapta 6 prin 2014 când au început să apară treapta a 6-a și pe mașini normale am foarte tare incantat, până prin 2016 când am avut ocazia sa merg cu un Duster pe benzina cu 6 trepte... N-am ieșit cu el din oraș dar a fost cea mai neplăcută experiența avută vreodată cu o mașină, practic cele 5 rapoarte erau împărțite la 6 și deveniseră foarte scurte toate, extern de obositor in oraș. Hyundai-ul nu este așa, uneori mi se pare că cel puțin treptele 1-4 sunt chiar putin prea lungi... Doar a 6-a mă supără... |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
axabrt |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.971 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
La Duster până și eu știu că treapta 1 e f scurta , un fel de reductor așa.
Așa că Duster e un caz special. Și |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.331 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Zax .. tu compari mere cu pere ... 3000 rpm la diesel care are in general o turatie maxima de 4500-4700 rpm cu 3000 rpm la un benzinar care are o turatie maxima de 6500 rpm ...
This post has been edited by cj98czh: 7 Jul 2022, 06:56 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
MuciX |
![]()
Post
#111
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(zax @ 4 Jul 2022, 16:57) Pai si cat ai vrea sa scada turatia? Raport mai mic de atat si deja nu mai accelerezi in ultima treapta. QUOTE(zax @ 4 Jul 2022, 16:57) Aceeași problema o aveam la symbol, treapta 5, 3000rpm, 130kmph, căutam a 6-a. La Logan n-am mai avut problema asta, treapta 5, 3000rpm, 170-180kmph... Altceva! ![]() Nu compari bine turatii de diesel cu unele de benzinar. Oricum, mi se pare extrem de mic raportul ala pe logan pentru un motor de 90 de cai. La Focus, tot diesel, aveam 150 kmph la 3kprm in ultima treapta, motor de 110 cai. Abia la Mondeo cu 160 de cai aveam rapoarte care sa imi tina 180 kmph la 3k rpm. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.331 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#113
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.381 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
perfect posiil sa fie si mai grea a ta decat aia de care zicea mufix;
P.S. la masinile cu motoare mai mici, in ultima treapta ar trebui sa poata mentine 130km/h pe o urcare de 5% (max de proiectare la autostrazi in mod normal). Cand ai multi cai la max, poti face asta si la o turatie mai mica. Masinile cu motoare mici nu prea reusesc nici asta, trebuie sa retrogradeze. This post has been edited by einstein1984: 7 Jul 2022, 10:23 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
zax |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(axabrt @ 7 Jul 2022, 07:36) La Duster până și eu știu că treapta 1 e f scurta , un fel de reductor așa. Așa că Duster e un caz special. Pe benzinar toate treptele erau deranjant de scurte, prima era însă de-a dreptul enervanta. Pe diesel treptele mi s-au părut etajate ok cu excepția primei care era puțin scurta dar, pentru mine cel puțin, nu deranjant. Colegii plecau cu a doua eu preferam sa folosesc a-ntaia, mi se părea că frec prea mult ambreiajul la plecarea de pe loc cu treapta 2. Oricum, de la Duster n-am avut pretenții de sportivitate, nici n-am mers prea mult cu el dar cumva și poziția mai sus și vizibilitatea mai buna nu mă îndemna la croșetări. Era ok, depășea ok dar mai mult de 150km/h nu cred că am încercat vreodată să merg cu el, nu m-am simțit limitat. QUOTE(cj98czh @ 7 Jul 2022, 07:56) Zax .. tu compari mere cu pere ... 3000 rpm la diesel care are in general o turatie maxima de 4500-4700 rpm cu 3000 rpm la un benzinar care are o turatie maxima de 6500 rpm ... Chiar îți recomand să citești primele posturi și începutul postului cu cuprinsul (ai link la sfârșitul paginii). Nu intenționez să laud mașina asta ca pe cea mai mare realizare a tuturor timpurilor dar nici s-o fac de râs că n-am de ce. Incerc sa expun experientele mele, senzațiile mele, plusurile și minusurile inerente la orice pe lumea asta, într-un mod cât mai obiectiv cu putință la momentul asta și am deschis acest topic tocmai pentru a rămâne scris și a urmări cum evoluează aceste impresii da-alungul timpului. Compar diesel cu benzina pentru că, de fapt, compar două sau mai multe mașini, doua sau mai multe senzații. Cu puțin efort și un mic credit puteam lua mașină de 60k de euro sau puteam lua Loganul fara să simt pretul. Am ales Hyundai, îmi place și îl prezint așa cum îl simt eu. Îmi place sportivitatea, îmi place confortul interior. In urma cu 5 ani nici nu m-as fi gândit să dau o mașină ce consuma 4.7 l/100km pe autostrada la 130 cu una care consuma 6.2. Și acum as vrea sa merg gratis dar acum accept compromisul pentru placerea condusului. Peste 5 ani poate îmi voi dori o Mazda aspirata cu cutie automata pentru confort sau poate un i30 N de 250cp. Că idee generala: Nu acuz pe nimeni de nimic, am posibilitatea de a șterge comentarii și atunci când voi fi deranjat o voi face. Am doar rugămintea să înțelegem toți că fiecare decizie implica plusuri și minusuri, că pentru fiecare exista o alta combinație potrivită de plusuri și minusuri și să mă ajutați să păstrăm acest topic cu discuții obiective și să nu-l transformam in măsurător de mărime: a mașinii, a puterii sau a rotii de rezerva, indiferent. Multumesc |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#115
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, ai dreptate, din punctul tau de vedere. Dar comparația între benzinar și diesel din punct de vedere al turației la aceeași viteză e similară cu comparația intre ciorba și cozonac, că tot în stomac ajung și potolesc foamea.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#116
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
zax |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 7 Jul 2022, 07:56) Zax .. tu compari mere cu pere ... 3000 rpm la diesel care are in general o turatie maxima de 4500-4700 rpm cu 3000 rpm la un benzinar care are o turatie maxima de 6500 rpm ... QUOTE(MuciX @ 7 Jul 2022, 10:51) Pai si cat ai vrea sa scada turatia? Raport mai mic de atat si deja nu mai accelerezi in ultima treapta. Nu compari bine turatii de diesel cu unele de benzinar. Oricum, mi se pare extrem de mic raportul ala pe logan pentru un motor de 90 de cai. La Focus, tot diesel, aveam 150 kmph la 3kprm in ultima treapta, motor de 110 cai. Abia la Mondeo cu 160 de cai aveam rapoarte care sa imi tina 180 kmph la 3k rpm. Ok, pot fi de acord cu voi până la un punct privind comparația între diesel și benzina. Punctul este faptul că benzinarul este turbo, are același cuplu la turație joasa cu dieselul și in plus are viteza maxima mai mare. Ca sa-i răspund rapid lui Mucix, mă așteptam să scadă tot 1000 de ture de la 5 la 6, la fel ca in celelalte trepte... Sau poate nu 1000 dar 900 sau 800. Tu spui că n-ar trage dar și in treapta 5 tot benzinar este, nu schimb la 3000 ci la 4000 și cad pe 4000, trebuie să tragă. Mie mi-ar fi plăcut să pot merge cu 150 că viteza de croazieră in a 6-a cu 3000rpm și cu 120-130 la puțin peste 2500 rpm. Nu știu să calculez rapoartele de demultiplicare dar dacă Mondeo poate mă gândesc că e posibil... De schimbat n-am ce schimba, asta e, așa rămâne... Dar am sesizat lucrul acesta și, mie personal, mi se pare un compromis daca nu chiar un minus. Încă n-am apucat sa testez serios, am spus doar că mi se pare puțin scurta treapta 6. Voi vedea exact cam ce turații sunt dar dacă îmi trebuie 6000 rpm la 200 nu-mi pare ok... Ca cineva neobișnuit cu benzinar este foarte posibil să greșesc și să fie normal și să fie cum spuneti voi, benzinarul să aibă turație normala de croazieră 4000 de ture sau mai mult. |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#118
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.381 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
tu ai vrea regim motor de diesel la croaziera si de benzina la Vmax...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
zax |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 724 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 7 Jul 2022, 11:49) comparația între benzinar și diesel din punct de vedere al turației la aceeași viteză e similară cu comparația intre ciorba și cozonac, că tot în stomac ajung și potolesc foamea. Întrebare onesta: și dacă ținem cont că facem comparație între două motoare turbo? In sensul că: Diesel / benzina = limita superioara turații normale 3500/5500-6000 Turbo diesel / Turbo benzina = turația de cuplu maxim 2000 / 2000 |
--------------------
Hyundai/ex Renault
I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp
aprilie 2022/iunie 2006 "Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.331 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(zax @ 7 Jul 2022, 13:13) Ok, pot fi de acord cu voi până la un punct privind comparația între diesel și benzina. Punctul este faptul că benzinarul este turbo, are același cuplu la turație joasa cu dieselul și in plus are viteza maxima mai mare. comparat cu ce diesel ai tu acelasi cuplu? ca este cam neclara exprimarea ta .. ca tu ai vreo 250nm cuplu ... care nu este acelasi lucru cu un motor diesel care sa zicem are aceeasi cai putere ca si tine dar un cuplu de 400 nm sa zicem ... ultimul o sa-l simti ca trage mult mai bine .. This post has been edited by cj98czh: 7 Jul 2022, 12:36 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Intrucat topicul devine deja aglomerat am decis sa incerc mentinerea unui cuprins cu cele mai importante puncte de discutie. Cuprinsul va fi AICI
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 09:49 |