DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema ventilatie, Nu mai merge treapta 4

seba3621
post 7 Feb 2006, 16:12
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 11 October 05
From: Timisoara




Acum cateva zile masina era ingetata si dupa ce am pornit motorul am dat drumul la ventilatie, directionata pe parbriz. Toate bune pana cand de pe treapta 3 am trecut pe 4. A mers o secunda si s-a oprit de tot. Am mutat iarasi pe 3 si merega. De atunci merg toate treptele in afara de 4 (pe care se opreste). Sigurantele sunt OK toate. Ce e de facut?


--------------------
Dacia Solenza 1.4mpi Clima 2004 - TM 36 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 8 Feb 2006, 12:52
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 529
Joined: 19 October 04




Dubios. Cred ca un contact imperfect la acel intrerupator rotataiv. Daca merge treapata a 3-a las-o ca e bine si asa. Cred ca este destul de zgomotos in tr.4. Eu nu i-am dat mai mult de treapata a 3 ( la ventilator) desigur. E suficient.


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan ion
post 9 Feb 2006, 11:47
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 6 January 06




ciudat intr-adevar...
oricum si eu la fel ca dany n-am folosit treapta 4....3 e suficient...


--------------------
Solenza Solenza - B-70-RZN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 10 Feb 2006, 11:35
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Cine te pune dimineata cu toate inghetate sa te apuci tocmai la ventilatie sa o fortezi . Nici dupa o ora de mers iarna nu se incalzeste atat incat sa dai pe treapta 4 . Eu nu pot sporta nici 3 , dar 4 . Treapta 3 e feon , 4 e turbina !
Dimineata mai mult de treapta 2 nu folosesc . Oricum este muuult mai mare viteza decat la alte masinute conduse .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 10 Feb 2006, 11:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(marius80_eugen @ 10 Feb 2006, 11:35)
Cine te pune dimineata cu toate inghetate sa te apuci tocmai la ventilatie sa o fortezi . Nici dupa o ora de mers iarna nu se incalzeste atat incat sa dai pe treapta 4 . Eu nu pot sporta nici 3 , dar 4 . Treapta 3 e feon , 4 e turbina !
Dimineata mai mult de treapta 2 nu folosesc . Oricum este muuult mai mare viteza decat la alte masinute conduse .
*



smecher raspuns.. daca nu ai o rezolvare la problema omului sau macar ceva care sa-l ajute cred ca e mai bine sa nu zici. parerea mea..
de exemplu cum intrebai tu de cureaua de accesorii (pe toate topicurile..), ti-ar fi placut un raspuns gen : "pai cine te pune sa mergi cu masina pe frigurile astea.. ca daca nu ai merge n-ar mai scarțâi.." ?


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 12 Feb 2006, 16:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




aha, deci mai gasesc pe cineva cu aceeasi problema. relativ huh.gif
sapt trecuta am plecat dimineata la munca, ventilatorul pe tr 2 ca de obicei. dupa 10 min se abureste tare in masina. pun mana pe aeratoare - nimic . nu sufla nimic, nu se auzea nimic, realizasem ca de cand am pornit nu mergea aeroterma.dau pe treptele 1,2,3 - nimic. pe treapta 4 sufla de parca era taifun. dau inapoi pe treptele inferioare si surprizaaa: functionau toate. ( asta pana cand am comutat pe tr.4 ). De atunci nu s-a mai intamplat sa nu functioneze. Ma gandesc ca am mancat gaini zapacite, sau am intrat printr-o zona "Zoster".

Sigur e o problema pe la comutatorul ala ... wacko.gif


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 12 Feb 2006, 17:01
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 529
Joined: 19 October 04




QUOTE(david79 @ 12 Feb 2006, 16:13)
aha, deci mai gasesc pe cineva cu aceeasi problema. relativ  huh.gif
sapt trecuta am plecat dimineata la munca, ventilatorul pe tr 2 ca de obicei. dupa 10 min se abureste tare in masina. pun mana pe aeratoare - nimic . nu sufla nimic, nu se auzea nimic, realizasem ca de cand am pornit nu mergea aeroterma.dau pe treptele 1,2,3 - nimic. pe treapta 4 sufla de parca era taifun. dau inapoi pe treptele inferioare si surprizaaa: functionau toate. ( asta pana cand am comutat pe tr.4 ). De atunci nu s-a mai intamplat sa nu functioneze. Ma gandesc ca am mancat gaini zapacite, sau am intrat printr-o zona "Zoster".

                                          Sigur e o problema pe la comutatorul ala ... wacko.gif
*




Nu stiu daca e o idee buna sa iti vina aerul pe aeratoare acum iarna. Nu de alta, dar iti bat chiar in fata. Pentru a dezaburi parbrizul (pe interior) alegi pozitia acelui comutator rotativ "pe parbriz" si "la picioare", asa fac eu. Cred ca este cea mai buna optiune, eu le-am verificat pe toate. biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 12 Feb 2006, 20:38
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Contactele de la comutatoare mai fac condens iarna, mai ingheata dind tot soiul de probleme care sunt benigne rezolvindu-se de la sine.
Pozitia cea mai eficace e totul spre parbriz.
Off Topic: e Zona Zooster.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 12 Feb 2006, 23:51
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 529
Joined: 19 October 04




QUOTE(Reed @ 12 Feb 2006, 20:38)
Contactele de la comutatoare mai fac condens iarna, mai ingheata dind tot soiul de probleme care sunt benigne rezolvindu-se de la sine.
Pozitia cea mai eficace e totul spre parbriz.
Off Topic: e Zona Zooster.
*




I agree with you ~~~ !


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 13 Feb 2006, 07:54
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




oricum acum iarna am directionat aerul ori pe dezaburire full, ori dezaburire si picioare.
dar stiti si voi ca daca pui mana pe aeratorul din bord ( cel putin la mine ) cand ai comutat pe aceste 2 pozitii, tot se simte putin suflu, ca n-or fi galeriile alea sau reglajul perfecte, nu ? ideea e ca masina s-a aburit cu dezaburire full si tr II ventilare. Problema e ca nu se simtea nici o ventilare prin fata pe la parbriz pana nu m-am jucat cu comutatorul ala. ohmy.gif


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:48
Forum Renault