DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 10 11 12 13 14 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SLZ Diesel...chiar sunt singur pe forumul asta?...

GolfIII
post 22 Feb 2005, 17:19
Post #331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




QUOTE(johnsws @ 22 Feb 2005, 15:42)
tu de ce crezi ca inca se vand dieseluri SDI pe  golf, fabia sau polo?
o sa fii surprins dar tot atatia cai  scot si cei de la VW in 2005 la aceeasi capacitate cilindrica, si culmea inca se vand. crezi ca stii de ce?
*


Motivul este simplu: pretul. Daca respectivii si-ar putea permite un TDI fii sigur ca n-ar sta nimeni pe ganduri. Intre un diesel aspirat si o benzinara eu as alege benzinara fara a sta pe ganduri.
@ache2: comparatia celor doua motoare d.p.d.v. a cuplului nu prea are rost. Pe mine nu ma intereseaza prea mult cuplul unui motor, este mai important cuplul la roata. Bezinara poate retrograda si prin etajarea diferita a cutiei de viteza ar putea egala cuplul dieselului. De asemenea, un diesel urca mult mai greu in ture daca nu beneficieaza de turbina, fata de un motor pe benzina.
@Sergiu: Buna idee... smile.gif


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 22 Feb 2005, 21:41
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




pai daca motivul ar fi asa simplu...pretul...afla ca totusi chiar si sdi tot e mai scump ca un motor pe benzina.
mie mi se pare ca tot ce stiti despre motoarele diesel sunt cunostinte dupa ureche, povesti despre retrogradari de viteze si confuzia intre strada si pista de curse...


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 23 Feb 2005, 02:45
Post #333


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




De ce se mai vand SDI-urile si alte diesel-uri aspirate. Eu zic ca e simplu. Sunt mult mai putin pretentioase decat TDI-urile, se intretin mai usor,au o durata de viata mai mare, etc. Si cine nu vrea performanta de la o masina ci robustete si rezistenta merge pe mana aspiratelor.

In legatura cu A/C-ul. Tine si de gusturi, dar mult mai mult de utilitate. Iarna, chiar daca la noi nu e ca in Canada, tot iti e de mare folos. In plus, geamurile nu se aburesc numai iarna. Vara e un "deliciu" fara A/C. Cu lipsa servo eu zic ca poti sa te impaci, cu atat mai mult cu cat casetele de directie sunt ceva mai bine facute decat la vechile berline si volanul se manevreaza mult mai usor. Eu am luat servo ca nu aveam de ales. Daca vroiam A/C trebuia sa iau si servo, ca nu era ca acum sa iti poti alege ce vrei pe ea. Si nu au mai fost bani. Sa fiu pus acum sa aleg, as alege A/C fara sa clipesc.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 23 Feb 2005, 08:48
Post #334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




QUOTE(johnsws @ 22 Feb 2005, 23:41)
mie mi se pare ca tot ce stiti despre motoarele diesel sunt cunostinte dupa ureche, povesti despre retrogradari de viteze si confuzia intre strada si pista de  curse...
*



ca bine zici ! ce are etajarea CV cu respectivul cuplul motor ? rotile alea dintate transmit CUPLU nu alte bazaconii ... si cuplul da comportamentul rutier al respectivei taraboante ! ma rog, e prea offtopic ca sa insistam .

bogdan ai pus punctul pe i ! motoarele supraalimentate ( TDI, cDI, DTi sau alte asemenea ) au avantaje si dezavantaje ... functie de ce anume doresti si de cit dispui, alegi !

eu as opta pt AC !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 25 Feb 2005, 00:01
Post #335


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




@johnsws: Te rog sa citesti ce-am scris mai jos:
QUOTE
Motivul este simplu: pretul. Daca respectivii si-ar putea permite un TDI fii sigur ca n-ar sta nimeni pe ganduri.
Cum poti intelege de aici ca am comparat un SDI cu un MPI? Era vorba de o comparatie de pret intre TDI si SDI. SDI-ul este mai scump decat un benzinar, cred eu, pentru a specula preferintele romanilor in materie de consum. Nu cred ca un astfel de motor se poate vinde in cantitati apreciabile in vest. Iar despre fiabilitate mai mare a diesel-ului SDI fata de TDI, pe mine ma lasa rece atata timp cat nu e prea mare diferenta pentru primii 300-400k km. Toti suntem fani ai unui motor sau al altuia, dar hai sa recunoastem ca dintre toate motoarele, cele diesel aspirate sunt cele mai lenese. Daca pe tine sau pe mine nu ne deranjeaza acest lucru este alta poveste.

@ache2: Te rog sa mai o data ce am scris:
QUOTE
Pe mine nu ma intereseaza prea mult cuplul unui motor, este mai important cuplul la roata. Bezinara poate retrograda si prin etajarea diferita a cutiei de viteza ar putea egala cuplul dieselului.
Cuplul motor nu este influentat de CV, acesta este o marime caracteristica fiecarui motor in parte, eu vorbeam de cuplul la roata (aka forta de torsiune). Acest cuplu determina forta de accelerare a unei masini si este modificat dramatic de CV. Nu se poate sa nu fi observat cat de diferita este o depasire efectuata cu tr. a III-a fata de una efectuata cu a V-a. Doar cuplul motorului este acelasi, nu?
Am sa-ti dau un alt exemplu: Imagineaza-ti 2 biciclisti, unul mai "puternic" si celalalt mai putin viguros. Forta de apsare pe pedale reprezinta cuplul motor. Individul mai viguros va putea efectua o ipotetica depasire folosind pinionul cel mai mic, in schimb, celalat, va fi nevoit sa foloseasca un pinion mai mare pentru a face depasirea in aceleasi conditii. Bineinteles ca va fi nevoit sa pedaleze mai repede. Este exact cazul benzinarei care va ajunge la o turatie superioara dieselului ajungand, probabil, sa-i egaleze forta de tractiune apicata rotii (adica cea care da accelerarea masinii). Pastrand proportiile, este exact diferenta dintre un motor diesel cu un cuplu motor f. mare in comaparatie cu un masina de curse cu un motor extrem de anemic d.p.d.v. al cuplului motor. Cel din urma, folosindu-se de CV si de turatia mult mai mare, este evident ca accelereaza mult mai bine...


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 25 Feb 2005, 09:04
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




pina la urma e chestie de gust ... si de bani


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 25 Feb 2005, 09:56
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




golf III , tot nu-mi faci impresia ca ai idee ce e aia motor diesel. si iar incepi cu retrogradarea aia? cutiile de diesel sunt altfel etajate astfel ca tu la 50 km/h ai ~2700 rpm in timp ce eu am ~2100rpm(viteza III). pot si eu sa retrogradez ca si tine ca am unde sa urc in turatie, si din toata chestia asta s-ar putea sa ajungi la finish tu cu 2 secunde mai devreme(desi nu bag mina in foc nici pentru asta)...si cu un consum de carburant dublu fata de al meu ok? pe tine te intereseaza alea 2 secunde, iar pe mine consumul de carburant ok? asa ca io cred ca faza cu retrogradarea nu-si gaseste locul aici.

This post has been edited by johnsws: 25 Feb 2005, 09:58


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 25 Feb 2005, 10:33
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Motorele diesel nu au inceput si nu se vor termina cu cel de pe SLZ. Am condus foarte mult timp un diesel (poate chiar mai mult decat tine, cine stie?) avand in vedere ca am unul in familie. Nu contest meritele unui diesel aspirat, numai ca mie mi se par cam mici in comparatie cu dezavantajele lui. Unul din rolurile importante pe care le are turbina este acela de a "nivela" curba de cuplu a unui motor. Un diesel fara turbina are plaja de cuplu maxim mult mai mica decat unul cu turbina sau decat benzinara. Daca tu retrogradezi s-ar putea sa iesi din acea zona de cuplu maxim si sa nu obtii mai nimic. Dupa parerea ta, de ce un benzinar accelereaza mai bine pana la 100Km/h? Oare nu datorita distribuirii mai uniforme a cuplului?
Se pare ca m-ai inteles gresit. Pe mine nu ma deranjeaza prea mult cele 2 secunde de care spui, ci zgomotele, vibratiile etc...
Pana la urma e vorba de gust, cum spunea si ache, unde resursele financiare sunt decisive. Eu, daca mi-as permite, mi-as lua o masina pe benzina aspirata de vreo 5l. wacko.gif


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 25 Feb 2005, 10:48
Post #339


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




QUOTE(GolfIII @ 25 Feb 2005, 12:33)
Motorele diesel nu au inceput si nu se vor termina cu cel de pe SLZ. Am condus foarte mult timp un diesel (poate chiar mai mult decat tine, cine stie?) avand in vedere ca am unul in familie.....
*



biggrin.gif:D chiar crezi ca mi-a trecut prin cap asa ceva? departe de mine gandul ca motorul de pe solenza e cel mai bun... ideile tale ma fac sa cred ca am condus ceva mai mult ca tine...si nici nu am masina cumparata din banii parintilor wink.gif


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 25 Feb 2005, 11:22
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




ROG MODERATORII SA STEARGA ACEST MESAJ
Chiar are importanta daca mi-au cumparat parintii masina sau nu? Eu mi-am spus parerea si aceasta nu are nici o legatura cu ceea ce au facut parintii mei pentru mine, mai ales ca nu ma cunosti. Sa stii ca, din pacate, nu mai am 20 de ani si am terminat facultatea acum 10 ani.
P.S. Din pacate parintii mei nu au mai apucat sa-mi ia masina... mad.gif


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 25 Feb 2005, 12:54
Post #341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




hai domnule n-o lua asa in tragic ca n-am nimic cu tine . ferice de cei care le cumpara parintii masina. numai ca lor le e usor sa vorbeasca de multi CP, iar consumul chiar nu are importanta. cand vine vorb de cotizatia la benzina, atunci cand e vorba de banii tai brusc iti dai seama poti sa ajungi la destinatie si cu un diesel wink.gif.
pe de alta parte eu nu am zis nimic de parintii nimanui. daca-mi dadeau parintii bani nici n-as fi acceptat decat bmw, asa...merge si solenza...
daca as avea banii de bmw mi-as cumpara un spatiu comercial, sau apartament sa-l inchiriez sau altceva, dar nu i-as baga intr-o masina ca in 2-3 ani sa o vand cu jumatate din banii bagati in ea.
toate astea de sus se leaga de avantaje ale dieselului aspirat)pe care nu trebuie sa le aprecieze toata lumea): nepretentios la intretinere, nu e pretentios la motorina, injectoarele nu fac spume la apa,filtre ieftine, etc,...de aceea inca se mai vand. .
nu am nimic cu nimeni si nici nu ma deranjeaza ca altii au alta parere. insa nu e cazul sa generalizam. acum am fost suficient de clar?

This post has been edited by johnsws: 25 Feb 2005, 12:57


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 28 Feb 2005, 12:48
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




inca o data: o masina e un mijloc de locomotie si atit ! cine considera altceva e absolut liber sa faca asta ...
dar nu putem sa extragem din ecuatie costul de intretinere, consumul sau pretul de achizitie ca atunci am avea cu totii A6 sau cine stie ce alte suparari ...
oricum trebuie sa recunoastem avantajele unui aspirat fata de un supraalimentat (strict diesel vorbind) asa cum trebuie sa ii intelegem pe cei cu turbo cind ne privesc usor de sus ... un plus de putere de cca 50% la aproximativ acceasi greutate nu-i tocmai nimic ! dar toate vin cu un pret !


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtrd_dud
post 1 Mar 2005, 18:04
Post #343


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 30 July 04
From: bucuresti




Asa e , turbo rulz !!!


--------------------
citroen xsara 2004 2.0 hdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Mar 2005, 00:20
Post #344


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pana la urma nu tine numai de costuri. Cienva caruia ii place sa alerge masina nu se va impaca cu un aspirat, asta e clar. Cine nu vrea sportivitate ci fiabilitate si costuri mici de intretinere e mai mult decat fericit cu un aspirat. Eu la un motor nu ma uit neaparat dupa putere. Ma uit la fiabilitate, la zgomot si la consum. De-aia sunt mai impacat cu benzinara decat cu dieselul de pe slz. Mai silentioasa. E cam zgomotos dar sunt ferm convins ca diesel-ul va avea viata mai lunga.

Cine vede in diesel motor de masina sportiva se inseala.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 10 Mar 2005, 01:05
Post #345


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti





Ai dreptate,nu e o masina sportiva,dar e fiabila si cu consum mai mic,cu toate ca poate tine piept la o benzinara,nu o intrece dar se tine bine dupa ea biggrin.gif !Pentru mine a contat faptul ca e mai mic consumul,e fiabila in timp si zgomotul nu e asa mare cum cred sau se vaita unii pe aici!Daca treci de 140km/h,atunci da,au dreptate cei ce se pling de zgomot!Dar eu unul nu as da masina asta pe varianta pe benzina!Singurul dezavantaj este lipsa A/C!Dar pe mine nu ma afecteaza prea tare!Nu sunt asa calduros biggrin.gif !


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeMartin
post 14 Mar 2005, 14:56
Post #346


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 25 August 04




Deci, chestia ca masina cumparata de parinti e privita altfel decat masina cumparata din banii tai e o tampenie. Eu am o SLZ Europa 2004 1.4 MPI cumparata de bunicul meu. Asta nu inseamna ca dau cu ea in toate gropile si ca ma milogesc de bani de benzina la rude. Din contra, am stiut de la inceput ca intretinerea masinii imi va reveni mie si de aia ma doare buzunaru cand mai bag benzina...

Eu unul sunt mare fan al masinilor sport. Dar intre a avea o masina rapida dar care suge benzina mai repede decat baga pompa in rezervor si intre a avea o masina rezonabila pe care sa o pot intretine si cu care sa pot merge, aleg varianta a doua.

As fi preferat o SLZ Diesel fata de cea pe benzina pe care o am, dar costurile de achizitie MULT prea mari pentru buzunarul familiei m-au facut sa ma razgandesc... DAR, un consum mai mic decat la cea pe benzina, costuri de intretinere mai mici (asa am auzit), fiablitate mai mare, etc toate astea ma faceau sa iau in serios varianta SLZ 1.9 D, DAR costul mai mare de achizitie nega o mare parte din avantaje.

Si eu repet, sunt un mare fan al masinilor sport si al condusului sportiv, dar asta nu inseamna ca sunt intr-atat de dobitoc sa imi iau o masina rapida cu care sa nu imi permit sa pot merge. Mie unuia raportul de 75 CP/tona al masinii mele mi se pare foarte rezonabil. Iar daca as fi ales Diesel, l-as fi ales pentru economie.

Desi imi place viteza, nu sunt de acord cu ea cand vine vorba de costuri. Daca as avea bani da, as alerga SLZ pe autostrada la 180 la ora si poate am si sa o fac o data de curiozitate, dar pana atunci, voi merge cu 90 pe autostrada pentru ca desi ajung mai incet, nici nu ma uit la gaurile din buzunare.

MERSUL SPORTIV COSTA.

Si eu, ca multi, FOARTE MULTI altii nu suntem dispusi sa dam banu pentru 1 ora mai putin de drum. Am un prieten cu o masina cu motor SDI care e foarte multumit de ea. Consum mic, viteza rezonabila si costuri acceptabile de intretinere. Iar omul asta cand intra pemasina de servici cu benzina platita a lui tac'su nu iti vine sa crezi ca e acelasi om, o rupe si o tureaza si ii da blana pana nu mai poate. Motivatia: la a lui el plateste, la Nubira II e pe banii firmei unde lucreaza tatal sau...

Si sincer...eu nu vad care e smecheria de a avea o masina sport cand mergi toata ziulica intr-un oras nebun ca BUC-ul... Rareori depasesc viteza legala si asta pentru ca nu vreau, nu pentru ca sunt incepator. I-am dat si 80 si chiar si mai mult uneori, dar asa...de FUN, dar si costul si riscul de a merge asa prin BUC unde taximetristii, RATB-istii, soferii pe Maxi-Taxi si unii soferi si soferite merg ca iun jungla nu imi place sa mi le asum... Mersul sportiv e FUN, dar are foarte multe dezavantaje...

This post has been edited by LeMartin: 14 Mar 2005, 15:00


--------------------
Dacia SLZ Europa 2004 alba - B-XX-XHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 16 Mar 2005, 12:51
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




cineva posesor de diesel a avut probleme cu catalizotorul ?
in acest caz cam care sunt simptomele ?


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Mar 2005, 13:02
Post #348


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Cand catalizatorul e dus masina nu mai trage. Urca foarte greu in ture, nu mai are suflu, etc. Simptomele sunt aceleasi ca in cazul unui motor pe benzina.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 16 Mar 2005, 13:59
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




si cred ca se si incalzeste mai tare decat de obicei motorul.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teodor
post 18 Mar 2005, 09:16
Post #350


.


Group: Members
Posts: 176
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




La cineva cu SLZ diesel a mai aparut problema respectiva:
-palpairea luminilor la pornire?
Pana acum mi sa intimplat de 5(cinci) ori treaba asta.Credeam ca e de la frig dar nu cred ca daca e temp. scazuta afara ar trebuii sa faca asa.Masina are 3030 km .


--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI SLZ 1,9 Diesel 2006 - BZ-xx-www
M-am trezit Luni si m-am gandit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Da` cand am vazut Joi ca vine Vineri, ce dreaq` sa caut Sambata la munca...cand Duminica e zi libera ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 18 Mar 2005, 09:49
Post #351


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Te referi la palpairea luminilor cad o turezi pe motor rece nu? Se pare ca, desi nu e normal, e o chestiune prezenta la SLZ Diesel. Asa face toate.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 18 Mar 2005, 10:46
Post #352


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan





Asa face numai cind e rece motorul si la ralanti!Cind se incalzeste nu mai face.........si eu am patit asa la vremea respectiva!Dar care e cauza?


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 18 Mar 2005, 11:19
Post #353


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Sincer nici eu nu credeam lainceput ca e normal sa faca asa. In general simptomele sunt cele de releu si/sau alternator terminate. Cum se face ca toate SLZ Diesel au problema asta? Eroare de proiectare zic eu si m-as opri la ideea ca releul nu e cel potrivit masinii. Pana acum insa cei de la Dacia nu au facut nimic in privinta asta si nici nu cred ca o vor face de vreme ce SLZ a fost scoasa din fabricatie.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 18 Mar 2005, 13:59
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




da, si la mine face asa, insa cei din service mi-au zis ca nu stiu ce teste face..ceva legat de parametri de injectie.... tind sa le dau crezare pentru ca face numai la pornire, pe un interval de cateva secunde maxim 15, dupa care isi revine la normal, adica nu mai palpaie, fara sa fie necesara vreo operatiune de accelerare oprire sau mai stiu eu ce...si face o sigura data de la pornirea motorului, cu regularitate...dupa care poti sa mergi si 1000km sau sa o tii 3 ore la ralanti si nu mai face. eu o am de un an si asa face de la inceput. nu cred ca e defect.

This post has been edited by johnsws: 18 Mar 2005, 14:01


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 18 Mar 2005, 22:37
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Confirm, si la mine face dupa ce o pornesc insa face cateva minute si nu secunde. Am fost la 3 service-uri si toti mi-au zis ca n-am ce-i face, nimeni nu stie de ce se comporta astfel.

O alta problema care a aparut (si se pare ca nu sunt singurul) este o "rontaiala" care se aude parca din cutia de viteze atunci cand mergi cu motorul subturat, ex. 30Km/h intr-a III-a. Pe la voi se aude ceva?
P.S. 3100 Km la bord.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 19 Mar 2005, 11:04
Post #356


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Confirm si eu cu pilpiitul!Dar face numai pina se incalzeste un pic!Si motorul are mersul dupa cum pilpiie!Parerea mea e ca nu face de la alternator sau diode!De ce nu mai face cind se incalzeste?Cred ca e ceva de la soft!Ar trebui sa fie un pic mai mare turatia la ralanti si poate,de fapt sunt sigur ca nu mai face!Motorul cind e rece si il pornesti,nu sta turat ca la benzina pina se incalzeste si cred ca asta e cauza!Nu ma pricep eu prea tare la capitolul asta,dar asta e parerea mea!
Si la mine e o rozatoare in cutie biggrin.gif indiferent de treapta,atunci cind merg subturat si prin oras cam merg destul asa laugh.gif !

This post has been edited by ICET: 19 Mar 2005, 11:06


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuelos
post 17 Apr 2005, 23:10
Post #357


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 28 November 04
From: Oradea




QUOTE(johnsws @ 18 Mar 2005, 13:59)
...si face o sigura data de la pornirea motorului, cu regularitate...dupa care poti sa mergi si 1000km sau sa o tii 3 ore la ralanti si nu mai face. eu o am de un an si asa face de  la inceput. nu cred ca e defect.
*


Este adevarat. Si la mine asa face, dar vreti sa stiti de ce?
Simplu; pentru ca dupa pornirea motorului alternatorul incepe sa bage curent in baterie!Asta e cauza!Eu am multi km pt. ca e taxi.
Ca sa vedeti mai clar:turati motorul la 1.500 vreo 10 sec. si apoi n-o sa mai palpaie.Eu am si papuc si la fel face.

This post has been edited by Manuelos: 17 Apr 2005, 23:12


--------------------
Chevrolet Aveo Sedan LT - ...
2007 Chevrolet Aveo LT
2008 Logan Pick Up .....sold
2006 Dacia Drop Side

GPS: Go Clever 5'
CB: Cobra + Sunker Elite
Detector: Whistler
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanmarius
post 18 Apr 2005, 08:32
Post #358


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 2 March 05




Acum ca sunt o gramada de cu problemele astea "m-am mai linistit".Caraitul in cutie cand este subturata il are de la inceput,de noua.Palpaitul luminilor a aparut cam pe la 20 000 km,si nu a trecut,acum am 55 400 km,da' merge.


--------------------
dacia D.cab,solenza 1.9D - CL xx yyy B 36 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teodor
post 18 Apr 2005, 09:26
Post #359


.


Group: Members
Posts: 176
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




Mai baieti si fete la SLZ meu gura de alimentare cu motorina este mai ingusta, eu banuiesc ca este pt. benzina fara plumb.Cum naiba de au pus astia o gura la rezervor , nu stiu probabil ca sa ii injur eu mereu cand alimentez.


--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI SLZ 1,9 Diesel 2006 - BZ-xx-www
M-am trezit Luni si m-am gandit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Da` cand am vazut Joi ca vine Vineri, ce dreaq` sa caut Sambata la munca...cand Duminica e zi libera ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 18 Apr 2005, 11:05
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




poate alimentezi tu de la pompele de motorina pentru camioane...io am mai alimentat de la ele ca la petrom au euro3 numai la astea, la cele pentru autoturisme aveau numai super euro diesel. daca totusi e mai ingusta cam disagreabila treaba cu alimentatul, poate ti-o schimba pe garantie.

This post has been edited by johnsws: 18 Apr 2005, 11:06


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 10 11 12 13 14 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 04:07
Forum Renault