Bataie motor la pornirea la rece, nu creste presiunea la ulei
![]() ![]() ![]() |
Bataie motor la pornirea la rece, nu creste presiunea la ulei
kog |
![]()
Post
#1
|
||
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ce filtru ai ?
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
kog |
![]()
Post
#3
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
filtru mann. Nu e de la supapa de filtru, scotea zgomotul si inainte sa schimb uleiul si filtrul...
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
maho |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La asta ma gandeam
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
kog |
![]()
Post
#5
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
am o pompa cu debit marit noua acasa, cumparata pe vremuri. Problema nu e inlocuirea, (cand dau jos baia rezolv si distributia) ci ce s-a putut defecta, daca e pompa o schimb, dar daca e de la pinionul ce o angreneaza?
edit Dupa ceva cercetari am ajuns la concluzia ca e dusa pompa. Acuma poate sa fi avut motorul mult de suferit din cauza lipsei de ulei la pornire? Nu am facut foarte multi km, sa zicem cam 5000 de cand a inceput sa se manifeste problema This post has been edited by kog: 30 May 2012, 12:17 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
maho |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
E greu de zis teoretic; asta se vede in consum (benzina, ulei), fum, (chestiile legate de uzura). Intai schimba pompa, si vezi dupa aia ce urmeaza, daca mai trebuie si alte investitii. Posibil sa nu, daca n-a dat alte semne vizibile.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
r3d |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
poti gripa un motoror si in cateva sute de metri.lipsa de ulei duce la uzura cuzinetilor(biela/arbore),si toate organele care se afla in miscare.pinionu ce o angreneaza e sub delcou, cu un surub sa infileteze in acel pinion de jos(aflat in bloc) il scoti afara (iti spun din propie experienta ca am avut probleme cu el) daca prezinta uzura pa dantura din interiorul lui schimbal.din cauza lui poate fi si lipsa de presiune si bataiele motorului la pornire.pompa nu sa invarte cum trebuie si urca greu ulei sus in chiuloasa si tocmai deaia cateva secunde pana urca ulei motoru are niste batai la cap:)).daca zici ca bataile le ai mai vechi in motor a umblat cineva???,ai bagat alte pistoane in el ?
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
ciuca2 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 13 June 11 ![]() |
Si eu am aceiasi problema. Cand pornesc motorul ,pentru aprox 2 secunde se aude ca un diesel imbatranit. acesta se manifesta numai cand motorul este rece.
Problema este de la uzura vibrochenului. |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
kog |
![]()
Post
#9
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
motorul are cam 140k km, nedesfacut, nu mananca ulei si consumul e destul de redus. Deci presiune am normala in mers si la relanti doar la rece dimineata face asa, si doar de o saptamana am observat ca nu urca presiunea cat bate
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
fullhouse |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Si eu am bataia aia la rece, cam o secunda. Filtrul e tot Mann, pompa e schimbata de vreun an, de Scornicesti, pinionul la fel schimbat. Motorul are vreo 130 de mii de km, cand i-am schimbat garnitura de chiulasa am observat o oarecare uzura la camasi, consumul de ulei se incadreaza in limitele normale. Eu banuiesc totusi ca are legatura cu uzura generala a setului motor si a vilbrochenului, care nu mai sunt la prima tinerete
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
r3d |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
pot fi si uzati cuzineti la biela si mai rau daca nu mai sunt la cota care trebuie nu poti baga cuzineti noi.trebuie mai intai sa rectifici arborele dupa aceea in functie de uzura cumperi cuzineti.acestia pot bate la prima pornire iar cand isi ia ulei bine nu sa mai aud.acum asa ca idee daca ai baia vreodata data jos invate motoru pana cand bielele iti coboara in baie(2 cate 2 ) si misca de capacu capecelor de biela in sus jos.acum e chestia de cat precizie e in mana
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#12
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
r3d vrem si date despre cota 0(zero) la vibrochen si care este cota 1 (unu)de reparatie ca prea le zici ca din carte?
daca tu consideri ca un cuzinet nou la prima invartire a vibrochenului trebuia sa BATA ,nu te supara dar esti un geniu in ale mecanicii (kog---motorul are cam 140k km, nedesfacut, nu mananca ulei si consumul e destul de redus. Deci presiune am normala in mers si la relanti doar la rece dimineata face asa, si doar de o saptamana am observat ca nu urca presiunea cat bate) frate motorul tau este in coma profunda la kilometrii aia,uleiu bun al mai tine in viata,fai in transplant de piese noi si dai viata,un meserias bun til poate face sa mai mearga inca 100 de mii de km cu piesele astea de pe piata |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
kog |
![]()
Post
#13
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
coma profunda pe naiba. Ia 140 fara sa se chinuie, trage normal, relantiul sta la 850 fara sa tuseasca. Nu i-am gasit nici o problema inafara de bataia aia. Am sa schimb pompa de ulei si mai vedem. Totusi 140 de mii nu e cinestie ce chiar si pentru o dacie, mai ales ca masina nu a fost abuzata
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
bucatzel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Cand scoti uleiul din baie, uita-te atent la el. Daca gasesti span, atunci poate merita sa-ti pui ceva probleme.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
r3d |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
nikuniku nu ai inteles bine ce am scris,io m-am referit ca nu poti baga cuzineti noi la st sa zicem daca arborele tau deja are o uzura peste cota de st,prin urmare daca bagi cuzineti la st pa un arbore uzat o sa gasesti pasta de la cuzineti in baie de ulei sau cand scurgi uleiui din baie ai sa vezi ceva argintiu in ulei daca iesti atent.nu vreau sa par destept doar ca atunci cand faceam practica la motoare am vazut si bune si rele.cand nu cuzinteti uzati motoru nu are cum sa manace ulei.cand ti sa sparge vreun segmet sau incepe sa uzeze setu e normal sa iti consume ulei.
fullhouse cand ai uzura la cilndri poti incerca sa bagi 2 randuri de camasi sub cilindri nu stiu sigur la cele cu inele de cauciuc daca merge treaba asta dar la cele cu inel de cupru merge sigur. bagat a 2 garnitura sub cilindru camasa sa inalta un pic si asfel segmetutii nu mai ajunge pana la acea buza sa bata in ei.bine astea nus sa te tina o viata.... deci pe scurt cand cuzineti sau arborele e uzat presiunea la ulei iti cam iei adio de la ea. This post has been edited by r3d: 1 Jun 2012, 16:26 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Sincer pe mine nu ma deranjeaza enorm acea bataie, care oricum e discreta si de foarte scurta durata. Asta se intampla doar in diminetile reci, cand motorul, fiind pe injectie, imi porneste mai turat. Daca o pornesc in timpul zilei nu bate deloc. Nu are gaze de carter, ulei am completat vreo 500 de ml la vreo 4000 de km, in conditiile in care imi si pierde putin pe la simeringul palier, pe care n-am apucat sa-l schimb inca.Nu pot stii cum a fost intretinuta pana la 75000 de km, cand am luat-o eu, dar stiu ca de atunci peste 3000 de ture n-a vazut, ulei, filtru de calitate si schimbat corect. Pana nu incepe sa consume ulei serios, nu va fi sigur desfacut.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
atunci de ce te stresezi? si la mine si la multi bate putin pana face uleiul presiune,mai ales cand e motorul rece si mai ales daca uleiul e putin mai gros. Asta e,obisnuieste-te cu ideea si asculta atent si la alte masini,vei vedea ca se aude la majoritatea. Nu-i poti cere unui motor care are deja peste 100.000 sa mearga exact ca atunci cand avea 10.000,mai ales celor de dacie,care cel putin in ultimul timp au fost montate cu piese de o calitate cel putin dubioasa.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
si a mea are bataia aceia si am pompa de ulei noua , dar cred ca e de la ulei , am uleiul cam subtire in ea , cand aveam ulei din ala romanesc (dala ieftin) nu batea absolut de loc , dar cum iam pus ulei din asta bate la pornire cateva secunde (2-3).cum ii fac schimbul ii voi baga ulei mai de calitate si mai gros .
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
vezi ca treaba cu uleiul gros e cu dute-vino,vara si cat e cald afara e bun,dar la iarna omori bateria si electromotorul cu el,iti spun din proprie experienta ca am 20w50 in motor si pe toamna trebuie sa-i fac schimbul si cred ca bag 15w40...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:17 |