Daca turez scurt cade turatia sub 600..., probabil carburatorul... help!
![]() ![]() ![]() |
Daca turez scurt cade turatia sub 600..., probabil carburatorul... help!
dkrysty |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nivelul in CNC si/sau jiglere infundate
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
Inca ceva! stie cineva cum se regleaza avansul in functie de vacuum??? (la ureche , oricum...) !
De unde stii ca trebuie mai mare sau mai mic... eu il reglez cu volanta la semn, unde face scantee, apropo am aprindere electronica cu platina... daca scot furtunul de vacuum scade turatia destul de mult... asta inseamna ca functioneaza dar... conteaza si cat sa scada... Ajutati-ma sa ies din problema asta! Multumesc anticipat!!! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
bertro |
![]()
Post
#4
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
cand scoti furtunul de vacuum, ai grija sa astupi si stutul respectiv de la carb, altfel trage aer pe acolo si normal ca se modifica mersul motorului.
|
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 23 Feb 2006, 09:31) Nu are sens ce spui. Exista 2 avansuri reglabile in fata blocului..ca sa spun asa...avansul static, cu volanta la semn, cum spui tu. iar alalalt cel vacumatic, se regleaza de la rotita dintata din delco, in principiu la ala nu ai ce umbla, daca scade turatia cand scoti furtunul lasa-l asa..functioneaza. Al treilea tip de avans e cel centrifugal, se regleaza pe stand si reprezinta tensiunea in arculetele alea din delco..complicat rau.. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
Jigloarele le-am verificat! camera de nivel constant pare in regula!! dar nu am reglat-o cica 7mm, dar sunt 2 parametri celalalt cum se regleaza?
|
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
Mi-a zis un "meserias" mecanic ca el scoate furtunul de vacuum si in functie de cum se aude motorul dupa ce il scoate da din delco mai mare sau mai mic avansul... ar putea fi si ceva adevar aici...
|
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 23 Feb 2006, 09:42) Mi-a zis un "meserias" mecanic ca el scoate furtunul de vacuum si in functie de cum se aude motorul dupa ce il scoate da din delco mai mare sau mai mic avansul... ar putea fi si ceva adevar aici... ![]() ![]() De mecanici deastia paranormali cu al saselea simt e plina lumea. Avansul static e una , cel vacumatic e alta..e adevarat ca se compenseaza ele o idee, dar nu e o solutie...motorul va functiona optim numai la un regim de ture/sarcina..cel mai bine e reglarea separata..in asa fel motorul fa functiona optim la TOATE regimurile |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
LYM |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Amestecul aer/combustibil e reglat bine din surubul ala ? Sa nu fie prea mare.
|
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Daca in carburator totul e OK, vezi traseul de alimentare cu benzina. Am pati-o si eu: se rupsese arcul de sub membranele pompei de benzina.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
amc |
![]()
Post
#12
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 23 Feb 2006, 09:42) Mi-a zis un "meserias" mecanic ca el scoate furtunul de vacuum si in functie de cum se aude motorul dupa ce il scoate da din delco mai mare sau mai mic avansul... ar putea fi si ceva adevar aici... Nu e recomandat... Mai intai se regleaza avansul static si apoi daca e cazul cel vacuumatic. This post has been edited by amc: 1 Mar 2006, 18:19 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
RMS |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
La chestia cu scazutul turatiei la accelerari rapide (la cele bruste), cand calci acceleratia puternic si rapid vine mult mai multa benzina dintr-odata, aer insuficient pe moment si arderea in cilindri nu mai e cum trebuie. E un fel de "lag", intarziere, a aerului.(asta daca toate sunt bune si reglate)
|
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
Merci de raspunsuri ! Inca nu i-am dat de cap; vad a daca o accelerez mai brusc da in nas sau cum se spune. daca accelerez usor se duce dar in timp lung...(normal as putea spune) asta pana cand se incalzeste. Vad ca astazi de dimineata nu s-a mai oprit doar simptomele astea.dar am mers cu shokul mult mai mult dar nu tras la maxim! ~8minute.
Merci inca o data!!! Orce informatie e binevenita! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(dkrysty @ 2 Mar 2006, 08:12) Merci de raspunsuri ! Inca nu i-am dat de cap; vad a daca o accelerez mai brusc da in nas sau cum se spune. daca accelerez usor se duce dar in timp lung...(normal as putea spune) asta pana cand se incalzeste. Vad ca astazi de dimineata nu s-a mai oprit doar simptomele astea.dar am mers cu shokul mult mai mult dar nu tras la maxim! ~8minute. Merci inca o data!!! Orce informatie e binevenita! Gata i-am dat de cap! joc la clapeta de admisie!!! Se slabise destul de tare piulita de pe surubul clapetei de admisie!!! ...si cand miscam chiar si in lateral cama de unde accelerezi manual varia turatia!!! Tot felul de defectiuni.... ![]() Merci!!!! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2025 - 06:15 |