1310 cu motor de 1600 cc, Sa ma ajute cineva care se pricepe pls
![]() ![]() ![]() |
1310 cu motor de 1600 cc, Sa ma ajute cineva care se pricepe pls
mad toz |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|||
Daddy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Pune carb ei inapoi, e mai bine cu mult. Consumul e acelasi cu ala cre al ai acum - dar carb sa fie bine reglat.
|
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#3
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Dacă vrei mai mulți căluți, vei avea și un consum mai mare și nu cred că te-ar avantaja prea mult.
Las-o așa, sau punei carburatorul ei, că sunt numai buni 72 de cai. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
toporas |
![]()
Post
#4
|
![]() Schizofrenic Group: Members Posts: 1.611 Joined: 21 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Stiu cum e dacia cu 1.6 72 cai.A avut taica-miu una dar a dat o.Cand calci acceleratia simti ca ''decolezi'' e comparabil cu o supernova.
|
--------------------
Vand anvelope
iarna si vara
noi si sh Care a fost primul barbat care a spus: "E nevoie de o femeie in casa!"?
Raspuns: Mesterul Manole |
|
sefu_alx |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
tu vrei si cai in plus..si consum mic
nu prea se impaca astea doua ![]() eu zic sa pui carbul dublu corp dar numai daca stii ca e reglat cum trebuie,altfel o sa ai probleme |
--------------------
x
y
2009
|
|
mad toz |
![]()
Post
#6
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
ma am inteles ca daca il reglezi bine nu consuma mai mult decat imi consuma acum adica 8-9/100%
am auzit ca al doilea corp nu sta deschis mereu ,dar nu stiu cand se deschide,cand bagi picioru in ea? stiti vreunu? astept si preturile pt carb dublucorp si galerie |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
dizzy |
![]()
Post
#7
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
stai potolit
Teoretic ala dublu corp merge mai bine dar practic nu. Am avut doua Nove cu carburator. Cand e carbul nou merg okay, dar cand se mai duc pe pustiuri sunt bune de aruncat. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
sefu_alx |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
treapta a 2-a se deschide cam atunci cand ajungi cu pedala la peste 3/4 din cursa
deci daca e reglat bine si la mers usor nu ar trebui sa consume mult |
--------------------
x
y
2009
|
|
nirvanalex |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 June 05 From: Bucuresti ![]() |
a doua camera de carburatie se deschide la 3300rot/min. consumul in oras e de cca 10 si afara 7-7.5. carburatorul monocorp scade din puterea masinii si e cam ilegal. ca sa mearga bine, trebuie sa faci un carbotest o data sau d doua ori pe an. in concluzie, cel dublucorp e mai bun, din simplul motiv ca masina asa a fost gandita de "bravii" ingineri d la Dacia.
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
- B 14 GHO
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
nu se deschide in functie de turatie
poti sa o deschizi si la 1000 rpm sau sa pleci direct cu ea deschisa sau poti sa o deschizi si cu motorul oprit se deschide in functie de cat apesi pe acceleratie |
--------------------
x
y
2009
|
|
mad toz |
![]()
Post
#11
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
de ilegal nu cred ca e ilegal ca cei de la ITP nu miau zis nimik
![]() mia zis cineva ca duclucorpul de dacie (Carfil) mai face figuri si cica ar fi mai bun un Solex sau Weber .Oricum mai astept indicatii |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
nirvanalex |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sefu_alx @ 13 Feb 2007, 13:43) nu se deschide in functie de turatie poti sa o deschizi si la 1000 rpm sau sa pleci direct cu ea deschisa sau poti sa o deschizi si cu motorul oprit se deschide in functie de cat apesi pe acceleratie explica-mi cum o deschizi cu motorul oprit.... tu te auzi....? da, se deschide in functie d modul in care apesi pe acceleratie. dar cand accelerezi c s intampla? de obicei, creste si turatia, nu? ai inteles pana aici? sa continuam: accelerezi pana cand turatia ajunge la 3300rot / min si atunci, ca prin minune se deschide a doua camera de carburatie. ps daca nu stii despre ce vb, nu incurca lumea! |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
- B 14 GHO
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(nirvanalex @ 13 Feb 2007, 17:30) Cu motorul oprit sau pornit, se deschide CÂND APEȘI ACCELERAȚIA peste 3/4 din cursa ei! Eu zic să lași tonul mai moale, și poate ne explici tu cum se deschide, dacă nu e acționată de accelerație. Are motoraș pas cu pas ce acționează dependent de turație? ![]() Turația motorului e influențată direct de cursa accelerației, exact cum e și deschiderea celei de-a 2-a camere. This post has been edited by Catalin Marinarul: 13 Feb 2007, 18:37 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ageana |
![]()
Post
#14
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
@mad toz: you lucky bastard... Motor 1.6...
Are si un prieten d-al meu si fuge bine rau. Lui i-a mers destul de prost pana i-a pus carb dublucorp. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
mad toz |
![]()
Post
#15
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
ma al meu merge bine si cu carbul asta simplu dar vreau sa fuga un pic mai bine ca 1310
![]() deci ce ziceti ? de la ce firma sa iau carbul? |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Din cate stiu eu, carburatorul dublu corp are 2 jiglere unul cu diametru mai mare decat la cel simplu si unul mai mic decat la cel simplu.
Treaba e ca daca mergi fara sa-ti intre a doua camera in functiune, consumul ar trebui sa fie mai mic decat la cel simplu. Din cate am vazut la Novisti, carburatorul dublu corp are multe probleme, deci daca vrei probleme atunci pui dublu corp. Din cate stiu eu benzina din RO e diferita de fiecare data cand alimentezi. Deci ar trebui reglat carburatorul cam de fiecae data cand alimentezi. Daca te pricepi sa reglezi carburatorul si stii pe unde sa sufli cand se infunda pune-ti carb cu dublu corp, altfel stai linistit. Si inca ceva, motorul de berlina nu e motor de turatie. Daca dai in el tare, o sa incepa sa-ti curga ulei pe toate partile si alte probleme. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(nirvanalex @ 13 Feb 2007, 17:30) 1. explica-mi cum o deschizi cu motorul oprit.... tu te auzi....? [...] 2. sa continuam: accelerezi pana cand turatia ajunge la 3300rot / min si atunci, ca prin minune se deschide a doua camera de carburatie. 3. ps daca nu stii despre ce vb, nu incurca lumea! 1. Simplu, apesi acceleratia. Actionarea celei de-a doua camere fiind mecanica, la 2/3 din cursa se deschide a doua camera. La Ozon e vacuumatica, alta mincare de peste. 2. La 3300 rpm se ajunge la 15 grade deschidere obturator sau la 60 grade, functie de sarcina. Se deschide a doua camera in ambele cazuri? ma refer la carburatorul dublucorp de Dacia cu motor 1600 cmc. In mod cert nu, actionarea celei de-a doua camere fiind mecanica. 3. Asa as zice si eu. ![]() |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nirvanalex |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 29 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Catalin Marinarul @ 13 Feb 2007, 17:53) Cu motorul oprit sau pornit, se deschide CÂND APEȘI ACCELERAȚIA peste 3/4 din cursa ei! Eu zic să lași tonul mai moale, și poate ne explici tu cum se deschide, dacă nu e acționată de accelerație. Are motoraș pas cu pas ce acționează dependent de turație? ![]() Turația motorului e influențată direct de cursa accelerației, exact cum e și deschiderea celei de-a 2-a camere. QUOTE(diaconuliviu @ 14 Feb 2007, 12:17) 1. Simplu, apesi acceleratia. Actionarea celei de-a doua camere fiind mecanica, la 2/3 din cursa se deschide a doua camera. La Ozon e vacuumatica, alta mincare de peste. 2. La 3300 rpm se ajunge la 15 grade deschidere obturator sau la 60 grade, functie de sarcina. Se deschide a doua camera in ambele cazuri? ma refer la carburatorul dublucorp de Dacia cu motor 1600 cmc. In mod cert nu, actionarea celei de-a doua camere fiind mecanica. 3. Asa as zice si eu. ![]() mai oameni buni, nu stiu cum de stiti voi atatea despre dubla carburatie, din moment ce niciunul dintre voi nu are asa ceva. ideea cu 3300 rot/min nu e de la mine din burta. mi-a spus-o singurul om din bucuresti autorizat sa faca reglaje de carburator dublu corp. daca nici el nu stie ce spune.... da, sunt de acord, am mai spus-o, deschiderea celei de-a doua camere are legatura cu acceleratia(pt ca atunci cand accelerezi, creste si turatia) reglajul de fabrica al carburatorului e la 3300. acum, daca tu vrei sa umbli prin el, probabil ca poti sa modifici si asta. |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
- B 14 GHO
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
A sti # a avea.
Dar mai citim si ne consultam, de aia e forumul. Iar nenea ala chiar sa fie singurul autorizat din Bucuresti? Dar, deja o dam pe offtopic. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sefu_alx |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
QUOTE(nirvanalex @ 14 Feb 2007, 12:53) mai oameni buni, nu stiu cum de stiti voi atatea despre dubla carburatie, din moment ce niciunul dintre voi nu are asa ceva. ideea cu 3300 rot/min nu e de la mine din burta. mi-a spus-o singurul om din bucuresti autorizat sa faca reglaje de carburator dublu corp. daca nici el nu stie ce spune.... da, sunt de acord, am mai spus-o, deschiderea celei de-a doua camere are legatura cu acceleratia(pt ca atunci cand accelerezi, creste si turatia) reglajul de fabrica al carburatorului e la 3300. acum, daca tu vrei sa umbli prin el, probabil ca poti sa modifici si asta. mai grav e ca ai dublu corp si nu stii !!! deschide capota,scoate gatul de lebada si pune pe cineva sa apese acceleratia treptat si ai sa vezi cum se deschide treapta a 2a pe la 3/4 din pedala..e o parghie care o trage ( faci asta cu motorul oprit sa te convingi ) probabil intr-o treapta de viteza la accelerare usoara se deschide cum zici tu,dar nu in orice caz de ex in treapta 1 poate sa se deschida la 4000 de ture,intra 5a poate sa se deschida la 2000 rpm daca accelerezitare imi cer scuze pentru off-topic ![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
freddybb |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 22 February 06 ![]() |
La carburatorul de Dacie 1.6 intradevar are doua trepta care se deschid mecanic, si poti avea turatii diferite la aceasi deschidere, sarcina sau in gol, exista alte modele de carburatoare la care deschiderea celei de-a doua trepte se realizeaza de o membrana vacuumatica, ambele tipuri sunt recomandate sa le reglezi pe stand sau cu aparatura adecvata altfel risti sa le dereglezi si sa ajungi la concluzia ca "nu sunt " bune, ar mai fii o modalitate sa le faci dupa "ureche" dar e nevoie de experienta si multe tatonari
Si inca ceva carburatorul de la Skoda 120 e dublu corp cu actionarea celei de-a doua trepte vacuumatic , iar diametrul, sectunea difuzorului sau suma sectiunii difuzoarelor se calculeaza in functie de turatia la care dezvolta motorul puterea maxima si cap cilindrica deci fiecare tip de motor scoate randamentul si puterea maxima cu anumite tipuri de carburatoare, pui un carburator mai mic poti scoate un consum mic, pui unul mai mare si ai mai multi caluti la care trebuie sa le dai sa mance, dar sa nu uitam aceasi masina cu aceasi reglaje dal doi soferi diferiti consuma diferit, deci consumul e influentat in primul rand si de stilul de conducere |
--------------------
dacia
1300
- AB 01 HXS
|
|
al11na |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 24 April 07 ![]() |
iti pot oferi eu un carburator de 1310 la 200 de ron nou si plus cateva sfaturi pentru a obtine acei cai putere pe care ii vrei.ma gasesti la nr de tel 0724489827
|
--------------------
dacia sport
dacia sport
1992
- b 66 asx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:32 |