DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan LaureatePlus sau Renault Clio Symbol

body
post 31 Jan 2006, 11:45
Post #31


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




QUOTE(thecagero @ 30 Jan 2006, 10:08)
Clio e putin mai sprinten, dar sezutul e mai mic si in fata, si in spate. Plasticul de pe interior e cam la fel ca la Logan, asa ca nu m-a impresionat cu nimic. Iar spatiul in spate nu este mic - mic e putin spus - e de-a dreptul meschin. Ne-am urcat trei persoane de 1.80 in Clio si am suferit rau de tot pe bancheta din spate.
*


Nu stiu daca faza cu trei persoane in spate e un criteriu !Iti pot spune ca si in spate la Un Pajero 3 persoane stau inghesuite .
Am facut 2 luni naveta cu asa ceva pe circa 40 km si stateam inghesuiti in spate .
Parerea mea , e sa mergi pe un Clio .


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 31 Jan 2006, 11:54
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(body @ 31 Jan 2006, 11:45)
Nu stiu daca faza cu trei persoane in spate e un criteriu !Iti pot spune ca si in spate la Un Pajero 3 persoane stau inghesuite .
Am facut 2 luni naveta cu asa ceva pe circa 40 km si stateam inghesuiti in spate .
Parerea mea , e sa mergi pe un Clio .
*



Pardon, am stat singur in spate (1.90m, ceva peste suta de kg). Teasta infipta in tavan, un genunchi in usa si altul intepenit intre spatarele scaunelor din fata.
In fine, un Clio facut in curcania merita doar daca iei 1.5dci, ca sa zici ca ai un motor meserias, si doar daca ai familie de oameni normali (adica fara gene de king kong, ca la mine).

S-a mai discutat si aici.

This post has been edited by thecagero: 31 Jan 2006, 12:09


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzunoi
post 31 Jan 2006, 12:11
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 19 November 04




QUOTE(DigitalScribe @ 30 Jan 2006, 16:01)
Clio Symbol versus Logan:
- Clio e Renault, Logan e "by Renault" si in Rusia se vinde ca si Renault Logan facut insa din aceleasi piese importate de la Dacia => snobism nemeritat. E ciudat cum daca iei un Clio nimeni nu-ti zice nimic (e ceva normal) dar daca ai Logan toata lumea cu alte masini comenteaza.
- Clio are insonorizant mai reusit (pus mai cu dare de mana nu din zgarcenie ca la Logan). Zgomote mai putine de la motor si trenul de rulare.
- Motorizare Clio identica cu Logan, motor Renault, cutie de viteze Renault.
- ABS la Clio identic cu Logan. Bosch 8.0
- 3 stele EuroNCap Clio, identic cu Logan. Logan insa are o caroserie mai mare si e gandit din start pentru securitatea pasagerului, nu adaptat si reinoit de la generatie la generatie precum Clio. Symbol e un bicorp convertit in sedan.
- Spatiu in spate la pasageri la Clio e minuscul, portbagaj asemanator de incapator insa (un pic mai mic, nu cu mult mai mic insa).
- Spatiul in fata la sofer la Clio e mai mic insa nu cu mult mai mic.
- Trenul de rulare e mai nou la Logan ca design fiind de sorginte Platforma B de la alianta Renault-Nissan care se regaseste in Nissan Micra, Renault Modus si Renault Clio 3.
- La Logan ai mai multe dotari in acelasi pret (sau invers, e mai ieftin si chestia asta conteaza ca poti face alte lucruri cu banii). Ai computer de bord si lucruri care le gasesti mai degraba la Megane.

- Intretinere mai ieftina la Logan.
- Asigurari mai ieftine la Logan.

Avand in vedere toate astea cat si faptul ca am o garantie reala la ambele produse oferite de producatori nu mi-a fost greu sa aleg Logan.
*


Salut...ma bag si eu pe aici cu citeva observatii
- Clio are 4 stele la Euro NCAP nu 3 NCAP
- portbagajul nu e mai mic la clio symbol decit la logan (e vorba de symbol nu de bicorp). Are chiar acelasi volum..
- trenul de rulare e mai moale decit la logan...care a trebut sa fie setat pe "tare" datorita inaltimi...avantaj la gropile din bucuresti
- Motorul in nici un caz nu e acelasi. 1.4 8V vs 1.4 16v..e o diferenta cam mare de vreo 23 de CP. Iar motorasul asta(16v) turat peste 4000 e foarte dragut
- Loc in spate(clio)...daca ai peste 1.85...stai in fata.
- In fata se sta lejer...eu am 1.87 si stau cu scaunul destul de in fata.
- Asigurarea...e procent din valoarea masini..so cu cit e mai scumpa cu atit dai mai mult...4.8 din 10.000 euro difera de 4.8 din 8700euro
- Daca esti fericitul posesor al unui motor de 1.6 de pe logan..platesti RCA-ul mai mult..
- Spatiu interion..mai mare la logan...acum depinde ce vrei sa faci cu el.

Am avut si eu de ales...si am mers pe Clio.So far..so good smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 31 Jan 2006, 12:14
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Pardon, link-ul la NCAP se refera la Clio 3, nu la Symbol.


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzunoi
post 31 Jan 2006, 12:18
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 19 November 04




QUOTE(thecagero @ 31 Jan 2006, 12:14)
Pardon, link-ul la NCAP se refera la Clio 3, nu la Symbol.
*


Greseala mea - as fi vrut eu ca symbolul sa aibe 5 stele. biggrin.gif .
linkul corect NCAP Clio Bicorp
Teste NCAP pe symbol nu s-au facut dar e aceeasi structura in fata. Era pe undeva un site rusesc care simulasera conditiile NCAP cu un clio...si rezultatul era cam acelasi cu bicorpul.


This post has been edited by tzunoi: 31 Jan 2006, 12:20


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 31 Jan 2006, 12:27
Post #36


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Clio Symbol e făcut pe platforma lui Clio II parcă... unsure.gif
La EuroNCAP nu văd nici un model de Clio II, doar Clio I - 2 stele (1996) și Clio I refresh - 4 stele (2000), în variante cu 3 uși.
În schimb Megane II a fost testat..., ciudat.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzunoi
post 31 Jan 2006, 12:35
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 19 November 04




O discutie mai detalita despre numarul de stele pe care le are..sau le vrea symbolul le gasiti aici. Chiar si poze cu in test RATBCAP dintre un clio si un tramvai......


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 31 Jan 2006, 13:01
Post #38


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Mda..., cu toate astea, din discuția aia de pe forumul Renault reiese aceiași concluzie: Renault Clio Symbol nu a fost testată de EuroNCAP și nu se poate spune câte stele poate să obțină.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 31 Jan 2006, 13:26
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Ce-mi place forumul asta. De ce oare toti cei care au clio trebuie sa sara in sus daca aud ca loganul e mai atractiv ca pret si comfort? Oare chiar asa mandrie avem in noi balcanicii astia si nu putem discuta obiectiv niciodata? De ce oare daca tu ai avut o atractie pentru Renault trebuie sa arunci cu pietre in restul populatiei care nu gandeste ca tine?

Acum la obiect. De 2 ani si ceva ma tot plimb cu un clio symbol. Cu Loganul m-am dat pe la driveteste si prin taxiuri, deci destul sa imi fac o parere destul de obiectiva. Parerea mea .. ca posesor de CLIO:

-- in spate clio este foarte necomfortabila. Daca ai ghinionul si treci de 1.80 inaltime .. atentie la cap. 3 persoane in clio este tortura. La logan treaba sta foarte bine in privinta spatiului: loc pentru 3 persoane, pentru cap, picioare si parca si ceva mai confortabial canapeaua

-- in fata scaunele de logan sunt ceva mai mari .. in schimb la clio mai ergonomice. Loc este la ambele destul parerea mea. Probleme apar cand ai in spate pasageri si nu prea poti sa dai scaunu in spate. Dar e comuna problema

-- bordul ... e in functie de gusturi smile.gif. La logan pare putin mai serios

-- Portbagajul este Identic. la fel de prost gandit sa nu te poti folosi de tot volumul in cazul oboectelor mai voluminoase sad.gif

-- partea de suspensii .. nu pot comenta la logan. La clio in primul an iti rupea fundul ... acum e numai buna.

-- siguranta pasagerilor ... acelasi drac. Pietonii au un avantaj la clio datoprita aripilor fata din plastic

-- aspect neplacut la clio care nu stiu la logan cum e: la 130 - 140 Km/h partea superioara a usilor (montantul geamurilor) flambeaza. Asta am observat-o la usile din spate cand veneam de la munte in toamna pe autostrada. Practic se facea un joc de 3-5 mm la partea superioara a usii care m-a cam speriat in prima faza smile.gif

Concluzii: mergi pe logan cu cea mai mare incredere. NU o sa fii dezamagit. Probleme importante care pot aparea sunt comune celor doua masini. In schimb ai mai multe avantaje la logan si financiare, si de confort decat la clio. Practic la clio doar insonorizarea ar fi singurul atuu.

This post has been edited by TheSaiLor: 31 Jan 2006, 13:28


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 31 Jan 2006, 14:08
Post #40


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Cel mai bine e sa iei cele 2 masini la un Drive Test sa pui pe hartie ce are una si ce n-are cealalta si sa iei singur decizia ca sa nu-ti para rau ca ai ascultat de altcineva.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzunoi
post 31 Jan 2006, 14:15
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 19 November 04




Editat:Citit printre rinduri
On topic. Go for test drive.....si vezi de care te indragostesti.....


This post has been edited by tzunoi: 31 Jan 2006, 14:19


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vead
post 31 Jan 2006, 15:36
Post #42


vechi


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 August 05
From: Timisoara




Am fost in mare dilema cind am cumparat masina....din cauza banilor in primul rind iar apoi a tipului de masina in functie de spatiul care il ofera.
Cele mai asemanatoare la pret erau logan, cielo si clio ,cu toate ca eram tentat de un C3 diesel.
Alegerea finala a fost dintre clio si logan....
Inainte de aparitia loganului, consideram clio ,cea mai urita masina din lume din cauza farurilor si a cocoasei de la stilpii din spate....partial mostenit si de logan.
Am ales spatiul din masina , aspectul placut din lateral si fata si nu in ultimul rind pretul loganului. Cu spatele urit....m-am obisnuit,.... concluzie finala> Consider ca am facut o afacere reusita pentru urmatorii 3-4 ani.


--------------------
dacia logan1.4 laureate 2005 - tm09zzz Timisoara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 31 Jan 2006, 17:55
Post #43


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Si la mine alegerea finala a fost intre Logan si Clio Symbol.
Si pana la urma am ales Clio Symbol.

Nu neaparat spatiul mai mare reprezinta si un avantaj. Clio este mai ingusta si te poti strecura mai usor.

Oricare ar fi alegerea ta nu cred ca o sa fii dezamagit. Important este sa-ti iei masina noua si sa ai grija de ea. De asemenea, iti recomand sa faci un drive-test inainte.



--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 1 Feb 2006, 19:38
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Seful meu de catedra are Clio Symbol 1.4 iar fiului sau i-a luat un Preferance de 1.4. Din cate mi-a spus el, ii place mai mult Logan-ul ca este mai confortabila si ca are design mai frumos. Singurul dezavantaj, este ca nu are AC (in cazul Preferance-ului)


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 1 Feb 2006, 20:00
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Pai si parerea ta care e?
Sunt curios daca aveai Clio ce exemplu dadeai.... dry.gif


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 1 Feb 2006, 20:11
Post #46


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




AdrianD, tu nu mai zici nimic, ne lași să vorbim aici singuri? Te-ai hotărât, ți-ai făcut vreo părere, ai dat comanda deja?


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 1 Feb 2006, 20:49
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




QUOTE(hebron @ 1 Feb 2006, 22:00)
Pai si parerea ta care e?
Sunt curios daca aveai Clio ce exemplu dadeai.... dry.gif
*



Parerea mea nu conteaza ca nu am mers cu Clio. Am transmis si eu ce mi-a zis colegul meu, asta-i tot.


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 1 Feb 2006, 22:30
Post #48


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Am mers cu ambele masini! Daca vrei sa ai un dulap pe roti, iei Logan! Daca vrei un cocosat ia Symbol! Eu unul, as alege pe cea mai putin urata si mai putin comuna - adica Symbol!
Nu de alta, dar de Logan m-am SUPER saturat!
La bani, sunt fff apropiati! Ia omule Reno', sa te mandresti la soacra ca ai luat masina straina biggrin.gif !!!
Symbol!!!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 2 Feb 2006, 02:58
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Iiiiita nici n-are Logan omu si deja s-a saturat de el! Ce patisi nene? Ai dat comanda la Skoda si deja Dacia nu-i destul de buna pentru tine? smile.gif

Cea mai completa analiza a facut-o TheSailor , si sunt de acord 100% cu ce a zis. Eu personal ma bucur de spatiul oferit de RENAULT Logan ( ca sa nu se strambe soacra ) si intr-o masina , felul in care te simti inseamna foarte mult.
Faza cu aia e mai mica si te strecori mai bine e putin ridicola pentru ca daca vrei masina sa te strecori cu ea , ia-ti nene Matiz si mandreste-te cu ea la soacra ..ca ce? e tot straina! radmasa.gif
Cand imi schimb masina , strecuratul prin trafic nici nu va fi un criteriu pentru mine ! Sa se strecoare aia cu buburuze pentru ca eu am de gand sa stau frumos la rand, suspinand de fericire intr-un diesel care canta cu mai mult de 100 cai, ascultand muzica la 8 boxe , racorit de climatronic si cu mana pe tapiteria de lux si insertiile de lemn! icon_mrgreen.gif Daca nu voi avea bani sa iau asa ceva de noua , o iau sh cu garantie un an ..no problem. wink.gif

PS: Daca maine as detine viitoarea mea masina , si m-ar intreba cineva ce sa-si ia : Logan sau Clio , Logan sau Kalos .. tot Logan as recomanda! Nu mi-as schimba principiile doar pentru ca ma dau in ceva mai bun.

This post has been edited by AND: 2 Feb 2006, 03:18


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 2 Feb 2006, 12:38
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(tzunoi @ 31 Jan 2006, 12:11)
- Asigurarea...e procent din valoarea masini..so cu cit e mai scumpa cu atit dai mai mult...4.8 din 10.000 euro difera de 4.8 din 8700euro
*


Procentul este mai mare pentru autoturismele de import decat pentru cele de productie autohtona. wink.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 2 Feb 2006, 16:15
Post #51


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.704
Joined: 1 November 04
From: sat




Parerea mea: Logan e mai reusit la capitolul design. Ziceti ce vreti, dar Clio e urat. Foarte urat, nu-mi place si punct.

In schimb, calitatea asamblarii si a materialelor este net superioara la Clio. Loganul scartaie din toate incheieturile si troncane bine de tot dupa nici 10.000 de km. Nici berlina lu' tata (fabricata in 1983) nu troncane asa la 183.000 km.

Daca poti trece peste capitolul aspect, sau chiar iti place, ia-ti Clio. O fi avand si Symbolul "greieri", dar cu siguranta nu atat de multi ca Loganul.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 2 Feb 2006, 23:30
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Lasa masinile astea, se pare ca au prea multe belele! Ia un Lacetti, pare a oferi cel mai mult pentru banii cheltuiti.


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 3 Feb 2006, 17:42
Post #53


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(saruman @ 2 Feb 2006, 23:30)
Lasa masinile astea, se pare ca au prea multe belele! Ia un Lacetti, pare a oferi cel mai mult pentru banii cheltuiti.
*


Doamne fereste !
La banii care-i dai pe Lacetti iti alegi ce vrei tu ... Megane II, Skoda Octavia...
Lacetti ar cumpara doar un diehard fost detinator de Dewoo si/sau detinator de Chevy actual. Prea scump Lacetti chiar daca-i masina buna ! E mult mai scumpa decat Kalos care-i la randul lui mai scump decat cele 2 variante discutate in topic.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dic
post 3 Feb 2006, 19:50
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 4 January 04
From: Bucuresti




Pentru acelasi motor de 1.4 75CP consider ca este mai bun Loganul pentru ca are raportul calitate/pret in favoarea lui. Costul intretinerii este mai mic (revizii, Casco).
Din start cade pareare ca ce este mai scump este mai bun. Logan este mai ieftin din cateva considerente: implica mai putina logistica (automat cheltuieli mai mici) sa aduci un Logan de la 300km decat un Clio de la 1200km. Cauciucurile de pe Clio (Continental parca) sunt mai de calitate decat Kormoranul de pe Logan. Probabil ca muncitorii turci sunt platiti mai bine decat cei de la noi (aici nu sunt sigur).

Altfel statea balanta daca se dorea o motorizare mai buna. Astfel benzinarul de 1.4 16V este mai sprinten si consuma usor mai putin decat 1.6MPI, ca sa nu mai vorbesc de 1.5dCi 80CP vs. 1.5dCi 65CP.

LE: Scuze pentru posturile duplicat. Am avut probleme cu Internetul.

This post has been edited by Dic: 3 Feb 2006, 19:53


--------------------
Dacia DSN Rapsodie x 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chiriac.costin
post 4 Feb 2006, 00:18
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 26 January 05
From: Constanta




QUOTE(Illusi0n @ 2 Feb 2006, 16:15)
Loganul scartaie din toate incheieturile si troncane bine de tot dupa nici 10.000 de km. Nici berlina lu' tata (fabricata in 1983) nu troncane asa la 183.000 km.

Daca poti trece peste capitolul aspect, sau chiar iti place, ia-ti Clio. O fi avand si Symbolul "greieri", dar cu siguranta nu atat de multi ca Loganul.
*



Cand cineva citeste cea ce ai scris se gandeste ca iti cade bordul peste picioare la 10.000 km.Mie nu imi scartaie ABSOLUT nimic la 21.000 sii nici nu am vazut vreun logan sa "troncane" in halul in care descri tu nici la 56.000 si am avut ocazia sa merg cu destule.Nu inteleg de ce pentru a-ti intari punctul de vedere trebuie sa exagerezi.Vreau sa vad si eu Loganu ala care troncane la 10.000 mai tare ca o berlina la 183.000.


--------------------
Dacia Logan Ambition - CT 01 POL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 4 Feb 2006, 00:43
Post #56


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.704
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(chiriac.costin @ 4 Feb 2006, 01:18)
Cand cineva citeste cea ce ai scris se gandeste ca iti cade bordul peste picioare la 10.000 km.Mie nu imi scartaie ABSOLUT nimic la 21.000 sii nici nu am vazut vreun logan sa "troncane" in halul in care descri tu nici la 56.000 si am avut ocazia sa merg cu destule.Nu inteleg de ce pentru a-ti intari punctul de vedere trebuie sa exagerezi.Vreau sa vad si eu Loganu ala care troncane la 10.000 mai tare ca o berlina la 183.000.
*



Amice, te felicit pentru faptul ca nu iti troncane/scartaie nimic la Loganul tau. Cati mai multi km fara probleme!

Te invit sa faci o tura cu Loganul firmei, pe care l-am condus eu, sa-ti faci o impresie. Acu' are 11.600 km si vei constata faptul ca in spate se aud troncaneli la denivelari minore, vei auzi scartaituri prin bord si in partea dreapta in zona centurii. Parasolarele au joc si produc un zgomot enervant; undeva in partea dreapta bate ori o bucsa ori un pivot. La service mi s-a spus "a, pai asa fac toate, e un zgomot normal. La banii astia ce vreti, doar e Dacia...". Adica e normal sa se auda "clonc-clonc-clonc" in dreapta la trecerea cu viteza mica (10-15 km/h) peste denivelari?

Si dupa ce o sa te dai jos din Logan, te invit sa faci o tura cu 1300-le tatalui meu (183.000km) pe acelasi traseu pe care ai condus Loganul. Si la masina asta bate o planetara in viraje, dar nu zdrangane nimic in spate cand trec peste denivelari. Eventual trusa de scule. Loganul zdrangane cu portbagajul gol. In 23 de ani de exploatare n-au existat probleme legate de scartaieli in habitaclu (mint, s-a rupt carapacea volanului si se mai tinea in 2 suruburi si aia trancanea). Performantele motorului si designul sunt de acu' 40 de ani. Pai scuza-ma, dar o masina mai tanara in conceptie si design cu 25-30 de ani trebuie sa aiba si comportament mai bun.

Vino la Timisoara saptamana viitoare, ca o sa preiau din nou Loganul, sa vezi
QUOTE
Loganu ala care troncane la 10.000 mai tare ca o berlina la 183.000.


LE: nu ma astept sa am confort de Mercedes si performante de BMW de la Dacia, dar la banii pe care ii dau (~9.400 E la final de leasing) ma astept ca masina sa fie macar "inchegata" si sa ma bucur de ea, nu sa umblu prin service-uri sa ma milogesc de niste semidocti ca sa-si faca datoria !

This post has been edited by Illusi0n: 4 Feb 2006, 00:54


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 5 Feb 2006, 22:50
Post #57


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Clar baieti. Faceti pe ala in 4, mai puneti 3000 euroi si Astra II 1.4 Twinport 11080 Euro scrie pe noi.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 5 Feb 2006, 23:05
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




aham.. cu senile.. sau mai pui inca 3000 peste aia 3000 si iti iei octavia.. sau mai pui inca 3000 peste aia 3000+3000 si tot asa.. tongue.gif


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
linu
post 7 Feb 2006, 16:05
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 11 September 04
From: Cluj-Napoca




Pentru ca sunt la al doilea Symbol (1,4l 8v) in interval de 3 ani, iar Logan am condus de
cateva ori, am sa incerc sa fiu cat se poate de obiectiv. Am spus asta si pe forum.reno.ro.

(+) Symbol:
- pana acum costuri de intretinere f rezonabile (prima revizie - 1,5 mil, a doua - 3,2 mil)
alte cheltuieli 0.
- directie,frane ok
- insonorizare buna a masinii
- ventilatie buna, face cald/rece relativ repede
- am numai un greieras in masina dar numai cand este rece afara smile.gif
- motor+cutie de viteze potrivite => performante bune daca stii cum s-o strunesti
- o chestie faina: are satelit de comanda pt radio-cas sub volan => poti sa schimbi
posturile sau vol +/- foarte lejer si fara sa te distraga de la drum
- consum bun extraurban (cel mai bun consum am scos de 5,4 %)

(-) Symbol:
- pozitie inalta de condus (dar la Logan este si mai si), pe mine ma enerveaza fiindca
imi place sa stau ca-n pat biggrin.gif => in spatele meu nu mai poate sta nici fiica mea de 5
ani
- nu pot regla volanul (inaltime si profunzime) si nici scaunul sofer pe inaltime
- suspensii moi si inaltate (deh, facute pt Romania) => la viteze de peste 100km/h
parca esti intr-o barca
- ma termina consumul in oras mai ales in anotimpul rece (10-11%)
- prtbagaj mare dar "gaura" mica => nu poti cara ceva mai voluminos
- in spate nu se poate sta comod (daca-s copii ca-n cazul meu, este ok)
- masina este usurica si daca este numai soferul si fara bagaje, in anumite situatii
(de ex:franare pe polei/zapada + manevrare mai brusa a volanului) poate duce la
derapaj (asta cu ABS, ca fara ...)

(+) Logan:
- spatiu interior
- directie/frana ok
- fara greierasi
- consum ok (desi pe mine ma seaca aceste consumuri urbane de peste 10% la niste
masini cu motoare de cilindree mica)
- computer de bord
- cd player

(-) Logan:
- insonorizare nu prea reusita
- pozitie f inalta pe scaunele din fata (parca esti intr-o bascula biggrin.gif)
- pozitia manetei schimbatorului de viteze incomodeaza accesul la butoanele de pe
consola de bord
- am observat trepidatii ale manetei schimbatorului de viteze (nu-i bai, asta era asa
o constatare)
- oglinzile retrevizoare mi se par un pic aiurea (poate din cauza ca-s facute sa fie
interschimbabile)
- faptul ca stergatoarele nu pornesc automat la stropirea parbrizului)

Oricum, ca idee: putin cat am condus Logan Ambition, mie mi-a facut o impresie chiar
buna. Un pic mi se pare cam mare pretul (9.000 euro), dar este noua si daca o mai
iei si cu garantie extinsa, este ok.


--------------------
Renault Clio Symbol 2003
Expression 75cp + security pack
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 7 Feb 2006, 16:17
Post #60


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(linu @ 7 Feb 2006, 16:05)
Un pic mi se pare cam mare pretul (9.000 euro), dar este noua si daca o mai
iei si cu garantie extinsa, este ok.
*




cum Doamne iarta'ma este ok un pret de 9000euro ptr o masina care a fost gandita sa coste in jure de 5000euro?
Poate ca renault nu fac masini foarte bune in ziua de azi, dar dep. de marketing le functioneaza ireprosabil daca au fost in stare sa convinga romanii nu numai sa cumpere la 9000-9500euro o Dacie, dar sa si stea la rand ptr asta.. huh.gif


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 22:18
Forum Renault