Ptr montarea baii de ulei.., AM PUS DE DOUA ORI...
![]() ![]() ![]() |
Ptr montarea baii de ulei.., AM PUS DE DOUA ORI...
Hotstorm |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- PH97DIV
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
mai intai pui garnit. de cauciuc, vezi ca sunt speciale pt fata si spate.
Dupa aia garnit de pluta. Si strangi. Vezi sa nu fie de la simeringu de distributie...sau chiar de palier. |
--------------------
-
-
-
|
|
autom |
![]()
Post
#3
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(Hotstorm @ 28 Jan 2006, 23:20) Ptr. montarea baii de ulei trebuie sa ai o sc speciala?Am pus de doua ori baia cu garniturile de pluta s-au ce este...cu semilunele din cauciuc,cu pasta ca la balamuc si...degeaba .Curge uleiul ca la..( robinet).De ce?Cum e posibil?Ce nu am facut bine? Va rog dati-mi o explicatie. Daca vrei sa etansezi PERFECT baia de ulei iti dau un pont: Inainte sa pui baia pe motor strange fiecare gaura cu ata de cusut. Deci prin fiecare gaura de la baie si garniura de pluta trece o ata de cusut pusa in 4-6. Va tine garnitura in asa fel incat se va potrivii perfect si va etansa. Asa fac eu si nu pun silicon (din acela rosu ) Despre semilune......nu stiu ce sa zic. atentie cum pui semilunele in locurile de imbinare cu pluta. Uita-te cu atentia ... Mult noroc |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
andutzu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
semiinele...
|
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
nvp_playboy |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 06 From: Roman ![]() |
sterge bine uleiul ramas pe motor si pe baie...apoi le pui cu silicon rosu.....strange suruburile in sensul acelor de ceas...
|
--------------------
dacia 1410
1410
- nt 03 wuv Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#6
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Suruburile nu se strang prea tare, pluta este foarte moale si se deterioreaza.
Incearca din nou cu altele noi si incearca sa strangi suruburile uniform. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Bytzu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
dar dc pune doar silicon, fara garnituri, silicon din belsug, un strat gros chiar pe mijloc?
|
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
gattoman |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
sunt unele motoare la care nu trebe garnitura la baia de ulei. pune silicon rosu si poate o sa mearga. din ce an e masina, daca nu ai rezolvat inca?
This post has been edited by gattoman: 9 Feb 2006, 22:53 |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
andutzu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Nu ai cum sa pui doar silicon.Si asta din cauza celor doua semiinele care tin baia putin distantata de bloc. Ganditi si voi putin, ce draq...
![]() This post has been edited by andutzu: 10 Feb 2006, 00:00 |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
gattoman |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
tu esti sigur ca nu merge fara garnitura? pana acuma am vazut la 2 masini cum s-a montat baia fara garnitura(doar cu silicon) si nu au nimic.
This post has been edited by gattoman: 10 Feb 2006, 00:05 |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
QUOTE(andutzu @ 10 Feb 2006, 00:56) Nu ai cum sa pui doar silicon.Si asta din cauza celor doua semiinele care tin baia putin distantata de bloc. Ganditi si voi putin, ce draq... ![]() Nu stiu ce sa zic... mai ca te-as contrazice. Masina mea (motor 1,4; 1999) a venit din fabrica numai cu silicon. M-am aratat mirat (eram obisnuit cu garniturile de pluta, de la 1100) si mi s-a spus ca la aceste motoare nu se mai pune pluta. Si tot cu silicon au pus baia inapoi, si tine foarte bine. Acum, daca stau si ma gandesc bine, parca tin minte ca atunci am cumparat semiinele exact pentru motorul de 1397. S-ar putea ca aceste semiinele sa fie mai mici ca celalalte, si s-ar mai putea ca Hotstorm sa-si fi luat din astea mici si le-a pus pe un motor de 1300, unde e nevoie de din alea mari. Dar deja imi dau cu parerea, in loc sa las pe altul mai avizat, asa ca ma opresc. |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(paul_damian @ 10 Feb 2006, 02:26) [...]S-ar putea ca aceste semiinele sa fie mai mici ca celalalte, si s-ar mai putea ca Hotstorm sa-si fi luat din astea mici si le-a pus pe un motor de 1300, unde e nevoie de din alea mari.[...] Semiinelele is, intr-adevar, pentru "palier normal" si "palier marit" in cazul 1300, cele cu PM fiind aceleasi cu cele de 1397 cmc. De fapt si de drept, doar unul e diferit. Ordinea: semiinele apoi semigarnituri din pluta. Daca se lucreaza cu motorul pe masina, se recomanda fixarea cu mastic rosu, e mai sigur ca stau pe pozitie. Stringerea lor se face uniform incepind simetric dinspre centru spre margini si nu exagerat, pot apare deformari. Ar trebui verificata si planeitatea baii. This post has been edited by diaconuliviu: 10 Feb 2006, 09:36 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
andutzu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
QUOTE(paul_damian @ 10 Feb 2006, 02:26) Nu stiu ce sa zic... mai ca te-as contrazice. Masina mea (motor 1,4; 1999) a venit din fabrica numai cu silicon. M-am aratat mirat (eram obisnuit cu garniturile de pluta, de la 1100) si mi s-a spus ca la aceste motoare nu se mai pune pluta. Si tot cu silicon au pus baia inapoi, si tine foarte bine. Acum, daca stau si ma gandesc bine, parca tin minte ca atunci am cumparat semiinele exact pentru motorul de 1397. S-ar putea ca aceste semiinele sa fie mai mici ca celalalte, si s-ar mai putea ca Hotstorm sa-si fi luat din astea mici si le-a pus pe un motor de 1300, unde e nevoie de din alea mari. Dar deja imi dau cu parerea, in loc sa las pe altul mai avizat, asa ca ma opresc. Asta e legat de economie, sa le iasa lor masina cat mai ieftin... Cat despre rezistenta... ce le mai pasa. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 07:32 |