DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...

AND
post 4 Feb 2005, 03:10
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Eu n-am mers niciodata (nici ca sofer nici ca pasager) cu o slz d. In ce sens este 1.9d mai flexibila decat mpi-ul? Se aseaza mai bine pe sosea (de ce?). Ah si daca unii au spus ca 1.9d nu este cu nimic inferioara mpi-ului la demaraj , de ce exista o diferenta de 3 secunde (pe hartie) intre demarajele lor de la 0-100?


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 4 Feb 2005, 13:19
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE(AND @ 4 Feb 2005, 05:10)
Eu n-am mers niciodata (nici ca sofer nici ca pasager) cu o slz d. In ce sens este 1.9d mai flexibila decat mpi-ul? Se aseaza mai bine pe sosea (de ce?). Ah si daca unii au spus ca 1.9d nu este cu nimic inferioara mpi-ului la demaraj , de ce exista o diferenta de 3 secunde (pe hartie) intre demarajele lor de la 0-100?
*



Mai flexibila - cred ca se refereau la faptul ca nu trebuie sa schimbi intr-o treapta inferioara asa de des. De exemplu: scade turatia din cauza traficului, tu esti in treapta a III-a, poti s-o calci si sa te duci. La benzinar trebuie sa schimbi, ca altfel fortezi motorul (si nici nu merge bine).
Ca nu e inferioara - aici ne referim la considerente practice, nu la performantele la limita (ceea ce reprezinta timpul de 0-100). Se stie ca un diesel trage mai bine la turatiile uzuale de circulat in oras. De asta s-a spus asa...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 4 Feb 2005, 13:26
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Fara ajutorul unei turbine, un diesel nu are cum sa fie mai "flexibil" decat un benzinar. Hai sa nu exageram cu avantajele diesel-ului. Gandeste-te ce plaja de turatii are unh benzinar si cat de repede urca in ture fata de diesel. daca la diesel ii pui turbina atunci este alta poveste...


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 5 Feb 2005, 19:04
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Fiecare avem pareri diferite..pai asa nu ajungem la nici o concluzie!

Care ar merita achizitionata la sh (sa te tina bine vreo 3 ani , pe urma sa iei altceva) : Slz 1.9D sau 1.4MPI ?

Diesel-ul e mai durabil? Porneste mai bine sau la fel ca mpi-ul pe frig sau pe canicula? Poti sa ai aceeasi incredere in ea ca la mpi.. la depasiri pe autostrada(130-150 la ora) ? E mai solida sau bagi in ea aceiasi bani ca si in mpi ?




--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 5 Feb 2005, 19:24
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Nu stiu daca poate cineva sa-ti dea un raspuns sigur.
se spune ca un diesel este mai fiabil decat un benzinar, mai ales daca-i lipseste turbina. Probleme cu pornirea iarna (vara nu se pune problema) nu ar trebui sa ai daca compresia e ok (masina noua, nu are cum sa nu fie) si bujiile sunt ok. In general, motoarele pe benzina au injectia mai sensibila si de aici si probleme sunt ceva mai multe dar si rezolvarea este mai ieftina.
Cat despre depasire la 130 Km/h... depinde cum o faci.
Eu daca ar fi sa aleg intre diesel si mpi as alege clar MPI-ul.


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teodor
post 7 Feb 2005, 10:08
Post #306


.


Group: Members
Posts: 176
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




Din ce am constatat eu la Slz. diesel pana cum , la 1400 km, pleaca mai incet(asta ca e noua si nu o turez asa ca disperatu') dar are o chestie misto motorul asta poti sa il ridici la viteze mari la turatii mici.La 120-130 km/h aveam 2 800-3 000 ture.
Cu consumul nu stiu ca nu am facut un plin, am tot alimentat, dar deocamdata pot sa zic ca am un consum de 6 litri la 100 km .
Cred ca relantiul e un pic cam sus pe la 900 ture, sau o fi din cauza motorinei, in carte zice de 750-850.


--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI SLZ 1,9 Diesel 2006 - BZ-xx-www
M-am trezit Luni si m-am gandit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Da` cand am vazut Joi ca vine Vineri, ce dreaq` sa caut Sambata la munca...cand Duminica e zi libera ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 7 Feb 2005, 13:47
Post #307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




900 ture iti arata turometrul insa daca o pui pe tester o sa vezi ca nu depaseste 850 rpm asa cum scrie in carte. si eu m-am dus la service sa-mi puna testerul ca ""aveam turatia prea mare"" insa pe tester indica bine nu mai tin minte cat , dar in parametri oricum.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 8 Feb 2005, 18:18
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Are careva idee la ce pret se va gasii o slz diesel cam peste vreo 3 luni de zile? Sunt sanse sa se vanda sub 5000 euro? Mai ales un 1.9 avantage ( servo , airbag , geamuri electrice )

This post has been edited by AND: 8 Feb 2005, 18:24


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 9 Feb 2005, 10:01
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




eu cred ca avantaje in nici un caz. cine ar vinde o masina de maxim 1,5 ani (6500)euro cu 5000 sau sub?


--------------------
opel astra 2006 classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 9 Feb 2005, 23:26
Post #310


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




Am vazut ca pe net o SLZ diesel e 6600 Euro si e avantage aia.Cam mult tinand cont ca e 6500 nou.


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 12 Feb 2005, 00:52
Post #311


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan




QUOTE(johnsws @ 9 Feb 2005, 10:01)
eu cred ca avantaje in nici un caz. cine ar vinde o masina de maxim 1,5 ani (6500)euro cu 5000 sau sub?
*


Eu.....am vindut-o cu ~5000 in septembrie!Avea 40K si era de 10luni!Dar acum i-mi pare rau........n-as mai da-o acum!Ar fi trebuit s-o tin!


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 14 Feb 2005, 12:15
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




sa nu incep un nou topic ... desi intreseaza pe toti posesorii de slz ...
in urma cu ceva vreme am gasit bateria aproape goala ... am fost la un service de baterii si mi s-a completat electriloitul ... am verificat si alternatorul si surpriza: tensiunea la bornele bateriei era in jur de 16.7 V ...
din cite stiu eu asta e prea mult ... dar poate stiu prost !
oricum, am fost sa ma interesez de un releu de incarcare si alta surpriza, de data asta mare de tot ! pasamite, acest releu este IN alternator si nu se schimba decit cu alternator cu tot sad.gif unsure.gif wacko.gif !

voi ce stit despre aceasta problema ... cred ca alternatoarele nu sunt asa diferite (in afara de fulia de antrenare) ...


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 14 Feb 2005, 14:45
Post #313


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




In primul rand tensiunea debitata de alternator este mult, mult prea mare. E si normal ca ti-a uscst bateria. Alternatoarele difera (chiar si la SLZ pe benzina, sunt doua alternatoare. Unul de 75A pt masinile fara A/C si unul de 80A pt masinile cu). Din pacate, alternatoarele astea au incoporate regulatoarele de tensiune. Daca se poate schimba doar releul nu stiu. Tensiunea trebuie sa fie cuprinsa intre 13.8 si 14.8, cu consumatorii orniti tensunea neavand voie sa scada sub 13.3.

PS. ca o curiozitate, alternatoarele sunt tot Valeo.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 14 Feb 2005, 16:08
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




QUOTE(bogdan_o @ 14 Feb 2005, 16:45)
PS. ca o curiozitate, alternatoarele sunt tot Valeo.
*



este tot VALEO ! codul e A11VI88 si e de 75 A ... ok, debiteaza mai mult curent dar au relee diferite ? e drept ca in materie de electrica sunt 0, asa ca, dupa parerea mea (hic alcoholic.gif ) pun intrebari de bun simt !

am fost la un magazin de piese de import si am gasit acest minunat releu cu circa 3.4 milioane lei 166.gif ! asta in conditiile in care un alternator complet costa cam 6.5 mil 183.gif !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 15 Feb 2005, 02:16
Post #315


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Voltajul la iesire este identic in cazul celor doua tipuri de alternatoare. Difera intensitatea curentului. Releele nu cred ca difera. Pana la urma, ele au rolul de regulatoare de tensiune (tensiuni care sunt identice pt cele doua alternatoare) iar diferenta de amperaj e destul de mica zic eu, astfel incat prezenta unui releu comun nu ar trebui sa mire. Insa nu bag mana in foc, nu am desfacut alternatorul sa vad ce si cum.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 15 Feb 2005, 11:05
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




ca idee pentru viitorii nefericiti cu aceeasi problema: nu se poate adapta un releu extern ca ala de pe berlina ?

pt ca am mai intrebat pe la diverse magazine si preturile pentru respectivul releu, functie de magazin sau producator au variat intre 2.7 mil si 5.2 mil blink.gif ...
ce e de neinteles e cum dracu pot gasi releul in alte magazine in timp ce reprezentanta Dacia imi spune ca nu are acest subansamblu si ca nu se schimba decit cu alternator cu tot 251.gif !

This post has been edited by ache2: 15 Feb 2005, 12:16


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 15 Feb 2005, 15:08
Post #317


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




De ce nu il vinde Dacia decat cu alternator? Simplu. Politica de marketing, sa castige mai mult. Dar, sa fim seriosi. Si eu, cand am optat pentru SLZ si nu pt un sh strain asta a fost un criteriu: m-am gandit ca e o masina ieftin de intretinut. Dar se par ca nu e tocmai asa.

Totusi, de ce naba csta un releu atat de mult? Ca ala de berlina e 2-300 k lei. Asta, fiind strain as intelege sa fie maxim dublu. Repet. Nu l-am desfacut, dar trebuie sa aibe el ceva in plus de ajunge la pretul asta. Ca daca nu ar avea nimic diferit, s-ar putea adata un releu extern si ar fi o solutie mult mai ieftina.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 15 Feb 2005, 16:03
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




dupa cum spuneam sunt pi/4 in materie de electrice asa ca nu stiu care ar fi diferentele ... dar e releu deci nu se ocupa cu redresarea asa ca ar trebui sa fie posibil sa se adapteze d'ala mai ieftin ...


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 16 Feb 2005, 09:44
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




sau cumperi un alternator sh de 75 A cu releu incorporat...desi tot mai ieftina e solutia cu releul separat. poate totusi asta incorporat are si diodele in el, poate de aceea o fi asa scump.
sa le ia naiba de piese valeo, ca tare proaste mai sunt, nu tin nici cat alea "made in romania"! si uite-asa incet, incet, o sa incepem sa apreciem produsele romanesti...wink.gif


This post has been edited by johnsws: 16 Feb 2005, 09:45


--------------------
opel astra 2006 classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 21 Feb 2005, 01:27
Post #320


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




Pana la urma ce sfat ii dati unuia care vrea sa isi cumpere o SLZ noua in leasing? sa fie Diesel cu servo sau benzina cu servo? Tinand cont ca circula cam 15.000 km / an in oras, si ca consum si ca tinuta de drum. Acum sincer si fara carcoteli.


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 21 Feb 2005, 09:47
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




benzina + servo + AC


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 21 Feb 2005, 12:36
Post #322


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu stiu daca o sa mai gasesti asa de usor de cumparat o SLZ, iar daca o gasesti nu cred ca mai poti alege. Oricum, parerea mea ar fi o SLZ pe benzina dar, daca te limitezi la o singur optionala, mai bine ai alege A/C in loc de servo. E mult, mult mai util.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 21 Feb 2005, 12:43
Post #323


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




si eu tot pe AC in loc de servo as merge . AC RULEZ si iarna si vara tongue.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 21 Feb 2005, 16:51
Post #324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




AC-ul il folosesti numai vreo 2-3 luni pe an, cel putin asa il folosesc eu. Sa ai o masina fara servo mi se pare cam jenant astazi, dar e o chestie de "gust" pana la urma...
P.S. Cum folosesti AC-ul iarna? Pentru dezaburit sau poate te-ai nascut in nordul Canadei si e cam zapuseala iarna la noi blink.gif


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 21 Feb 2005, 20:06
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




io am solenza diesel, si fara servo. dar as fi ales benzina cu A/C insa la momentul respectiv nu se putea decat clima si cum n-aveam bani de clima am luat diesel. la servo nu cred ca simti mare diferenta, insa A/C -l se simte ca nu-l am...nu-mi pare rau ca am diesel ca ma scot f bine la consum dar daca era si cu a/c era chiar perfect.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AVT
post 22 Feb 2005, 11:00
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




benzina sau diesel (ce-ti convine mai mult, functie de cati km faci pe an, unde mai mult - oras sau afara, etc.) tu trebuie sa decizi. personal zic benzina. insa musai cu servo. cat despre AC, totusi, cum zice si golfIII, il folosesti doar cateva luni pe an si in rest... parere la care subscriu.


--------------------
Chevrolet Kalos 1.4 16v 94cp - ----
Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kataRFG
post 22 Feb 2005, 11:48
Post #327


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 26 February 04
From: Bucuresti




baietii vindeti-va D cat mai puteti pana nu afla lumea ca "e" proaste rau. sau puneti pe spatele lor DCI TDI SAU MACAR DI ca e varza motorul ala fabricat in 1985 care la 1,9 are mai putini cai decat a.4 mpi. si scuze daca vi s-a parut ca am fost putin ironic.


--------------------
bmw e60- 530Da 2000 si ceva - xox
SENIOR intre timp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 22 Feb 2005, 12:38
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




n-ai prea fost ironic ci ai incercat sa pari ... mare diferenta !
are cai mai putini dar ai auzit cumva de notiunea de "cuplu motor" ?
ia uita-te sa vezi care e diferenta si in favoarea cui !
de fapt mai bine nu te uita, ca nu cred ca o sa intelegi popa.gif !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 22 Feb 2005, 15:42
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




dieselul de la dacia are pretentia sa fie un motor economic si nu unul de curse wink.gif
si daca n-are tdi sau dci?! si ce?! tu de ce crezi ca inca se vand dieseluri SDI pe golf, fabia sau polo?
o sa fii surprins dar tot atatia cai scot si cei de la VW in 2005 la aceeasi capacitate cilindrica, si culmea inca se vand. crezi ca stii de ce?

This post has been edited by johnsws: 22 Feb 2005, 15:43


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 22 Feb 2005, 15:46
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




La VW solutia e simpla: cumperi SDI, tai S-ul si ramane DI si o vinzi pana nu se prinde lumea ca e naspa!


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 09:55
Forum Renault