Apa in motor
Apa in motor
alexander |
27 Jan 2006, 17:41
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 26 January 06 |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
- Dj-06-XWA
|
|||
sonykel |
27 Jan 2006, 18:45
Post
#2
|
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
stiu cas cam off-topic.
Dar am o explicatie cum pana acum bagau apa in motorina si in benzina mai nou baga apa si in gaz. This post has been edited by sonykel: 27 Jan 2006, 18:46 |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
puiagaia |
27 Jan 2006, 19:20
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 January 06 |
salut
si eu acum doua saptamini am gasit spuma alba/verzuie in busonul ala de la ulei. Cred ca de la condens se fac picaturi de apa si se amesteca cu uleiul. Uleiul avea culoarea normala. Daca uleiul are alta culoare inseamna ca pierzi apa prin garnitura de chiuloasa, iar nivelul in baie creste. bafta |
--------------------
dacia
berlina
- B 13 MMO
|
|
iulik |
27 Jan 2006, 23:20
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 8 September 05 |
Dauneaza daca apare spuma pe capac?
|
--------------------
Dacia
Berlina 1310L
- AB-02-RWK The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want, and, if they can't find them, make them.
- George Bernard Shaw |
|
rtulea |
28 Jan 2006, 08:58
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) |
"alexander" - defineste ce intelegi tu prin multa apa. Adica erau baltoace sau era o spuma alba consistenta numita "Muci". Daca era spuma putem spune ca intr-un fel este normal, adica in timpul functionarii motorului acesta se incalzeste din cauza combustiei. Dupa ce ai oprit motorul din cauza diferentei de temperatura dintra motor si aerul inconjurator pe interiorul capacului culbutorilor se formeaza condens care se amesteca cu particulele de ulei barbotat iar prin racire se formeaza acea pasta care se depune fix pe interiorul dublurii capacului si in interiorul busonului de ulei. Nu este foarte daunatoare, dar nici bine nu face. Exista riscul ca aceasta pasta sa inghete pe furtunele de recuperare vapori si sa creasca presiunea in interiorul capacului culbutorilor ducand la "sarirea" jojei sau a busonului de ulei sau, mai grav, la impuscarea garniturii capacului.
In leg cu pierderea de lichid racire, s-ar putea ca garnitura de chiuloasa sa fie impuscata si apa sa intre in baie sau sa ai o fisura pe circuitul de racire. Nu te juca cu racirea ca distrugi motorul, cauta cu atentie si vezi pe unde curge. |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
andutzu |
28 Jan 2006, 12:16
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 |
QUOTE(alexander @ 27 Jan 2006, 17:41) de curand am desfacut capacul motorului pentru un reglaj de tacheti...si surprise....f.f. multa apa ! iar pe capac o spuma alba! fiecare vine cu propriile idei incat e greu sa fi lamurit! ba garnitura de chiuloasa..ba din cauza gazului...! mai nou am observat ca pierd si din lichidul de racire...nu mult..un deget la vreo 200km...dar totusi e ceva! are cineva vreo explicatie plauzibila si intemeiata? I need help "Un deget" la 200km e ff mult. Eu de cend am schimbat antigelul nu a mai fost nevoie sa completez si am mers cam 5000km. Cred ca ai garnitura de chiuloasa bulita (crapata sau nu e stransa bine chiuloasa) Se mai poate sa fie si de la inelele de etansare ale cilindrilor.(aici treaba e mult mai complicata) |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2024 - 15:24 |