DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Daca turez scurt cade turatia sub 600..., probabil carburatorul... help!

dkrysty
post 23 Feb 2006, 09:17
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




Am dacia 1310 L 1998!
Daca accelerez scurt scade turatia sub 600 rpm, daca accelerez usor se ridica la 900 RPM!
Am schimbat platini, capac delco, fise bujii, pus filtru de benzina (hartie), curatat jiglor relanti, jiglor principal, verificat jiglorul cu supapa pt pompa de sprit... , sita...
Reglat aprindere, reglat carburator..., pus in benzina solutie pt apa si impuritati..., benzina 30 litri... (sa-i ajunga...) !!!
Relantiul sta si la 600 rpm cum am spus dar e reglat la 850-950 motorul cald.
Cand accelerez aproape de 3000 pana ajung cu a 4-a la 80 in termen scurt (condus sportiv) la un moment dar se opreste motorul in mers...
De reglat am reglat si la mecanic dar ala nu-si prea da interesul...

Ce parere aveti oameni buni ??? HELP!


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Feb 2006, 09:23
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nivelul in CNC si/sau jiglere infundate wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 23 Feb 2006, 09:31
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




Inca ceva! stie cineva cum se regleaza avansul in functie de vacuum??? (la ureche , oricum...) !
De unde stii ca trebuie mai mare sau mai mic... eu il reglez cu volanta la semn, unde face scantee, apropo am aprindere electronica cu platina...
daca scot furtunul de vacuum scade turatia destul de mult... asta inseamna ca functioneaza dar... conteaza si cat sa scada...
Ajutati-ma sa ies din problema asta!

Multumesc anticipat!!!


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 23 Feb 2006, 09:35
Post #4


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




cand scoti furtunul de vacuum, ai grija sa astupi si stutul respectiv de la carb, altfel trage aer pe acolo si normal ca se modifica mersul motorului.


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Feb 2006, 09:36
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(dkrysty @ 23 Feb 2006, 09:31)
Inca ceva! stie cineva cum se regleaza avansul in functie de vacuum??? (la ureche , oricum...) !
   
*




Nu are sens ce spui.

Exista 2 avansuri reglabile in fata blocului..ca sa spun asa...avansul static, cu volanta la semn, cum spui tu. iar alalalt cel vacumatic, se regleaza de la rotita dintata din delco, in principiu la ala nu ai ce umbla, daca scade turatia cand scoti furtunul lasa-l asa..functioneaza.

Al treilea tip de avans e cel centrifugal, se regleaza pe stand si reprezinta tensiunea in arculetele alea din delco..complicat rau..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 23 Feb 2006, 09:37
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




Jigloarele le-am verificat! camera de nivel constant pare in regula!! dar nu am reglat-o cica 7mm, dar sunt 2 parametri celalalt cum se regleaza?


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Feb 2006, 09:38
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(dkrysty @ 23 Feb 2006, 09:37)
Jigloarele le-am verificat! camera de nivel constant pare in regula!! dar nu am reglat-o cica 7mm, dar sunt 2 parametri celalalt cum se regleaza?
*




celalalt e 13 mm si e cursa plutitorului.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 23 Feb 2006, 09:42
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




Mi-a zis un "meserias" mecanic ca el scoate furtunul de vacuum si in functie de cum se aude motorul dupa ce il scoate da din delco mai mare sau mai mic avansul... ar putea fi si ceva adevar aici...


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Feb 2006, 09:53
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(dkrysty @ 23 Feb 2006, 09:42)
Mi-a zis un "meserias" mecanic ca el scoate furtunul de vacuum si in functie de cum se aude motorul dupa ce il scoate da din delco mai mare  sau mai mic avansul... ar putea fi si ceva adevar aici...
*



radmasa.gif cam abereaza mecanicul ala...intreaba-l de curios utilitatea avansului vacumatic..pun pariu ca habar nu are wink.gif
De mecanici deastia paranormali cu al saselea simt e plina lumea.
Avansul static e una , cel vacumatic e alta..e adevarat ca se compenseaza ele o idee, dar nu e o solutie...motorul va functiona optim numai la un regim de ture/sarcina..cel mai bine e reglarea separata..in asa fel motorul fa functiona optim la TOATE regimurile


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 23 Feb 2006, 09:54
Post #10


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Amestecul aer/combustibil e reglat bine din surubul ala ? Sa nu fie prea mare.


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 1 Mar 2006, 17:46
Post #11


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Daca in carburator totul e OK, vezi traseul de alimentare cu benzina. Am pati-o si eu: se rupsese arcul de sub membranele pompei de benzina.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 1 Mar 2006, 18:18
Post #12


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(dkrysty @ 23 Feb 2006, 09:42)
Mi-a zis un "meserias" mecanic ca el scoate furtunul de vacuum si in functie de cum se aude motorul dupa ce il scoate da din delco mai mare  sau mai mic avansul... ar putea fi si ceva adevar aici...
*


Nu e recomandat...
Mai intai se regleaza avansul static si apoi daca e cazul cel vacuumatic.

This post has been edited by amc: 1 Mar 2006, 18:19


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMS
post 1 Mar 2006, 18:46
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 9 December 05




La chestia cu scazutul turatiei la accelerari rapide (la cele bruste), cand calci acceleratia puternic si rapid vine mult mai multa benzina dintr-odata, aer insuficient pe moment si arderea in cilindri nu mai e cum trebuie. E un fel de "lag", intarziere, a aerului.(asta daca toate sunt bune si reglate)


--------------------
Dacia 1310 - SJ-02-ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 2 Mar 2006, 08:12
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




Merci de raspunsuri ! Inca nu i-am dat de cap; vad a daca o accelerez mai brusc da in nas sau cum se spune. daca accelerez usor se duce dar in timp lung...(normal as putea spune) asta pana cand se incalzeste. Vad ca astazi de dimineata nu s-a mai oprit doar simptomele astea.dar am mers cu shokul mult mai mult dar nu tras la maxim! ~8minute.

Merci inca o data!!!
Orce informatie e binevenita!


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 22 Mar 2006, 09:51
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




QUOTE(dkrysty @ 2 Mar 2006, 08:12)
Merci de raspunsuri ! Inca nu i-am dat de cap; vad a daca o accelerez mai brusc da in nas sau cum se spune. daca accelerez usor se duce dar in timp lung...(normal as putea spune) asta pana cand se incalzeste. Vad ca astazi de dimineata nu s-a mai oprit doar simptomele astea.dar am mers cu shokul mult mai mult dar nu tras la maxim! ~8minute.

Merci inca o data!!!
Orce informatie e binevenita!
*



Gata i-am dat de cap! joc la clapeta de admisie!!!
Se slabise destul de tare piulita de pe surubul clapetei de admisie!!!
...si cand miscam chiar si in lateral cama de unde accelerezi manual varia turatia!!!

Tot felul de defectiuni.... sad.gif

Merci!!!!


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st May 2025 - 06:15
Forum Renault