SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...
![]() ![]() ![]() |
SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...
AND |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|||
Sergiu |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(AND @ 4 Feb 2005, 05:10) Eu n-am mers niciodata (nici ca sofer nici ca pasager) cu o slz d. In ce sens este 1.9d mai flexibila decat mpi-ul? Se aseaza mai bine pe sosea (de ce?). Ah si daca unii au spus ca 1.9d nu este cu nimic inferioara mpi-ului la demaraj , de ce exista o diferenta de 3 secunde (pe hartie) intre demarajele lor de la 0-100? Mai flexibila - cred ca se refereau la faptul ca nu trebuie sa schimbi intr-o treapta inferioara asa de des. De exemplu: scade turatia din cauza traficului, tu esti in treapta a III-a, poti s-o calci si sa te duci. La benzinar trebuie sa schimbi, ca altfel fortezi motorul (si nici nu merge bine). Ca nu e inferioara - aici ne referim la considerente practice, nu la performantele la limita (ceea ce reprezinta timpul de 0-100). Se stie ca un diesel trage mai bine la turatiile uzuale de circulat in oras. De asta s-a spus asa... |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Fara ajutorul unei turbine, un diesel nu are cum sa fie mai "flexibil" decat un benzinar. Hai sa nu exageram cu avantajele diesel-ului. Gandeste-te ce plaja de turatii are unh benzinar si cat de repede urca in ture fata de diesel. daca la diesel ii pui turbina atunci este alta poveste...
|
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
AND |
![]()
Post
#304
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Fiecare avem pareri diferite..pai asa nu ajungem la nici o concluzie!
Care ar merita achizitionata la sh (sa te tina bine vreo 3 ani , pe urma sa iei altceva) : Slz 1.9D sau 1.4MPI ? Diesel-ul e mai durabil? Porneste mai bine sau la fel ca mpi-ul pe frig sau pe canicula? Poti sa ai aceeasi incredere in ea ca la mpi.. la depasiri pe autostrada(130-150 la ora) ? E mai solida sau bagi in ea aceiasi bani ca si in mpi ? |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Nu stiu daca poate cineva sa-ti dea un raspuns sigur.
se spune ca un diesel este mai fiabil decat un benzinar, mai ales daca-i lipseste turbina. Probleme cu pornirea iarna (vara nu se pune problema) nu ar trebui sa ai daca compresia e ok (masina noua, nu are cum sa nu fie) si bujiile sunt ok. In general, motoarele pe benzina au injectia mai sensibila si de aici si probleme sunt ceva mai multe dar si rezolvarea este mai ieftina. Cat despre depasire la 130 Km/h... depinde cum o faci. Eu daca ar fi sa aleg intre diesel si mpi as alege clar MPI-ul. |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
teodor |
![]()
Post
#306
|
. Group: Members Posts: 176 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Din ce am constatat eu la Slz. diesel pana cum , la 1400 km, pleaca mai incet(asta ca e noua si nu o turez asa ca disperatu') dar are o chestie misto motorul asta poti sa il ridici la viteze mari la turatii mici.La 120-130 km/h aveam 2 800-3 000 ture.
Cu consumul nu stiu ca nu am facut un plin, am tot alimentat, dar deocamdata pot sa zic ca am un consum de 6 litri la 100 km . Cred ca relantiul e un pic cam sus pe la 900 ture, sau o fi din cauza motorinei, in carte zice de 750-850. |
--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI
SLZ 1,9 Diesel
2006
- BZ-xx-www M-am trezit Luni si m-am gandit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Da` cand am vazut Joi ca vine Vineri, ce dreaq` sa caut Sambata la munca...cand Duminica e zi libera ...
|
|
johnsws |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
900 ture iti arata turometrul insa daca o pui pe tester o sa vezi ca nu depaseste 850 rpm asa cum scrie in carte. si eu m-am dus la service sa-mi puna testerul ca ""aveam turatia prea mare"" insa pe tester indica bine nu mai tin minte cat , dar in parametri oricum.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
AND |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Are careva idee la ce pret se va gasii o slz diesel cam peste vreo 3 luni de zile? Sunt sanse sa se vanda sub 5000 euro? Mai ales un 1.9 avantage ( servo , airbag , geamuri electrice )
This post has been edited by AND: 8 Feb 2005, 18:24 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
johnsws |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
eu cred ca avantaje in nici un caz. cine ar vinde o masina de maxim 1,5 ani (6500)euro cu 5000 sau sub?
|
--------------------
opel
astra
2006 classic
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
Am vazut ca pe net o SLZ diesel e 6600 Euro si e avantage aia.Cam mult tinand cont ca e 6500 nou.
|
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
osirus |
![]()
Post
#311
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
|
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
ache2 |
![]()
Post
#312
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
sa nu incep un nou topic ... desi intreseaza pe toti posesorii de slz ...
in urma cu ceva vreme am gasit bateria aproape goala ... am fost la un service de baterii si mi s-a completat electriloitul ... am verificat si alternatorul si surpriza: tensiunea la bornele bateriei era in jur de 16.7 V ... din cite stiu eu asta e prea mult ... dar poate stiu prost ! oricum, am fost sa ma interesez de un releu de incarcare si alta surpriza, de data asta mare de tot ! pasamite, acest releu este IN alternator si nu se schimba decit cu alternator cu tot ![]() ![]() ![]() voi ce stit despre aceasta problema ... cred ca alternatoarele nu sunt asa diferite (in afara de fulia de antrenare) ... |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#313
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand tensiunea debitata de alternator este mult, mult prea mare. E si normal ca ti-a uscst bateria. Alternatoarele difera (chiar si la SLZ pe benzina, sunt doua alternatoare. Unul de 75A pt masinile fara A/C si unul de 80A pt masinile cu). Din pacate, alternatoarele astea au incoporate regulatoarele de tensiune. Daca se poate schimba doar releul nu stiu. Tensiunea trebuie sa fie cuprinsa intre 13.8 si 14.8, cu consumatorii orniti tensunea neavand voie sa scada sub 13.3.
PS. ca o curiozitate, alternatoarele sunt tot Valeo. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
ache2 |
![]()
Post
#314
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
QUOTE(bogdan_o @ 14 Feb 2005, 16:45) este tot VALEO ! codul e A11VI88 si e de 75 A ... ok, debiteaza mai mult curent dar au relee diferite ? e drept ca in materie de electrica sunt 0, asa ca, dupa parerea mea (hic ![]() am fost la un magazin de piese de import si am gasit acest minunat releu cu circa 3.4 milioane lei ![]() ![]() |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#315
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Voltajul la iesire este identic in cazul celor doua tipuri de alternatoare. Difera intensitatea curentului. Releele nu cred ca difera. Pana la urma, ele au rolul de regulatoare de tensiune (tensiuni care sunt identice pt cele doua alternatoare) iar diferenta de amperaj e destul de mica zic eu, astfel incat prezenta unui releu comun nu ar trebui sa mire. Insa nu bag mana in foc, nu am desfacut alternatorul sa vad ce si cum.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
ache2 |
![]()
Post
#316
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
ca idee pentru viitorii nefericiti cu aceeasi problema: nu se poate adapta un releu extern ca ala de pe berlina ?
pt ca am mai intrebat pe la diverse magazine si preturile pentru respectivul releu, functie de magazin sau producator au variat intre 2.7 mil si 5.2 mil ![]() ce e de neinteles e cum dracu pot gasi releul in alte magazine in timp ce reprezentanta Dacia imi spune ca nu are acest subansamblu si ca nu se schimba decit cu alternator cu tot ![]() This post has been edited by ache2: 15 Feb 2005, 12:16 |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#317
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
De ce nu il vinde Dacia decat cu alternator? Simplu. Politica de marketing, sa castige mai mult. Dar, sa fim seriosi. Si eu, cand am optat pentru SLZ si nu pt un sh strain asta a fost un criteriu: m-am gandit ca e o masina ieftin de intretinut. Dar se par ca nu e tocmai asa.
Totusi, de ce naba csta un releu atat de mult? Ca ala de berlina e 2-300 k lei. Asta, fiind strain as intelege sa fie maxim dublu. Repet. Nu l-am desfacut, dar trebuie sa aibe el ceva in plus de ajunge la pretul asta. Ca daca nu ar avea nimic diferit, s-ar putea adata un releu extern si ar fi o solutie mult mai ieftina. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
ache2 |
![]()
Post
#318
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
dupa cum spuneam sunt pi/4 in materie de electrice asa ca nu stiu care ar fi diferentele ... dar e releu deci nu se ocupa cu redresarea asa ca ar trebui sa fie posibil sa se adapteze d'ala mai ieftin ...
|
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
johnsws |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
sau cumperi un alternator sh de 75 A cu releu incorporat...desi tot mai ieftina e solutia cu releul separat. poate totusi asta incorporat are si diodele in el, poate de aceea o fi asa scump.
sa le ia naiba de piese valeo, ca tare proaste mai sunt, nu tin nici cat alea "made in romania"! si uite-asa incet, incet, o sa incepem sa apreciem produsele romanesti... ![]() This post has been edited by johnsws: 16 Feb 2005, 09:45 |
--------------------
opel
astra
2006 classic
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
Pana la urma ce sfat ii dati unuia care vrea sa isi cumpere o SLZ noua in leasing? sa fie Diesel cu servo sau benzina cu servo? Tinand cont ca circula cam 15.000 km / an in oras, si ca consum si ca tinuta de drum. Acum sincer si fara carcoteli.
|
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
litza |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
benzina + servo + AC
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#322
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca o sa mai gasesti asa de usor de cumparat o SLZ, iar daca o gasesti nu cred ca mai poti alege. Oricum, parerea mea ar fi o SLZ pe benzina dar, daca te limitezi la o singur optionala, mai bine ai alege A/C in loc de servo. E mult, mult mai util.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#323
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
si eu tot pe AC in loc de servo as merge . AC RULEZ si iarna si vara
![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
AC-ul il folosesti numai vreo 2-3 luni pe an, cel putin asa il folosesc eu. Sa ai o masina fara servo mi se pare cam jenant astazi, dar e o chestie de "gust" pana la urma...
P.S. Cum folosesti AC-ul iarna? Pentru dezaburit sau poate te-ai nascut in nordul Canadei si e cam zapuseala iarna la noi ![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
johnsws |
![]()
Post
#325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
io am solenza diesel, si fara servo. dar as fi ales benzina cu A/C insa la momentul respectiv nu se putea decat clima si cum n-aveam bani de clima am luat diesel. la servo nu cred ca simti mare diferenta, insa A/C -l se simte ca nu-l am...nu-mi pare rau ca am diesel ca ma scot f bine la consum dar daca era si cu a/c era chiar perfect.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
AVT |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
benzina sau diesel (ce-ti convine mai mult, functie de cati km faci pe an, unde mai mult - oras sau afara, etc.) tu trebuie sa decizi. personal zic benzina. insa musai cu servo. cat despre AC, totusi, cum zice si golfIII, il folosesti doar cateva luni pe an si in rest... parere la care subscriu.
|
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
kataRFG |
![]() ![]()
Post
#327
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 26 February 04 From: Bucuresti ![]() |
baietii vindeti-va D cat mai puteti pana nu afla lumea ca "e" proaste rau. sau puneti pe spatele lor DCI TDI SAU MACAR DI ca e varza motorul ala fabricat in 1985 care la 1,9 are mai putini cai decat a.4 mpi. si scuze daca vi s-a parut ca am fost putin ironic.
|
--------------------
bmw
e60- 530Da
2000 si ceva
- xox SENIOR intre timp
|
|
ache2 |
![]()
Post
#328
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
n-ai prea fost ironic ci ai incercat sa pari ... mare diferenta !
are cai mai putini dar ai auzit cumva de notiunea de "cuplu motor" ? ia uita-te sa vezi care e diferenta si in favoarea cui ! de fapt mai bine nu te uita, ca nu cred ca o sa intelegi ![]() |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
johnsws |
![]()
Post
#329
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
dieselul de la dacia are pretentia sa fie un motor economic si nu unul de curse
![]() si daca n-are tdi sau dci?! si ce?! tu de ce crezi ca inca se vand dieseluri SDI pe golf, fabia sau polo? o sa fii surprins dar tot atatia cai scot si cei de la VW in 2005 la aceeasi capacitate cilindrica, si culmea inca se vand. crezi ca stii de ce? This post has been edited by johnsws: 22 Feb 2005, 15:43 |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
La VW solutia e simpla: cumperi SDI, tai S-ul si ramane DI si o vinzi pana nu se prinde lumea ca e naspa!
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 09:55 |