DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> presiune ulei...scade in mers

peciulica
post 26 Jan 2006, 09:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 March 05




Buna ziua,am schimbat uleiul + filtrul,acum 2 saptamani am pus si o cutie tratament 2+2,motorul nu este uzat.Cantitatea de ulei este ok.la pornire chiar pe frigul din zilele astea,acul sta sus indicand o presiune buna de ulei dar dupa ce plec si parcurg cam 5 km.acul "cade"cam la jumatate.Este ok ? Alta chestie ar fi ca am pus in fata radiatorului un carton(pe partea cu elicea),influentzeaza cu ceva presiune uleiului ?


--------------------
DACIA 1310 - PH-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2006, 09:22
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(peciulica @ 26 Jan 2006, 09:19)
Buna ziua,am schimbat uleiul + filtrul,acum 2 saptamani am pus si o cutie tratament 2+2,motorul nu este uzat.Cantitatea de ulei este ok.la pornire chiar pe frigul din zilele astea,acul sta sus indicand o presiune buna de ulei dar dupa ce plec si parcurg cam 5 km.acul "cade"cam la jumatate.Este ok ? Alta chestie ar fi ca am pus in fata radiatorului un carton(pe partea cu elicea),influentzeaza cu ceva presiune uleiului ?
*




E perfect normal sa scada dupa ce se incalzeste motorul, totusi la cald cand o turezi ar trebui sa creasca spre maxim. asa se intampla?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
peciulica
post 26 Jan 2006, 09:48
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 March 05




pai cam asta-i problema ca nu urca,oricat as tura motorul sta suspendat undeva la jumatate...


--------------------
DACIA 1310 - PH-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
peciulica
post 26 Jan 2006, 10:02
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 March 05




verificand joja,motor nepornit,nivelul este ok


--------------------
DACIA 1310 - PH-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2006, 11:12
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Verifica aparatul de bor, poate agata undeva cateodata, contactul pus, motorul cald(at cand nu urca/sta suspendat acul) scoti cablul de la sonda si il pui la masa..acul trebuie sa stea sus de tot dc functioneaza bina...macar sti de-o treaba..vezi ca sunt 2 sonde..una controleaza becul , cealalta acul


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maleahi
post 26 Jan 2006, 11:14
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 26 January 06




va urmaresc de ceva timp si uite ca a venit ziua...cand....se pare am nevoie de sfatul vostru.
detin o prea faimoasa d1310 din 88 care de ceva timp imi papa banutzii pe paine...si se pare ca nu s-a oprit aici.
ieri a fost o zi crancena. nu s-a dat pornita. impinsa...trasa...a luat-o intr-un final cu sughituri si pocnituri (dar nu inainte de a vedea multa benzina pe pomba...desfacut...strans...totul ok). o pedepsesc si ii pun super 100 de la omv...merg vreo 100 de km...imi fac treburile si seara acasa...totul bine si frumos.
dimineata (obisnuit sa ii trag capota si sa-i dau in nas la cama benzina) am marea surprindere sa vad in fata la motor...o mare ciorba de ulei...unde-i defectul? trag sa zic ca mi-a bagat benzina in baie...si fiind prea mult mi-a dat afara...un coleg de al meu zice ceva de o garnitura de la culbotori? (nush ce-s aia)
ma lamureste careva si pe mine???


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 - sv-01-ttk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2006, 11:19
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(maleahi @ 26 Jan 2006, 11:14)
va urmaresc de ceva timp si uite ca a venit ziua...cand....se pare am nevoie de sfatul vostru.
detin o prea faimoasa d1310 din 88 care de ceva timp imi papa banutzii pe paine...si se pare ca nu s-a oprit aici.
ieri a fost o zi crancena. nu s-a dat pornita. impinsa...trasa...a luat-o intr-un final cu sughituri si pocnituri (dar nu inainte de a vedea multa benzina pe pomba...desfacut...strans...totul ok). o pedepsesc si ii pun super 100 de la omv...merg vreo 100 de km...imi fac treburile si seara acasa...totul bine si frumos.
dimineata (obisnuit sa ii trag capota si sa-i dau in nas la cama benzina) am marea surprindere sa vad in fata la motor...o mare ciorba de ulei...unde-i defectul? trag sa zic ca mi-a bagat benzina in baie...si fiind prea mult mi-a dat afara...un coleg de al meu zice ceva de o garnitura de la culbotori? (nush ce-s aia)
ma lamureste careva si pe mine???
*




Desfaci capota, acolo deasupra motorului e capacul culbutorilor(busonul de ulei face parte integranta din el), prins in trei suruburi ce ies din chiulasa, acel capac are o garnirura, sa nu iasa din carter gazele si vaporii. la ea se referea colegul.
Vezi pe unde e mai mare mizeria, sa iti dai seama de unde a iesit uleiul ala.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maleahi
post 26 Jan 2006, 11:35
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 26 January 06




mizeria e peste tot...mi-a improscat ulei peste tot.
inlocuiesc acea garnitura, schimb uleiul si filtru si ii dau cheie? daca e crapata garnitura de chiuleasa?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 - sv-01-ttk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
peciulica
post 26 Jan 2006, 12:36
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 March 05




am fost la un mecanic,si i-am explicat care sunt simptomele,am mers cu el sa vada,si a vazut aceleasi lucruri.rezultatul: a scos cartonul de la radiator,incalzirea/racirea facindu-se foarte bine fara carton,mai ales in bucuresti(semafoare multe,ambuteiaje,etc)
fara carton acul la ulei sta aproape sus,apa undeva la 60-65 grade
si apropo nu m-a costat ninic,a ras cand l-am intrebat cat face si mi-a urat o zi buna in continuare

This post has been edited by peciulica: 26 Jan 2006, 13:41


--------------------
DACIA 1310 - PH-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2006, 14:19
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(maleahi @ 26 Jan 2006, 11:35)
mizeria e peste tot...mi-a improscat ulei peste tot.
inlocuiesc acea garnitura, schimb uleiul si filtru si ii dau cheie? daca e crapata garnitura de chiuleasa?
*




pai curata bine, mergi cate putin dupa si vezi exact pe unde iese uleiul, poate a iesit pe la joja, pentru ca au inghetat mucii pe furtune, si atunci ai scapat, dar poate sa fie si unde se imbina chiulasa cu blocul, ceea ce e mai nasol...deaia zic intai curata si vezi unde mai apare.

This post has been edited by argon: 26 Jan 2006, 14:20


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maleahi
post 26 Jan 2006, 15:16
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 26 January 06




e mai cald acilea in suceava azi...sper ca maine sa fie la fel de caldutz...arunc o litra de benzina pe motor si ii dau cheie sa vad pe unde mai improasca cu ulei...multam!


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 - sv-01-ttk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 26 Jan 2006, 21:36
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




QUOTE(maleahi @ 26 Jan 2006, 15:16)
e mai cald acilea in suceava azi...sper ca maine sa fie la fel de caldutz...arunc o litra de benzina pe motor si ii dau cheie sa vad pe unde mai improasca cu ulei...multam!
*


Dar de ce vrei sa-i dai foc?! smile.gif) tongue.gif Eu zic sa nu arunci nici o "litra" de benzina. Mai bine du-te la o spalatorie.


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 27 Jan 2006, 16:51
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Inainte de toate verifica furtunele de recuperare vapori de ulei. Cel are iese din capacul culbutorilor si intra in T-ul de la carburator. Nu m-as mira ca sa fi inghetat "muci" in el si sa se fi produs presiune in capacul culbutorilor si sa fi dat afara garnitura de la capac. Mai verifica si furtunul cu duza, cel care trage vaporii din capac culbutori si ii baga in galerie. Poate au inghetat si acolo mucii. In interiorul busonului de ulei ai cumva o pasta alba si vascoasa? Daca da inseamna ca ar fi bine sa cureti mizeria din capacul culbutorilor si sa vezi apoi daca iti mai improasca ulei.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Olenick
post 27 Jan 2006, 21:50
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 September 05




Buna ziua! citind topicul de mai sus, mi-am zis sa va cer si eu cateva sfaturi in legatura cu problema mea care suna in felul urmator. am facut schimbul de ulei (esso 20w40), prin octombrie,iar acum vreo luna i-am pus un aditiv de ulei(sega din cate imi amintesc-350 grame). nivelul la joja a crescut cu 1,5-2 centimetri. de altfel acul presiunii la ulei urca in aprximativ 9 secunde(lucru pe care il facea si inainte sa pun aditivul). tin sa precizez ca dacia este din 96' si are 25 mii km(a apartinut bunicului meu). va multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1310 - sv-02-rst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Olenick
post 27 Jan 2006, 21:52
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 September 05




aaa.si intrebarea. poate sa-i dauneze motorului. trebuie sa dau drumul la putin ulei pana cand ajunge la nivelul normal sau sa o las asa?


--------------------
Dacia 1310 - sv-02-rst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 28 Jan 2006, 09:01
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Uleiul nu trebuie sa depaseasca nivelul indicat pe joja. Ungerea motorului se face prin pompa de ungere si prin barbotare. Daca tu ai depasit nivelul atunci tot uleiul in plus va fi ars de motor. Iti recomand sa scoti surplusul de ulei pana ajungi la nivelul maxim indicat pe joja.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 28 Jan 2006, 09:58
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Olenick @ 27 Jan 2006, 21:52)
aaa.si intrebarea. poate sa-i dauneze motorului. trebuie sa dau drumul la putin ulei pana cand ajunge la nivelul normal sau sa o las asa?
*



Vezi ca unele joje arata prost...eu la mine cand faceam schimbul, bagam 3 litri si arata mult peste maxim. Probabil chestia aia in care intra joja s-a miscat.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 16:47
Forum Renault