Ulei pe bujie., Ce s-a intamplat ?
![]() ![]() ![]() |
Ulei pe bujie., Ce s-a intamplat ?
LYM |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|||
george_slz |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
De obicei uleiul nu iese din cilindru, insa poate intra pe la filetul bujiei. Te-ai uitat poate iti scapa ulei pe la capac colbutori cand face presiune? Ca sa eviti cresterile de presiune de la capacul colbutorilor poti scoate furtunul care merge spre carburator, sa il acoperi cu un celofan la carburator si sa pui la loc furtunul, iar in capatul de capacul colbutori sa infigi un furtun mai lung care sa ajunga pana la scutul masinii, ai grija sa nu atarne pe jos. Facand asta asiguri o ardere mai buna in cilindrii dar emani mai multe gaze nearse pe furtunul ala care atarna. Nu fi ecologist.....o vaca polueaza mai mult cand da vanturi....si nimeni nu ii da la gioale tarzanului vacar.
Fi egoist...ca noi ceilalti! ![]() |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
LYM |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Deocamdata vad ca nu mai sunt probleme. Bujia e curata si nu mai e lichid acolo. S-ar putea sa n-o fi strans bine cand am schimbat-o.
|
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
LYM |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
HELP !
Problema a revenit. Astazi, cand am ridicat capota, am observat din nou ca sub aceeasi bujie ( #3 ) se afla un lichid ( este benzina, nu ulei ). Deci scapa printre bujie si chiulasa. De la ce sa fie ? Pana la ultimul schimb de bujii n-am avut problema asta, iar de strans le-am strans corespunzator ( nici prea prea, nici foarte foarte ![]() De la ce sa fie problema ?! De la garnitura bujiei sau de la chiulasa ? PS: bujiile le-am montat cu atentie, intai le-am infiletat cu mana, apoi am mai strans un pic cu cheia. This post has been edited by LYM: 29 Jan 2006, 18:50 |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
rtulea |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Poate n-ai montat bine saiba de etansare a bujiei. Se aseaza cu partea plata catre chiuloasa. Verifica sa nu se fi taiat filetul la acea bujie, deoarece spui ca ai demontat bujiile dupa ce ai mers cu masina si evident motorul era cald. Intr-un timp s-a dezbatul aici daca e bine sau nu sa faci acest lucru din cauza dilatarii diferite a celor 2 materiale (aluminiu - chiuloasa si otel-bujie). Iti recomand sa desfaci toate bujiile cand motorul este rece si sa verifici asezarea saibelor de etansare apoi sa le strangi la loc.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
LYM |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
stiam de faza cu motorul cald, dar cand le-am desfacut am fost foarte atent cand le-am montat la loc ( le-am strans usor cu mana, apoi inca un pic cu cheia ).
Daca s-a taiat filetul ( la chiulasa zici ?! ) ce se mai poate face ?! Am schimbat ieri bujiile 3 cu 4 intre ele. Astazi, dupa 20km nu era totul in ordine. O sa trebuiasca sa fac un drum de 300km azi si o sa vad apoi ce si cum. This post has been edited by LYM: 30 Jan 2006, 10:52 |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
rtulea |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Daca ai schimbat bujiile intre ele ai verificat si cum este asezata saiba de etansare? Daca s-a distrus filetul din chiuloasa se poate introduce un manson de reductie. Aceasta operatie se face in service deoarece se umbla la chiuloasa si daca nu ai scule risti sa o distrugi definitiv.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
cristi_doditoiu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 20 January 06 ![]() |
Daca si acum iti uda bujia,parerea mea este ca acel piston nu-ti lucreaza la capacitate.Chiar daca n-ar fi stansa bujia ar trebui sa fie uscata.acolo se produc niste arederi totusi.Poti verifica compresia pe pistonul respectiv..........
|
--------------------
autoutilitara dacia
duble cab 1.9D
- vl 04 xxx
|
|
rtulea |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Nu si daca motorul consuma ulei. Daca scapa compresie pe la bujie sare uleiul si se murdareste, deorece scanteia apare doar la PMS, iar pana cand pistonul ajunge acolo se realizeaza o presiune considerabila in cilindru.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
LYM |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Acum sunt in Tg-Jiu. Cand am ajuns acasa m-am uitat si era totul in regula ( nu mai era nici o urma de lichid pe langa bujii ), insa am impresia ca incet-incet incepe sa se formeze din nou ( tot la nr. 3 ).
Maine o sa ma intorc in buc ( inca 300km ); o sa vad daca mai sunt probleme. PS: cand am scos bujia a 2-a oara nu mai era uda ! ( dar era lichid pe langa ea ), iar culoarea era normala ( crem ). Motorul are 30.000km si nu mananca ulei. This post has been edited by LYM: 2 Feb 2006, 17:37 |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(LYM @ 2 Feb 2006, 17:37) [...]insa am impresia ca incet-incet incepe sa se formeze din nou ( tot la nr. 3 ). Maine o sa ma intorc in buc ( inca 300km ); o sa vad daca mai sunt probleme. PS: cand am scos bujia a 2-a oara nu mai era uda ! ( dar era lichid pe langa ea ), iar culoarea era normala ( crem ). Motorul are 30.000km si nu mananca ulei. Daca si dupa ce ai schimbat bujiile intre ele acelasi locas umezeste, nu e bujia, nici saiba. Chiar daca motorul ar consuma ulei, nu e normal sa il scoata pe linga bujie decit daca: filetul din chiulasa e partial uzat sau dezaxat de la un motaj anterior de bujie defectuos, partea de asezare/etansare a saibei pe chiulasa deplanata (ma refer la acel lamaj de pe chiulasa) sau daca in acel loc ai o fisura mica in chiulasa. Sau-dar asta ar fi de "Stan si Bran"- poate ai scurgere de ulei de la capac si se scurge spre locas fara sa vezi, dar repet, asta e posibil doar la unul care chiar nu vede bine. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
LYM |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Dupa inca 300km ( si un alergat zdravan pe autostrada ) am vazut ca a aparut din nou f. putin lichid ( tot sub bujia nr.3 ). Probabil e putin uzat filetul acolo,sau nu etanseaza bine bujia, dar nu pare sa fie nimic grav.
Are ceva daca o las asa ? This post has been edited by LYM: 3 Feb 2006, 18:41 |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(LYM @ 3 Feb 2006, 18:39) Dupa inca 300km ( si un alergat zdravan pe autostrada ) am vazut ca a aparut din nou f. putin lichid ( tot sub bujia nr.3 ). Probabil e putin uzat filetul acolo,sau nu etanseaza bine bujia, dar nu pare sa fie nimic grav. Are ceva daca o las asa ? Pentru a vedea cauza exacta mergi la un meserias, dar meserias, care isi va da seama; tot defiletind bujia de acolo vei distruge filetul de tot, si vei ajunge la compensator. Spui ca ai inlocuit bujia de la 3 cu alta de la 2, parca, banuiesc ca ai schimbat si inelul, deci, nu e de la bujie. Mergi la cineva care isi da seama. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
LYM |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, am schimbat bujiile 3 cu 4 intre ele ( cu totul ), si tot la 3 a aparut.
Cred ca mai astept cu ea asa; deocamdata nu a mai iesit ca inainte, doar ff. putin. |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
Sociopatul Tandru |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 23 June 05 From: Braila ![]() |
ai stricat filetul la chiulasa.. te-ai ratat!
|
--------------------
DACIA
Nova GT
1998 Septembrie
- BR 69 CGF Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
|
|
LYM |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Mersi pt. incurajari
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
LYM |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am observat la, tocmai la bujia #3, fisa nu se prinde perfect pe bujie ( cu motorul pornit, daca pun mana pe ea, simt cum tremura asa. Celelalte nu fac asa. ).
Cat costa niste fise Tesla ? Am inteles ca sunt bune. Se gasesc la magazine? |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 00:32 |