DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Halal rodaj i-am facut :((

laurh
post 25 Dec 2003, 09:11
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Mai intai Craciun fericit !
M-a pus .... ieri sa plec de la Bucuresti la Buzau cu proaspata mea Solenza care nu area decat 450 de km. Am uitat ca traim in Romania. Am mers 15 km spre Urziceni, numai cu 30-40 km pe ora max, apoi am fost intors de politie ca e blocat drumul ... m-am intors ... am ajuns cu greu in Bucuresti. Toata aventura asta a durat ... dc va vine sa credeti ... da la 10 dimineata pana la 18 seara.
Am ramas inzapezit de vreo 3 ori. Am urlat-o de tot atatea ori pana pe la 4000 ... odata cand am aruncat ochii pe turometru eram pe la 5000 si ceva. Bineinteles ca fiecare nu a duarat mai mult de 3-4 secunde. In rest ... numai mers cu a doua la 2500, maxim a treia.
Inainte de acasta aventura urcasem vreo 5 km (cu opriri) cu 4 oameni slabanogi in masina , dar urcarea era destul de abrupta (dc stie cineva : Poiana Pinului, Ciolanu, Magura si coborat pe partea cealalta, in jud Buzau). Dupa acea incursiune mi se parea ca se aude motorul la relanty mai tare decat se auze inainte. Adica inainte parca nu il auzeam din masina, acum il auzeam ... poate insa inainte eram prea "beat" (la figurat desigur) ca am masina noua ca sa il aud. Oricum, asta putea sa ii faca vreun rau ?
Durerea prea mare ramane insa incursiunea de ieri. Credeti ca ar putea avea ceva repercursiuni asupra motorului , cutiei, ceva ?
Ca probleme minore ... mi s-a desprins chederul de la usa soferului ... (asa a facut si la dacia lui tata dupa vreo 10 ani) si claxonul imi suna foarte anemic ... cred ca e inghetat.
Va rog mult, linistiti-ma ... dar fiti sinceri ... prefere adevaru` ! :?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Dec 2003, 10:48
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Craciun fericit!
In carte zice sa nu treci de 130 km/h in prima mie de km. Inteleg ca n-ai facut asta, deci , daca-ti crapa ceva, le dai cu motoru'n cap!
Claxonul a luat apa si acu' actioneaza in consecinta. Du-te la un service sa ti-l sufle sau sa ti-l schimbe!
La multi ani!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 25 Dec 2003, 11:11
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Ehe ... teoretic ai tu dreptate. Dar cu service-ul si cu garantia din Romania ... dc e sa se intampla ceva ...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 25 Dec 2003, 12:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




:!: Dupa cate stiu, Slza nu are memorie in calculator ca sa tina minte toate turatiile motorului pe primii 10 000 km pana ajungi la prima revizie, asa ca :
- laugh.gif ,, Nu amfacut nimic, nu recunosc nimic, nici macar in fata Marii Adunari Nationale... icon_twisted.gif
Claxonul se schimba in garantie, l-am schimbat si eu si a tinut pana la prima ploaie.... :x , iar de turat sa fim sanatosi, pe la 130 km/h ai deja peste 3500 de turatii... :wink:


--------------------
Ford Focus 2007, 1,8 TDCI 115 cp - IS-xx-xx
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 25 Dec 2003, 15:22
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Bei, la va intrab in primul rand daca sunt sanse sa se fi stricat ceva, ca de aburit la service ... o sa iau un curs de actorie inainte.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Dec 2003, 15:23
Post #6


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Pai......daca inca functioneaza, e clar ca nu s-a stricat nimic. Logic, nu ? laugh.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 25 Dec 2003, 16:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




ei ... radeti de un om amarat sad.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 25 Dec 2003, 16:15
Post #8


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Eu nu rid, vorbesc serios! Si eu i-am dat de citeva ori 4500 rpm pina sa ajung la 1000 de km parcursi...


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 25 Dec 2003, 16:57
Post #9


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE

Si eu i-am dat de citeva ori 4500 rpm pina sa ajung la 1000 de km parcursi...


u bad boy u... doar atat, te credeam mai rau laugh.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 25 Dec 2003, 19:53
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Un lucru e cert, motorul se aude mai tare la relanty decat se auzea cand am luat-o. Nu stiu dc sa zic mult mai tare sau putin mai tare, dar oricum, e mai tare. Suna a un mic disel asa.
Uleiul nu mai e transparent cum era la inceput, e mai inchis putin la culoare.
E normal sa fie mai galagios motorul, sa se modifice uleiul ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 25 Dec 2003, 20:21
Post #11


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Uleiul este chiar foarte bine sa se modifice la culoare. Pe langa functia lui primara de ungere, uleiul mai asigura si curatarea motorului.
Personal, nu cred ca a patit ceva masina ta.
Despre rodaj, poti sa citesti si discutiile de la http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=23...highlight=rodaj
Referitor la "tacanit", http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=14...ghlight=tacanit


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristimm
post 25 Dec 2003, 22:41
Post #12


Membru vechi


Group: Members
Posts: 664
Joined: 30 September 02
From: Bucuresti




Eu nu cred ca are nimic. Chiar daca ai urcat la 5000 rpm probabil ca rotile dadeau in gol deci sarcina motorului era foarte mica. Oricum multe marci fac rodajul motorului pe banc pana la 4-5000 de ture.


--------------------
ex Dacia Nova GTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 25 Dec 2003, 22:47
Post #13


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Repercursiuni nu are cum sa aiba nici asupra motorului si nici asupra cutiei. Zgomotul de diesel e prezent la toate SLZ devenind un fel de laitmotiv. Ar trebui sa fim ingrijorati daca nu ar mai face asa pentru ca sigur ceva s-a stricat. Ref. la zgomot iti spun ca si eu am patit acelasi lucru. Facandu-mi ucenicia pe o Dacia Break eram obisnuit cu zgomotul. Cand am mers prima oara cu SLZ mi s-a parut ca nu se aude motorul. Cu cat mergeam mai des cu atat mi se parea ca se aude din ce in ce mai tare dar de fapt incepeam sa ma obisnuiesc cu ea. Don't worry, be happy.
P.S. Singura faza mai nasoala e ca daca ai ramas inzapezit inseamna ca mai mult ca sigur ai facut pe plugul prin zapada. Vezi pe dedesubt sa nu fi indoit scutul ca altfel zdrangane si toate burdfurile alea sa nu se fi spart vreunul.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 26 Dec 2003, 01:44
Post #14


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




atentie mare ca eu azi era sa uit sa scot dopul de gheata care se formase in tzeava de esapament! biggrin.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 26 Dec 2003, 12:16
Post #15


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE

Dupa cate stiu, Slza nu are memorie in calculator ca sa tina minte toate turatiile motorului pe primii 10 000 km

Da ține minte și în ce treaptă erai?


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 26 Dec 2003, 14:42
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Aha, daca asa face toate ... adica incepe sa faca motorul din ce in ce mai tare m-am linistit. Oricum o sa intreb cand ca o sa ajung in service ce si cum. Multumesc ca m-ati mai linistit.Dar chiar asa fac toate ?Nu-mi vine sa cred. Si supernovele fac asa ?
Cred ca o sa ma bag si eu in clubul vostru sa vin la o intalnire sa ne masuram in decibeli:)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 30 Dec 2003, 17:31
Post #17


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




mdeah si eu i-am dat de cateva ori 5000 ture ca sa ies din zapada. pana la urma tot cu lopata am rezolvat-o smile.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 30 Dec 2003, 18:27
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Te mai linistesc si eu putin, daca mai e nevoie. Rodajul nu este o chestie de secunde, ci de conduita progresiva de a solicita motorul, deci scurte supraturari fara sarcina nu se conteaza. Evident, nu strica sa il rodezi cum scrie la carte, dar diferentele nu sunt semnificative. In ceea ce priveste zgomotul de diesel el apare mai devreme sau mai tarziu, deci fii fericit ca de primul hop ai trecut. Singurul lucru bun pe care il mai poti face este un schimb suplimentar de ulei la 5000, daca ai bani de cheltuit. La multi ani si multi Km fara probleme.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 30 Dec 2003, 21:53
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Da, am fost si la service cu ea si cica nu are nimic.
A ascultat-o si un tip care are o DSN de vreo 2 ani si a zis ca face normal.
Incep sa ma impac cu ideea. sad.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jhr
post 31 Dec 2003, 16:24
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 March 03
From: Bucuresti




s-a mai subtiat uleiul ala dacia oil de rahat... vezi topicul meu cu zg de diesel atenuat... daca ii dai ulei elf sau altul mai bun se atenueaza simtitor...
in concluzie, schimba uleiul asta de rodaj la 5000


--------------------
AUDI A6 2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC - bo1xxx
www.horiaroman.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 1 Jan 2004, 11:45
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Laur... SLZ face zgomot ca un "mic diesel" din pincipiu. Uneori mai tare uneori mai incet (asta te poate aduce in confuzie) functie de cit de viscos e uleiul.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanu
post 2 Jan 2004, 00:49
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 January 04
From: ploiest




Nu stiam ca si benzinaru poate face ca un "mic diesel". A mea chiar face ca un diesel dar macar consuma motorina. Rodaj??...E o vorba printre preparatorii de motoare "Vrei un motor incet, faci un rodaj incet, vrei unul rapid faci un rodaj rapid!". Dar si unii mecanici mai spun ca masina merge asa cum o inveti si desi nu credeam, chestia asta are un fundament absolut verificabil si determinabil fizic dupa cum este efectuat rodajul." Orice motor nou benzina sau diesel, nu dezvolta intreaga sa putere, consuma ulei si este mai gurmand la consum, daca vrei sa fie la fel si dupa 15 000 km, fa -i un rodaj ca la carte, adica incet. Daca vrei unul rapid , economic,puternic si andurant in timp, incalzeste-l bine si alearga-l 2-300 de km cu cateva pauze in care sa se raceasca complet, marind regimul treptat pana la cel de putere maxima. Nu uita sa faci frane de motor dese, pentru a nu-l supraincalzi. Dupa asta schimba uleiul imediat, cu motorul cald. Rodajul s-a incheiat !"-Dr.Ing. F. Porsche


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 2 Jan 2004, 08:39
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Multumim pentru sfaturi. Sper sa nu le aplici nici macar pe propria masina, chiar daca ai un Porsche! Rodajul se face conform indicatiilor producatorului, sau daca acestea lipsesc, conform principiilor generale de rodaj. Sa nu fie cu suparare, dar pentru ceea ce ai scris mai inainte eu nu prea vad justificare teoretica. E drept ca daca ii faci "rodajul" din baros, asa cum scrie mai sus, isi face deja ceva jocuri si poate alearga mai bine la inceput, in detrimentul duratei de viata a motorului, dar chestia cu consumul de ulei este biggrin.gif rau de tot.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 2 Jan 2004, 13:28
Post #24


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Sunt bulversat! :shock: :shock: :shock:


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 2 Jan 2004, 15:31
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Daca tu esti bulversat eu ce sa mai zic.
Concluzia e cam una ... rodajul il face fiecare dupa cum considera/poate , respectand in general (dar nu obligatoriu) indicatiile date de producator care la SLZ sunt foarte succinte (nu depasiti 130/h si nu turati motorul tare , mai ales cand e rece).
Asa ca o sa il fac si eu dupa cum consider ... adica sch vitezele pe la 2500-3000 si nu o sa depasesc 100-110 in prima mie.
Ce si cum o fi ... o sa vedem.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 2 Jan 2004, 15:54
Post #26


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




De ce nu faceți voi următoarea smecherie: imediat după achiziționarea mașinii, mergeți la "Nea Gică" și îi schimbați uleiul DaciaShit cu unul ca lumea?

maddan: dragoane, daca mai folosesti limbaj mirc, ti-o iei... ph34r.gif

This post has been edited by maddan: 31 Mar 2005, 07:04


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Jan 2004, 20:29
Post #27


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Cineva a descris mai sus modul de efectuare a unui rodaj. Din pacate valabil pt. Porsche, Ferrari, Lamborghini, McLaren si lista poate continua. Am vazut si eu la televizor cum faceau rodajul pe stand la motoarele pt. Bentley. Dupa ce le turau cat le turau le duceau la turatie maxima si le lasau cam un minut si ceva pana se inroseau ca naiba tevile galeriei de evacuare. Ideea este ca cu pretul unui Bentley cumperi cam 30 de Solenze si numai motorul cred ca costa cat vreo 5 masini. Deci nu sufera comparatie.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanu
post 2 Jan 2004, 22:30
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 January 04
From: ploiest




Pentru justificarile teoretice si practice ale rodajului "rapid" accesati MOTOTUNEUSA.COM si faceti ca mine acum vreo 2 ani: fiti sceptici,apoi curaj si incercati. Aia chiar nu mananca rahat! Cu poze si demonstratii...Unchiul unui bun amic lucreaza la Porsche Stuutgart. L-am intrbat despre rodajul la boxster,ca totusi e o masina de sport nu de mers incet. Raspunsul a fost :" Nu se face rodaj. Ala il facem noi!" " Cum?"-am intrebat eu."Simplu! Cumparatorul nostru nu trebuie sa se preocupe de asa ceva . El cumpara o masina pe care noi o garantam 400 000km la motor daca se respecta service-ul. Dupa asamblarea motorului noi il lasam sa fuctioneze cu ulei mineral circa 15 minute la 2000 rot./min.,dupa care ii verificam cuplul maxim si puterea maxima pe banc, 30 de min. fiecare. Apoi uleiul se scimba cu ulei sintetic, se monteaza pe masina si la final masina este verificata pe pista noastra timp de o ora, cand se verifica viteza maxima declarata de noi. Acesta este de 30 de ani secretul longevitatii acestor motoare." Eu am ramas putin uimit dar in timp m-am convis ca astia aveau dreptate. Cu inima putin indoita am aplicat metoda acum un an cu masina firmei ( Clio Symbol 1.4 16v). -Niciodata nu am fortat motorul rece, cu reteta indicata de nemtalai: 1-incalzire motor in mers(masina avea 23km in bord) 2-0 tura de 7 km schimband treptele pana la a 4-a la jumatate din regimul de putere maxima, frane de motor dese. 3- acelasi traseu de 7 km, pe cat posibil pe un drum putin circulat, dupa ce in prealabil am lasat motorul sa se raceasca complet,dar de data asta cu urcari in regim la 2/3 din cel de putere maxima(4500 rot/min), frane de motor dese. Lasam motorul sa se raceasca complet. 4- Motor incalzit usor la tyemperatura de lucru, pe acelasi traseu urcam trptat spre regimul de putere maxima indicata de constructor, doar in treptele 2,3 si 4. Stam cu ochii pe scala de temperatura. Nu oprim motorul imediat, il lasam la ralanti 30 sec. A-2-a zi schimb de ulei si filtri ( sa vedeti ce span iese...)-full sintetic. Dupa cateva luni varul meu cumpara si el un Symbol 1.4 16v si dupa ce ma apostrofeaza rapid la sfatul cu rodajul, ii face el un rodaj cum scrie la carte: lasat motorul sa se incalzeasca "putin" pe loc, schimbat treptele la 2000 rot/min si nu depasit 110 la ora. Acum eu am 39 000km, el are 17 000 km si mi-a lasat masina o saptamana ( el e plecat din tara) Iata diferentele pe care le constat: a lui muuuult mai lenesa la demaraj, consuma cam cu un kil mai mult ca amea la 100km si dupa un dus-intors la Timisoara (1 200km) am completat cca 200 g de ulei (ELF). La a mea nu completez ulei decat dupa 7500 km( Castrol RS). La ralanti a lui vibreaza putin si parca nu "sare" in ture ca a mea. Concluziile le las la voi...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanu
post 2 Jan 2004, 23:31
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 1 January 04
From: ploiest




In urma cu ceva vreme si eu eram cam sceptic cu chestia asta cu rodajul de pe-o zi pe alta,dar hai sa va povestesc experienta mea de pana acum cu masina firmei noastre pe care amj luat-o noua ( Clio Symbol 1.4 16v). Fiind masina firmei m-am gandit ,ce naiba hai sa vedem ca daca este sa crape macar este in garantie." Rodajul l-am facut in doua zile, dupa instructiunile pe care le gasiti pe site-ul MOTOTUNEUSA.COM rubrica Break-in secrets (explicat fizic si practic cu poze!) Pe scurt- spanuri si frane de motor la greu pe primii 300 de km,dar cu motorul CALD.Nici o problema . A fost acum un an. Am cu ea 39 000km si totul e perfect. Acum vine faza tare... Prin Aug 2003 varul meu isi cumpara si el Symbol 1.4 16v. Intrucat am incercat sa-l conving cu experimentul meu, in zadar binenteles, el face un rodaj ca la carte, adica : incalzit motorul pe loc, schimbat treptele la 2000rot/min, mers usurel max110 la ora. Acum masina lui are 16 000km a mea 39 000km. el merge cu Elf schimat la 10 000km ,eu cu Castrol RS pe care-l schimb tot la 10 000. Luna trcuta facem un drum la Timisoara cu masina lui. Conduc eu. Ce constat: muuult mai lenesa ca a mea la demaraje si reprize, consum mai mare cu aproape 1,5 kile decat la masina mea la 100km, v-max plafonata pe la 190 pe ceas (a mea face cam 210 pe ceas,deci cam 200 real), si surpriza.. la intoarcere completam cca 200g de ulei( a mea papa cam aceeasi cantitate dupa 7500km...si merg fara sa o menajez). Zgomotul la ralanti e mai pronuntat la a lui si parca vibreaza putin mai tare in pedalier. Concluziile le las la voi . Va salut cu farurile!( de la SLZ mea Diesel)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 3 Jan 2004, 00:14
Post #30


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




cât a durat acest rodaj?


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 23:22
Forum Renault