DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1310 cu motor de 1600 cc, Sa ma ajute cineva care se pricepe pls

mad toz
post 26 Jan 2007, 21:05
Post #1


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Am o dacie 1310 din 98' si am pe ea un motor de 1600 cc. Motorul cred ca este de pe un papuc pt ca a avut carburator dublucorp pe el(asa mia spus cel de la care am cumparato)
Ea are 72 de cai (atat scrie in talon) ,si consuma cam 8-9 l/100km.
Acum are carburator normal pe ea.
Vreau sa stiu ce as putea sa ii fac sa ii mai dea cativa caluti tongue.gif .
Ce e mai bine sa ii bun carburatorul ei original ala dublucorp?si daca il pun cam cat o sa consume?
Am inteles ca sar potrivi carburatorul de pe skoda 120 si cica ar fii mai bun ,dar vreau sa stiu sigur.
Sau ce carburator imi recomandati?
Sper ca un carborator SH sa nu depaseasca 300-400 de ron biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 26 Jan 2007, 23:32
Post #2


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Pune carb ei inapoi, e mai bine cu mult. Consumul e acelasi cu ala cre al ai acum - dar carb sa fie bine reglat.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 27 Jan 2007, 00:05
Post #3


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Dacă vrei mai mulți căluți, vei avea și un consum mai mare și nu cred că te-ar avantaja prea mult.
Las-o așa, sau punei carburatorul ei, că sunt numai buni 72 de cai.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toporas
post 9 Feb 2007, 15:11
Post #4


Schizofrenic


Group: Members
Posts: 1.611
Joined: 21 December 06
From: Bucuresti




Stiu cum e dacia cu 1.6 72 cai.A avut taica-miu una dar a dat o.Cand calci acceleratia simti ca ''decolezi'' e comparabil cu o supernova.


--------------------
Vand anvelope iarna si vara noi si sh
Care a fost primul barbat care a spus: "E nevoie de o femeie in casa!"?
Raspuns: Mesterul Manole
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 9 Feb 2007, 15:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




tu vrei si cai in plus..si consum mic
nu prea se impaca astea doua laugh.gif
eu zic sa pui carbul dublu corp dar numai daca stii ca e reglat cum trebuie,altfel o sa ai probleme


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 9 Feb 2007, 16:52
Post #6


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




ma am inteles ca daca il reglezi bine nu consuma mai mult decat imi consuma acum adica 8-9/100%
am auzit ca al doilea corp nu sta deschis mereu ,dar nu stiu cand se deschide,cand bagi picioru in ea? stiti vreunu?
astept si preturile pt carb dublucorp si galerie


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 9 Feb 2007, 18:48
Post #7


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




stai potolit
Teoretic ala dublu corp merge mai bine dar practic nu.
Am avut doua Nove cu carburator. Cand e carbul nou merg okay, dar cand se mai duc pe pustiuri sunt bune de aruncat.



--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 9 Feb 2007, 19:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




treapta a 2-a se deschide cam atunci cand ajungi cu pedala la peste 3/4 din cursa
deci daca e reglat bine si la mers usor nu ar trebui sa consume mult


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirvanalex
post 13 Feb 2007, 13:03
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 05
From: Bucuresti




a doua camera de carburatie se deschide la 3300rot/min. consumul in oras e de cca 10 si afara 7-7.5. carburatorul monocorp scade din puterea masinii si e cam ilegal. ca sa mearga bine, trebuie sa faci un carbotest o data sau d doua ori pe an. in concluzie, cel dublucorp e mai bun, din simplul motiv ca masina asa a fost gandita de "bravii" ingineri d la Dacia.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - B 14 GHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 13 Feb 2007, 13:43
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




nu se deschide in functie de turatie
poti sa o deschizi si la 1000 rpm sau sa pleci direct cu ea deschisa sau poti sa o deschizi si cu motorul oprit

se deschide in functie de cat apesi pe acceleratie


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 13 Feb 2007, 14:16
Post #11


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




de ilegal nu cred ca e ilegal ca cei de la ITP nu miau zis nimik biggrin.gif
mia zis cineva ca duclucorpul de dacie (Carfil) mai face figuri si cica ar fi mai bun un Solex sau Weber .Oricum mai astept indicatii


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirvanalex
post 13 Feb 2007, 17:30
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(sefu_alx @ 13 Feb 2007, 13:43)
nu se deschide in functie de turatie
poti sa o deschizi si la 1000 rpm sau sa pleci direct cu ea deschisa sau poti sa o deschizi si cu motorul oprit

se deschide in functie de cat apesi pe acceleratie
*


explica-mi cum o deschizi cu motorul oprit.... tu te auzi....?
da, se deschide in functie d modul in care apesi pe acceleratie. dar cand accelerezi c s intampla? de obicei, creste si turatia, nu?
ai inteles pana aici?
sa continuam: accelerezi pana cand turatia ajunge la 3300rot / min si atunci, ca prin minune se deschide a doua camera de carburatie.
ps daca nu stii despre ce vb, nu incurca lumea!


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - B 14 GHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 13 Feb 2007, 17:53
Post #13


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(nirvanalex @ 13 Feb 2007, 17:30)
explica-mi cum o deschizi cu motorul oprit.... tu te auzi....?
*


Cu motorul oprit sau pornit, se deschide CÂND APEȘI ACCELERAȚIA peste 3/4 din cursa ei!
Eu zic să lași tonul mai moale, și poate ne explici tu cum se deschide, dacă nu e acționată de accelerație. Are motoraș pas cu pas ce acționează dependent de turație? biggrin.gif

Turația motorului e influențată direct de cursa accelerației, exact cum e și deschiderea celei de-a 2-a camere.

This post has been edited by Catalin Marinarul: 13 Feb 2007, 18:37


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 13 Feb 2007, 18:28
Post #14


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




@mad toz: you lucky bastard... Motor 1.6...
Are si un prieten d-al meu si fuge bine rau.
Lui i-a mers destul de prost pana i-a pus carb dublucorp.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 13 Feb 2007, 19:21
Post #15


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




ma al meu merge bine si cu carbul asta simplu dar vreau sa fuga un pic mai bine ca 1310 tongue.gif
deci ce ziceti ? de la ce firma sa iau carbul?


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 13 Feb 2007, 20:06
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Din cate stiu eu, carburatorul dublu corp are 2 jiglere unul cu diametru mai mare decat la cel simplu si unul mai mic decat la cel simplu.
Treaba e ca daca mergi fara sa-ti intre a doua camera in functiune, consumul ar trebui sa fie mai mic decat la cel simplu.
Din cate am vazut la Novisti, carburatorul dublu corp are multe probleme, deci daca vrei probleme atunci pui dublu corp.
Din cate stiu eu benzina din RO e diferita de fiecare data cand alimentezi. Deci ar trebui reglat carburatorul cam de fiecae data cand alimentezi.
Daca te pricepi sa reglezi carburatorul si stii pe unde sa sufli cand se infunda pune-ti carb cu dublu corp, altfel stai linistit.
Si inca ceva, motorul de berlina nu e motor de turatie. Daca dai in el tare, o sa incepa sa-ti curga ulei pe toate partile si alte probleme.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Feb 2007, 12:17
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(nirvanalex @ 13 Feb 2007, 17:30)
1. explica-mi cum o deschizi cu motorul oprit.... tu te auzi....?
[...]
2. sa continuam: accelerezi pana cand turatia ajunge la 3300rot / min si atunci, ca prin minune se deschide a doua camera de carburatie.
3. ps daca nu stii despre ce vb, nu incurca lumea!
*


1. Simplu, apesi acceleratia. Actionarea celei de-a doua camere fiind mecanica, la 2/3 din cursa se deschide a doua camera. La Ozon e vacuumatica, alta mincare de peste.
2. La 3300 rpm se ajunge la 15 grade deschidere obturator sau la 60 grade, functie de sarcina. Se deschide a doua camera in ambele cazuri? ma refer la carburatorul dublucorp de Dacia cu motor 1600 cmc. In mod cert nu, actionarea celei de-a doua camere fiind mecanica.
3. Asa as zice si eu. blush.gif


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirvanalex
post 14 Feb 2007, 12:53
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Catalin Marinarul @ 13 Feb 2007, 17:53)
Cu motorul oprit sau pornit, se deschide CÂND APEȘI ACCELERAȚIA peste 3/4 din cursa ei!
Eu zic să lași tonul mai moale, și poate ne explici tu cum se deschide, dacă nu e acționată de accelerație. Are motoraș pas cu pas ce acționează dependent de turație? biggrin.gif

Turația motorului e influențată direct de cursa accelerației, exact cum e și deschiderea celei de-a 2-a camere.
*




QUOTE(diaconuliviu @ 14 Feb 2007, 12:17)
1. Simplu, apesi acceleratia. Actionarea celei de-a doua camere fiind mecanica, la 2/3 din cursa se deschide a doua camera. La Ozon e vacuumatica, alta mincare de peste.
2. La 3300 rpm se ajunge la 15 grade deschidere obturator sau la 60 grade, functie de sarcina. Se deschide a doua camera in ambele cazuri? ma refer la carburatorul dublucorp de Dacia cu motor 1600 cmc. In mod cert nu, actionarea celei de-a doua camere fiind mecanica.
3. Asa as zice si eu. blush.gif
*



mai oameni buni, nu stiu cum de stiti voi atatea despre dubla carburatie, din moment ce niciunul dintre voi nu are asa ceva. ideea cu 3300 rot/min nu e de la mine din burta. mi-a spus-o singurul om din bucuresti autorizat sa faca reglaje de carburator dublu corp. daca nici el nu stie ce spune....
da, sunt de acord, am mai spus-o, deschiderea celei de-a doua camere are legatura cu acceleratia(pt ca atunci cand accelerezi, creste si turatia) reglajul de fabrica al carburatorului e la 3300. acum, daca tu vrei sa umbli prin el, probabil ca poti sa modifici si asta.


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - B 14 GHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Feb 2007, 13:51
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




A sti # a avea.
Dar mai citim si ne consultam, de aia e forumul.

Iar nenea ala chiar sa fie singurul autorizat din Bucuresti?
Dar, deja o dam pe offtopic.




--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 14 Feb 2007, 14:04
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




QUOTE(nirvanalex @ 14 Feb 2007, 12:53)
mai oameni buni, nu stiu cum de stiti voi atatea despre dubla carburatie, din moment ce niciunul dintre voi nu are asa ceva. ideea cu 3300 rot/min nu e de la mine din burta. mi-a spus-o singurul om din bucuresti autorizat sa faca reglaje de carburator dublu corp. daca nici el nu stie ce spune....
da, sunt de acord, am mai spus-o, deschiderea celei de-a doua camere are legatura cu acceleratia(pt ca atunci cand accelerezi, creste si turatia) reglajul de fabrica al carburatorului e la 3300. acum, daca tu vrei sa umbli prin el, probabil ca poti sa modifici si asta.
*



mai grav e ca ai dublu corp si nu stii !!!

deschide capota,scoate gatul de lebada si pune pe cineva sa apese acceleratia treptat si ai sa vezi cum se deschide treapta a 2a pe la 3/4 din pedala..e o parghie care o trage ( faci asta cu motorul oprit sa te convingi )

probabil intr-o treapta de viteza la accelerare usoara se deschide cum zici tu,dar nu in orice caz
de ex in treapta 1 poate sa se deschida la 4000 de ture,intra 5a poate sa se deschida la 2000 rpm daca accelerezitare


imi cer scuze pentru off-topic ph34r.gif


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freddybb
post 14 Feb 2007, 17:25
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 22 February 06




La carburatorul de Dacie 1.6 intradevar are doua trepta care se deschid mecanic, si poti avea turatii diferite la aceasi deschidere, sarcina sau in gol, exista alte modele de carburatoare la care deschiderea celei de-a doua trepte se realizeaza de o membrana vacuumatica, ambele tipuri sunt recomandate sa le reglezi pe stand sau cu aparatura adecvata altfel risti sa le dereglezi si sa ajungi la concluzia ca "nu sunt " bune, ar mai fii o modalitate sa le faci dupa "ureche" dar e nevoie de experienta si multe tatonari

Si inca ceva carburatorul de la Skoda 120 e dublu corp cu actionarea celei de-a doua trepte vacuumatic , iar diametrul, sectunea difuzorului sau suma sectiunii difuzoarelor se calculeaza in functie de turatia la care dezvolta motorul puterea maxima si cap cilindrica deci fiecare tip de motor scoate randamentul si puterea maxima cu anumite tipuri de carburatoare, pui un carburator mai mic poti scoate un consum mic, pui unul mai mare si ai mai multi caluti la care trebuie sa le dai sa mance, dar sa nu uitam aceasi masina cu aceasi reglaje dal doi soferi diferiti consuma diferit, deci consumul e influentat in primul rand si de stilul de conducere


--------------------
dacia 1300 - AB 01 HXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al11na
post 24 Apr 2007, 14:32
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 24 April 07




iti pot oferi eu un carburator de 1310 la 200 de ron nou si plus cateva sfaturi pentru a obtine acei cai putere pe care ii vrei.ma gasesti la nr de tel 0724489827


--------------------
dacia sport dacia sport 1992 - b 66 asx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:32
Forum Renault